Twee is teveel

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Twee is teveel

Bericht door hans van de mortel »

Een moslim gaat nog. Maar het moeten er niet twee zijn (mannetje en vrouwtje). Dat is een teveel!

Geef mij maar een mohammedaan, dan weet je gelijk dat hij niet deugd als volgeling van Mohammed. Want ’The medium is the message’ en wie met pek omgaat wordt er mee besmet. Ik ben door dik en dun atheïst, maar als we toch slap gaan lullen dan opteer ik voor Jezus vanwege zijn vredelievende karakter.

En nog iets. Hij is gestorven - zeggen ze - voor de mensheid. Dat is pas nobel, je eigenbelang opofferen voor dat van een ander. Vergelijken we Mohammed met Jezus, dan zien we het tegenovergestelde van zachtmoedigheid en opofferingsgezindheid. Dan zien we een oorlogsophitser, een sadistische tiran en roverhoofdman moordenaar, wiens lust tot geweld was voorbestemd om te liegen en te bedriegen.

Ik ken geen grotere onbetrouwbare boef, proleet, huichelaar-fantast, moordenaar en schoft dan de allergrootste vriend van alle mohammedanen: Mohammed. :evil:

En dit alles heb ik geleerd uit de koran, de haddiths en uit de ter beschikking staande historische feiten voor iedereen die lezen en schrijven kan. Met recht hebben we reden aan te nemen dat volgelingen van deze misdadige sadistische oorlogscrimineel dolgraag in zijn voetsporen willen treden. Vandaar dat het verstandig is mohammedanen als onberekenbaar in de gaten te houden en in niets te vertrouwen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Twee is teveel

Bericht door Schepsel »

Vandaar dat het verstandig is mohammedanen als onberekenbaar in de gaten te houden en in niets te vertrouwen.
Dat geldt voor iedereen die niet rationeel denkt, ik vind irrationele mensen 'gevaarlijk', en je weet nooit wat je kunt verwachten.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Twee is teveel

Bericht door Dhana »

Schepsel schreef:
Vandaar dat het verstandig is mohammedanen als onberekenbaar in de gaten te houden en in niets te vertrouwen.
Dat geldt voor iedereen die niet rationeel denkt, ik vind irrationele mensen 'gevaarlijk', en je weet nooit wat je kunt verwachten.

Helemaal als ze een kort lontje hebben. Of misschien andersom? Irrationele mensen hebben per definitie een kort lontje?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Twee is teveel

Bericht door Schepsel »

Het lijkt wel vaak samen te gaan. Misschien is 'hysterie' een beter woord voor 'irrationaliteit'. Dat zou veel verklaren.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Twee is teveel

Bericht door hans van de mortel »

Schepsel schreef:Het lijkt wel vaak samen te gaan. Misschien is 'hysterie' een beter woord voor 'irrationaliteit'. Dat zou veel verklaren.
Ja ja, hysterie is een aandoening van de hersenen. Een verontrustend massa kenmerk dat veelvuldig voorkomt in islam-kringen. Meestal hoort daar een psychiater aan te pas te komen. Maar vooral islamitische wijven stellen boven alles hun vertrouwen in Allah. Dat gegil? Het is alsof ze daar mee klaar komen bij Allah.

Herinneren we ons nog de Gaza beelden? Aanslagen, aanslagen en aanslagen. Altijd op kwetsbare burgerdoelen, zoals Mohammed voorschreef. Kinderen, scholen, openbaar vervoer. Islam en aanhang hebben in ONZE kennisbeschaving het patentrecht op geweld door terreur opgeëist. Het hoort allemaal bij islam en zijn peetvader Allah als oorlogszuchtige weg-met-ons religie.

Wat is er mis om voor het goede doel, in naam van de knecht van Allah, terreuraanslagen op boeren, burgers en buitenlui te plegen? Dat je je daarbij zelf opblaast getuigt van ongeduld bij mohammedanen. Zij kunnen haast niet wachten om voor te dringen in de poel des verderf van het hoerenparadijs van pooier Allah .

Zodra een familielid in de Gaza-islam gedood wordt vanuit al het zelf bedachte en gepropageerde geweld, dan moet je dat onmenselijke hysterische gekrijs eens horen van al die schaamhaarlappen. Alsof ze werkelijk in de fik staan. Maar dat is toch het kenmerk van de barmachtigheid van pooier Allah? Het grote braadvuur met eeuwige foltering? Ze hebben zelf geen pijn die hysterisch gillende wijven, ze gillen alleen vanwege een ’geliefde’ die er niet meer is. Dankzij al dat islamitische terreur geweld.

Ik weet heus wel wat verdriet inhoudt. Maar wanneer je als diepgelovige de satanische bedoelingen van Allah, waarvan je weet dat dit Allahs wil is, niet kunt accepteren, doe dan op zijn minst die schaamlap af ten teken van rouw en het niet eens zijn met de wil van Allah.

Hysterie hoort nu eenmaal bij islam! Het wordt tijd dat er halal-pilletjes voor die schaamhaarlappen beschikbaar komen. Het liefst op herhalingsrecept.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Twee is teveel

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Maar vooral islamitische wijven stellen boven alles hun vertrouwen in Allah. Dat gegil? Het is alsof ze daar mee klaar komen bij Allah.
Dat hysterische gekrijs op commando heeft zelfs een specifieke naam, dat is het ULULEREN. Ja ik weet dat het wat op ONANEREN lijkt maar het is toch iets anders.
Dat gekrijs wordt bijv. in Marokko voortgebracht bij begrafenissen, de wijfjes van de stam strekken dan de nek en brengen een soort Islamitisch verantwoord wolvengehuil voort. Ik ga s kijken of ik het op U tUbe kan vinden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Twee is teveel

Bericht door Schepsel »

Mijn buurvrouw (Balgladesh) jammert of verzucht vaak 'Allah!'
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Plaats reactie