Relatie met een moslimman

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Schepsel »

Mij lijkt het hoe dan ook een grote gok, ongeacht wat hij al dan niet heeft gezegd. Wispelturigheid is ondanks het volksgeloof niet voorbehouden aan vrouwen. Misschien krijgt hij het na 5 jaar op zijn heupen, dan ben je al getrouwd, en is het helemaal moeilijk om het tij te keren. Wat doe je dan? De kans dát hij gevaarlijke neigingen heeft is heel groot. Geen moslim zal willen dat zijn kinderen onislamitisch opgroeien en in hemelsnaam, val zo'n onschuldig kind niet lastig met die onzin. Ik mag mijzelf ook gelukkig prijzen dat ik dan misschien geflipte ouders had, maar tenminste geen god die me in de nek zat te hijgen.

Sowieso, is de invulling van zijn geloof niet heel hol en primitivistisch? Wat is jouw bekering en bijbehorende verpakking in stofdoek waard als jij niet gelooft dat Allah bestaat en al die sjit? Ik vind de gedachte van kinderen blootstellen aan de Islam kwalijk. Daarnaast weet je niet of hij repressieve neigingen krijgt omdat dat bij zijn geloof hoort, voor je het weet ben je er zo een die na 10 jaar een artikel in de Viva krijgt met alle drama's van onderdrukking door de man. Die kans IS namelijk groot, want zijn god vindt vrouwenrepressie fijn. Hoe weet je dat hij je niet het leven zuur gaat maken over een tijd, omdat hij religieus wil doen? Ik zou zeggen: Teveel risicofactoren, vage beloftes waar geen mens wat aan heeft...het is hol. Misschien dat je een val van de tiende verdieping van een flat overleeft, maar zou je dat dan ook doen omdat je de káns tot overleven hebt, al is die klein, alleen maar omdat het je leuk lijkt om zo eens te springen?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Monique »

Destiny schreef:En dat hij het nu wel wil en dat ik dan de keuze moet maken moslim worden of geen toekomst met hem vind ik erg makkelijk en beetje laf maakt het houden van dan niet meer uit???
Je moet de keuze dan ook bij hem leggen.
OF hij neemt je zoals je bent OF niet.

Realiseer je je wel dat "liefde" in islam enkel voor allah bestaat?

Trouwens, denk je niet dat je dochter beter af is zonder vader dan met een moslim vader?
Amorele atheistische nitwit
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Dutch »

Destiny, ik vind het heel erg om jou dit te moeten zeggen, maar neen, voor een moslim zal zijn religie altijd op de eerste plaats komen, voor zijn liefde voor jou, alles is ondergeschikt aan de islam. Erg is dat, maar wél de realiteit.
Aan jou om te kiezen voor een leven in leugen en islam of een leven in vrijheid met de garantie dat jouw dochter en jijzelf vrije mensen blijven...zo eenvoudig is het.
Ik wens je sterkte, de keuze is op het eerste zicht zeer evident, maar omdat het hart redenen heeft die het verstand niet kent zal je hoe dan ook lijden onder je keuze. Kies daarom maar voor de korte hevige pijn, breek NU met hem in plaats van jarenlange ellende en geknechtheid voor jou, je dochter, je eventuele andere kinderen met hem.
We zijn als vrije vrouwen opgegroeid en het is onmogelijk om uit het licht van de vrijheid in de duisternis van de onderwerping te kruipen...
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Dhana »

Monique schreef:.

Realiseer je je wel dat "liefde" in islam enkel voor allah bestaat?
Sterker nog. Moslims gaan levenslang gebukt onder hun eigen drie-eenheid die ze christenen verwijten. Die van hun bestaat uit allah, de koran en de profeet. Al het andere in het leven wordt daaraan opgeofferd. Zelfs als het de eigen echtgenote en de kinderen aangaat.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door X_TORVICX_X »

Wie zonder islam is en dan vrijwillig aanhanger van Mo abd-allah wordt verdient niet beter.....
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Monique »

X_TORVICX_X schreef:De 72 maagden ....
Waarom moeten het er trouwens 72 zijn?

Na gebruik worden ze toch weer als nieuw..... 1 lijkt me dan genoeg.

Doet me denken aan die mop van die man die een fles met een geest vindt en 3 wensen mag doen.
Hij wenst een glas bier dat nooit leeg raakt.
Hij heeft 2 wensen over.
Hij wenst nog 2 glazen bier die nooit leeg raken..... :roll:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door X_TORVICX_X »

Monique schreef:
X_TORVICX_X schreef:De 72 maagden ....
Waarom moeten het er trouwens 72 zijn?

Na gebruik worden ze toch weer als nieuw..... 1 lijkt me dan genoeg.

Omdat er verschillende vrouwentypes zijn.....
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door mercator »

Destiny schreef: Is de reden van het geloof de breuk tussen jullie? er moeten toch ook relaties zijn waar het wel lukt samen?
Getuige van jehovah en niet-getuige gaat goed samen, ik kan het weten. Atheïst en protestant zal ook wel gaan. Maar...Islam is helemaal geen geloof maar een misdadige ideologie. Als jij dus géén misdadige trekjes hebt zal het echt niet gaan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door mercator »

Dihya schreef:Je vriend dient oprechte berouw te tonen voor zijn daad en niet meer in decadentie te treden..
Pedofilie zoals bedreven door de woestijnrover Mohammed is NIET decadent :D !

Maar je hebt gelijk, moslims zouden helemaal geen relaties mogen aangaan met niet-moslims en ervoor zwaar gestraft dienen te worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door mercator »

Dihya schreef: maar druk hem op het hart dat de grootste beloning van een grote beproeving komt en met acceptatie de tevredenheid van Allah op zijn hals haalt.
Absoluut. Zoals het nu zit zal hij aan zijn teelballen opgehangen worden in de hel en boven een zacht vuurtje door Allah geroosterd worden. Dat wil je toch niet?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Destiny
Berichten: 10
Lid geworden op: do jun 16, 2011 7:44 pm

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Destiny »

Hallo Allemaal,
Bedankt voor de reacties.
Heb er echt wel wat aan. Nu alleen nog de stap zetten. Ga van de week maar eens een goed gesprek aan want zie mezelf zo worthy: nog niet zitten. En dan idd maar even verdriet maar wel de vrijheid. Snap dat sommige mensen denken wat doe je daar nog gezien sommige reacties maar ja als je eenmaal van iemand houd probeer je toch je relatie te redden.
Iedereen bedankt
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Dhana »

Destiny schreef:Hallo Allemaal,
Bedankt voor de reacties.
Heb er echt wel wat aan. Nu alleen nog de stap zetten. Ga van de week maar eens een goed gesprek aan want zie mezelf zo worthy: nog niet zitten. En dan idd maar even verdriet maar wel de vrijheid. Snap dat sommige mensen denken wat doe je daar nog gezien sommige reacties maar ja als je eenmaal van iemand houd probeer je toch je relatie te redden.
Iedereen bedankt
Lieve Destiny,

Ik kan me er alles bij voorstellen. Je bent aan iemands aanwezigtheid gewend en het is zo vertrouwd. Zelfs als je diep van binnen weet dat er dingen zijn niet helemaal kloppen. Als alleenstaande moeder is het leven zeker niet gemakkelijk. Maar probeer de dingen te scheiden. Jijzelf en zeker niet je dochtertje mogen niet geschaad worden door jouw hang naar aandacht en zorg. We trekken hier allemaal van leer maar er zijn ook zeker mooie kanten aan de relatie, anders had je het niet zo lang volgehouden met hem. Het is geen makkelijke stap, want daarna komt de sprong in het diepe en je hebt nu nog geen idee geen waar de trappetjes zijn waarmee je er uit kan klauteren. Maar eruit komen zul je zeker en het gevoel van vrij gekomen zijn zal zich niet 1,2,3 aandienen. Je loopt nu met twee knopen in je maag. Eentje is het die om een eind aan de relatie te maken en de tweee is... Ja maar, wat dan???

Sterkte meid. En neem de beslissing die voor jou de beste is.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Destiny
Berichten: 10
Lid geworden op: do jun 16, 2011 7:44 pm

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Destiny »

Thanks Dhana.
Er zijn zeker mooie momenten heel veel juist daarom is het allemaal zo moeilijk maar ja als ik de verhalen zo lees komen aan die momenten ook snel een einde dus ja. Ff doorzetten maar toch

groetjes
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Monique »

Destiny, hou de toekomst en het geluk van je dochter voor ogen.

Wat wordt het voor haar...... ingepakt en uitgehuwelijkt als wandelende werpende vagina of vrij en vrolijk en onafhankelijk door het leven?

Lijkt me niet zo'n moeilijke keus.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door mercator »

Destiny schreef:Thanks Dhana.
Er zijn zeker mooie momenten heel veel juist daarom is het allemaal zo moeilijk maar ja als ik de verhalen zo lees komen aan die momenten ook snel een einde dus ja. Ff doorzetten maar toch

groetjes
Laat je niet verblinden door "hij heeft toch recht op zijn geloof?" . Moslims hebben helemaal niets met geloof en vertrouwen, het zijn de grootste heidenen die er zijn. Een moslim is iemand die zich bekend tot een criminele organisatie. Je wil toch geen gangsterliefje worden ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Destiny
Berichten: 10
Lid geworden op: do jun 16, 2011 7:44 pm

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Destiny »

Lekker een weekje weg geweest met mijn dochtertje. Alles even goed op een rijtje gezet. En ja we gaan de knoop doorhakken. Als ik nu naar mijn dochter kijk kan ik het haar idd niet aandoen om straks niet meer vrij te kunnen zijn om haar eigen keuze te maken.
Nu nog even het goeie moment vinden.

Wil iedereen bedanken voor alle reacties. Heeft echt geholpen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Manon »

Veel succes in je verdere leven gewenst.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Ariel »

Sterkte Destiny. Ik hoop dat beslissing je niet te veel hartzeer kost.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Monique »

Succes destiny.

Laat je ons weten hoe het gaat?
Amorele atheistische nitwit
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Dutch »

Destiny, jouw beslissing is zeker de goede!!!! Veel moed om ze ten uitvoer te brengen. Laat je ons nog iets weten? Denk dat je nu misschien een "andere kant" van de man gaat leren kennen, hoop me te vergissen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door mercator »

Destiny schreef: Nu nog even het goeie moment vinden.
.
Ik zou je aanraden om met alle mogelijke scenario's rekening te houden, ook de meest ongewenste ! Let goed op . Mohammedaanse kerels kunnen de raarste zaken gaan doen als ze in hun macho-eer gekrenkt zijn.
Verleden vrijdag heeft een Irakees zijn vrouw en hun 2 kinderen opgeblazen in de buurt van Sittard.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Destiny
Berichten: 10
Lid geworden op: do jun 16, 2011 7:44 pm

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Destiny »

Thanks dames.

Nou Ariel pijn gaat het wel doen hoor :wink: . Ook voor die kleine van mij. Die is dan ineens in haar ogen haar vader kwijt erg moeilijk en lastig vind ik dat. Denk dat ik maar zeg dat hij naar zijn eigen land is gegaan ofzo weet het ook niet zo goed.
Ja weet dat ze raar kunnen reageren als je een punt achter de relatie zet daarom moet ik ook een goeie manier vinden (weet eigenlijk niet of die er zijn) Maar aan de andere kant is het zijn fout dat dit misloopt. En kan me heel erg vergissen maar denk echt niet dat hij gekke dingen gaat doen. Ik laat jullie zeker weten hoe het gegaan is.
Dank je
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Manon »

Een zeer eenvoudige manier lijkt me in dit geval gewoon de waarheid: jij kàn je niet in eer en geweten tot de islam bekeren en je wil evenmin dat je dochter islamitisch wordt opgevoed. DUS is het zijn eigen beslissing om een punt achter de relatie te zetten, en jij gaat je daar zeker bij neerleggen, want je kàn je niet tot islam bekeren.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Relatie met een moslimman

Bericht door Dutch »

Ook een goed argument : je wil eventueel nog andere kinderen en die wil je niet als moslims opvoeden. Hij wil ook kinderen, maar die moeten als moslims opgevoed worden. Dus onverenigbaarheid van belangen...
Goede moed en...niet opgeven...verder ook niet in valkuilen trappen zoals daar zijn "bij ons zal het anders gaan, je blijft vrij" want dat is een manifeste leugen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Relatie met een moslimman. Kennis geeft macht

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hij weet niks, maar weet zich wel alles te herinneren. Hij twijfelt nooit.
Het begint met een M en eindigt met een M.
Door gebrek aan ware kennis niet de alfa maar wel de omega.
Ach gosj . . . wie als laatste eindigt wordt automatisch gediskwalificeerd.
Het levert hem in ieder geval de trootprijs op van de actuele parasiet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie