Eén jaar cel voor zelf uitgevoerde besnijdenis van 2-jarige

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Eén jaar cel voor zelf uitgevoerde besnijdenis van 2-jarige

Bericht door Manon »

De correctionele rechtbank in Tongeren heeft een 23-jarige man van Marokkaanse afkomst maandag veroordeeld tot een gevangenisstraf van 2 jaar, waarvan 1 jaar effectief, voor het uitvoeren van een besnijdenis bij zijn tweejarige zoontje. De man, die het kindje kreeg met een Vlaamse moeder, kon het niet verkroppen dat de jongen niet volgens de Marokkaanse waarden werd opgevoed. . De feiten dateren van mei 2010. Na de zelf uitgevoerde circumcisie werd het jongetje meteen naar de spoedafdeling van het ziekenhuis gebracht. Daar werd hij met succes geopereerd, waardoor hij geen blijvende fysieke schade overhield aan het incident.De moeder van het slachtoffer hield de zwangerschap destijds verborgen en wilde het kind niet volgens de islamitische gewoonten opvoeden.

'Dat tot groot ongenoegen van de allochtone vader die dat niet kon verkroppen en dan maar besloot het kind zelf te besnijden', aldus meester Reile Braeken, advocate van de burgerlijke partij.

'Het kind woont nu permanent bij de moeder, maar ook vandaag nog leeft ze in angst en zijn er grote spanningen. Gelukkig heeft het kind geen blijvende fysieke schade opgelopen', stelde de advocate.

Het slachtoffer en zijn moeder krijgen samen een schadevergoeding van 7.446,73 euro en de opa, die zich ook burgerlijke partij stelde, krijgt voorlopig 1 euro schadevergoeding. Gezien het gunstige strafregister van de beklaagde werd de celstraf van 2 jaar met de helft uitgesteld. Bovendien gaf hij tijdens de zitting aan oprecht spijt te hebben van wat er gebeurd is.

Naast de celstraf en de schadevergoeding moet de man ook een boete van 1.375 euro en een schadevergoeding van 1.340 euro betalen.
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 120402_032" onclick="window.open(this.href);return false;

ja, wat wil je nu? Mohammed boven zeker?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eén jaar cel voor zelf uitgevoerde besnijdenis van 2-jarige

Bericht door Ariel »

Wat is het toch leuk om een Mohammedaanse lover te nemen. 10 minuten plezier...( als dat zo wie zo lukt) en daarna jaren lang ellende en spanning.
Westerse meiden moeten meer gewaarschuwd worden door hun ouders.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Eén jaar cel voor zelf uitgevoerde besnijdenis van 2-jarige

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Wat is het toch leuk om een Mohammedaanse lover te nemen. 10 minuten plezier...( als dat zo wie zo lukt) en daarna jaren lang ellende en spanning.
Westerse meiden moeten meer gewaarschuwd worden door hun ouders.
daarom zette ik het hier.

Veel te dikwijls worden zulke relaties met de mantel der politiek correcte liefde bedekt en vooral aangemoedigd (voor ONZE dochters, niet voor HUN dochters, die mogen dat niet, ies koeltoer), maar de gevolgen van zulke verbintenissen houden ze liefst zover mogelijk uit de pers.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Eén jaar cel voor zelf uitgevoerde besnijdenis van 2-jarige

Bericht door Dihya »

Lekker voor die vent. Nu moet hij op de blaren zitten en beseffen dat hij zijn zoon voorgoed kwijtgeraakt is aan een niet-moslima en niet-Marokkaanse en dat zijn bloedeigen kind nooit zal weten wat zijn vaderland is, wat zijn cultuur en taal is. Dat krijg je ervan als je als Marokkaanse man met een niet-Marokkaanse/niet-moslima trouwt. Net goed voor de klootzak. :cool: Hij zal zich nu wel tien keer bedenken voor hij met een niet-Marokkaanse aanpapt.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Eén jaar cel voor zelf uitgevoerde besnijdenis van 2-jarige

Bericht door Dihya »

circe schreef:
Ariel schreef:Wat is het toch leuk om een Mohammedaanse lover te nemen. 10 minuten plezier...( als dat zo wie zo lukt) en daarna jaren lang ellende en spanning.
Westerse meiden moeten meer gewaarschuwd worden door hun ouders.
daarom zette ik het hier.

Veel te dikwijls worden zulke relaties met de mantel der politiek correcte liefde bedekt en vooral aangemoedigd (voor ONZE dochters, niet voor HUN dochters, die mogen dat niet, ies koeltoer), maar de gevolgen van zulke verbintenissen houden ze liefst zover mogelijk uit de pers.
Hoe komt het toch dat dit soort dingen alleen voorvallen bij de Nederlandse en Vlaamse vrouwen? Ken heel wat Marokkaanse vrouwen ( al mijn nichten, vriendinnen en kennissen) die getrouwd zijn met Marokkaanse mannen en die dragen ze op hun handen. Vaak zijn het onzekere Vlaamse en Nederlandse vrouwen die gewoon vanuit hun cultuur zulke mannen niet kunnen handelen. Dat kunnen alleen Marokkaanse vrouwen omdat zij de Marokkaanse mannen begrijpen en gewoon het beste met ze kunnen omgaan.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Eén jaar cel voor zelf uitgevoerde besnijdenis van 2-jarige

Bericht door King George »

Wel eens een kijkje in de Blijf van mijn lijfhuizen genomen, Dihya? Daar hebben veelal zowel autochtone als Marokkaanse vrouwen met hetzelfde soort Muzelman als ex-partner te maken.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eén jaar cel voor zelf uitgevoerde besnijdenis van 2-jarige

Bericht door Ariel »

Marokkaanse vrouwen mogen al deze Marokkaanse moslims zelf houden. Graag zelfs.
Maar het is een sprookje dat alleen Marokkaanse vrouwen deze mohamedaanse prinsjes aankunnen. Ook Marokkaanse vrouwen hebben problemen met deze tot op hun bot verwende macho's . Op Marokko.nl kan je de tranentrekkende verhalen van sommige getrouwde meisjes lezen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Eén jaar cel voor zelf uitgevoerde besnijdenis van 2-jarige

Bericht door Dihya »

King George schreef:Wel eens een kijkje in de Blijf van mijn lijfhuizen genomen, Dihya? Daar hebben veelal zowel autochtone als Marokkaanse vrouwen met hetzelfde soort Muzelman als ex-partner te maken.
Ik ontken het toch ook niet? Het valt me alleen op dat labiele Nederlandse en Vlaamse meisjes vaak in aanraking komen met de onderlaag van de Marokkaanse mannen, daar waar ik bijvoorbeeld geen Marokkaanse man ken die zijn vrouw of dochters verbiedt in spijkerbroeken te lopen en de Marokkaanse man vergeleken met bijvoorbeeld de Arabische man heel mild en matig is. Wel zijn het altijd de Vlaamse en Nederlandse vrouwen die dan net weer in aanraking komen met de verkeerde mannen. Of ga je bovenstaande nou ontkennen?

Ariel, absoluut. Ik ga ook zeer zeker niet ontkennen dat er veel klootzakken zijn. Net zoals er ook genoeg Nederlandse klootzakken zijn die hun vrouwen verlaten voor een ander meisje. Elk huisje heeft zijn kruisje, maar mij valt op dat die Vlaamse en Nederlandse vrouwen vaker in aanraking komen met zegmaar de Marokkaanse mannen die in ons gemeenschap vaak al uitgekots zijn. Het valt me ook op dat de Marokkaanse man minder lijkt te pikken van de Nederlandse en Vlaamse vrouw dan van de niet-Marokkaanse vrouw. Een Marokkaanse man moet het eens wagen een hoge toon aan te slaan tegen zijn Marokkaanse vrouw. Geheid dat hij een slipper tegen zijn hoofd krijgt of een boze schoonvader op zijn dak krijgt. Nou goed, het is niets voor niets dat ongeveer 79 procent van huwelijken tussen Marokkanen en niet-Marokkanen uitloopt op een scheiding. Ik merk al dat iemand met een Perzisch cultuur al moeilijk is en dat is dan ook nog een cultuur dat redelijk overeenkomt met de mijnes, laat staan een partner met een westerse cultuur. Dan krijg je dit soort taferelen dus. Triest voor de vrouw, maar hopelijk een wijze les voor haar.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Eén jaar cel voor zelf uitgevoerde besnijdenis van 2-jarige

Bericht door mercator »

We wensen alle dames/meisjes/vrouwen die zich willen laten bespringen en/of bezwangeren door bruine Mohamedaanse zaadhengsten alle mogelijke ongein toe tot en met zwavelzuur in de smoel en dood door eerwraak , DAT is nu net wat die sukkels onderhuids wensen door sexuele omgang met mannelijke Arabische woestijnvlooien. Geen centje pijn dus. Is KUltuur!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Eén jaar cel voor zelf uitgevoerde besnijdenis van 2-jarige

Bericht door sunshine »

Dihya schreef:
King George schreef:Wel eens een kijkje in de Blijf van mijn lijfhuizen genomen, Dihya? Daar hebben veelal zowel autochtone als Marokkaanse vrouwen met hetzelfde soort Muzelman als ex-partner te maken.
Ik ontken het toch ook niet? Het valt me alleen op dat labiele Nederlandse en Vlaamse meisjes vaak in aanraking komen met de onderlaag van de Marokkaanse mannen, daar waar ik bijvoorbeeld geen Marokkaanse man ken die zijn vrouw of dochters verbiedt in spijkerbroeken te lopen en de Marokkaanse man vergeleken met bijvoorbeeld de Arabische man heel mild en matig is. Wel zijn het altijd de Vlaamse en Nederlandse vrouwen die dan net weer in aanraking komen met de verkeerde mannen. Of ga je bovenstaande nou ontkennen?

Ariel, absoluut. Ik ga ook zeer zeker niet ontkennen dat er veel klootzakken zijn. Net zoals er ook genoeg Nederlandse klootzakken zijn die hun vrouwen verlaten voor een ander meisje. Elk huisje heeft zijn kruisje, maar mij valt op dat die Vlaamse en Nederlandse vrouwen vaker in aanraking komen met zegmaar de Marokkaanse mannen die in ons gemeenschap vaak al uitgekots zijn. Het valt me ook op dat de Marokkaanse man minder lijkt te pikken van de Nederlandse en Vlaamse vrouw dan van de niet-Marokkaanse vrouw. Een Marokkaanse man moet het eens wagen een hoge toon aan te slaan tegen zijn Marokkaanse vrouw. Geheid dat hij een slipper tegen zijn hoofd krijgt of een boze schoonvader op zijn dak krijgt. Nou goed, het is niets voor niets dat ongeveer 79 procent van huwelijken tussen Marokkanen en niet-Marokkanen uitloopt op een scheiding. Ik merk al dat iemand met een Perzisch cultuur al moeilijk is en dat is dan ook nog een cultuur dat redelijk overeenkomt met de mijnes, laat staan een partner met een westerse cultuur. Dan krijg je dit soort taferelen dus. Triest voor de vrouw, maar hopelijk een wijze les voor haar.
Het bovenstaande ontken ik. Vele Marokkaanse mannnen hebben een ingesteldheid dat de vrouw beter thuis zit dan zichzelf te ontplooien. Zelf de Marokkaanse man die een opleiding genoot denkt op die manier. Ik ken weinig Marokkaanse mannen die echt opkomen voor de vrijheden van de vrouw, erachter staan dat ze zichzelf ontplooit, ....

Wat ik niet ontken is dat bij velen het imago telt. Zolang hun voorgevel maar netjes is maken ze zich geen zorgen maar wat er zich achter de deuren afspeeld wordt doodgezwegen of zoals op marokko.nl anoniem beschreven.
De verhalen die je er leest zijn vaak schrijnend. Even ter informatie 70% van de Marokkaanse mannen zijn berbers en geen arabieren.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Eén jaar cel voor zelf uitgevoerde besnijdenis van 2-jarige

Bericht door Ozes »

Berbers, zwakkelingen al honderden jaren niet de baas in eigen land. Mogen wij een voorbeeld aan hen nemen voor hoe het niet moet.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Eén jaar cel voor zelf uitgevoerde besnijdenis van 2-jarige

Bericht door Dihya »

Sunshine, kan je niet lezen? Ik heb de Marokkaanse man vergeleken met de Arabische man uit de Sharq el aswat (Arabische landen) en kan daaruit concluderen dat de Marokkaanse (overigens alle Maghrebijnse) mannen mild en matig zijn vergeleken met de echte Arabische mannen. Daaruit had jij dus, als je goed gelezen had, kunnen concluderen dat de Marokkaanse man geen Arabier is. Marokkanen zijn gewoon Marokkanen en zeer zeker geen Arabieren, maar een mix van Berbers, Spaans en minimum aan Arabisch bloed. Maar dat is weer een ander discussiepunt.

Verder is dat hele Marokkanendrame een ver van je bed show en dat is te zien; anders had je namelijk wel geweten dat Marokkaanse mannen hun vouwen haast dwingen te werken omdat er geld verdiend moet worden en de man niet alleen voor de vaste lasten wil opdraaien. Ja, zo werkt dat tegenwoordig bij ons. Ik kan het nog wel verder doortrekken, Marokkaanse mannen die wel thuis willen blijven zitten en van de vouw willen profiteren. Yup, je ziet het, de echte mannen zijn uitgestorven. De eerste generatie Marokkaanse mannen, dat waren mannen.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Eén jaar cel voor zelf uitgevoerde besnijdenis van 2-jarige

Bericht door sunshine »

Dihya schreef:Sunshine, kan je niet lezen? Ik heb de Marokkaanse man vergeleken met de Arabische man uit de Sharq el aswat (Arabische landen) en kan daaruit concluderen dat de Marokkaanse (overigens alle Maghrebijnse) mannen mild en matig zijn vergeleken met de echte Arabische mannen. Daaruit had jij dus, als je goed gelezen had, kunnen concluderen dat de Marokkaanse man geen Arabier is. Marokkanen zijn gewoon Marokkanen en zeer zeker geen Arabieren, maar een mix van Berbers, Spaans en minimum aan Arabisch bloed. Maar dat is weer een ander discussiepunt.

Verder is dat hele Marokkanendrame een ver van je bed show en dat is te zien; anders had je namelijk wel geweten dat Marokkaanse mannen hun vouwen haast dwingen te werken omdat er geld verdiend moet worden en de man niet alleen voor de vaste lasten wil opdraaien. Ja, zo werkt dat tegenwoordig bij ons. Ik kan het nog wel verder doortrekken, Marokkaanse mannen die wel thuis willen blijven zitten en van de vouw willen profiteren. Yup, je ziet het, de echte mannen zijn uitgestorven. De eerste generatie Marokkaanse mannen, dat waren mannen.
Uit ervaring weet ik dat arabische Marokkanen milder zijn dan de berbers die de religie hebben overgenomen van de arabieren. Ver van mijn bed show? :laugh1:
Berbers zijn diegene die vaak hun vrouwen dwingen thuis te zitten. Ik zie het en hoor het vaak genoeg.

De eerste generatie zijn vaak profiteurs. Ze zitten op hun gat thuis te wachten op hun uitkering. Ik vraag mij af waar jij al die vrouwen zie werken. Ik ken er teveel die uren thuis staan te koken voor alle familie die langs komt terwijl meneer op zijn gat blijft zitten.
Plaats reactie