Mijn ex man is een tunesier

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Plaats reactie
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Mijn ex man is een tunesier

Bericht door miss1979 »

Mijn ex man (ja tunesier) is via Lampedusa in Europa gekomen en zit nu , ja in Belgie :mad:
Heb ons huwelijk stopgezet omdat ik op tijd doorhad dat het enkel voor de papieren was. Al die tunesiers trouwen enkel maar om die reden.
Ze moeten iedereen gewoon terug sturen, oorlog of niet in hun land..
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Lampedusa

Bericht door H.Numan »

miss1979 schreef:Mijn ex man (ja tunesier) is via Lampedusa in Europa gekomen en zit nu , ja in Belgie :mad:
Heb ons huwelijk stopgezet omdat ik op tijd doorhad dat het enkel voor de papieren was. Al die tunesiers trouwen enkel maar om die reden.
Ze moeten iedereen gewoon terug sturen, oorlog of niet in hun land..
Als ik even mag inbreken op deze draad:

Zonder je enig verwijt te maken, puur uit nieuwsgierigheid en belangstelling:
Hoe kom je als vrouw op het idee om in zo'n relatie te stappen?
Het lijkt me dat je vrij snel door hebt dat die man niet beschikt over de juiste papieren. En dat hij jouw aan het gebruiken is om aan die papieren te kunnen komen. Dit soort schijn huwelijken is niet direct iets nieuws. Gebeurt al jaren. Dus waarom begin je aan zo'n relatie? Is het spannend, omdat die man bijna geen Nederlands spreekt? Er exotisch uitziet?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Lampedusa

Bericht door miss1979 »

H.Numan schreef:
miss1979 schreef:Mijn ex man (ja tunesier) is via Lampedusa in Europa gekomen en zit nu , ja in Belgie :mad:
Heb ons huwelijk stopgezet omdat ik op tijd doorhad dat het enkel voor de papieren was. Al die tunesiers trouwen enkel maar om die reden.
Ze moeten iedereen gewoon terug sturen, oorlog of niet in hun land..
Als ik even mag inbreken op deze draad:

Zonder je enig verwijt te maken, puur uit nieuwsgierigheid en belangstelling:
Hoe kom je als vrouw op het idee om in zo'n relatie te stappen?
Het lijkt me dat je vrij snel door hebt dat die man niet beschikt over de juiste papieren. En dat hij jouw aan het gebruiken is om aan die papieren te kunnen komen. Dit soort schijn huwelijken is niet direct iets nieuws. Gebeurt al jaren. Dus waarom begin je aan zo'n relatie? Is het spannend, omdat die man bijna geen Nederlands spreekt? Er exotisch uitziet?

hun mooie woorden en beloftes....
Heel gemakkelijk in te trappen. Zeker als ze er nog wat leuk uit zien en je direct stapelverliefd bent.
Maar ik en mijn ex waren even oud.. Dus ja, misschien was het toch allemaal echt waar?
Want die gevallen van vrouwen die 20-30 jaar ouder zijn dat de man waarmee ze trouwen, dat is zo voor de papieren,maar ze zijn verblind door de liefde.

Heb nu zelf een kennis van 53 jaar die deze maand gaat trouwen met een man van 31 jaar in Tunesie. Tis niet voor de papieren zegt ze whistling: whistling: whistling: whistling:
Alsof zo'n man hier in Europa zou trouwen met een vrouw die zijn moeder kan zijn?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Lampedusa

Bericht door mercator »

miss1979 schreef: hun mooie woorden en beloftes....
Heel gemakkelijk in te trappen. Zeker als ze er nog wat leuk uit zien en je direct stapelverliefd bent.
Sorry, maar dat vind ik niet goed genoeg als uitleg. Je wéét toch dat Islam geen godsdienst is maar een criminele organisatie, en je gaat nu eenmaal niet in zee met criminelen, hoe hagelwitte tandjes en mooi bruin velletje ze ook hebben.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Lampedusa

Bericht door miss1979 »

mercator schreef:
miss1979 schreef: hun mooie woorden en beloftes....
Heel gemakkelijk in te trappen. Zeker als ze er nog wat leuk uit zien en je direct stapelverliefd bent.
Sorry, maar dat vind ik niet goed genoeg als uitleg. Je wéét toch dat Islam geen godsdienst is maar een criminele organisatie, en je gaat nu eenmaal niet in zee met criminelen, hoe hagelwitte tandjes en mooi bruin velletje ze ook hebben.
ja lol mijn ex was allesbehalve een moslim en daarvoor wou ik hem niet hoor...
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Lampedusa

Bericht door Monique »

mercator schreef:Sorry, maar dat vind ik niet goed genoeg als uitleg. Je wéét toch dat Islam geen godsdienst is maar een criminele organisatie, en je gaat nu eenmaal niet in zee met criminelen, hoe hagelwitte tandjes en mooi bruin velletje ze ook hebben.
Mercator, zie het maar als wanneer een man een bloedmooie vrouw met grote tieten ontmoet en daardoor niet meer met zijn hersens denkt ...en.... ook al weet hij dat ze hem helemaal financieel zal uitkleden ...blijft.... hij met iets anders denken dan zijn hersens.... :evil:

Bij vrouwen kan zoiets ook gebeuren.
Amorele atheistische nitwit
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Lampedusa

Bericht door miss1979 »

Dan moeten toeristen ook niet meer op vakantie gaan naar landen als marokko of tunesie Ah, ja tzijn toch landen vol criminelen, blijf er maar ver van weg.. :laugh1: en let op dat je vooral niet verliefd wordt op zo'n crimineel.


niet alle moslims zijn slechte mensen net zoals atheïsten niet allemaal goede mensen zijn..
en tis niet omdat je als moslim geboren bent, dat je echt een moslim bent.
ik ken er zelf die het bestaan van Allah ontkennen net zoals mijn ex dat deed.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Lampedusa

Bericht door mercator »

miss1979 schreef: en let op dat je vooral niet verliefd wordt op zo'n crimineel.
Ik kan mss wel verliefd worden op een criminele vrouw , als ik niet zou weten dat het een crimineel was. Maar van een moslim wéét je dat die niet deugt-anders was het geen moslim-dus als je er dan mee aanpapt is het je eigen schuld als het misloopt.

En idd, ik zou NOOIT naar een moslimland op vakantie gaan, bah zeg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Lampedusa

Bericht door mercator »

miss1979 schreef: niet alle moslims zijn slechte mensen
Niet alle medewerkers van de maffia zijn slechte mensen, maar toch heb je er beter niks mee te maken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Lampedusa

Bericht door miss1979 »

mercator schreef:
miss1979 schreef: en let op dat je vooral niet verliefd wordt op zo'n crimineel.
Ik kan mss wel verliefd worden op een criminele vrouw , als ik niet zou weten dat het een crimineel was. Maar van een moslim wéét je dat die niet deugt-anders was het geen moslim-dus als je er dan mee aanpapt is het je eigen schuld als het misloopt.

En idd, ik zou NOOIT naar een moslimland op vakantie gaan, bah zeg.

tja, andere mensen denken er zo niet over...
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Lampedusa

Bericht door Monique »

Ik zal ook nooit naar een moslimland gaan.
Het zullen best mooie landen zijn maar dat weegt niet op tegen de achterlijkheid.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Lampedusa

Bericht door mercator »

Monique schreef:Ik zal ook nooit naar een moslimland gaan.
Het zullen best mooie landen zijn maar dat weegt niet op tegen de achterlijkheid.
Ik moet eerlijk bekennen, de aanblik van moslims heeft op mij een echt fysieke uitwerking, ik heb zin om kopvodgevallen aan te vallen en te stampen, en hun kinderwagens met inhoud en al om te kieperen. Dat is mss niet netjes, maar ik kan er niks aan doen dat ik die reactie heb. Ik kan ze ook niet in practijk brengen want dan stuit ik op wetten en practische bezwaren.
Het is al erg genoeg dat ik die achterlijke scenes in mijn eigen land moet zien, ga ik dat niet s extra opzoeken in de Grote Zandbak zeg. Voor mij mogen ze hun pyramides en woestijn houden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Lampedusa. An m'n hoelah!

Bericht door hans van de mortel »

    mercator schreef: Het is al erg genoeg dat ik die achterlijke scenes in mijn eigen land moet zien, ga ik dat niet s extra opzoeken in de Grote Zandbak zeg. Voor mij mogen ze hun pyramides en woestijn houden.
    O ja? Nu dacht ik dat islam al die pyramides juist wilde afbreken. Is het niet zo dat ONZE kennisbeschaving daar een stokje voor moest steken? Geen achterlijker volk dan het dat gelooft in de werkzaamheid van het nutteloze, namelijk de analfabetische kotsteksten uit de bek van super sadist Mohammed, voorgeschreven door de enige echte ware agressieve postduif van Allah: mevrouw Gabriël.

    Zo'n achterlijk zelfverkiezend dom te blijven islam-zootje hoort toch niet thuis in ONZE kennisbeschaving?

    Waar dan wel? In het walallah van de grote zandbak van de heilige misslukte profeet: Mekka.
    Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

    CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
    mercator
    Berichten: 19672
    Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
    Locatie: Vlaanderen

    Re: Lampedusa. An m'n hoelah!

    Bericht door mercator »

    hans van de mortel schreef: O ja? Nu dacht ik dat islam al die pyramides juist wilde afbreken. ]
    Dat was lang geleden, in de 12de eeuw. Saladin wilde die afbreken maar het lukte niet omdat de moslims ook toen al lui en dom waren.
    De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
    Plaats reactie