Dochter bekeerd tot de islam.

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef: Een jongen vindt me leuk en wilt met me trouwen, en hij is 23.
Waar ken jij die jongen van???? :shock:
Hij is streng-gelovig en heeft een een lange baard. Hij weet superveel van de Islam af en studeert aan de Uni. Nooit gedacht dat ie me leuk vindt. Dat zei hij gisteravond aan de telefoon.
Is dat niet haram? Mag je wel met een jongen aan de telefoon? :shock:
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Hij wilt trouwen en niet een relatie beginnen. Hij wilt halal.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Trouw maar vlug met deze baardemans Chaimae, moet je je gelijk ook niet meer vermoeien met verder studeren, kan je dadelijk beginnen met jouw taak als moslima : baarmoeder en huisslaaf.

Vraag toch eerst eens naar de bruidschat, je weet maar nooit dat hij op een dag wil scheiden...

Hij moet natuurlijk eerst bij jouw vader passeren en m'n kleine pink zegt me dat die zo'n baardemans niet gaat zien zitten, hij zou schrik hebben dat die jou gaat verkrachten...
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Hij wilt trouwen en niet een relatie beginnen. Hij wilt halal.
Is trouwen geen relatie? Wat dan wel?

Maar... ik vroeg dus waar je hem van kent? Je mag niet eens een jongen aankijken? Hoe komt hij aan je telefoonnnumer????
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Monique schreef:
Chaimae schreef:Hij wilt trouwen en niet een relatie beginnen. Hij wilt halal.
Is trouwen geen relatie? Wat dan wel?

Maar... ik vroeg dus waar je hem van kent? Je mag niet eens een jongen aankijken? Hoe komt hij aan je telefoonnnumer????
Je kent Chaimae toch Monique.

Ze wil met geweld bij haar almachtige dictator in zijn zogenaamde paradijs komen, maar doet ondertussen alles wat die dictator haar verboden heeft.

Als ze fluit dan liegt ze nog...
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Als je hem ziet, denk je dat het een taliban-gast.
Eender wat hé Chaimae.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

ik heb nogmaals jullie mening nodig .. :oops:
ik was gisteren met een vriendin aan het bellen,( haar man is de beste vriend van Rachid) want ze had ruzie met haar man enzo..
Zij weet niet dat ik terug samen was met Rachid en opeens zegt ze zo:
ohja Rachid heeft nen vriendin he,een Marokkaanse van Wilrijk.
Ik deed natuurlijk of het me ni intresseerde maar daarna heb ik naar hem berichten gestuurd.
Ik ga die berichten hier neerzetten omdat ik nu begin te twijfelen of ik er wel goed heb aangedaan om die te schrijven..
En ben wat "bang" als ik hem nu op straat ga zien..

------------------------------------------------------------------------------------

Mijn Sms:

" Ik heb het je vroeger nog al eens gezegd,maar nu meen ik het echt.
Bel me NOOIT meer Rachid!Kvind da echt walgelijk da ge zo me
meisjes hun voeten kunt spelen.
Ge hebt u waarde echt verloren in mijn ogen.."


Rachid zijn Sms:

"Met wat heb ik mijn waarde verloren??"

Mijn Sms:

"Da jij me verschillende meisjes hun voeten speelt en ze vanalles wijsmaakt.Hebt ge misschien ni genoeg aan 1 meisje ofwa??"

Rachid zijn Sms:

"Welke andere meisjes?Wie heeft u weer iets wijsgemaakt!"

Mijn Sms:
" Das de waarheid,kben ni zo naief als ge denkt.. Amusseert u me u Marokkaanse wijven !!"

( toen schreef hij niets terug maar belde,ik heb niet opgenomen en heb ik geschreven)

Mijn sms:

"Niets meer te zeggen nu ge de waarheid leest?
Echt waar eg Rachid,ik zou voor u veel hebben opgegeven,maar ik ben blij da men ogen op tijd zijn open gegaan,want gij zijt het écht nie waard"


Rachid zijn sms:
" je bent verkeerd"

Mijn sms:

"Tis ni 1 persoon da me da komt vertellen,maar meerdere,en kheb da zelf ook wel door.
Hebt ge er in elke stad ééntje ofwa ? Barcelona,Londen,Brogerhout,Wilrijk..Waar nog ??
Maar ja tmaakt me echt ni uit"


Rachid zijn sms:
"Geloof wat je wwilt geloven ok.Maar als ik van u was zou ik maar goe beginnen nadenken wa ge aant doen zijt"

Mijn sms:
"jaja"
-----------------------------------------------------------------------------------

Nu begin ik me echt aftevragen of ik wel goed heb gedaan door dat allemaal te schrijven :?
Ik weet dat hij me zoiso binnen een paar dagen ofzo nog is ga bellen,maar kga dan echt schrijven van : kheb gezegd da ge me nimmeer moet bellen..
Of wat denken jullie ??

Liefs,
Souhaila
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

souhaila schreef:ik heb nogmaals jullie mening nodig .. :oops:
ik was gisteren met een vriendin aan het bellen,( haar man is de beste vriend van Rachid) want ze had ruzie met haar man enzo..
Zij weet niet dat ik terug samen was met Rachid en opeens zegt ze zo:
ohja Rachid heeft nen vriendin he,een Marokkaanse van Wilrijk.
Ik deed natuurlijk of het me ni intresseerde maar daarna heb ik naar hem berichten gestuurd.
Ik ga die berichten hier neerzetten omdat ik nu begin te twijfelen of ik er wel goed heb aangedaan om die te schrijven..
En ben wat "bang" als ik hem nu op straat ga zien..

------------------------------------------------------------------------------------

Mijn Sms:

" Ik heb het je vroeger nog al eens gezegd,maar nu meen ik het echt.
Bel me NOOIT meer Rachid!Kvind da echt walgelijk da ge zo me
meisjes hun voeten kunt spelen.
Ge hebt u waarde echt verloren in mijn ogen.."


Rachid zijn Sms:

"Met wat heb ik mijn waarde verloren??"

Mijn Sms:

"Da jij me verschillende meisjes hun voeten speelt en ze vanalles wijsmaakt.Hebt ge misschien ni genoeg aan 1 meisje ofwa??"

Rachid zijn Sms:

"Welke andere meisjes?Wie heeft u weer iets wijsgemaakt!"

Mijn Sms:
" Das de waarheid,kben ni zo naief als ge denkt.. Amusseert u me u Marokkaanse wijven !!"

( toen schreef hij niets terug maar belde,ik heb niet opgenomen en heb ik geschreven)

Mijn sms:

"Niets meer te zeggen nu ge de waarheid leest?
Echt waar eg Rachid,ik zou voor u veel hebben opgegeven,maar ik ben blij da men ogen op tijd zijn open gegaan,want gij zijt het écht nie waard"


Rachid zijn sms:
" je bent verkeerd"

Mijn sms:

"Tis ni 1 persoon da me da komt vertellen,maar meerdere,en kheb da zelf ook wel door.
Hebt ge er in elke stad ééntje ofwa ? Barcelona,Londen,Brogerhout,Wilrijk..Waar nog ??
Maar ja tmaakt me echt ni uit"


Rachid zijn sms:
"Geloof wat je wwilt geloven ok.Maar als ik van u was zou ik maar goe beginnen nadenken wa ge aant doen zijt"

Mijn sms:
"jaja"
-----------------------------------------------------------------------------------

Nu begin ik me echt aftevragen of ik wel goed heb gedaan door dat allemaal te schrijven :?
Ik weet dat hij me zoiso binnen een paar dagen ofzo nog is ga bellen,maar kga dan echt schrijven van : kheb gezegd da ge me nimmeer moet bellen..
Of wat denken jullie ??

Liefs,
Souhaila
Zoals iedereen op dit forum (inclusief mijzelf) je al heeft verteld: DUMPEN.

Deze vent is jou niet waard!!!!!!!!!!!!!

Nooit meer smsen/bellen.
Nummer uit je tel. verwijderen.
Delete Rachid*.*

Sorry lieverd maar deze man is jouw gewoon niet waard.
Ga voor een lieve man die jou wel als zijn enige en echte ware ziet.

In mijn vorige post stond precies hoe ik er over denk:

Lieverd,

Ik reageer bijna nooit op je berichten.
maar nu moet ik toch ff van me laten horen.

JIJ WORDT NL. ZO ONTZETTEND IN DE ZEIK GENOMEN!!!!!!
(en daar is geen woord Vlaams bij....)

Uit al jouw berichten blijkt dat hij je alleen maar ge-/misbruikt.
Je hebt helemaal gelijk Steffi.
Concentreer je op je toekomst en verwijder die man uit je leven.
Ik weet uit - zeer recente - ervaring hoe moeilijk het is om afscheid te nemen van iemand waar je "een moord voor zou doen".

Maar er komt 100% zeker een ander die jou wel waard is.
Ik heb jouw foto's nog op mijn netvlies staan en ik weet zeker dat zo'n leuke mooie meid als jij iedere man kan krijgen die ze wil.

Kom op lieverd, vergooi je leven niet aan zo'n "weggooier".

Met een heel dikke kus......

thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik wil zelfs verder gaan met het verwijderen van zijn nummer uit jouw telefoon.
Een nieuwe simkaart kopen, en hem nooit meer jouw nummer geven.
Jammer dat jij je vriendin niet uitgehoord hebt over Rachid.
Dat kan je altijd nog doen, en het is volgens mij beter als je niet aan Rachid verteld dat je het gehoord hebt van je vriendin, want anders krijgt die straks weer klapjes.
Als je Rachid spreekt, dan moet je bluffen en zeggen dat je uit een zeer betrouwbare bron dit vernomen hebt.
Kappen met hem Stef. Je houd niet van hem, maar je bent verliefd op de liefde en aandacht.
Heb geduld, en dan krijg je die liefde straks van een leuke man.
Je moet ook kappen met Islam. Islam is een kanker gezwel, die op dit moment jouw verstand aan het consumeren is.
Kom op meid, Word wakker.
Liefs, en een kus, en sterkte toegewenst.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Oh, trouwens, Rachid nooit geloven, ook al zweert hij op zijn moeder dat hij geen andere vriendin heeft. Het is namelijk zo, dat islamitische jongens, van afkomst, ALTIJD liegen. Dat is geen fabeltje, dat is echt waar.

Omdat ze dat is ingeprent. Ze zullen ook nooit een misdaad toegeven, tegenover de politie of de rechter. Hun cultuur van schuld en boete is totaal anders dan het onze. Ook al hebben ze gestolen, vermoord of verkracht, ze zullen dat nooit toegeven. Daarmee ontlopen ze ook vaak hun straf.

Helaas, dit is niet door mij verzonnen, maar zijn voorbeelden uit de praktijk. Ik kan je geen link (nog) geven. Maar de waarheid, die bij de meeste westerse mensen toch hoog in het vaandel staat, dat past niet bij hun cultuur.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Wat een l tho the oser is 't ook. Ik zou hem in mekaar laten slaan door je broer.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BFA schreef:
Als je hem ziet, denk je dat het een taliban-gast.
Eender wat hé Chaimae.
`

Praktiserende Marokkaanse Moslim die aan de Universiteit studeert. Wat wil ik nog meer?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
BFA schreef:
Als je hem ziet, denk je dat het een taliban-gast.
Eender wat hé Chaimae.
`

Praktiserende Moslim die aan de Universiteit studeert. Wat wil ik nog meer?
Niet nadenken Chaimae. Je moet gaan voor deze gast.
Wat kan jij je nog beter wensen dan zulk een goede Moslim.
Studeert hij voor Imam?
Kan je hem uitnodigen op ons forum? Of zit hij er al op?
We zullen hem met veel liefde en respect ontvangen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Hij studeert bouwkunde en iets met Natuurkunde aan de Universiteit. :) En mischien trouw ik wel met hem, hij geeft me de tijd om er over na te denken.

P.S:Hij zit niet op dit forum.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Hij studeert bouwkunde en iets met Natuurkunde aan de Universiteit. :) En mischien trouw ik wel met hem, hij geeft me de tijd om er over na te denken.

P.S:Hij zit niet op dit forum.
Natuurkunde. :shock: Hoe gaat dat samen met Islam?
Interessant . Je moet hem uitnodigen Chaimae.
Ik ben er van overtuigd dat deze jonge man ons veel kan leren over Islamitische natuurkunde.
Misschien kan hij ons uitleggen over de plate aarde, en de zon in de modderpeol, en ik ben ook benieuwdhoe de hemel op pilaten rust.
Ach kindje, er zijn zoveel vragen die ik heb.
Je moet hem uitnodigen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

De Koran zegt niet dat de aarde plat is. :=) Dat is wat jullie denken, doordat jullie een Nederlandse vertaling aanhalen. Ik heb de vers in het Arabisch bestudeerd en begrijp het nu.

Hij gaat over 2 dagen naar Marokko. Mischien na de vakantie.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Beste souhaila,

Valt het je ook op dat hij het niet ontkent?
Hij legt de hele boel bij jou neer.
De taktiek is om jou te doen twijfelen.
Dat spreekt uit zijn antwoorden.

Vooral deze:
Rachid zijn sms:
"Geloof wat je wwilt geloven ok.Maar als ik van u was zou ik maar goe beginnen nadenken wa ge aant doen zijt"
Deze zin zegt alles.
Hij is "slachtoffer" en jij bent degene die de boel "kapot" maakt.
Hij gaat er niet op in...ontkent het niet...maar.... legt alleen de bal (schuld) bij jou neer.

Deze meneer is ZEER bad news.
Een leugenaar en player 1e klas en neemt geen verantwoordlijkheid. Wat heb je aan iemand die geen verantwoordelijkheid wenst te nemen? Hoe wil jij je kinderen verantwoordelijkheid leren wanneer ze een dergelijk voorbeeld krijgen? Denk aub verder dan vandaag. Wanneer je met dit sujet verder gaan zijn de gevolgen niet te overzien. Hij zal je constant kwetsen....het is de aard van het beestje... dat spreekt uit zijn sms.
Dumpen die handel souhaila... hier ben je VEEL te goed voor.
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Praktiserende Marokkaanse Moslim die aan de Universiteit studeert. Wat wil ik nog meer?
Eender wat om de aandacht naar jou te trekken. Alle leugens zijn goed.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Chaimae schreef:Hij studeert bouwkunde en iets met Natuurkunde aan de Universiteit. :) En mischien trouw ik wel met hem, hij geeft me de tijd om er over na te denken.
Hij is zeker ook een aanhanger van de turkse binnenhuisarchitect en zijn groepje, opererend onder de naam Harun Yahya?

Tuurlijk, trouw met hem. Je kent hem toch niet goed, maar wat maakt dat uit?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Chaimae schreef:De Koran zegt niet dat de aarde plat is. :=) Dat is wat jullie denken, doordat jullie een Nederlandse vertaling aanhalen. Ik heb de vers in het Arabisch bestudeerd en begrijp het nu.

.
er is nochtans een arabische sheikh die een fatwa heeft uitgesproken dat iedereen die zegt dat de aarde niét plat is moet worden doodgemaakt.

Zou die arabier dan OOK geen arabisch kennen?


Title of the Book: "Evidence that the Earth is Standing Still."
Author: Sheikh Abdul Aziz Ben Baz.
Editor: Islamic University of Medina.
Year: 1395 AH
City: Medina, Saudi Arabia.
Page: 23.

"If the earth is rotating as they claim, the countries, the mountains, the trees, the rivers, and the oceans will have no bottom and the people will see the eastern countries move to the west and the western countries move to the east."

"In The Name Of Allaah, The Most Merciful, The Bestower of Mercy."

"The earth is flat, and anyone who disputes this claim is an atheist who deserves to be punished."

[Muslim religious edict, 1993, Sheik Abdel-Aziz Ibn Baaz, Supreme religious authority, Saudi Arabia]"

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... b1facc#303
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

Hoi Souhaila,

Ik heb je een bericht geschreven.

Wees sterk. Je verdient echt zoveel beter.

Veel liefs en kracht voor jou !
Bernie
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Rachid heeft me erjuist gebeld, iik heb heeeel hard op men tanden moeten bijten maar IK HEB NIET OPGEPAKT :razz: :razz:
kben echt fier opmezelf :oops: :oops: :P
kwl gwn nu eens sms sturen van waarom hij me belt en als hij dan antw wil ik schrijven : ik heb toch gezegd da ge me gerust moet laten..



@ Bernie : heb je een PM of email gestuurd?Kheb niets aangekregen..

XXX kus
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

souhaila schreef:Rachid heeft me erjuist gebeld, iik heb heeeel hard op men tanden moeten bijten maar IK HEB NIET OPGEPAKT :razz: :razz:
kben echt fier opmezelf :oops: :oops: :P
kwl gwn nu eens sms sturen van waarom hij me belt en als hij dan antw wil ik schrijven : ik heb toch gezegd da ge me gerust moet laten..



@ Bernie : heb je een PM of email gestuurd?Kheb niets aangekregen..

XXX kus
Heel goed Steffi.
MAAAR......ik zou ook geen sms sturen als ik jou was.

Doe wat - ik d8 Ariel - heeft geadviseerd en waar ik (als ervaringsdeskundige) geheel achtersta: neem een ander nr.
Kost hier in Nederland bij Vodaphone slechts € 11,50.
Mocht je dat geld niet hebben dan ben ik bereidt mijn duit in jouw zakje te doen uiteraard!!!!!!!!

Succes en kus!!!!!!!!!!!!

thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
katie
Berichten: 427
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 3:55 pm
Locatie: belgie

Bericht door katie »

Beste Steffi,
Hier een wat late reactie maar ik ben momenteel in het buitenland.
Luister naar de adviezen hier, en sms gewoon nog 1 keer dat je hem nooit meer wil zien of horen, en dan stoppen en een ander nr. pakken.
En weet je wat je dan moet doen, een reisburo binnenstappen en jezelf een vakantie boeken, gewoon even ver ver (niet naar Turkije of Marokko !)
Of anders je ouders erover vertellen, wat er gebeurd is, dat je het nu moeilijk hebt, en hun hulp nodig hebt. Dat zullen ze zeker begrijpen en je helpen.
En als je je leeg voelt, of verdrietig, laat je eens goed gaan, huur een tearjecker film en ga eens goed zitten janken, kan goed helpen hoor.
Weet je, wat er met jou aan de hand was is dat typisch vrouwelijke fenomeen, dat jij denkt dat jij van rachid een goed mens kunt maken.
Dat , door hem jou liefde te geven ,hij zijn leven zal beteren, zelfs als hij je niet gelukkig maakt. "Als hij maar gelukkig is".
Volg al de goede raad die je hier van iedereen krijgt, Steffi, en de doos kleenex staat hier klaar.
Liefs,
Katie
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Ja Katie, dat heb ik al eens eerder geschreven. Een wijd verbreid syndroom onder veel vrouwen. De "ik ben de ware, dus ik kan hem veranderen" syndroom. Dat kan met alles zijn, drugs-en drankverslaafden, notoire leugenaars, criminelen...

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... aila#86472

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... oute#87483

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... nnen#87669
Plaats reactie