Dochter bekeerd tot de islam.

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Souhaila
sorry dat ik je naam steeds verkeerd schreef.

Kan jij arabisch begrijpen in woord en geschrift?

groetjes Habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Souhaila
sorry dat ik je naam steeds verkeerd schreef.
Is niets,Souhaila of Steffi ,kies maar :wink:
Kan jij arabisch begrijpen in woord en geschrift?
in geschrift helemaal niets nee,maar in woorden (dus hoe je het zegt) begrijp ik wel sommige dingen.Maar bijlange niet veel,waarom?
Liefs,
Souhaila
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

wilde mijn islamitische vriend wat laten schrijven.
Tenminste als hij wilt.

Jij bent veeeeeeeeeeeel te onderdanig.Niet nodig.
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

Souhaila schreef:Ik maak ook keuzes,maar als ik weet dat hij iets niet wil, wil ik het ineens ook niet meer en voel ik me er niet goed meer bij..
dus eigenlijk "kies ik er zelf voor om zijn keuze te volgen"
Lieverd, dit zijn geen keuzes. Dat heet dwang. :(

wie ik was?Ik dacht dat ik iemand was die steeds bij haar standpunt bleef en niet toegaf terwijl ze wist dat het niet juist was..
Had nooit gedacht dat ik 'me ging laten doen' door een jongen of me ging laten beinvloeden door gevoelens wanneer ik weet dat deze het niet waard is..
Wieik ben? Het tegenovergestelde van wat ik hierboven zeg Heb ook door dat ik veel gevoeliger ben dan ik dacht dat ik was..
Dmv geweld te gebruiken, afwisselend met liefde volle aandacht wordt je 'brain washed'. En idd krijg je op die manier geen mening. Dat is een gegeven.
Rachid behandeld me met respect,maar hij is gewoon nogal "streng,nogal bezitterig..

Mag jij Rachid behandelen als jouw bezit? Het bezitterige is nl niet het behandelen met respect. Lees mijn 1e posting van gisteren nog maar eens.
habibti schreef:Maar dit is geen beschermen. Ook mijn vriend is bang als ik andere manenn spreek.
Gelukkig legt hij uit waarom.
Ik daareen tegen leg hem uit dat het hier in nederland normaal is dat mannen en vrouwen elkaar gewoon spreken.
En dat hij vertrouwen in mij moet hebben zoals ik hem hem heb.
Gelukkig heeft hij dat.
Een fijn stukje om te lezen habibti :)
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Bedankt Droevie,

maar iedereen kan zien dat Souhaila hem maar steeds weer verdedigd,terwijl ze weet wat hij fout zit.

Het zou eens andersom moeten zijn,dan zou hij haar niet verdedigen,maar verrot slaan,of in zijn land laten stenigen.

Souhaila,
ik heb mijn x man ook altijd verdedigd tegen over mijn familie en vrienden en wie dan ook.
En wie werd er beter van? Hij
En wie ging er aan onderdoor? ik

financiele criminaliteit kon ik de kastanjes uit het vuur halen,want het is mijn land en mijn taal. Zo redeneerde hij.
Hij was ouder,dus ik moest hem gehoorzamen.

Als ik moe uit mijn werk kwam ,kon hij dat niet begrijpen,was toch makkelijk werk? Schoonmaken. En ik heb altijd gewerkt.
Hij werkte in de rvs staal industrie.
Alleen op dat moment toen hij die opmerking maakte ,had hij geen werk meer, mede dankzij door zijn eigen aanstellerij, liegen en bedriegen.
Hij had totaal geen begrip of respect voor me.
En jou vriend ook niet. en neem nou maar aan van iemand die al wat jaartjes ervaring heeft.

dumpen die handel. Dat is geen liefde wat jij voor hem voelt, maar slaafse vrees.En als je de knoop nu niet doorhakt, zal het later heel moeilijk kunnen worden!

Je bent nog heeeeeeeeeeel jong!

kop op, je kan het wel
habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

habibti schreef:maar iedereen kan zien dat Souhaila hem maar steeds weer verdedigd,terwijl ze weet wat hij fout zit.

Het zou eens andersom moeten zijn,dan zou hij haar niet verdedigen,maar verrot slaan,of in zijn land laten stenigen.

Weet ik habibti,
Ik zie dit elke keer weer terug komen. In mijn leven heb ik vele gesprekken gevoerd met vrouwen die mishandeld werden. En mannen die hun vrouwen slaan.

Vroeger, dacht ik altijd.. Waarom gaan zij allen terug, naar hun man of vriend.(feit is dat het gedrag van Souhaila, heel bekend is)

Om vervolgens een week of 2 later weer een gesprek te voeren. Mij is iig duidelijk geworden dat ik geen oplossing kan geven. Natuurlijk is het zo.. 'dumpen' die handel.. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Hier een aantal 'mogelijke' redenen

1. Als hij haar nu al mishandeld en ziet als zijn bezit. Wat gebeurd er als zij zich onteigend van hem? Hij slaat haar nu al, de ellende begint vaak dan pas echt.

2. Omdat deze man haar ziet als zijn bezit, zijn zeer waarschijnlijk de contacten met andere geminimaliseerd. Zij heeft weinig andere waar zij op terug kan vallen.

3. Gedrag wat terug keert.. Ja, het was ook eigenlijk mijn schuld.
het projecteren van geweld op het eigen gedrag.

Samenvattend: Het geweld is niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk. Geestelijke mishandeling is een van de ergste soorten van mishandeling die er is. (En als je getrouwd bent, dan komt er meestal ook nog sexueel geweld bij kijken).

Ik vind het heel erg, als straks je eigen huis jouw onveiligste plaats is.

Ik bedoel, ik kan makkelijk tikken, vanaf mijn veilige huis in Nederland. Ik kan haar niet opvangen...of begeleiden.. hoe graag ik dat zou willen. (Dus wees niet teleurgesteld, als men GOEDE raad niet opvolgt.. Blijf deze geven!!)
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

habibti schreef:
wilde mijn islamitische vriend wat laten schrijven.
Tenminste als hij wilt.

Jij bent veeeeeeeeeeeel te onderdanig.Niet nodig.
Eumhmm... ik vrees dat ik er niet veel van ga begrijpen,misschien kun jij het vertalen? als jij/hij wilt?

Dat is ook ng een eigenschap die ik dacht dat ik niethad maar blijkbaar wel : onderdanig zijn..
Maar eigenlijk luister ik gewoon naar hem,en hou rekening met hem.

-------------------------------------------------------------------------------------
Droevie schreef:
Dmv geweld te gebruiken, afwisselend met liefde volle aandacht wordt je 'brain washed'. En idd krijg je op die manier geen mening. Dat is een gegeven.
hij is wel iemand die " goed kan praten".
Hij praat op zo'n manier waardoor ik bijna niet anders kan dan hetzelfde te denken/vinden..Hij heeft op alles wat ik zeg een antwoord ( in zijn voordeel)

Droevie schreef:
Mag jij Rachid behandelen als jouw bezit? Het bezitterige is nl niet het behandelen met respect. Lees mijn 1e posting van gisteren nog maar eens.


Euhm,ik behandel hem niet als mijn bezit maar zeg hem op zijn beurt ook dat ik ni wil dat hij contact heeft met andere meisjes/vrouwen.
Als ik iets niet mag of doe, vind ik dat hij het ook niet mag of mag doen..

-------------------------------------------------------------------------------------
Habibti schreef:
maar iedereen kan zien dat Souhaila hem maar steeds weer verdedigd,terwijl ze weet wat hij fout zit.
Ik weet het..Maar jullie kennen zijn goeie kanten niet.Daarom verdedig ik hem,omdat ik wél zijn goeie kanten ken.En dat zijn juist de dingen die ik niet wil missen..
En wie werd er beter van? Hij
En wie ging er aan onderdoor? ik


Daar heb je een punt in..
dumpen die handel. Dat is geen liefde wat jij voor hem voelt, maar slaafse vrees.En als je de knoop nu niet doorhakt, zal het later heel moeilijk kunnen worden!


Is écht wel moeilijker gezegd dan gedaan.Ik heb et een maand vologehouden zonder hem,maar voelde me echt 'leeg' in die maand..
Hij weet dat ik echt zot ben op hem,en hij weet ook hoever hij kan gaan..Want ik kan het gewoon niet gedaan maken..Soms wou ik dat hij het gedaan maakte..
Maar ik voel me gelukkiger met hem dan zonder hem,dus..


Vele kusjes,
Souhaila -x-
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Vroeger, dacht ik altijd.. Waarom gaan zij allen terug, naar hun man of vriend.

Omdat ik het gevoel heb dat ik écht niet zonder hem kan,hij is echt een deel van mij geworden..
Natuurlijk is het zo.. 'dumpen' die handel.. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
idd

1. Als hij haar nu al mishandeld en ziet als zijn bezit. Wat gebeurd er als zij zich onteigend van hem? Hij slaat haar nu al, de ellende begint vaak dan pas echt.
hij wilt graag samenwonen,maar ik stel het steeds maar uit.Omdat het toch wéér een stapje verder is..
2. Omdat deze man haar ziet als zijn bezit, zijn zeer waarschijnlijk de contacten met andere geminimaliseerd. Zij heeft weinig andere waar zij op terug kan vallen
.

hij verwacht dat hij op de 1ste plaats staat bij mij..
Hij verwacht zelfs dat hijhoger staat dan mijn ouders..
Ik heb nog wel contact met enkele vriendinnen hoor..
MAar als ze iets negatief zeggen over hem heb ik al ondervonden dat ik "zijn kant kies".

Liefs,
-xxx-
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

Lieve Souhaila,
hij verwacht dat hij op de 1ste plaats staat bij mij..
Hij verwacht zelfs dat hijhoger staat dan mijn ouders..
Ik heb nog wel contact met enkele vriendinnen hoor..
MAar als ze iets negatief zeggen over hem heb ik al ondervonden dat ik "zijn kant kies".
En dit is heel lastig.. En jij.... sta jij op zijn 1e plaats? Maakt hij tijd voor jouw als jij dat wil? Sta jij hoger dan zijn ouders?
Natuurlijk begrijp ik het dat als jouw vriendinnen 'negatief' gaan praten over jouw vriend dat jij hem wil verdedigen. Is niet meer dan normaal.

Wat voor contact bedoel jij, wat jij niet liever hebt dat hij heeft met andere vrouwen?

Ik ga ook niet uit met andere vrouwen, (want ik ben bang dat mijn vrouw dat ook niet leuk vind.. :wink:) Maar in mijn werk moet ik veel samen werken met vrouwen. Wat betekend dat ik zowiezo met andere vrouwen in contact kom. Netzo als mijn vrouw. Zij komt ook met andere mannen in contact, al is het via haar werk. Deze dingen zijn niet te voorkomen. Maar als je kiest voor elkaar, betekend dat je elkaar moet vertrouwen. Jij moet niet alleen hem vertrouwen, hij moet ook jouw vertrouwen. Dat is een deel van de band.
Ik weet het..Maar jullie kennen zijn goeie kanten niet.Daarom verdedig ik hem,omdat ik wél zijn goeie kanten ken.En dat zijn juist de dingen die ik niet wil missen..
Ik ga er ook niet vanuit dat hij zijn goede kanten niet heeft. Er zijn maar weinig mensen waar ik geen goede kant aan zie. :)
Omdat ik het gevoel heb dat ik écht niet zonder hem kan,hij is echt een deel van mij geworden
Begrijp ik.. Toch weet ik zeker dat jij het kan :)
hij wilt graag samenwonen,maar ik stel het steeds maar uit.Omdat het toch wéér een stapje verder is..
vind ik heel knap van jou!

Ik wens jou een hele fijne dag toe!!

groetjes
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

souhaila schreef:
dumpen die handel. Dat is geen liefde wat jij voor hem voelt, maar slaafse vrees.En als je de knoop nu niet doorhakt, zal het later heel moeilijk kunnen worden!


Is écht wel moeilijker gezegd dan gedaan.Ik heb et een maand vologehouden zonder hem,maar voelde me echt 'leeg' in die maand..
Hij weet dat ik echt zot ben op hem,en hij weet ook hoever hij kan gaan..Want ik kan het gewoon niet gedaan maken..Soms wou ik dat hij het gedaan maakte..
Maar ik voel me gelukkiger met hem dan zonder hem,dus..
Souhaila : ik hoop dat je je realiseert dat je in een negatieve spiraal zit. Je gaat ongelukkiger en ongelukkiger worden. Je hebt je kaarten ten opzichte van deze man verspeeld en nu gaat hij je stelselmatig harder uitbuiten, en als jij niet reageert dan kan dat enkel eindigen in jouw dood. En dit gaat je diep ongelukkig maken.

http://www.nodo50.org/mujeresred/violencia-am-i.html

Lees dit eens door. Niet dat dit je gaat overtuigen om iets te doen, maar dit artikel (en hopelijk 20 anderen die je zelf zoekt) gaan je in staat stellen te voorspellen wat hij gaat doen, en wat je zelf gaat doen, en snappen hoe en waarom jou reacties zijn wat ze zijn. Dan ben je misschien wat minder een toeschouwer in je eigen leven.

Of je kan op "allah" rekenen, en jezelf de hel in gooien daarmee. Jouw keus.

Tussen haakjes. Waarom loog je over deze man ? Ik herinner me zeer duidelijk dat jij zei dat je geen vriend had. Waarom ben je beschaamd ? Dit overkomt miljoenen vrouwen, en, hoewel jij het zwaar zitten hebt en echt in de miserie gaat eindigen, moet je je even voorstellen wat er gebeurd met een vrouw die dit voorheeft in saudi arabie. Of nog erger, in een arme streek in pakistan. Die hongeren letterlijk uit.

Nederland zal je uiteindelijk beschermen tegen de allerergste gevolgen van je fout. Maar zelfs iets als dat zal je niet redden als je zelf niet vecht.
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

En dit is heel lastig.. En jij.... sta jij op zijn 1e plaats? Maakt hij tijd voor jouw als jij dat wil? Sta jij hoger dan zijn ouders?
Nee,zijn dochtertje staat op de eerste plaats..
Wat voor contact bedoel jij, wat jij niet liever hebt dat hij heeft met andere vrouwen?
Niiet met andere vrouwen iets drinken of afspreken ofzo.
Hij wil niet eens dat ik antwoord als een jongen de weg vraagt ofzo..
Maar in mijn werk moet ik veel samen werken met vrouwen. Wat betekend dat ik zowiezo met andere vrouwen in contact kom.
Dat excuus kan hij niet gebruiken,want hij werkt niet :wink:
souhaila schreef:
Omdat ik het gevoel heb dat ik écht niet zonder hem kan,hij is echt een deel van mij geworden

Droevie schreef:
Begrijp ik.. Toch weet ik zeker dat jij het kan
Maar nu niet, ik ben echt 'bang' voor hoe ik me erna ga voelen..
Ik kan de leegte die hij zou achterlaten niet opvullen..

Tomc schreef:
ik hoop dat je je realiseert dat je in een negatieve spiraal zit. Je gaat ongelukkiger en ongelukkiger worden. Je hebt je kaarten ten opzichte van deze man verspeeld en nu gaat hij je stelselmatig harder uitbuiten, en als jij niet reageert dan kan dat enkel eindigen in jouw dood. En dit gaat je diep ongelukkig maken.


Maar doordat hij nu al een tijdje kalmer is enzo,dnk ik dat hij misschien 'veranderd" is..
Hij heeft ook veel stress aan zijn hoofd ivm gerecht enzo,dus wie weet als alles afgehandeld is dat hij npg rustiger gaat zijn..DIt zegt hij zelf ook..

Tomc schreef:
Waarom loog je over deze man ? Ik herinner me zeer duidelijk dat jij zei dat je geen vriend had. Waarom ben je beschaamd ?
Ik heb niet écht gelogen hoor,het is een tijdje gedaan geweest tussen mij en hem.Maar nu sinds ongeveer twee weken zijn we terug samen..
Ik ben ergens "beschaamd" omdat ik zelf weet dat ik dom ben, iik weet beter dan dit..
Probleem is dat ik meer en meer met mijn gevoel handel ipv met verstand..

Dit overkomt miljoenen vrouwen, en, hoewel jij het zwaar zitten hebt en echt in de miserie gaat eindigen, moet je je even voorstellen wat er gebeurd met een vrouw die dit voorheeft in saudi arabie. Of nog erger, in een arme streek in pakistan. Die hongeren letterlijk uit.
is echt niet zo erg hoor,mijn situatie..


Liefs,
Souhaila
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Souhaila, kan je me even vertellen wat deze werkloze, met het gerecht in aanraking zijnde, gewelddadige, jaloerse, vader van een kind, jou als toekomst te bieden heeft?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

... :oops: :oops:
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Souhaila, lieve Steffi, deze rachid behandelt jou als zijn "ding", niet als een mens...
Zo zit een moslimman nu eenmaal in elkaar.
Als je dan toch per sé een moslimman wil, zoek dan een bebaarde, zedige, strenge, zuiver praktiserende moslim uit, die zal je dan in zijn huis opnemen, onderhouden en dan kan jij uitsluitend zijn kinderen baren en ervoor zorgen...genoeg masochisme om de rest van je leven te vullen !
Met deze Rachid ga je ook onherroepelijk de dieperik in, miserie gegarandeerd !
Is Rachid enorm goed in bed ??? Heeft hij daarom zoveel impact op jou ?
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Souhaila ... vrees je dat je je dochter zal verliezen als je hem verlaat ? Is dat het probleem ? Is Rachid je enige "echte" familie ? Iemand die je wel slaat maar verder eigenlijk weinig commentaar op je geeft ? Vertel eens over hem.

Waarom loog je over hem ?
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Souhaila ... vrees je dat je je dochter zal verliezen als je hem verlaat
?

Hij is degene die een dochtertje heeft,niet ik.
? Is Rachid je enige "echte" familie ?
Nee maar ik zie hem als iemand die me echt kent,en de enige (behalve men famillie) van wie ik echt voel dat ik er van hou..
Heb een beetje het idee dat "mijn leven rond hem draait"..
Iemand die je wel slaat maar verder eigenlijk weinig commentaar op je geeft ? Vertel eens over hem.

Hij geeft meer commentaar dan dat hij slaat hoor,tgebeurd echt nie zo vaak..
Hij dreigt meer dat hij het gaat doen dan dat het daadwerkelijk gebeurd.
..Euhm wat moet ik over hem vertellen?

Waarom loog je over hem ?
:? wat heb ik gelogen?

liefs,
Souhaila
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Met deze Rachid ga je ook onherroepelijk de dieperik in, miserie gegarandeerd !
ik weet het lieve Dutch,ik weet het.
Ik heb met hem in 9 maanden meer "misserie" meegemaakt, ook omdat ik me zijn problemen zo hard aantrek (waarik niets mee te maken heb)
Is Rachid enorm goed in bed ??? Heeft hij daarom zoveel impact op jou ?
Heeft er helemaal niets mee te maken hoor..
Ik hou gwn van hem..
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Waarom doe jij zoiets ? Jij kan, samen met een deftige man, een prachtige familie oprichten en liefhebben.

En echte liefde is iets anders als wat je nu hebt, dat voel jij ook, niet ?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

souhaila schreef:Hij is degene die een dochtertje heeft,niet ik.
Beste souhaila, mag ik vregaen waar de moeder van zijn dochtertje is?

Verder heb ik alles eens gelezen en ik kan niet anders zeggen dan: MAAK DAT JE WEG KOMT!!!
Ik zeg dit niet zomaar...maar... ik spreek uit ervaring.
Nu heb je geen kinderen en zal hij zich een beetje inhouden. Wanneer er eenmaal kinderen zijn heeft hij geen enkele reden meer om zich in te houden.... je kunt toch nergens heen en als je ergens heen kunt dan ben je je kind kwijt!
Souhaila, het wordt alleen maar erger en erger. Hij zal echt niet "veranderen"... denk dat maar niet. Hij zal een tijdje doen alsof hij veranderd is en na een tijdje valt hij weer terug. Als een jojo.

Deze meneer houdt echt niet van je. Wanneer hij wel van je zou houden zou hij willen dat je gelukkig bent. Deze meneer wil enkel "macht" over je hebben..en... gezien je antwoorden.. heeft hij dat ook.

Je zegt dat je niet "zonder" hem kan. Dat geeft aan dat je afhankelijk van hem bent. Precies waar hij je wil hebben.

Kun je vertellen wat je precies "mist" wanneer je niet met hem bent?
Is dat de gezelligheid? De goede gesprekken? De sex? De leuke uitjes?
Of, de klappen, de opmerkingen, het negeren van je gevoelens?
Wat?

Alsjeblieft souhaila, drop die handel.
Je hebt jaren zonder hem gekund.. waarom zou dat nu ineens niet meer kunnen? Ben je zo veranderd?
Je bent een sterke jonge vrouw met een pracht toekomst voor zich. Wil je die toekomst echt weggooien als een afgeranseld sloofje van een werkeloze man met een dochtertje?
Gebruik je verstand... er zijn zat leuke mannen waar je WEL wat aan hebt. Wil je werkelijk je toekomstige kinderen in deze situatie laten opgroeien of gun je ze een gelukkig harmonieus gezin?

Ik ben dan wel een kafir..maar... ik gun iedereen alle geluk in het leven.... asjeblieft... droppen die handel.... je verdient beter... toch????
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Tomc schreef:
Waarom doe jij zoiets ? Jij kan, samen met een deftige man, een prachtige familie oprichten en liefhebben.

En echte liefde is iets anders als wat je nu hebt, dat voel jij ook, niet
?

Ik weet het..
Tis gewoon allemaal vanzelf gekomen,en zonder het te beseffen ben ik ineens echt afhankelijk van hem geworden..
Ik voel wel liefde voor hem..
Maat weet ook dat er ergens een jongen is die me véél meer liefde dan hem kan geven..

-------------------------------------------------------------------------------------

Monique schreef:
Beste souhaila, mag ik vragen waar de moeder van zijn dochtertje is
?

Euhm ze woont samen met haar dochtertje in St. niklaas.
Ze is trouwens jarig vandaag..ik bel hem al heel de dag om te checken of hij niet bij haar is ... :oops:
Verder heb ik alles eens gelezen en ik kan niet anders zeggen dan: MAAK DAT JE WEG KOMT!!!
Is zoo moeilijk,vooral omdat hij zich laatste tijd wél gedraagd.
Nu heb je geen kinderen en zal hij zich een beetje inhouden. Wanneer er eenmaal kinderen zijn heeft hij geen enkele reden meer om zich in te houden.... je kunt toch nergens heen en als je ergens heen kunt dan ben je je kind kwijt!
hij wilt ook graag trouwen en samenwonen,vind hetwel raar dat het zo 'snel moet gebeuren'..
Deze meneer wil enkel "macht" over je hebben..en... gezien je antwoorden.. heeft hij dat ook.
mja,ik denk het wel..
Je zegt dat je niet "zonder" hem kan. Dat geeft aan dat je afhankelijk van hem bent. Precies waar hij je wil hebben.

Idd,en hij weet ook heel goed dat hij kan doen/zeggen wat hij wil,dat ik hem toch niet kan loslaten..
Probleem is ook dat zijn beste vriend vlak naast mij woont,dus ik zie hem echt veel..
En als ik hem op een dag loslaat wil ik er écht niets meer mee te maken hebben..

Kun je vertellen wat je precies "mist" wanneer je niet met hem bent?
Is dat de gezelligheid? De goede gesprekken? De sex? De leuke uitjes?
Of, de klappen, de opmerkingen, het negeren van je gevoelens?
Wat
?
eeuhm..gewoon,de gezelligheid,de goede gesprekken (kan echt serieus met hem praten),zijn lieve woorden...

Je hebt jaren zonder hem gekund.. waarom zou dat nu ineens niet meer kunnen? Ben je zo veranderd?
Ik heb hem gewoon te veel in mijn leven betrokken waardoor dat als hij nu weg is,er weinig overschiet..
Ik heb zoveel ruzie met men ouders gehad door hem,
Ik heb het contact verbroken met een vriendin..
Ik ben dan wel een kafir..maar... ik gun iedereen alle geluk in het leven.... asjeblieft... droppen die handel.... je verdient beter... toch????
Soms kijkt hij echt diep in mijn ogen en zegt hij zelf dat ik iemand beter verdien dan hem.. :?
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Souhaila, volg je hart. Als je je hart volgt dan weet je zeker dat je voor iets goed kiest en niet voor iets slechts.

Zie je nu waarom Allah het ons heeft verboden een relatie voor het huwelijk te beginnen? Daar onstaan alleen maar problemen van en je wordt er alleen maar verdrietig van.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Souhaila, volg je hart. Als je je hart volgt dan weet je zeker dat je voor iets goed kiest en niet voor iets slechts.

Zie je nu waarom Allah het ons heeft verboden een relatie voor het huwelijk te beginnen? Daar onstaan alleen maar problemen van en je wordt er alleen maar verdrietig van
Kan bijna niet anders dan mijn hart te volgen,kheb het gevoel dat ik men verstand ben kwijtgespeeld.. :?
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

souhaila schreef:
Souhaila, volg je hart. Als je je hart volgt dan weet je zeker dat je voor iets goed kiest en niet voor iets slechts.

Zie je nu waarom Allah het ons heeft verboden een relatie voor het huwelijk te beginnen? Daar onstaan alleen maar problemen van en je wordt er alleen maar verdrietig van
Kan bijna niet anders dan mijn hart te volgen,kheb het gevoel dat ik men verstand ben kwijtgespeeld.. :?
Als je denkt dat Rachid de man is met wie je een gezin wilt stichten dan kies je voor hem! Ik weet zeker dat zijn familie je met open armen zal ontvangen. Maar dan moet je wel Marokkaans leren, anders voel jij een beetje buitengesloten. :lol:

Het zal wel leuk zijn.. half Marokkaanse en half Belgische Fatimas en Mohammeds. :oops: Heeft ie nog broers/broertjes? :lol:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Hijaab
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

habibti schreef:Hijaab
?! Een Hijaab is het Arabisch woord voor hoofddoek..
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie