Seks met een moslim

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Seks met een moslim

Bericht door Eliabe »

In dit geval zou ik bij jeuk zelf krabben. Je loopt een heel groot risico om je over een poosje echt genaaid te voelen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Seks met een moslim

Bericht door miss1979 »

Ik lees dat jij alles betaald voor hem??? Een moslim mag helemaal niet onderhouden worden door een vrouw. Hij moet een vrouw onderhouden en kan hij dat niet, dan moet hij maar wachten tot hij wel een inkomen heeft.
Dat is al geen goed teken... Veel van die mannen hebben graag een westerse om er van te profiteren omdat ze weten dat een westerse vrouw uit liefde alles doet voor een man.
En als je islamtisch zou trouwen, gaat hij dat bekend maken aan zijn familie? Of zal hij het geheim houden en je later dumpen als hij zijn papieren heeft? Voor hem is het gemakkelijk om een scheiding uit te spreken hé.


Overigens ben ik van mening dat een niet moslim niet hoort te trouwen met een moslim. Zo'n huwelijken werken gewoon niet en ik spreek uit ervaring! Dat hij zich een moslima zoekt hé, maar hij zal er geen vinden die hem zal onderhouden omdat die vrouwen weten dat de man in de islam de vrouw moet onderhouden en niet omgekeerd.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Seks met een moslim

Bericht door Manon »

Indira schreef:Ik heb daar zeker ook al aan gedacht, dat hij me kan gebruiken voor een verblijfsvergunning.

Hij zegt dat hij geen andere vrouwen heeft, en trouw wil blijven aan 1 vrouw, maar ik weet ook dat hij in het verleden met 2 vrouwen was tegelijkertijd.
En chantage is het inderdaad wel een beetje, want het is een ultimatum waarvoor hij me stelt. Maar ondertussen hebben we wel nog altijd volop seks, dus daar snap ik hem dan ook niet in.
zolang je niet voor de wet gehuwd bent kan hij je uiteraard niet gebruiken als opstapje voor een verblijfsvergunning.
Hou er wel rekening mee dat een religieus huwelijk afsluiten voordat het burgerlijk huwelijk heeft plaatsgevonden zowel in Belgie als in Nederland VERBODEN is.

Wat hij dus voorstelt is een ritueeltje bij iemand thuis om zijn geweten te sussen en zo zijn invloed en macht over jou te bestendigen; Als je wil kan je bij mij thuis ook een regendansje komen maken en dan zal ik ook wel zeggen dat jullie "gehuwd" zijn.

WEGWEZEN. Het ruikt niet zo fris.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Indira
Berichten: 9
Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:02 pm

Re: Seks met een moslim

Bericht door Indira »

Aan iedereen bedankt voor de reacties, het doet deugd te weten dat er échte, ongezouten informatie te vinden is over moslims. Ondertussen is de relatie beëindigd.
En ook al is alle begin moeilijk, ik bleef met de zin in mijn hoofd hangen: beter voorkomen dan genezen!!

Bedankt iedereen!!!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Seks met een moslim

Bericht door Manon »

Indira schreef:Aan iedereen bedankt voor de reacties, het doet deugd te weten dat er échte, ongezouten informatie te vinden is over moslims. Ondertussen is de relatie beëindigd.
En ook al is alle begin moeilijk, ik bleef met de zin in mijn hoofd hangen: beter voorkomen dan genezen!!

Bedankt iedereen!!!
je nam de juiste beslissing. Proficiat en hou vol!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Seks met een moslim

Bericht door Monique »

Indira schreef:Aan iedereen bedankt voor de reacties, het doet deugd te weten dat er échte, ongezouten informatie te vinden is over moslims. Ondertussen is de relatie beëindigd.
En ook al is alle begin moeilijk, ik bleef met de zin in mijn hoofd hangen: beter voorkomen dan genezen!!

Bedankt iedereen!!!
Indira, een heel goede en dappere beslissing.
Petje af.
Het zal even moeilijk zijn..maar... denk aan wat je wint..... je VRIJHEID!
:rock:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Seks met een moslim

Bericht door Ariel »

Succes Indira. Geniet van je vrijheid. Je kan nu weer gezellig met vrienden een cafe in stappen, of thuis een goed glas wijn drinken als je daar zin in hebt. Ik hoop dat hij je niet blijft lastig vallen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Seks met een moslim

Bericht door Pilgrim »

Heel goed! Gefeliciteerd. :rock:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Seks met een moslim

Bericht door Dhana »

Heel goed van je. Weet je Indira, als je zo'n beslissing als deze gemaakt hebt ben je ook weer een treedje hoger gekomen in je persoonlijke ontwikkeling. In die zin mag je dankbaar zijn dat je hem bent tegen gekomen in je leven.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Indira
Berichten: 9
Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:02 pm

Re: Seks met een moslim

Bericht door Indira »

Dhana schreef:Heel goed van je. Weet je Indira, als je zo'n beslissing als deze gemaakt hebt ben je ook weer een treedje hoger gekomen in je persoonlijke ontwikkeling. In die zin mag je dankbaar zijn dat je hem bent tegen gekomen in je leven.

Ik ben er inderdaad dankbaar voor dat hij onmiddellijk zo radicaal was, waardoor de rode vlag ineens zichtbaar was, anders kon het geleidelijk aan geweest zijn, en is de rode vlag nog maar lichtroze en sukkel je er gemakkelijker in

Bedankt voor de mooie woorden, iedereen!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Seks met een moslim

Bericht door Dhana »

Indira schreef:

Ik ben er inderdaad dankbaar voor dat hij onmiddellijk zo radicaal was, waardoor de rode vlag ineens zichtbaar was, anders kon het geleidelijk aan geweest zijn, en is de rode vlag nog maar lichtroze en sukkel je er gemakkelijker in
Dat stel je heel scherp en is meer dan waar. De meeste moslims hebben hier van geleerd en proberen het met de lichtroze vlag en prestenteren hun potentiële slachtoffers de suikerversie. Stapje voor stapje en voor dat het weet is de weg terug een strijd dat waarvan maar weinige de moed op kunnen brengen die aan te gaan.

Godszijdank heb jij het niet zo ver laten komen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie