Britse Sophie trapt in islamitisch sprookje

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Plaats reactie
Ariel

Britse Sophie trapt in islamitisch sprookje

Bericht door Ariel »

Ai, ai, ai....Wie zijn dit?

Afbeelding

Dit zijn Sophie Birch uit Oldham, en.......Sabri de Turk. Zo leuk...
Sophie ontmoet Sabri tijdens een vakantie. ( het zal niet) Ze is een brits model, maar haar nieuwe islamitische vriendje wil dat ze daarmee stopt, dus geeft ze haar loopbaan op.
At first he was the perfect gentleman and the couple spent hours talking on Skype while they were apart.

Sophie was working hard to forge a career as a model and supplementing her earnings at a supermarket.

But Sabri soon made it clear that he wanted her to stop modeling.

She explains: ‘He started to go quiet when I spoke about shoots I’d been doing. I was shocked because he’d known me for three years and during all that time I’d made no secret of my modeling.

‘He said it was disrespectful to pose for other men now we were a couple.’

At first she refused to quit but Sabri made it clear there was no future unless she did.

And when 26-year-old Sabri said he wanted to marry her, smitten Sophie agreed to start wearing frumpy long dresses to please him.

When she flew to visit him in May 2013 he even wrapped a scarf around her head to make her look more like a local women.

Sophie said: ‘He was so pleased he even took a photo saying it really suited me.’

Maar dan!!!!!!! ( trom geroffel) Dan wordt de slimme meid die niet op haar toekomst is voorbereid zwanger..Van Sabri de barman. Weer enige weken later kwam ze erachter dat haar mohammedaanse vriend reeds getrouwd is.

En wat zegt de Mohammedaanse barman
He said: ‘Sophie was a holiday romance. She knew I would never marry an English girl. Our cultures are too different.
‘It would not work and I told her that from day one. I never loved her. I used to like her but not now.’
Gelukkig kreeg Sophie van de schok een miskraam. So end good all good.

Moraal van dit verhaal...Het is weer bijna vakantie, en er lopen veel "gevaarlijke " mohammedaanse barmannen rond in al die vakantie resorts. Dus meiden, niet doen. Doe niet als silly, silly Sophie. Zoek een goeie hollandse jongen en wordt daar gelukkig mee.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Ali Yas
Contacteer:

Re: Britse Sophie trapt in islamitisch sprookje

Bericht door Ali Yas »

Jaja, zo gaat dat. "Twee geloven op één kussen - daar slaapt de duiven tussen", zo zei men vroeger. Daarbij dacht men overigens niet aan het mohammedanisme. :no1:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie