Dochter bekeerd tot de islam.

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Muslima schreef:
De islam veroordeelt het terrorisme. Zoek eens in mijn berichtengeschiedenis ofzo.
Islam is terrorisme. Zoek maar eens in de hadith.
Dat terrorisme begon toen Mohammed verhuisde naar Medina met de paar volgelingen die hij had. Hij had geld nodig, en daar begon Mohammed met het overvallen van Karavanen. Jouw held Mohammed was niks anders dan een ordinaire dief.

Dit noem ik terrorisme. Hoe noem jij dit? Zelfverdediging?
Narrated Ibn Aun: I wrote a letter to Nafi and Nafi wrote in reply to my letter that the Prophet had suddenly attacked Bani Mustaliq without warning while they were heedless and their cattle were being watered at the places of water. Their fighting men were killed and their women and children were taken as captives; the Prophet got Juwairiya on that day. Nafi said that Ibn 'Umar had told him the above narration and that Ibn 'Umar was in that army. [Sahih Bukhari: Book 46, Hadith 717]
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door SDX »

Het is niet eens een 'deugd', het is een 'gebod', en jij hebt jezelf klem gepraat Muslima - check & checkmate!

Je mag nog eens opnieuw proberen ...
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
waarnemer
Berichten: 144
Lid geworden op: zo okt 15, 2006 3:38 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door waarnemer »

waarnemer schreef:

En zo praat je recht wat krom is. Je doet geen enkele poging om de cijfers na te gaan, beweert maar wat. Dit is alleen maar een doorzichtige methode om de waarheid van de feiten te verdoezelen. En zo verwerp je een duidelijke verband, namelijk dat de aanhangers van de Islam tussen de 13 en 26 keer meer aanslagen plegen dan anderen. Dat is geen toeval.
Nog even over “daar zullen weinigen van wel beweren”. In de Gaza strook wordt bij elke zelfmoord aanslag vanaf de moskee omgeroepen dat “zo of zo is verenigd met de hoeri’s in het paradijs”. Weinigen?
Muslima schreef:
Ik praat helemaal niet recht wat krom is. Ik zeg alleen dat dit niet ligt aan de islam maar aan de erbamelijke staat van deze landen. In europa wordt het allergrootste deel van het terrorisme vertegenwoordigd door niet-moslims. 'In de gazastrook'.. weer een goed begin: een land van oorlog. :roll: Oh God. Vraag aan een willekeurige moslim op straat of je naar het paradijs gaat door zelfmoordaanslagen? NEEN kan ik je het antwoord al voorspellen. Er zijn zoveel fatwa's die ingaan tegen de zelfmoordaanslagen, zelf de koran gaat er tegenin. En jij gelooft liever iemand die verkeert in staat van oorlog en die wel een excuus nodig heeft.
Beste Muslima,

Kom nu eens met cijfers in je weerwoord, je onderbouwd niets, zijn de aanslagen in Irak dan niet het werk van Moslims? Zijn er niet veel meer Moslims daar door aanslagen gedood dan Amerikanen? Dus omdat er Amerikanen in Irak waren moesten moskeën worden vernietigd? Hoeveel landen zijn er waar Moslims aanslagen plegen? Zijn dat alleen Irak en Afghanistan? Waar blijft je onderbouwing van je bewering over Europa? Je wordt geconfronteerd met een grote "overkill" van moslimgeweld en zoekt een uitvlucht. Die fatwa's zijn misleidend zoals ik al aangetoond heb. Een willekeurige Moslim op straat? Toch niet in de gaza strook. Jij praat goed dat dus dat vanaf de moskee geroepen wordt?
Wat zou er gebeurd zijn als de Palestijnen vanaf het begin onderhandelingen waren begonnen in plaats van oorlog? Weet je niet dat er ook moslimgeleerden zijn die zelfmoordaanslagen goedkeuren?

Wordt vervolgd.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

waarnemer schreef:
Beste Muslima,

Kom nu eens met cijfers in je weerwoord, je onderbouwd niets, zijn de aanslagen in Irak dan niet het werk van Moslims? Zijn er niet veel meer Moslims daar door aanslagen gedood dan Amerikanen? Dus omdat er Amerikanen in Irak waren moesten moskeën worden vernietigd? Hoeveel landen zijn er waar Moslims aanslagen plegen? Zijn dat alleen Irak en Afghanistan? Waar blijft je onderbouwing van je bewering over Europa? Je wordt geconfronteerd met een grote "overkill" van moslimgeweld en zoekt een uitvlucht. Die fatwa's zijn misleidend zoals ik al aangetoond heb. Een willekeurige Moslim op straat? Toch niet in de gaza strook. Jij praat goed dat dus dat vanaf de moskee geroepen wordt?
Wat zou er gebeurd zijn als de Palestijnen vanaf het begin onderhandelingen waren begonnen in plaats van oorlog? Weet je niet dat er ook moslimgeleerden zijn die zelfmoordaanslagen goedkeuren?

Wordt vervolgd.
Mijn fatwa's zijn altijd misleidend en die van jullie zijn altijd perfect. Nee ik praat het niet goed want ik ben een moslim en keur zulke daden af. De islam keurt zulke daden af, ik dacht dat jullie niks hadden tegen moslims maar tegen de islam? Dezelfde islam die terrorisme verbiedt? De Palestijnen hebben nu eenmaal niks te zeggen tegen een grootmacht als Israel. Zeker niet als de rest van de wereld ook weg kijkt. Maar goed om te weten dat als iemand jouw land weggeeft en je daardoor jarenlang getreiterd wordt en je je huis wordt uitgesmeten dat je daar niet tegen in opstand gaat komen. Nogmaals keur ik het niet goed maar het heeft wel een oorzaak, en dat is niet de islam. En nee niet alleen Irak en Afghanistan maar er is over het algemeen wel een rode draad: landen waar oorlog is, taliban heerst, enz.. De cijfers over terrorisme in Europa: http://www.eutopia.nl/column.php?curr_id=528" onclick="window.open(this.href);return false; AUB.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

Monique schreef:
Muslima schreef: Ik wil die vrijheid van jou niet afpakken, waarom neem je het altijd zo op alsof ik dat zou willen? Het is mijn probleem toch niet als jij wil doen wat jij wil doen. Jij hoeft voor mij geen moslim te worden als je dat niet wilt.
Beste Muslima, ik begrijp dat JIJ (persoonlijk) mij mijn vrijheid niet wilt afpakken.
Je moet echter ook begrijpen dat wat JIJ wilt ondergeschikt is aan waar je je aan hebt onderworpen: islam.

Islam wil WEL dat heel de wereld zich aan de regels van islam onderwerpt.
Daardat jij moslim bent geef je aan dat je daar achter staat.
Is het niet een opdracht van allah? "strijdt totdat de wereld aan allah behoort" (of van die strekking).
Door moslim te worden heb jij deze opdracht aangenomen.

Jij bent een voorstander van sharia. Ik neem aan dat jij dus wilt dat sharia in Nederland wordt ingevoerd. Dat lijkt me wel, waarom ben je anders moslima ......in Nederland? Als moslima zijnde erken je maar 1 "macht"...allah.

Allah zegt dat vrouwen ondergeschikt zijn en gehoorzaam moeten zijn aan de man.
JIJ zegt dat vrouwen mentaal en fysiek zwakker zijn dan mannen en dat mannen voor vrouwen moeten zorgen. Dat zeg JIJ.

Je hebt zelf al aangegeven dat de realiteit aantoont dat wat allah zegt NIET waar is.
Waarom blijf je er dan toch, tegen beter weten in, aan vasthouden?

Door je keuze om moslima te worden heb je aangegeven dat je wilt dat islam mij mijn vrijheid afneemt.
Dit omdat islam tot doel heeft IEDEREEN de wetten van allah te laten volgen. Pas wanneer IEDEREEN zich heeft onderworpen immers kan er sprake zijn van de "islamitische" vrede.... toch?

Zolang er vrouwen zijn als ik zal islam NOOIT vaste grond krijgen.
De enige manier is dan om vrouwen zoals ik af te slachten en daar is dus de sharia voor bedoelt.
Door je keuze om moslima te zijn heb je tevens de keuze gemaakt om mij mijn vrijheid te (laten) afpakken.

Of, zul je, als puntje bij paaltje komt, "strijden" voor mijn vrijheid? Zul je "strijden" voor mijn recht om NIET volgens allahs regels te leven?
Ik denk het niet he?
Je strijdt niet eens om de walgelijkheden die moslims elkaar aandoen te stoppen... laat staan voor een kafir.
Aan je constante uitspraken: "dat is niet islamitisch" heeft niemand wat; het zijn loze woorden. Je DOET niets. En met jou vele andere moslims die dat ook zeggen...helemaal NIETS doen. Daarom kan dat kankergeswel doorgroeien. Dat kan groeien omdat moslims zoals jij NIETS doen.

Je zit hier in het (nog) veilige westen de islam te promoten, dat het zo goed is voor vrouwen. Nee Muslima, NIET islam is goed voor vrouwen...... het WESTEN is goed voor vrouwen.
In een islamitisch land worden vrouwen afgeslacht wanneer ze de hoofddoek niet goed op hebben. Nogen vrouwen het huis niet verlaten. Mogen vrouwen ala minuut op straat gezet worden waar ze zonder man loslopend wild zijn.

Muslima, ik zou graag willen dat je een paar maanden in SA gaat leven en dan nogmaals langskomen en dan zeggen dat daar voorgoed wilt blijven omdat je het daar veel beter hebt dan hier.
DAN pas ben je een moslima.

In het westen ben je niets anders dan een "luxe" moslima; je neemt alleen de dingen die wilt uit islam en de Nederlandse wet zorgt ervoor dat je dat ook kunt en mag doen. Je bant alleen in naam een moslima. Meer niet.

Ik sluit af met te zeggen dat jij WEL tot doel hebt mij mijn vrijheid af te pakken... alleen al doordat je jezelf "moslim" noemt waardoor je allahs wetten moet uitvoeren.
De belangrijkste daarvan is de HELE wereld islamitisch maken.... mij dus ook.
DAT, mijn beste moslima, is je ENIGE doel op aarde.

Ik heb maar 1 hoop: dat ik de pijp uit ben voordat dat inderdaad hier plaats gaat vinden. De eerste stappen zijn al gezet, de regering doet de rest wel. Wanneer ik dan nog niet de pijp uit ben zal ik LETTERLIJK vechten tot ik wel de pijp uitben: ik ben liever dood dan moslim (lees: vrijheid weg).

Dus zeg niet dat je NIET mijn vrijheid wilt afpakken: daarvoor ben je moslima; dat MOET je om in het paradijs te komen: dat is de belangrijkste opdracht van allah aan jou!

Ik vraag me me echt af waarom je moslima bent.
Wat heb je met islam wat je anders niet kunt hebben?
Niets toch?
http://www.islamonline.net/servlet/Sate ... TheScholar" onclick="window.open(this.href);return false;

Veel meer ga ik er niet over zeggen. Als jij islam wil gelijkstellen aan je vrijheid ontnemen, dan doe je dat maar. Ik ben een moslimvrouw en ik voel me niet onderdrukt ofzo. Oh jawel. Door het bepaalde mensen in het westen die me beschouwen als 1 of ander slachtoffer en die mijn vrijheid ontneemt als ik een hoofddoek opzet.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

Ariel schreef:
Muslima schreef:
De islam veroordeelt het terrorisme. Zoek eens in mijn berichtengeschiedenis ofzo.
Islam is terrorisme. Zoek maar eens in de hadith.
Dat terrorisme begon toen Mohammed verhuisde naar Medina met de paar volgelingen die hij had. Hij had geld nodig, en daar begon Mohammed met het overvallen van Karavanen. Jouw held Mohammed was niks anders dan een ordinaire dief.

Dit noem ik terrorisme. Hoe noem jij dit? Zelfverdediging?
Narrated Ibn Aun: I wrote a letter to Nafi and Nafi wrote in reply to my letter that the Prophet had suddenly attacked Bani Mustaliq without warning while they were heedless and their cattle were being watered at the places of water. Their fighting men were killed and their women and children were taken as captives; the Prophet got Juwairiya on that day. Nafi said that Ibn 'Umar had told him the above narration and that Ibn 'Umar was in that army. [Sahih Bukhari: Book 46, Hadith 717]
News reached the Prophet (PBUH) on Sha'ban 2nd. To the effect that the chief of Bani Al-Mustaliq, Al-Harith bin Dirar had mobilised his men, along with some Arabs, to attack Madinah. Buraidah bin Al-Haseeb Al-Aslami was immediately dispatched to verify the reports. He had some words with Abi Dirar, who confirmed his intention of war. He later sent a reconnoiterer to explore the positions of the Muslims but he was captured and killed. The Prophet (PBUH) summoned his men and ordered them to prepare for war. Before leaving, Zaid bin Haritha was mandated to see to the affairs of Madinah and dispose them. On hearing the advent of the Muslims, the disbelievers got frightened and the Arabs going with them defected and ran away to their lives. Abu Bakr was entrusted with the banner of the Emigrants, and that of the Helpers went to Sa'ad bin Ubada. The two armies were stationed at a well called Muraisi. Arrow shooting went on for an hour, and then the Muslims rushed and engaged with the enemy in a battle that ended in full victory for the Muslims. Some men were killed, women and children of the disbelievers taken as captives, and a lot of booty fell to the lot of the Muslims. Only one Muslim was killed by mistake by a Helper. Amongst the captives was Juwairiyah, daughter of Al-Harith, chief of the disbelievers. The Prophet (pbuh)married her and, in compensation, the Muslims had to manumit a hundred others of the enemy prisoners who embraced Islam, and were then called the Prophet's in-laws. [Za'd Al-Ma'ad 2/112,113; Ibn Hisham 2/289,290,294,295]
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

Ariel schreef:
Muslima schreef: Ach komaan, of wat ik in de moskee leer wel de waarheid leer? Wie zegt dat ik niet NET WEL de waarheid leer? Ik geloof zeker niet in de abrogatie over dit vers. Dit is niet de enige vers die over vrijheid van godsdienst spreekt, tis toch maar normaal dat wij als mens niet in staat zijn mensen te dwingen? "Wie het wil, die moet dan geloven en wie het wil, die moet maar ongelovig zijn." (Koran 18:29) Enkel Allah heeft de kracht hun harten te openen; Dit zei hij zelf tot de profeet Mohammed saws , "Waarschuw de mensen, want jij bent slechts een waarschuwer. Je hebt niet de autoriteit om iemand te dwingen." (Koran 88:22-23) Als zelf onze profeet het recht werd ontnomen mensen te dwingen te bekeren, wie ben ik dan in godsnaam? Of zijn deze verzen ook geabrogeerd? Het beste voorbeeld is zijn oom Abu Taleb, wie door Mohammed saws vele keren is uitgenodigd om de geloofsgetuigenis op te zeggen maar die toch als niet-moslim is gestorven.
Je kan inderdaad zeggen dat 2:256 geabrogeerd is, maar dat is niet aannemelijk. Ik neem het allesins niet aan, ik heb nl de keuze om de opinie te volgen van de geleerde die ik het meest onderbouwd vind.
Nou zeg Muslima. Je durft wel. Zijn oom Abu Taleb aanhalen.
Zijn oom die hem liefdevol opgenomen heeft toen zijn grootvader stierf, en die voor hem zorgde als was het zijn zoon, en hem beschermde door dik en dun, zelfs toen hij het niet met hem eens was. .

Toen zijn oom Abu Taleb stierf had Mohammed maar een handje vol aanhangers. Hij was dus niet sterk. Had geen leger waar hij mee kon dreigen, en uit die tijd stamt dus het vers, “'U heeft uw godsdienst en ik de mijne.“. Islam is bedreven in abrogatie, een theologische techniek die toelaat om bepaalde Koranverzen ongeldig te verklaren. En dat lot was ook de aardige regel 109:6 beschoren, die jij graag aanhaalt om aan te tonen hoe tolerant de islam wel is: 'U heeft uw godsdienst en ik de mijne.'

Maar om op Mohammed en zijn oom terug te komen. Mohammed had zelfs de schofterigheid om op het sterfbed van zijn oom nog aan hem te vragen of hij zich wilde bekeren. Zijn oom weigerde, en Mohammed liep mokkend de sterfkamer uit, en is zelfs niet op zijn begrafenis geweest.

Hou alsjeblieft op om ons proberen wijs te maken wat een beste pief Mohammed was, en hoe tolerant hij wel niet was.
Wij zijn niet van gisteren, en wij hebben ons redelijk verdiept in het leven van je held Mohammed. Je kan net zo goed tegen ons zeggen dat Hitler een beste vent was, maar dan geloven we je ook niet.
Dus hij heeft hem niet aangevallen/vermoord weet ik wat?
Je hebt geen leger nodig om 1 man te vermoorden he of tenminste te verstoten. Er is ook een hadith die zegt dat Khalief Omar een vrouw wou bekeren en die weigerde en hij dan vers 2.565 reciteerde, die over de godsdienstvrijheid. Raar als je ervan uitgaat dat die geabrogeerd is. Ik kan dat momenteel niet staven met de werkelijke hadith maar ik zoek hem graag eens op als je dat wilt. En er bestaan grote meningsverschillen over abrogatie. Ik geloof persoonlijk niet in abrogatie binnen de koran maar wel abrogatie van de vorige heilige boeken, maar ik laat wel de ruimte voor de mening dat het wel zou kunnen en zelf vele geleerden die abrogatie aanvaarden, aanvaarden daarom niet de abrogatie van de verzen die je opnoemt.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

naar boven schreef:
Muslima schreef:En jij baseert dat op wat? Bewijs mij eens waaraan moslims hun zakaat geven? Hoe constateer je dat het niet gebeurt? Moslims praten er over het algemeen niet eens over aan wie hun zakaat gaat, hoe ga JIJ het dan zoveel beter weten.
De bewijslast ligt bij jou. Zie de posting van Circe hierboven:
1. The fundamental requirement for the fulfillment of Zakaat is Tamleek. That is to give the Zakaat in the possession and ownership of a recipient of Zakaat being a poor and needy Muslim. Zakaat will not be discharged if Tamleek does not take place. If Zakaat monies is used for reconstruction of Tsunami activities without Tamleek to the poor and needy Muslims, then the Zakaat will not be discharged. It is our advise that individuals should be very careful who they appoint to discharge their Zakaat. We recommend appointing such an organization who has Ulama to discharge Zakaat. There is a fear that an organization without Ulama may not discharge the Zakaat according to the Shari’ah.
Als de voormalige 'bruggenbouwer' Tariq Ramadan (ook) aangeeft hoe de zakaatgelden besteed moeten worden mag ik aannemen dat zijn voorschrift wordt gevolgd. Je schreef zelf:
Tariq roept inderdaad op om te geven aan islamitische doelen OMDAT HET WESTEN AL EEN SOCIALE VOORZIENING HEEFT.
Als het inderdaad zo is dat de moslims niet naar Tariq Ramadan luisteren en toch aan ongelovigen schenken, dien je dat te bewijzen.
Muslima schreef:En nogmaals wat de moslims ook doen, waarom kijk je niet eens naar de koran, daarin staat nergens dat je zakaat niet naar een ongelovige mag gaan.
Er staat alleen maar in dat de zakaat betaald moet worden.
En raad eens wie er ook zakaat moeten betalen? Niet-moslims.
Niet-moslims worden afgeperst om berouw te tonen dat ze overvallen zijn :D , om gebed te houden en om zakaat te betalen.
9: 5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar u hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.
Vooral dat laatste, ja: genadevol :roll:

De zakaat is dus helemaal geen islamitische deugd, want zowel moslims als niet-moslims moeten zakaat betalen.
Ik heb zelf een fatwa gevonden dat de voorkeur gaat naar een moslim maar dat je wel zakaat kan geven aan een ongelovige die het nodig heeft. Afrikaanse kinderen die verhongeren hebben het wel nodig denk ik zo? Sadaqah dus vrijwillige liefdadigheid heeft geen zulke restricties.
http://www.islamonline.net/servlet/Sate ... TheScholar" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat weet ik veel hoeveel mensen naar Tariq Ramadan luisteren? Weet jij het?
En als je gebed houdt en zakaat betaald ben je gewoon.. een moslim!
Dat niet-gelovigen geen zakaat moeten betalen dat is geen geheim hoor. Onder de shariah betalen ze wel een bedrag in plaats van zakaat maar dat is voor de bescherming, heeft niet veel te maken met zakaat zelf.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Muslima schreef:
Dus hij heeft hem niet aangevallen/vermoord weet ik wat?
Je hebt geen leger nodig om 1 man te vermoorden he of tenminste te verstoten. .
Hij lag te sterven Muslima. En als dank voor alles wat zijn oom voor hem gedaan had , verwenste Mohammed hem in de hel. Of Abu Talib nou in een shallow fire lag, of in the bottom of the Hell Fire, branden moest hij van Mohammed. Stank voor dank.
A Muslim said to the Prophet, 'You were not of any help to your uncle Abu Talib even though he used to protect you.' The Prophet said, 'He is in a shallow fire, and had It not been for me, he would have been in the bottom of the Hell Fire.'"
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Muslima schreef: Dat niet-gelovigen geen zakaat moeten betalen dat is geen geheim hoor. Onder de shariah betalen ze wel een bedrag in plaats van zakaat maar dat is voor de bescherming, heeft niet veel te maken met zakaat zelf.
Bescherming tegen wie Muslima ? Heeft dit soort bescherming niet veel weg van Maffia praktijken. Die beschermen winkeliers ook als die aan hun geld betalen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

waarnemer schreef:
waarnemer schreef:
Je negeert hier het opleggen van een schatting (jyzia) en het feit dat alle moslim rechtsscholen bekeerlingen gedood willen hebben.Verder heb ik deze links allemaal bekeken maar er is geen sprake van dat sheik Baaz op zijn uitspraken betreffende het met geweld bekeren van z.g. ongelovigen terug neemt. Met pech bedoelde ik dat als ik volgelingen van de sheik tegenkom zij mij met geweld willen bekeren. De sheik veroordeelt wel het geweld van Osama maar niet zijn eigen ‘geweld’.
Jouw verwijzingen suggereren dat het niet zo erg is als je de volgelingen van de sheik tegenkomt, nou het blijft even erg. In het land van deze groot moefti werd ook een verkrachte vrouw tot 100 stokslagen veroordeeld en toen ze protesteerde werd het verhoogd naar 150. Wat schreven sommige Moslims? Had ze maar niet zonder mahraam moeten zijn.
Muslima schreef:
Shaych ibn Baaz rahiemehoellaah zegt in ‘de betekenis van het terrorisme en extremisme: “Extremisme is het maken van concessies waarvoor er geen basis of waarheid is. Terrorisme is daarentegen het overschreiden (van de rechten) van mensen door hen onrechtmatig aan te vallen, of hen zonder bewijs (om deze daden te rechtvaardigen) te vermoorden, sterker nog; (deze daden zijn begaan) uit onwetendheid en een gebrek aan inzicht; zij zijn de terroristen die mensen onrechtmatig doden, zonder enig bewijs vanuit de Sharie’ah (Islaamitische wetgeving).”
Beste Moslima,

Ik pak maar weer een volgend stukje antwoord.
Zoals je onmiddellijk kunt inzien negeer je opnieuw.
a) Het opleggen van een schatting
b) Dat alle islamitische rechtsscholen de doodstraf stellen op verlaten van de Islam.
Op a) heb je al eerder geantwoord, daar ben je vóór. Denk je dat niet Moslims dat vreedzaam vinden? Nou zit het volgens Baaz nog een beetje anders. Het betalen van schatting is een voorrecht. Ongelovigen moeten gedood worden. Wat denk je zullen ongelovigen dat vreedzaam vinden?

Het verschil tussen Osama en de sheik is dat de sheik geweld wil gebruiken tegen ongelovigen (om ze te bekeren)en Osama wil het geweld gebruiken om te vernietigen..Daarom slaat jouw weerwoord nergens op als het gaat om de interpretatie van hoofdstuk 9 van de Koran.

Over die 150 stokslagen zal ik maar zwijgen, daar maak jij je ook niet druk om immers?
Muslima schreef:Wat zijn eigen geweld? De selefie die uitgaan van JOUW interpretatie zeggen zelf dat het hedendaags niet meer mogelijk is de islam met het zwaard te verspreiden.

Shaych Mohammed ibn Saalih al-‘Othaymien -rahiemehoellaah- zegt in zijn verzameling van Fatawa (18/388): "Voorwaar in onze hedendaagse tijd is het onmogelijk geworden om de Djihaad op de weg van Allaah met het zwaard e.d. uit te voeren, omdat de moslims economisch en ethisch te zwak zijn! En omdat zij niet de feitelijke oorzaken voor het verkrijgen van overwinning in acht hebben genomen. En tevens omdat zij landelijke verdragen en overeenkomsten (met niet-moslim landen) zijn aangegaan. Hierdoor blijft er dus niets anders over behalve de Djihaad door middel van 'uitnodiging naar Allaah' gebaseerd op kennis!”
Beste Muslima, je zet echt een roze bril op als je de bovenstaande uitspraken citeert. Uit mijn accentuering blijkt zonder meer dat het een tactiek is en geen principiële ommekeer. Verdragen kunnen gemakkelijk worden opgezegd (heeft Mohammed ook gedaan) en als ze (de Moslims) in de toekomende tijd sterk genoeg zijn geworden dan "gehts los", wordt vervolgd,

met vriendelijke groet, waarnemer.
Ik ben het niet eens met de mening van ibn baaz en dat hoeft ook niet. Maar zelf hij stelt restricties aan de fysieke jihad tegen ongelovigen. Het soort Jihad zoals van Osama bin laden keurt hij af, dus dat kan al niet volgens hem. Ik ben het ook niet eens met ibn saalih maar ik wil gewoon aantonen dat het (momenteel toch) zelf voor hen nu geen excuus is om tegen ongelovigen te strijden, dus dat ze terrorisme niet goedkeuren. Ik ben geen aanhanger van hem en ik ben niet echt geinformeerd over zijn visie dat er geweld mag gebruikt worden bij het bekeren van mensen dus kan je me een bewijs geven? Maar goed op het einde van de dag ben ik ook tegen zulke uitspraken en zulke interpretaties, en ik hang ook de islam aan.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

Ariel schreef:
Muslima schreef:
Dus hij heeft hem niet aangevallen/vermoord weet ik wat?
Je hebt geen leger nodig om 1 man te vermoorden he of tenminste te verstoten. .
Hij lag te sterven Muslima. En als dank voor alles wat zijn oom voor hem gedaan had , verwenste Mohammed hem in de hel. Of Abu Talib nou in een shallow fire lag, of in the bottom of the Hell Fire, branden moest hij van Mohammed. Stank voor dank.
A Muslim said to the Prophet, 'You were not of any help to your uncle Abu Talib even though he used to protect you.' The Prophet said, 'He is in a shallow fire, and had It not been for me, he would have been in the bottom of the Hell Fire.'"
Mohammed saws verwenste hem niet, dat is nu eenmaal de leer van islam: ongelovigen gaan naar de hel. Dat Mohammed saws zijn oom wou bekeren was met goede intenties, hij verwenste hem niet naar de hel, integendeel hij bood hem een kans aan van de hel te ontsnappen. Voor jou komt dat misschien niet zo uit omdat je nu eenmaal niet in de hel gelooft maar Mohammed was niet ondankbaar maar wou net het paradijs voor zijn oom.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

Ariel schreef:
Muslima schreef: Dat niet-gelovigen geen zakaat moeten betalen dat is geen geheim hoor. Onder de shariah betalen ze wel een bedrag in plaats van zakaat maar dat is voor de bescherming, heeft niet veel te maken met zakaat zelf.
Bescherming tegen wie Muslima ? Heeft dit soort bescherming niet veel weg van Maffia praktijken. Die beschermen winkeliers ook als die aan hun geld betalen.
Van het leger bijvoorbeeld, als het land in oorlog zou komen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Muslima schreef: News reached the Prophet (PBUH) on Sha'ban 2nd. To the effect that the chief of Bani Al-Mustaliq, Al-Harith bin Dirar had mobilised his men, along with some Arabs, to attack Madinah. Buraidah bin Al-Haseeb Al-Aslami was immediately dispatched to verify the reports. He had some words with Abi Dirar, who confirmed his intention of war. He later sent a reconnoiterer to explore the positions of the Muslims but he was captured and killed. The Prophet (PBUH) summoned his men and ordered them to prepare for war. Before leaving, Zaid bin Haritha was mandated to see to the affairs of Madinah and dispose them. On hearing the advent of the Muslims, the disbelievers got frightened and the Arabs going with them defected and ran away to their lives. Abu Bakr was entrusted with the banner of the Emigrants, and that of the Helpers went to Sa'ad bin Ubada. The two armies were stationed at a well called Muraisi. Arrow shooting went on for an hour, and then the Muslims rushed and engaged with the enemy in a battle that ended in full victory for the Muslims. Some men were killed, women and children of the disbelievers taken as captives, and a lot of booty fell to the lot of the Muslims. Only one Muslim was killed by mistake by a Helper. Amongst the captives was Juwairiyah, daughter of Al-Harith, chief of the disbelievers. The Prophet (pbuh)married her and, in compensation, the Muslims had to manumit a hundred others of the enemy prisoners who embraced Islam, and were then called the Prophet's in-laws. [Za'd Al-Ma'ad 2/112,113; Ibn Hisham 2/289,290,294,295]
Hier hebben we het ook al honderd keer over gehad. Ik heb eigenlijk geen zin om weer dezelfde dreun af te draaien.
Misschien iemand anders?
Nou ja, een klein uitleg. ( zucht)

Het is belangrijk om te weten dat Mohammed een excuus verzonnen had voor deze aanval. Zoals gewoonlijk lag hij de schuld bij de slachtoffers.
Zijn excuus was dat sommige leden van de clan een moslim vrouw beledigd hadden.
En… Heel belangrijk…. Mo had net bezoek gehad van de engel Gabriel. Die had namelijk in zijn oor gefluisterd dat de Bani Nadir van plan waren om hem te vermoorden. Er is verder helemaal geen bewijs dat de clan hem aan wilde vallen. Alles ( dit complot) zat in de verwrongen narcistische hersens van Mohammed.
De Bani Mustaliq waren helemaal niet geïnteresseerd in Islam, en nog minder in good old Mo en zijn oorlogen. Het waren Joden. Hardwerkende mensen. Daar kunnen Moslims nog wat van leren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Muslima schreef:
Ariel schreef:
Muslima schreef: Dat niet-gelovigen geen zakaat moeten betalen dat is geen geheim hoor. Onder de shariah betalen ze wel een bedrag in plaats van zakaat maar dat is voor de bescherming, heeft niet veel te maken met zakaat zelf.
Bescherming tegen wie Muslima ? Heeft dit soort bescherming niet veel weg van Maffia praktijken. Die beschermen winkeliers ook die aan hun geld betalen.
Van het leger bijvoorbeeld, als het land in oorlog zou komen.
Wat voor leger bijvoorbeeld Muslima. ? Is het niet zo dat Islam altijd met aanvallen begint?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Muslima schreef:
Mohammed saws verwenste hem niet, dat is nu eenmaal de leer van islam: ongelovigen gaan naar de hel. Dat Mohammed saws zijn oom wou bekeren was met goede intenties, hij verwenste hem niet naar de hel, integendeel hij bood hem een kans aan van de hel te ontsnappen. Voor jou komt dat misschien niet zo uit omdat je nu eenmaal niet in de hel gelooft maar Mohammed was niet ondankbaar maar wou net het paradijs voor zijn oom.
Ik ga je een geheimpje vertellen Muslima. Niet verder vertellen hoor….De hel bestaat niet.
Moh saws heeft met de hel gedreigd om zijn volgelingen onder de duim te houden. En dat lukt hem nog uitstekend. Zelfs eeuwen na zijn dood zijn zijn volgelingen als de dood voor de hel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door SDX »

Muslima schreef:
Ariel schreef:
Muslima schreef: Dat niet-gelovigen geen zakaat moeten betalen dat is geen geheim hoor. Onder de shariah betalen ze wel een bedrag in plaats van zakaat maar dat is voor de bescherming, heeft niet veel te maken met zakaat zelf.
Bescherming tegen wie Muslima ? Heeft dit soort bescherming niet veel weg van Maffia praktijken. Die beschermen winkeliers ook die aan hun geld betalen.
Van het leger bijvoorbeeld, als het land in oorlog zou komen.
Jij bent nu echt heel erg onnozel en kinderachtig bezig, je blijft maar proberen recht te breien wat superkrom is, als er een oorlog zou zijn, als er een leger zou komen; What The Hell Makes You & all other muslims think - dat wij kafir, ongelovigen, christenen, joden whatever - ons niet ZELF zouden kunnen beschermen of verdedigen - laten we de zaken eens omdraaien - jij woont momenteel in kafirland - jij gaat ONS jizya betalen om jou te beschermen tegen een leger, in geval van oorlog

Onnozel wicht, domme dooz, als er hier ooit een oorlog zou komen, ben jij automatisch beschermd door ONS westers leger, zonder dat jij daar een extra bijdrage voor moet betalen omdat jij moslim bent.
Ik ben nu boos - excuse me my queen's English - maar meid - GA WEG - vertrek naar een islamitisch paradijs met je kromme redeneringen en rare hersenkronkel - jij en je soortgenoten zijn een gevaar voor onze westerse democratie en je hebt het zelf niet eens door - doe wat in JOUW boekske staat; 'Ga minzaam weg, verlaat hen (de ongelovigen) minzaam" - liefst zo snel en zo ver mogelijk :mad:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Muslima is waarschijnlijk niet bekend met het fenomeen dhimmie SDX. Laten we haar even wat wijzer maken.

Een dimmie is een persoon behorende tot de categorie van “beschermde mensen” (ahl ad-Dhimmah) in de islamitische staat. Alleen diegenen van de “mensen van het boek” (joden en christenen) kunnen Dhimmies worden en hebben bepaalde rechten, zoals in de privé sfeer hun eigen religie belijden, dit echter zolang ze “protectiegeld” (djizja) betalen, echter ze worden niet als echte burgers van het land gerekend. Hun status is er één van vernedering (soera 9:29).

Djizja: de grondbetekenis is compensatie. De afgeleide betekenis, die de technische betekenis werd, was een hoofdelijke belasting geheven op degenen die de islam niet aanvaarden, maar wilden leven onder de bescherming van de islam, en dus stilzwijgend bereid waren om zich te onderwerpen aan de idealen die in de moslimstaat worden afgedwongen. Er was geen permanent bedrag voor vastgesteld. Het was in erkenning dat degenen wiens religie getolereerd werd, op hun beurt zich niet bemoeien met de verkondiging en de vooruitgang van de islam. Imam Shafi’i suggereert één dinar per jaar, welke de Arabische gouden dinar van de moslimstaten zou zijn. De belasting varieerde in bedrag, en er waren uitzonderingen voor de armen, voor vrouwen en kinderen (volgens Aboe Hanifa), voor slaven, en voor monniken en kluizenaars.

Volgens de moslimjuristen, moeten de volgende wettelijke verordeningen van dhimmies (joden en christenen) worden afgedwongen die te midden van moslims wonen:

Dhimmies mogen geen nieuwe kerken, tempels of synagogen bouwen. Zij worden toegestaan om oude kerken of huizen van aanbidding te renoveren op voorwaarde dat zij geen nieuwe gebouw toevoegen. “Oude kerken” zijn die die bestonden voor de islamitische veroveringen en worden door moslims ingesloten in een vredesakkoord. De constructie van een kerk, tempel of synagoge op het Arabische Schiereiland (Saoedi-Arabië) is verboden. Het is het land van de Profeet en alleen de islam mag daar domineren. Niettemin mogen moslims, als zij dat wensen, alle niet-moslim huizen van aanbidding vernietigen in een land dat zij veroveren.

Dhimmies mogen niet luid bidden of hun heilige boeken lezen in hun huizen of in hun kerken, zodat moslims hun gebeden niet horen.

Dhimmies mogen niet hun religieuze boeken drukken of ze in publieke plaatsen en markten verkopen. Zij mogen ze publiceren en verkopen onder hun eigen mensen in hun kerken en tempels.

Dhimmies mogen niet het kruis op hun huizen of kerken bevestigen omdat het een symbool van ongelovigheid is.

Dhimmies mogen niet hun ceremoniële religieuze activiteiten op radio of tv uitzenden, de media gebruiken of foto’s van hun religieuze ceremonies in kranten of tijdschriften publiceren.

Dhimmies mogen niet op straat samenkomen tijdens hun religieuze feesten; in plaats daarvan moet ieder rustig zijn gang naar zijn kerk of tempel maken.

Dhimmies mogen niet in het leger tenzij er een onmisbare noodzaak voor hen is. In dit geval mogen zij geen leiderschapsposities aannemen maar worden als huurlingen beschouwd.

Dhimmies kunnen niet tegen moslims getuigen. Zij kunnen alleen getuigen tegen andere dhimmies of tegen de Moesta’min. Hun eden worden in een islamitisch hof niet als geldig beschouwd. Volgens de sjaria, is een dhimmie zelfs niet gekwalificeerd om de eed af te leggen.

Een moslim is niet toegestaan om:

De dhimmies na te doen in hun kleding of gedrag.
Dhimmiefeesten bij te wonen of ze op enige wijze te ondersteunen die hen macht over moslims kan geven.
Zijn huis of zijn land te verhuren of te verkopen voor de constructie van een kerk, een tempel, een slijterij of iets ten gunste van het dhimmie-geloof.
Voor dhimmies te werken in een baan die hun geloof kan bevorderen zoals het bouwen van een kerk.
Een bijdrage te leveren aan kerken of tempels.
Een vat te dragen dat wijn bevat, te werken in de productie van wijn, of varkens te vervoeren.
Dhimmies aan te spreken met titels als “mijn meester” of “mijn heer.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door SDX »

Laten we het eens allemaal omdraaien, laten we het woord 'dhimmie' vervangen door het woord 'moslim' en vice versa! - en hier bij ons óók eens in de praktijk gaan toepassen.
Misschien dat ze het dan wel zal begrijpen.
Maar da's niet PoCo zekerz hè :sly:
Spoiler! :
Verdomme nog aan toe, een mens zou voor minder ongelukken begaan.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door naar boven »

Muslima schreef:Ik heb zelf een fatwa gevonden dat de voorkeur gaat naar een moslim maar dat je wel zakaat kan geven aan een ongelovige die het nodig heeft.
Dat zijn we dus met elkaar eens: zakaat gaat in principe niet naar niet-moslims, behalve in een noodgeval (doodsnood) of als ze tot de islam genegen zijn: half- of bijna-moslim zijn.
In principle, non-Muslims are not to be given any zakah funds but they can be given sadaqah (optional charity). An exception to this ruling is when it is a matter of life and death. In this specific case zakah can be given to non-Muslims. A portion of zakah can also be given to non-Muslims whose hearts are inclined towards Islam.
Waar het natuurlijk om gaat is dat de islam discrimineert en niet zo'n beetje ook.
Geld geven aan de armen is geen islamitische uitvinding. Het onderscheid dat gemaakt wordt tussen eigen mensen en anderen ook niet. Maar de harteloze manier waarop die willekeur wordt toegepast is wel islamitisch. Niet bepaald iets om trots op te zijn.
Muslima schreef:Afrikaanse kinderen die verhongeren hebben het wel nodig denk ik zo? Sadaqah dus vrijwillige liefdadigheid heeft geen zulke restricties.
http://www.islamonline.net/servlet/Sate ... TheScholar" onclick="window.open(this.href);return false;
We hebben het hier over de zakaat, de onvrijwillige liefdadigheid, die slechts in uitzonderlijke omstandigheden aan niet-moslims gegeven wordt.
Muslima schreef:Wat weet ik veel hoeveel mensen naar Tariq Ramadan luisteren? Weet jij het?
En als je gebed houdt en zakaat betaald ben je gewoon.. een moslim!
Na een gedwongen bekering. In normale mensentaal heet dat: een combinatie van beroving en psychische mishandeling.
Muslima schreef:Dat niet-gelovigen geen zakaat moeten betalen dat is geen geheim hoor. Onder de shariah betalen ze wel een bedrag in plaats van zakaat maar dat is voor de bescherming, heeft niet veel te maken met zakaat zelf.
De jizya, het afpersingsgeld, ook wel bekend onder de eufemistische term 'beschermingsgeld'.
Als een niet-moslim gedwongen bekeerd en vervolgens beroofd wordt heet het zakaat.
Als een niet-moslim leeft onder een voortdurende dwang om te betalen heet het jizya.

Heb je al spijt dat je over de zakaat bent begonnen? Je hebt hier echt een fijn aspect van de islam aangeroerd..
RTFM
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Bloodgod »

Maar da's niet PoCo zekerz hè :sly:

PoCo? Wat betekent dat?
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door SDX »

Politiek Correct (kots)
De post van 'naar boven' stands!!!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

SDX schreef:Laten we het eens allemaal omdraaien, laten we het woord 'dhimmie' vervangen door het woord 'moslim' en vice versa! - en hier bij ons óók eens in de praktijk gaan toepassen.
Misschien dat ze het dan wel zal begrijpen.
Maar da's niet PoCo zekerz hè :sly:
Spoiler! :
Verdomme nog aan toe, een mens zou voor minder ongelukken begaan.
Nee, dat is zeker niet PoCo. :shock:

En laten we niet vergeten dat zodra de djizja niet meer door de vermaledijde Joden of Christenen betaald wordt, ze ook niet meer beschermd worden.
Tegen een leger of zo…. :sly:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door SDX »

Ariel schreef:
Nee, dat is zeker niet PoCo. :shock:

En laten we niet vergeten dat zodra de djizja niet meer door de vermaledijde Joden of Christenen betaald wordt, ze ook niet meer beschermd worden.
Tegen een leger of zo…. :sly:
I get the picture :smile:

The :knorrie: army ...
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

naar boven schreef:
In principle, non-Muslims are not to be given any zakah funds but they can be given sadaqah (optional charity). An exception to this ruling is when it is a matter of life and death. In this specific case zakah can be given to non-Muslims. A portion of zakah can also be given to non-Muslims whose hearts are inclined towards Islam.
Waar het natuurlijk om gaat is dat de islam discrimineert en niet zo'n beetje ook.
Geld geven aan de armen is geen islamitische uitvinding. Het onderscheid dat gemaakt wordt tussen eigen mensen en anderen ook niet. Maar de harteloze manier waarop die willekeur wordt toegepast is wel islamitisch. Niet bepaald iets om trots op te zijn.
En als toetje wil ik dan nog even toevoegen ( als het mag) dat er ook nog eens voorwaarden aan die "hulp" vast zit.

Het is Moslims toegestaan om financieel de dhimmies te helpen, als het geld maar niet aan iets wordt besteed dat in overtreding is met de islamitische wet zoals het kopen van wijn of varkensvlees.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie