Dochter bekeerd tot de islam.

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Asma bint Marwan
Berichten: 43
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 9:58 am

Re:

Bericht door Asma bint Marwan »

IslamFreedom schreef:Als ik kijk naar de manier hoe jullie discussieren dan ben ik blij dat ik een Moslim ben. Jullie schelden erop los alsof het niets is. Is dat wat jullie religie inhoudt? is dat naar wat jullie allemaal streven?

Vrede zij met diegene die de waarheid volgen
ik wil je er even op wijzen hoe ik behandeld ben op islamitische sites. Grof, zeer grof. Op het moment dat ik besloot mijn mening te verkondigen dan werd ik subiet de mond gesnoerd.

Werkelijk, de islam is dood, doodziek!
I_believe
Berichten: 17
Lid geworden op: vr dec 18, 2009 11:02 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door I_believe »

lilianne schreef:Hallo,

Sinds enkele maanden weten we dat onze 17 jarige dochter bekeerd is tot de islam. Samen met honderden andere Belgische meisjes (met heel veel internetsites) die elkaar proberen zover te krijgen door een "flower power" islam in hun leven te halen.
Want islam brengt haar geluk en vrede, zegt ze nu.
Duidelijk gehersenspoeld, maar heel moeilijk om mee te leven. Ze woont gelukkig nog thuis, maar draagt afschuwelijk kleren, hoofddoek, en vooral, het goede kontakt dat we vroeger hadden is volledig verloren gegaan.

Ik hoop dat ik op deze site lotgenoten kan vinden, of mensen die hetzelfde meemaken.

Groetjes,
Lilian
Beste Lillian,

als de islam haar werkelijk geluk en vrede brengt waarom kan je dan niet je dochter steunen staan zoals een goede moeder beaamt.
Dat ze een geloof gevonden heeft wat haar zo gelukkig maakt is toch fijn? Maar nee, je ziet haar liever ongelukkig zolang dochtertjelief maar niet voor de islam kiest.
Je dochter mag in haar handjes klappen voor zo'n liefdevolle en ruimdenkende moeder als jij. Wat is nou eigenlijk precies het probleem voor jou? Dat ze gelovig is geworden? Of dat het aan de buitenkant te zien is waardoor jij last krijgt van een plaatsvervangende schaamte?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Beste I_believe .
Zal ik je even in kort vertellen hoe het met deze moeder en dochter afgelopen is?
Moeder Lilian heeft geacepteerd dat haar dochter moslim werd.
Nu is dochter getrouwd met een moslim, en nu mag dochter van haar moslim man haar moeder niet meer bezoeken omdat ze een onglovige hond is.

Nu jij weer. Hoe zit het met jou met je plaatsvervangende schaamte als je dit leest?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
I_believe
Berichten: 17
Lid geworden op: vr dec 18, 2009 11:02 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door I_believe »

Ariel schreef:Beste I_believe .
Zal ik je even in kort vertellen hoe het met deze moeder en dochter afgelopen is?
Moeder Lilian heeft geacepteerd dat haar dochter moslim werd.
Nu is dochter getrouwd met een moslim, en nu mag dochter van haar moslim man haar moeder niet meer bezoeken omdat ze een onglovige hond is.

Nu jij weer. Hoe zit het met jou met je plaatsvervangende schaamte als je dit leest?
Ik schaam me nergens voor. Fijn dat de moeder is bijgedraait en in zag dat haar dochters geluk belangrijker is dan al het andere. Jammer dat haar dochter getrouwd is met een klootzak. Achja, shit happends.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

I_believe schreef:
Ik schaam me nergens voor. Fijn dat de moeder is bijgedraait en in zag dat haar dochters geluk belangrijker is dan al het andere. Jammer dat haar dochter getrouwd is met een klootzak. Achja, shit happends.
De moeder is niet happy I_believe. Kan je dat begrijpen? Ik ga morgen naar haar toe. Kijken hoe het met haar gaat.
En jij wilt niet weten hoeveel shit wij al tegen gekomen zijn met dit soort huwelijken en andere zaken. Vanwege de shit dat happens zijn wij tot de conclusie gekomen dat Islam erg stinkt. Begrijp je dat?

Ben jij met een moslim getrouwd I_believe ? En al bekeerd tot de religie van vrede?

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
I_believe
Berichten: 17
Lid geworden op: vr dec 18, 2009 11:02 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door I_believe »

Goede morgen,

allerweerst, ik denk niet dat het erg relevant voor jou is om te weten welke religie ik aanhang.
Maar goed, nee ik ben niet getrouwd met een moslim, en nee ik ben niet bekeerd.

Mag ik je om argumenten vragen, waaruit blijkt dat de islam stinkt? Dus niet je mening en kom niet met zaken waarin een individueel iets doet wat jou niet aanstaat tenzij het natuurlijk met het geloof te maken heeft, en als dit zo is graag een vers waaruit blijkt dat deze persoon dit moet doen omwille van zijn geloof.

Ik lees je later.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Manon »

Mag ik je om argumenten vragen, waaruit blijkt dat de islam stinkt? Dus niet je mening en kom niet met zaken waarin een individueel iets doet wat jou niet aanstaat tenzij het natuurlijk met het geloof te maken heeft, en als dit zo is graag een vers waaruit blijkt dat deze persoon dit moet doen omwille van zijn geloof.
Ik denk dat het voor U nuttig is om deze site eens helemaal door te nemen. Er staan hier hopen artikelen die een antwoord op je vraag bieden;

En ja, moslims mogen zich volgens hun geloof zeker niet inlaten met ongelovigen. Zoiets staat netjes geformuleerd in hun heilige gebruiksaanwijzing.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
I_believe
Berichten: 17
Lid geworden op: vr dec 18, 2009 11:02 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door I_believe »

circe schreef:
Mag ik je om argumenten vragen, waaruit blijkt dat de islam stinkt? Dus niet je mening en kom niet met zaken waarin een individueel iets doet wat jou niet aanstaat tenzij het natuurlijk met het geloof te maken heeft, en als dit zo is graag een vers waaruit blijkt dat deze persoon dit moet doen omwille van zijn geloof.
Ik denk dat het voor U nuttig is om deze site eens helemaal door te nemen. Er staan hier hopen artikelen die een antwoord op je vraag bieden;

En ja, moslims mogen zich volgens hun geloof zeker niet inlaten met ongelovigen. Zoiets staat netjes geformuleerd in hun heilige gebruiksaanwijzing.
Ja ik heb behoorlijk wat gelezen en de meeste artikelen zijn verhalen over individuelen die fout handelen, heeft dit met de islam te maken? Neen. Heeft dit te maken met het feit dat die mensen gewoon van zichzelf screwed up zijn? Jazeker.

What about al die priesters die in de kerk jongetjes aanranden e.d. doen zij dit ook uit naam van hun geloof? I don't think so...
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Manon »

Ja ik heb behoorlijk wat gelezen en de meeste artikelen zijn verhalen over individuelen die fout handelen, heeft dit met de islam te maken? Neen. Heeft dit te maken met het feit dat die mensen gewoon van zichzelf screwed up zijn? Jazeker.
dan zal je nog eens moeten herlezen (proficiat want je leest wel héél snel).
De verzen dat moslims zich niet met ongelovigen mogen ophouden heeft U vast nog niet gevonden? Degenen waarin staat dat ze geen ongelovigen als vrienden mogen nemen, geen daden mogen stellen die de ongelovigen ook stellen, geen kleding mogen dragen die de ongelovigen dragen... dat alles heb je vast nog niet gelezen. Of wel al?

Wat vindt U trouwens van het verbod om moslima's met gewone vlaamse of nederlandse jongens te laten huwen? Racistische discriminatie? of vindt U het "normaal" en 'koeltoer' zeker? Maar hun zonen mogen wèl met onze dochters huwen, en o wee als we daar even een probleempje van maken....


What about al die priesters die in de kerk jongetjes aanranden e.d. doen zij dit ook uit naam van hun geloof? I don't think so...
die zijn volledig fout en het is een schande dat dit vroeger onder de mat werd geduwd. Maar bij mijn weten staat er nergens in het Nieuwe Testament (het zijn katholieken) dat dit is AANBEVOLEN of zelfs maar TOEGESTAAN.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Adinah »

circe schreef: Maar hun zonen mogen wèl met onze dochters huwen
Huwen? Van ze profiteren en ze misbruiken tot het moment waarop ze besluiten met een keurige maagd uit hun thuisland te trouwen, bedoel je zeker?
circe schreef:Maar bij mijn weten staat er nergens in het Nieuwe Testament (het zijn katholieken) dat dit is AANBEVOLEN of zelfs maar TOEGESTAAN.
Precies, dat staat er idd niet. Terwijl het in de islam wel prima is om met een jong meisje te trouwen, want dat deed de Profeet himself immers ook. :?
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Chaimae »

I_believe schreef:
Ariel schreef:Beste I_believe .
Zal ik je even in kort vertellen hoe het met deze moeder en dochter afgelopen is?
Moeder Lilian heeft geacepteerd dat haar dochter moslim werd.
Nu is dochter getrouwd met een moslim, en nu mag dochter van haar moslim man haar moeder niet meer bezoeken omdat ze een onglovige hond is.

Nu jij weer. Hoe zit het met jou met je plaatsvervangende schaamte als je dit leest?
Ik schaam me nergens voor. Fijn dat de moeder is bijgedraait en in zag dat haar dochters geluk belangrijker is dan al het andere. Jammer dat haar dochter getrouwd is met een klootzak. Achja, shit happends.
Hier kan je niet nochalant over doen. Het is ronduit schandalig en verwerpelijk hoe de dochter met haar moeder omgaat. Zijn het niet de moslims die bekend staan als de mensen die zich het best gedragen jegens hun ouders? Zijn het niet de moslims die hun moeders op arendsvleugels dragen? Waarom houdt deze dochter dit predikaat niet hoog?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Aldebaran »

Chaimae schreef:
I_believe schreef:
Ariel schreef:Beste I_believe .
Hier kan je niet nochalant over doen. Het is ronduit schandalig en verwerpelijk hoe de dochter met haar moeder omgaat. Zijn het niet de moslims die bekend staan als de mensen die zich het best gedragen jegens hun ouders? Zijn het niet de moslims die hun moeders op arendsvleugels dragen? Waarom houdt deze dochter dit predikaat niet hoog?
En wat ga jij er dan nu zelf aan doen Chaimae? Je opwinden op een of ander achteraf forum helpt niet echt, dunkt me.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

I_believe schreef:Goede morgen,

allerweerst, ik denk niet dat het erg relevant voor jou is om te weten welke religie ik aanhang.
Zomaar een vraag mijn beste. Gewone normale interesse.
Maar goed, nee ik ben niet getrouwd met een moslim, en nee ik ben niet bekeerd.
Nou wees maar niet ongerust, dat komt nog wel.
Mag ik je om argumenten vragen, waaruit blijkt dat de islam stinkt? Dus niet je mening en kom niet met zaken waarin een individueel iets doet wat jou niet aanstaat tenzij het natuurlijk met het geloof te maken heeft, en als dit zo is graag een vers waaruit blijkt dat deze persoon dit moet doen omwille van zijn geloof.
Met alle plezier meisje. Ik ben blij dat je er om vraagt.
Het wordt een lange post als ik alle argumenten hier moet plaatsen, vandaar dat ik me beperk tot een paar zaken, want ik ben bang dat je anders mijn post niet leest.

Laat ik beginnen met de sharia straffen. Nou zeg jij vast..."Ja maar, die wetten worden niet in Nederland gebruikt. Gelukkig maar voor de Nederlandse moslima's , maar dat betekent niet dat deze wetten NIET Islamitische zijn.
Hier komen wat voorbeelden.
Het ophangen van homoseksuelen .
If two men among you are guilty of lewdness, punish them both. If they repent and amend, Leave them alone; for Allah is Oft-returning, Most Merciful. Qur'an 4:16
En....
http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... ml#027.054" onclick="window.open(this.href);return false;
Narated By Abdullah ibn Abbas : The Prophet (pbuh) said: If you find anyone doing as Lot's people did, kill the one who does it, and the one to whom it is done.
http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... l#038.4447" onclick="window.open(this.href);return false;

Het stenigen van "overspelige " vaak verkrachte vrouwen.
If any of your women are guilty of lewdness, Take the evidence of four (Reliable) witnesses from amongst you against them; and if they testify, confine them to houses until death do claim them, or Allah ordain for them some (other) way.Qur'an 4:15

De hadith van de steniging is volgens Aisha opgegeten door een geit.

Abdullah b. 'Abbas reported that 'Umar b. Khattab sat on the pulpit of Allah's Messenger (may peace be upon him) and said: Verily Allah sent Muhammad (may peace be upon him) with truth and He sent down the Book upon him, and the verse of stoning was included in what was sent down to him. We recited it, retained it in our memory and understood it. Allah's Messenger (may peace be upon him) awarded the punishment of stoning to death (to the married adulterer and adulteress) and, after him, we also awarded the punishment of stoning, I am afraid that with the lapse of time, the people (may forget it) and may say: We do not find the punishment of stoning in the Book of Allah, and thus go astray by abandoning this duty prescribed by Allah. stoning is a duty laid down in Allah's Book for married men and women who commit adultery when proof is established, or it there is pregnancy, or a confession.
http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... l#017.4194" onclick="window.open(this.href);return false;

En...
***Muslim hadith book 17 No. 4216
Jabir b. 'Abdullah reported that Allah's apostle (may peace be upon him) stoned (to death) a person from Banu Aslam and a Jew and his wife.

***Muslim hadith book 17 No. 4218
Abu Ishaq Shaibani said: 'I asked 'Abdullah b. Abu Aufi if Allah's messenger (may peace be upon him) awarded (the punishment) of stoning (to death)' . He said 'yes'. ...

***Bukhari Volume 3, Book 38, Number 508: Narrated Zaid bin Khalid and Abu Huraira:
The Prophet said, "O Unais! Go to the wife of this (man) and if she confesses (that she has committed illegal sexual intercourse), then stone her to death."

***Bukhari Volume 8, Book 82, Number 808: Narrated Abu Huraira: The Prophet said, "The boy is for (the owner of) the bed and the stone is for the person who commits illegal sexual intercourse.'
Het afhakken van handen en voeten bij dieven.
5.38 En snijdt de dief en de dievegge de hand af, als straf voor wat zij misdeden, een voorbeeldige straf van Allah.

Vrouwen zijn de helft waard als een man. Qur'an 2:282. Qur'an 4:11

Narrated Abu Said Al-Khudri: The Prophet said, "Isn't the witness of a women equal to half that of a man?" The women said "yes". He said "This is because of the deficiency of the women's mind." http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 03.048.826" onclick="window.open(this.href);return false;
En....http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... l#001.0142" onclick="window.open(this.href);return false;

Haat tegen Joden en Christenen.
3.118 O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger.

4.101 Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.

5.51 O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner.

8.22 Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van Allah de doven en de stommen die niet willen begrijpen.

9.23 O gij, die gelooft, neemt uw vaders en uw broeders niet tot vrienden als zij ongeloof boven geloof verkiezen. En wie onder u met hen bevriend is behoort tot de overtreders.

98.6 Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het boek (Joden en Christenen) en de afgodendienaren zullen in het vuur der hel geworpen worden. Zij zijn de slechtsten der schepselen.
Strijd tegen ongelovigen, joden en christenen.
2.191 En doodt hen (de ongelovigen), waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden.

5.33 De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet

8.65 O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen

9.29 Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, (Joden en Christenen) die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.

Enz, enz...
Hoeveel meer Islam shit wil je hebben I_believe ? Ik heb nog een koran en Hadith vol, dus zeg het maar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
I_believe
Berichten: 17
Lid geworden op: vr dec 18, 2009 11:02 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door I_believe »

Maar de bijbel is niet veel beter mijn beste man, betekent dit dat je 29 % van de Nederlandse bevolking ook weg wilt hebben?

Over homosexuelen
"En wanneer een man bij een manspersoon ligt zoals men bij een vrouw ligt,
hebben beiden iets verfoeilijks gedaan. Zij dienen zonder mankeren ter dood
gebracht te worden. Hun bloed is op hen". (Leviticus 20:13)

"Er zal geen hoer zijn onder de dochteren van Israel; en er zal geen
schandjongen zijn onder de zonen van Israel. Gij zult geen hoerenloon noch
hondenprijs in het huis des HEEREN, uws Gods, brengen, tot enige gelofte;
want ook die beiden zijn den HEERE, uw God, een gruwel". (Deuteronomium
23:17-18)

Vrouwen
"Een vrouw lere in stilheid, met volledige onderdanigheid. Ik sta een vrouw
niet toe te onderwijzen of autoriteit over een man te oefenen, maar zij moet
in stilheid zijn. Want Adam werd het eerst gevormd, daarna Eva. Ook werd
Adam niet bedrogen, maar de vrouw werd grondig bedrogen en geraakte in
overtreding". (1 Timótheüs 2:11-14)

"Gij vrouwen, weest aan uw eigen mannen onderdanig, gelijk aan den Heere;
Want de man is het hoofd der vrouw, gelijk ook Christus het Hoofd der
Gemeente is; en Hij is de Behouder des lichaams. Daarom, gelijk de Gemeente
aan Christus onderdanig is, alzo ook de vrouwen aan haar eigen mannen in
alles". (Efeziërs 5:22-24)

Overspel
"Een man ook, die met iemands vrouw overspel zal gedaan hebben, omdat hij met de vrouw van zijn naaste overspel gedaan heeft, zal voorzeker gedood worden, de overspeler en de overspeelster". (Leviticus 20:10)

"Als een man wordt betrapt met een getrouwde vrouw moeten beiden ter dood gebracht worden, zowel de man als de vrouw met wie hij geslapen heeft. Zo moet u het kwaad dat zich bij de Israëlieten aandient in de kiem smoren. Als iemand in de stad een meisje ontmoet dat al uitgehuwelijkt is, en gemeenschap met haar heeft, dan moet u hen allebei mee de stad uit nemen en hen stenigen tot de dood erop volgt. Want het meisje heeft nagelaten om hulp te roepen, en de man heeft zich vergrepen aan de bruid van een ander. Zo moet u het kwaad dat zich bij u aandient in de kiem smoren". (Deuteronomium 22:23-24 )

Ongelovigen
"Wie de naam van de HEER lastert moet ter dood gebracht worden, die moet door de voltallige gemeenschap worden gestenigd. Of het nu een vreemdeling is of een geboren Israëliet, wie mijn naam lastert moet ter dood gebracht worden". (Leviticus 24:16)

"Wanneer iemand – uw volle broer, uw zoon of uw dochter, of de vrouw die u bemint, of uw beste vriend – u in het geheim probeert over te halen om andere goden te dienen, goden die u nog niet kende en ook uw voorouders niet, goden van de naburige volken, vlakbij of ver weg of waar ook ter wereld, luister dan niet naar zo iemand en geef niet toe; wees onverbiddelijk, heb geen medelijden met hem en houd hem niet de hand boven het hoofd. U moet hem ter dood brengen; samen met uw volksgenoten moet u hem stenigen tot de dood erop volgt, en zelf moet u de eerste steen werpen". (Deuteronomium 13:7-12)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Monique »

I_believe schreef:Maar de bijbel is niet veel beter mijn beste man, betekent dit dat je 29 % van de Nederlandse bevolking ook weg wilt hebben?

Over homosexuelen
"En wanneer een man bij een manspersoon ligt zoals men bij een vrouw ligt,
hebben beiden iets verfoeilijks gedaan. Zij dienen zonder mankeren ter dood
gebracht te worden. Hun bloed is op hen". (Leviticus 20:13)
Beste I believe: vertel eens hoeveel homo's afgelopen jaar in christenland ter dood gebracht zijn?
En hoeveel in islamland?
Vrouwen
"Een vrouw lere in stilheid, met volledige onderdanigheid. Ik sta een vrouw
niet toe te onderwijzen of autoriteit over een man te oefenen, maar zij moet
in stilheid zijn. Want Adam werd het eerst gevormd, daarna Eva. Ook werd
Adam niet bedrogen, maar de vrouw werd grondig bedrogen en geraakte in
overtreding". (1 Timótheüs 2:11-14)

"Gij vrouwen, weest aan uw eigen mannen onderdanig, gelijk aan den Heere;
Want de man is het hoofd der vrouw, gelijk ook Christus het Hoofd der
Gemeente is; en Hij is de Behouder des lichaams. Daarom, gelijk de Gemeente
aan Christus onderdanig is, alzo ook de vrouwen aan haar eigen mannen in
alles". (Efeziërs 5:22-24)
Beste I believe: vertel eens hoeveel vrouwen onderdanig zijn en gehoorzaam moeten zijn aan hun man in christenland?
Vertel ook maar hoeveel vrouwen onderdanig en gehoorzaam moeten zijn in islamland?
Overspel
"Een man ook, die met iemands vrouw overspel zal gedaan hebben, omdat hij met de vrouw van zijn naaste overspel gedaan heeft, zal voorzeker gedood worden, de overspeler en de overspeelster". (Leviticus 20:10)

"Als een man wordt betrapt met een getrouwde vrouw moeten beiden ter dood gebracht worden, zowel de man als de vrouw met wie hij geslapen heeft. Zo moet u het kwaad dat zich bij de Israëlieten aandient in de kiem smoren. Als iemand in de stad een meisje ontmoet dat al uitgehuwelijkt is, en gemeenschap met haar heeft, dan moet u hen allebei mee de stad uit nemen en hen stenigen tot de dood erop volgt. Want het meisje heeft nagelaten om hulp te roepen, en de man heeft zich vergrepen aan de bruid van een ander. Zo moet u het kwaad dat zich bij u aandient in de kiem smoren". (Deuteronomium 22:23-24 )
Beste I believe: vertel eens hoeveel mensen ter dood gebracht zijn wegens overspel in christenland afgelopen jaar?
Vertel ook even hoeveel mensen ter dood gevracht zijn wegens overspel in islamland?
Je kunt ook linkjes geven naar de filmpjes van stenigingen hoor.
Ongelovigen
"Wie de naam van de HEER lastert moet ter dood gebracht worden, die moet door de voltallige gemeenschap worden gestenigd. Of het nu een vreemdeling is of een geboren Israëliet, wie mijn naam lastert moet ter dood gebracht worden". (Leviticus 24:16)
Beste I believe: vertel eens hoeveel mensen gedood zijn wegens afvalligheid in christenland afgelopen jaar?
Vertel ook eens hoeveel mensen gedood zijn wegens afvalligheid in islamland?
Daar zijn vast ook wel filnpjes van in omloop.

Zo zie je maar beste I believe: christendom is heel wat beter dan islam. Christenen zijn de testamenten ontstegen en hebben beschaving aangenomen, geen blind geloof en slaafsheid aan lettertjes in een boekje.

Ik, als atheïst zijnde heb geen enkel probleem met het christendom (ik mag blijven leven van christenen) maar des te meer problemen met islam; ik moet dood om meerdere redenen; ik geloof niet, ik heb ongehuwd sex en ik ben geen enkele man gehoorzaam.

Voor mij is islam HET kwaad op aarde en moet in het westen uitgeroeid worden.
Lees goed, beste I believe: ik zeg NIET dat MOSLIMS uitgeroeid moeten worden.
(ik zeg het maar even speciaal voor jou want het is algemeen bekend dat islamslaafjes niet zo goed zijn in begrijpend lezen).
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

I_believe schreef:Maar de bijbel is niet veel beter mijn beste man, betekent dit dat je 29 % van de Nederlandse bevolking ook weg wilt hebben?

)
Lieve schat..Ik ben een vrouw. Ik zou waarschijnlijk je oma kunnen zijn.

En wat betreft de bijbel verzen...Ik zie wel dat je net zo weing verstand van het Christendom hebt als van Islam.
Christenen geloven dat met de komst van Jezus, het oude testament vervallen is en er nieuwe regels voor in de plaats kwamen.

Zoniet de koran, want die is voor alle tijden, en geldt voor de gehele mensheid.
Ik zal je je domheid vergeven, maar ik raad je toch aan om het Christendom en Islam te bestuderen als je een grote meid mee wil praten met volwassene.

Prettige kerst dagen I_believe.
Een kerst cadeautje voor je.

I believe.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Adinah »

Ariel schreef:En wat betreft de bijbel verzen...Ik zie wel dat je net zo weing verstand van het Christendom hebt als van Islam.
Christenen geloven dat met de komst van Jezus, het oude testament vervallen is en er nieuwe regels voor in de plaats kwamen.
Inderdaad. Daarom hoeven christenen zich ook niet aan de spijswetten uit het Oude Testament te houden, is de besnijdenis bij christenen niet standaard, vieren ze geen shabbat maar zondag, enzovoorts.

Hoe dan ook zijn er uiteraard genoeg 'zware christenen' die ook heel erg anti-homoseksualiteit zijn (zat er vorige week toevallig nog met ééntje te discussiëren die vond dat het strafbaar gesteld moest worden!) - en die mogen van mij idd net zo hard het land uit. Daar heb ik net zo'n grote hekel aan als aan onverdraagzame moslims. Alleen jammer dat onverdraagzaamheid in de islam gewoon wat vaker voorkomt. Die christenen, dat zijn een paar enkele freaks die je eigenlijk zo'n beetje wel op één hand kunt tellen. Met de moslims is dat aantal helaas iets groter.

Oh, en voor je wat het Oude Testament betreft straks met het jodendom om de hoek komt: in Israël worden OOK geen homo's gestenigd, hebben vrouwen gelijke rechten en is het ook prima als je een ander geloof hebt. Ik zeg het maar vast even.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
unitedmobbing
Berichten: 10
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 10:52 am

Re: Vrede zij met diegene die de waarheid volgen

Bericht door unitedmobbing »

IslamFreedom schreef:Als ik kijk naar de manier hoe jullie discussieren dan ben ik blij dat ik een Moslim ben. Jullie schelden erop los alsof het niets is. Is dat wat jullie religie inhoudt? is dat naar wat jullie allemaal streven?

Vrede zij met diegene die de waarheid volgen
wat is de waarheid de waarheid is nergens iedereen heeft zijn waarheid gelukkig.
de mijne is zeker niet de jouwe :yuk: :yuk: :yuk: :yuk: mazzel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrede zij met diegene die de waarheid volgen

Bericht door Dhana »

unitedmobbing schreef:
IslamFreedom schreef:Als ik kijk naar de manier hoe jullie discussieren dan ben ik blij dat ik een Moslim ben. Jullie schelden erop los alsof het niets is. Is dat wat jullie religie inhoudt? is dat naar wat jullie allemaal streven?

Vrede zij met diegene die de waarheid volgen

Opmerkzaamheid is geboden voor die de islam volgen. Je weet maar nooit waar je van beschuldigd van kan worden en hoe lang je daarna nog te leven hebt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Een Christenen
Berichten: 49
Lid geworden op: za mar 12, 2011 3:26 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Een Christenen »

Beste,

Misschien kan ik een beetje licht geven.

Vraag aan uw dochter wat God voor ogen had toen hij de wereld schiep.

God geeft de wereld geschapen waarom zou hij zijn creatie willen vernietigen.
Het is de bedoeling om melkaar te helpen. Helpen genezen, ...
In het leven is er ook heel veel slecht. is het niet de bedoeling om het slechte te verjagen?

Als je kijkt naar het leven van Mohammed klom hij op in de hierachie van zijn godsdienst.
Hij veroverde gewappend der hand Mekka en andere steden die zich niet willen neerleggen in zijn geloof.

Is dat dat God wilt? Of eender elke welke God.

In de islam is er een hierachie. Als je de hoogste rang heb mag je alles. Kijk maar naar de prins en koning van Beheran.
De vrouw is de laagste rang.

Ik spreek nu als Christenen en heb ook naar vele opzoekingen Het Christendom herondekt.

Als men kijkt naar het leven van Jezus, Christus dus, hielp hij mensen : hij genas, kwam tussen als andere mensen werden vermoord, tot zelf uit de doden doen verijzen van mensen. (Lazarus).

In het Christendom is iedereen gelijk : het geloofbelijdenis zegt vandaar zal hij komen oordelen de levenden en de doden.
De vrouw is hede moeder. Zonder Maria, een vrouw, was er geen Christus.

In welke andere Godsdienst heeft de vrouw zo een aanzien dat er zelf kerken naar haar worden genoemd : Onze lieve vrouw kerk.

Een feestdag : Onze lieve vrouw hemelvaartdag.

Dus de vrouw heeft een belangrijke rol in het Christendom.

In welke Godsdienst is de Zoon van God zelf die het woord God brengt, enkel het Christendom.

Het klink misschien mellig maar misschien zouden jullie wat meer naar de kerk kunnen gaan. Zo kunnen jullie misschien ten eerste een voorbeeld geven en anderzijds over uw kwestie nadenken .
Jullie moeten niet zeggen of doen wat de priester zegt of doet maar denk het uwe van. De waarheid komt wel bij U.

Het komt over dat ik u wil bekeren naar het christendom, ja maar het is ook om uw dochters een andere visie te geven of uzelf dan de islam.

Ik hoop U hiermee van dienst te mogen zijn en u mag me vragen alles van het christendom en ik ga u zeker proberen te helpen.

Met vriendelijke groeten
Lost_Case
Berichten: 1
Lid geworden op: wo apr 27, 2011 9:37 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Lost_Case »

Mijn dochter is ook bevangen van de Islam. Ze maakt er een hele studie van. En ze wil zo graag dat ik ook moslim word. Maar ik ben ook met mijn eigen zoektocht bezig. Wij hebben veel meningsverschillen. De Islam zegt bv dat Jezus niet is gekruisigd (maar een plaatsvervanger).
Maar ik heb een tip voor ouders die ook een jong kind hebben die bevangen zijn van de Islam ;

Vraag wat ze vindt van het "stenigen" en of ze wel weet dat de profeet verscheidene keren opdracht heeft gegeven om mensen te stenigen?
En als ze dan zegt dat zoiets niet in de Koran staat, dan zeg je ; "maar wel in de Hadith"
Zo laat je tevens merken dat je geïnteresseerd bent en er ook wat van af weet.

Als ze dan het stenigen goed wil praten, dan zeg je, dat de Joden al 2000 jaar geleden de doodstraf door steniging in ongebruik hebben gesteld.

Nou, succes ermee
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Welkom Lost_Case.
Ik merk dat jij je ook verdiept hebt in Islam. Hoe oud is je dochter, en hoe komt het dat je dochter zo geinteresseerd is in Islam? Een vriendje mischien?
En maakt het stenigen verhaal indruk op je dochter?

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Menneke
Berichten: 313
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 6:36 pm
Locatie: Utrecht

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Menneke »

Jongens, meisjes,

Laat je dochter zich toch bekeren. Het feit dat ze zich verdiept in de Islam, is alleen maar goed. Blijft ze tenminste gelovig.
Voor het zelfde geld, was ze zo slim geweest en had ze zichzelf helemaal tegen elk geloof gekeerd.
Zolang ze gelooft, kan ze zichzelf nog van alles wijs laten maken. Vanaf het moment dat ze niet meer in een god geloofd, weet hoe het werkelijk in elkaar zit, kun jij haar ook niets meer wijs maken.
Dan heeft ze geleerd haar hersenen te gebruiken en is ze ook door jou niet meer te beïnvloeden.
Words, like eyglasses, blur everything that they do not make clear. (Joseph Joubert)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Schepsel »

Misschien is de scheiding en het welstandsverschil tussen de westerse en de islamitische wereld en het feit dat er bekeringen zijn tot en van de Islam wel een teken van een soort natuurlijke ordening.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Plaats reactie