Getrouwd met een Moslim

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Bloodgod »

Heb je een nieuwe fish-eye-lens ofzo, dan doet ie ut goed! :D
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Bloodgod »

Deez is wel weer leuk!!!
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Chaimae »

Dan hou ik deze, Blood! Mare, voor je het weet komt Vera weer met de vermaning dat ik me islamitisch dien te bedekken.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Bloodgod »

Ik kan me bij die Vera niks voorstellen, jij daarentegen bent potig genoeg om wat te bewerkstelligen :D
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Bloodgod »

Hoi Muslima, jij bent ook echt een doordouwer he? :D
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door SDX »

Die Muslima komt hier niet Blood, die blijft steken in dr eigen draadje...
BTW Chaimae, nou zie je der raar uit hoor, zo breed :shock: Ben je zwanger? :knorrie:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Chaimae »

SDX schreef:Die Muslima komt hier niet Blood, die blijft steken in dr eigen draadje...
BTW Chaimae, nou zie je der raar uit hoor, zo breed :shock: Ben je zwanger? :knorrie:
Laat me voor de verandering eens een keer dik zijn! Ik ben mijn 52 kg (in combinatie met een 1.70) nu wel een beetje zat..
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door SDX »

Hmmm nee ... lijkt me maar niks - straks als je goed en wel getrouwd bent - een koter of 5 aan je rokken - iets over de 30 bent - mag je je hele rest van je leven nog dik zijn - doe nu nog maar effe niet :rongue:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Chaimae »

SDX schreef:Hmmm nee ... lijkt me maar niks - straks als je goed en wel getrouwd bent - een koter of 5 aan je rokken - iets over de 30 bent - mag je je hele rest van je leven nog dik zijn - doe nu nog maar effe niet :rongue:
Jouw bericht is gewoon een ophoping van vooroordelen, waar zelfs de honden geen brood van lusten. Mare, waarom zou ik ze moeten ontkrachten of zou ik me doorgaans moeten bewijzen? Jij bent degene die weet waar Abraham de mosterd haalt.. (zoals die ene keer met marktaandeel bijvoorbeeld) Geef me trouwens maar strakke kokerrokken, die net boven of onder de knie reiken. ;)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door SDX »

Chaimae schreef:
SDX schreef:Hmmm nee ... lijkt me maar niks - straks als je goed en wel getrouwd bent - een koter of 5 aan je rokken - iets over de 30 bent - mag je je hele rest van je leven nog dik zijn - doe nu nog maar effe niet :rongue:
Jouw bericht is gewoon een ophoping van vooroordelen, waar zelfs de honden geen brood van lusten. Mare, waarom zou ik ze moeten ontkrachten of zou ik me doorgaans moeten bewijzen? Jij bent degene die weet waar Abraham de mosterd haalt.. (zoals die ene keer met marktaandeel bijvoorbeeld) Geef me trouwens maar strakke kokerrokken, die net boven of onder de knie reiken. ;)
Aaaah, wat een lange teentjes :D
Ik weet idd waar Abraham de mosterd vandaan haalt - en ook dat ik nog steeds strakke kokerrokken net boven of onder de knie kán dragen (zelfs superkorte minirokjes), das voor jou nog een vraag, moet jij nog afwachten :knorrie:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Chaimae »

SDX schreef:
Chaimae schreef:
SDX schreef:Hmmm nee ... lijkt me maar niks - straks als je goed en wel getrouwd bent - een koter of 5 aan je rokken - iets over de 30 bent - mag je je hele rest van je leven nog dik zijn - doe nu nog maar effe niet :rongue:
Jouw bericht is gewoon een ophoping van vooroordelen, waar zelfs de honden geen brood van lusten. Mare, waarom zou ik ze moeten ontkrachten of zou ik me doorgaans moeten bewijzen? Jij bent degene die weet waar Abraham de mosterd haalt.. (zoals die ene keer met marktaandeel bijvoorbeeld) Geef me trouwens maar strakke kokerrokken, die net boven of onder de knie reiken. ;)
Aaaah, wat een lange teentjes :D
Ik weet idd waar Abraham de mosterd vandaan haalt - en ook dat ik nog steeds strakke kokerrokken net boven of onder de knie kán dragen (zelfs superkorte minirokjes), das voor jou nog een vraag, moet jij nog afwachten :knorrie:
Wat heeft dit nou met lange tenen te maken? En wie is hier nou ontdaan? Jij, jaa. Is je nooit geleerd dat je korte metten dient te maken met vooroordelen en die de wereld uit moet helpen? Overduidelijk dat de juiste balans tussen gevoel en pathos ver te zoeken is bij jou. Maar als dit is wat jij profeteert, natuurlijk, als jij denkt dat het voor mij nog een kwestie van tijd zal het leren is, dan moet je dat vooral blijven denken. Gelukkig weet ik nog altijd wel beter, zoals dat wel vaker is.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Monique »

Jij, jaa. Is je nooit geleerd dat je korte metten dient te maken met vooroordelen en die de wereld uit moet helpen?
Na het lezen van de koran en gesprekken met moslims heb ik dat laten varen; islam hangt aan elkaar van vooroordelen over kafir.
Begin dus meer eens met je eigen allah te leren dat vooroordelen niet netjes zijn?
Amorele atheistische nitwit
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door sunshine »

Monique schreef:
Jij, jaa. Is je nooit geleerd dat je korte metten dient te maken met vooroordelen en die de wereld uit moet helpen?
Na het lezen van de koran en gesprekken met moslims heb ik dat laten varen; islam hangt aan elkaar van vooroordelen over kafir.
Begin dus meer eens met je eigen allah te leren dat vooroordelen niet netjes zijn?
Hier ben ik mee akkoord. Ze beschrijven de kafir in de koran als een tweederangsburger.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Manon »

sunshine schreef:
Monique schreef:
Jij, jaa. Is je nooit geleerd dat je korte metten dient te maken met vooroordelen en die de wereld uit moet helpen?
Na het lezen van de koran en gesprekken met moslims heb ik dat laten varen; islam hangt aan elkaar van vooroordelen over kafir.
Begin dus meer eens met je eigen allah te leren dat vooroordelen niet netjes zijn?
Hier ben ik mee akkoord. Ze beschrijven de kafir in de koran als een tweederangsburger.
en wie is die"ze" volgens jou?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door sunshine »

circe schreef:
sunshine schreef:
Monique schreef:Na het lezen van de koran en gesprekken met moslims heb ik dat laten varen; islam hangt aan elkaar van vooroordelen over kafir.
Begin dus meer eens met je eigen allah te leren dat vooroordelen niet netjes zijn?
Hier ben ik mee akkoord. Ze beschrijven de kafir in de koran als een tweederangsburger.
en wie is die"ze" volgens jou?
Diegene die de koran hebben samengeraapt.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Vera »

sunshine schreef:
circe schreef:
sunshine schreef:Hier ben ik mee akkoord. Ze beschrijven de kafir in de koran als een tweederangsburger.
en wie is die"ze" volgens jou?
Diegene die de koran hebben samengeraapt.
Je zegt eerst 'zij die hebben beschreven' en later 'zij die hebben samengeraapt'. Dat is toch iets heel anders? Ik bedoel, het zouden dezelfde mensen kunnen zijn volgens jou ideologie, maar dat hoeft toch niet? Over het algemeen zijn 'anti-islamisten'/''niet-moslims'/jullie toch van mening dat Mohammed de Qoer'aan heeft geschreven en dat de Sahaba deze hebben 'samengeraapt'?
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Manon »

Je zegt eerst 'zij die hebben beschreven' en later 'zij die hebben samengeraapt'. Dat is toch iets heel anders? Ik bedoel, het zouden dezelfde mensen kunnen zijn volgens jou ideologie, maar dat hoeft toch niet? Over het algemeen zijn 'anti-islamisten'/''niet-moslims'/jullie toch van mening dat Mohammed de Qoer'aan heeft geschreven en dat de Sahaba deze hebben 'samengeraapt'?
het was toch Allah himself (of is het HERself?) die de verzen middels gedachtentransporten heeft doorgeseind naar Mohammed? of nee, sorry, die verzen werden toch persoonlijk afgeleverd door Gabriel in een envelopje waarbij Gabriel zie: LEES (iqra)... waar is dat briefje naartoe? Lijkt me toch wel hét grootste bewijs dat Allah briefjes kon schrijven?
Maar hoe zat het dan weer met die rinkelende bellen en Mo die op de grond viel als de boodschappen kwamen aanwaaien? daar zat geen gabriel mee tussen dacht ik.

Dus: wie heeft nu gezegd dat niet-moslims tweederangsburgers zijn? Mohammed? Allah? of Gabriel?
Zou Allah zo lomp zijn om mislukte schepsels te maken? Welke producent doet dat nu? gewoon bewust foute exemplaren van de band laten lopen (en dan heb ik het niet over die mismaakte moslimpjes die het gevolg zijn van incest - gesteund door Allah - maar al die ongelovigen! man man man toch! Allah heeft méér christenen gemaakt dan moslims en nog méér ongelovigen dan christenen en moslims samen? Kan die ALMACHTIGE god van jou in feite wel TELLEN?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Vera »

circe schreef:
Je zegt eerst 'zij die hebben beschreven' en later 'zij die hebben samengeraapt'. Dat is toch iets heel anders? Ik bedoel, het zouden dezelfde mensen kunnen zijn volgens jou ideologie, maar dat hoeft toch niet? Over het algemeen zijn 'anti-islamisten'/''niet-moslims'/jullie toch van mening dat Mohammed de Qoer'aan heeft geschreven en dat de Sahaba deze hebben 'samengeraapt'?
het was toch Allah himself (of is het HERself?) die de verzen middels gedachtentransporten heeft doorgeseind naar Mohammed? of nee, sorry, die verzen werden toch persoonlijk afgeleverd door Gabriel in een envelopje waarbij Gabriel zie: LEES (iqra)... waar is dat briefje naartoe? Lijkt me toch wel hét grootste bewijs dat Allah briefjes kon schrijven?
Maar hoe zat het dan weer met die rinkelende bellen en Mo die op de grond viel als de boodschappen kwamen aanwaaien? daar zat geen gabriel mee tussen dacht ik.

Dus: wie heeft nu gezegd dat niet-moslims tweederangsburgers zijn? Mohammed? Allah? of Gabriel?
Zou Allah zo lomp zijn om mislukte schepsels te maken? Welke producent doet dat nu? gewoon bewust foute exemplaren van de band laten lopen (en dan heb ik het niet over die mismaakte moslimpjes die het gevolg zijn van incest - gesteund door Allah - maar al die ongelovigen! man man man toch! Allah heeft méér christenen gemaakt dan moslims en nog méér ongelovigen dan christenen en moslims samen? Kan die ALMACHTIGE god van jou in feite wel TELLEN?
Ik heb het niet over hoe Moslims erover denken en ik denk ook niet dat dat iets uitmaakt.
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Manon »

Vera schreef: Ik heb het niet over hoe Moslims erover denken en ik denk ook niet dat dat iets uitmaakt.
maar natuurlijk maakt nèt dat het grote verschil uit? Vandaar mijn vraag aan Sunshine. Maar waarschijnlijk kan jij ons het "juiste" antwoord dus geven.

wie was het nu? Allah via gedachtentransporten of Gabriel via briefjes van Allah? of Mohammed himself als het hem goed uitkwam (dat vond Aisha trouwens zelf ook een beetje heel veel).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ariel »

Vera schreef:Ik heb het niet over hoe Moslims erover denken en ik denk ook niet dat dat iets uitmaakt.
Volgens mij heb jij helemaal geen mening meer Vera. Jij bent al zo gehersenspoeld dat je alleen nog maar wat Islamitische gedachtengoed kan uit brabbelen.
het is eigenlijk heel zielig. Nou ja, je kan zo hersenloos nog altijd voor een Islamitische baarmoeder fungeren. Slecht voor ons, maar goed voor de oemmah.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Vera »

Ariel schreef:
Vera schreef:Ik heb het niet over hoe Moslims erover denken en ik denk ook niet dat dat iets uitmaakt.
Volgens mij heb jij helemaal geen mening meer Vera. Jij bent al zo gehersenspoeld dat je alleen nog maar wat Islamitische gedachtengoed kan uit brabbelen.
het is eigenlijk heel zielig. Nou ja, je kan zo hersenloos nog altijd voor een Islamitische baarmoeder fungeren. Slecht voor ons, maar goed voor de oemmah.
Precies, jij snapt m
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ariel »

Ben je er trots op Vera dat je een hersenloos meisje geworden bent?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Vera »

circe schreef:
Vera schreef: Ik heb het niet over hoe Moslims erover denken en ik denk ook niet dat dat iets uitmaakt.
maar natuurlijk maakt nèt dat het grote verschil uit? Vandaar mijn vraag aan Sunshine. Maar waarschijnlijk kan jij ons het "juiste" antwoord dus geven.

wie was het nu? Allah via gedachtentransporten of Gabriel via briefjes van Allah? of Mohammed himself als het hem goed uitkwam (dat vond Aisha trouwens zelf ook een beetje heel veel).
Mijn vraag was hoe 'anti-islamisten'/''niet-moslims'/jullie denken over hoe de Qoer'aan tot stand is gekomen.

Het juiste antwoord is alleen bij Allaah, wij kunnen het slechts benaderen.

Ik geloof dat hetgeen in de Qoer'aan staat het Woord van Allaah is. En dat het aan Mohammed geopenbaard is.
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ariel »

Vera schreef:
Ik geloof dat hetgeen in de Qoer'aan staat het Woord van Allaah is. En dat het aan Mohammed geopenbaard is.[/color]
:shock: Dat bedoel ik nou.....Dit is een geprogrameerde zin die gehersenspoelde mensen ( in het geval van jou moslim) er uit braakt als je het goeie knopje maar indrukt.

De vraag was....
wie heeft nu gezegd dat niet-moslims tweederangsburgers zijn? Mohammed? Allah? of Gabriel?
Maar helaas is deze vraag niet ingeprogrameerd, dus kan je hem ook niet beantwoorden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Vera »

Ariel schreef:Ben je er trots op Vera dat je een hersenloos meisje geworden bent?
Hersenloos en onintelligent ben ik zeker niet. Maar als ik door dat te zeggen jou een plezier doe Ariel, natuurlijk
Laa ilaaha illallaah
Plaats reactie