Dochter bekeerd tot de islam.

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Manon »

jammer hè dat internet bestaat en undercover camera's die dit 'lekkere volkje' ontmaskeren kan van hoe ze zijn als ze zich onder henzelf wanen en hoe ze zijn naar de niet-moslim...
dit moet natuurlijk de doodsteek worden.

Als men zich voorstelt (ook hier te lande indertijd) dat de koran/bijbel/thora amper of niet kon gelezen worden door jan modaal en de mensen moesten dus klakkeloos de voorganger volgen die stond te bulderen van de kansel (dat dede ze dus alle drie imam/pastoor/rabbijn : hoe meer analfabeten, hoe harder ze bulderden!).
dat lukt natuurlijk niet meer zo goed vanaf het moment dat de mensen zelf konden lezen.... De katholieke kerk had dat weeral eens héél rap door (dat zijn daar échte slimmeriken, die jezuieten) en VERBODEN katteliek-modaal om de bijbel te lezen, want "die zou er toch niks van verstaan".... toch wel om te gieren als je het goed bedenkt hé?
En de imam heeft dus ook liever niet dat die koran door iedereen zelf gelezen wordt, daarom is het 7de eeuws arabisch "onvertaalbaar".... Zèlf menen ze dus weldegelijk het arabisch van 1400 jaar geleden onder de knie te hebben, maar blijkbaar kan je dat nooit leren als je niet eerst "gelovig moslim" wordt????

allemaal leuke dingen voor den mensch.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
chantie
Berichten: 15
Lid geworden op: di mar 24, 2009 9:02 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door chantie »

laat je dochter ook al is het moeilijk.
het is haar leven wat ze moet leiden als ze zo gelukkig is waarom zou u er een probleem van maken.
ik spreek uit ervaring ben zelf ook nederlandse en bekeert.
en de silam is gene slecht geloof lees er mara meer over en kijk niet teveel naar de media.

chantal
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Hoi Cantal. Van harte welkom op FFI.

Ik begrijp dat jij Islam verdedigd, en dat jij vindt dat een ieder zelf moet weten wat hij doet met zijn leven, en daar heb je gelijk in, maar kan jij je voorstellen dat heel veel ouders er moeite mee hebben als hun dochter moslim wordt?

Stel je een stel moslim ouders voor. Die gaan ook uit hun dak als hun kind christen of atheist wil worden. Dat arme kind zal meer problemen hebben als een westers meisje dat zich bekeerd tot Islam.

Durf jij ook tegen moslims te zeggen "laat je dochter ook al is het moeilijk"

En wat is er zo goed aan islam volgens jou?

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
chantie
Berichten: 15
Lid geworden op: di mar 24, 2009 9:02 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door chantie »

hallo ariel

ik snap dat ouders het er moeilijk mee kunnen hebben ik heb dit probleem ook met mijn vader en stiefmoeder en ik laat ze maar ze kijken te veel naar media.
maar goed ik vind de islam heel vredenlievend al die slechte dingen kloppen echt niet.
maar men is bang voor dit geloof door die debile terroristen echt absurt.
maar ik zou niet zo gauw tegen en moslimouders zggen laat uw kiund maar misschien ook wel.

chantal
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

chantie schreef:hallo ariel

ik snap dat ouders het er moeilijk mee kunnen hebben ik heb dit probleem ook met mijn vader en stiefmoeder en ik laat ze maar ze kijken te veel naar media.
maar goed ik vind de islam heel vredenlievend al die slechte dingen kloppen echt niet.
maar men is bang voor dit geloof door die debile terroristen echt absurt.
maar ik zou niet zo gauw tegen en moslimouders zggen laat uw kiund maar misschien ook wel.

chantal
Zucht... :mrgreen: Zoals jij dit waarschijnlijk al van mij verwacht ben ik dat niet met je eens.
Jij bent wat wij hier liefdevol noemen, een suiker moslima. Je hebt je nog niet verdiept in Islam ( wij wel) en jij weet nog niet dat de Koran tot op de laatste letter uitgevoerd dient te worden.
Laten we even naar vers 2.85 kijken. En wat lezen we daar??????
Gelooft gij dan slechts in een gedeelte van het Boek en verwerpt gij een ander gedeelte? Er is geen beloning voor degenen uwer, die zulks doen, behalve schande in dit leven; en op de Dag van Opstanding zullen zij de strengste kastijding moeten ondergaan, want Allah is niet onachtzaam betreffende hetgeen gij doet.

Fundamentalisten, ( een fundamentalist is iemand die naar het fundament van de koran leeft) poepen in hun broek als ze dit vers lezen en begrijpen , en nemen deze onderstaande verzen van de koran dan ook heel serieus. Deze moslims willen namelijk niet de strengste kastijding ondergaan.

2.191 En doodt hen (de ongelovigen), waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden.

4.75 Laten derhalve zij die hun tegenwoordig leven voor hun leven in het hiernamaals willen offeren, voor de zaak van Allah strijden. En wie voor de zaak van Allah strijdt, hetzij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven

4.101 Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u

4.104 En toont geen zwakheid in de vervolging van dit (vijandige) volk.

5.33 De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet

8.12 Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."


Enz, enz....

Dus wat jij eigenlijk MOET doen, is mijn hoofd en alle toppen van mijn vingers afslaan. Ik hoop dat je met mijn hoofd begint, want geloof me dat het pijnlijk is als een voor een de vingers afgeslagen worden.

En leren we deze dingen uit de Media? Nee meisje. Dat leren we uit de Koran. De media is naar mijn idee juist heel tolerant tegenover Islam.
Wat jij moet doen is de suikerislam boekjes in de kast zetten, en je bezig houden met islam. Je moet de Koran gaan lezen, en begin dan met het laatste boek dat Mohammed aan Moslims gegeven heeft.

Hoofdstuk 9. Berouw (at-Taubah)

http://digiboek.50megs.com/koran/koran009.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door hans van de mortel »

chantie schreef: maar goed ik vind de islam heel vredenlievend al die slechte dingen kloppen echt niet.
Beste Chantal,

Aan de God die de mens aanbidt herkent men het karakter van die mens

Als het klopt wat jij zegt dat islam vredelievend is, dan is het geen islam meer. En als jij al die slechte dingen die in de koran over ons worden uitgesproken niet slecht vindt, omdat ze niet kloppen, dan ben jij geen moslima meer. Dus, wat is het nu precies mijn beste Chantal? Staat de koran dan vol met leugens? Staat de koran dan vol met dingen die niet kloppen? Of, kloppen ze wel volgens jou, maar zijn ze niet slecht? Geen mens weet of er een God bestaat of niet. Dat kan namelijk niet aangetoond worden.

Het simpele feit dat wij veel dingen niet begrijpen, wil nog niet zeggen dat er daarom automatisch een God moet bestaan. Vandaar dat moslims bij het minste geringste zeggen dat het de wil van ’allah’ is. Omdat ze iets niet begrijpen of niet veranderen kunnen. Zoals bijvoorbeeld is gebeurd in het geval van een schoolkind dat door een Marokkaans jochie werd doodgeslagen (is een aantal jaren geleden in Limburg gebeurd). Toen naar aanleiding van dit afschuwelijke drama de vader van de Marokkaanse dader werd geïnterviewd, haalde hij zijn schouders op en verklaarde dat het de wil van ’allah’ was.

Het moge duidelijk zijn dat moslims nou niet bepaald een hoge pet op hebben van hun God. Maar als jij de koran eens goed gaat lezen kom je daar vanzelf wel achter. De analfabeet Mohammed benoemde zichzelf destijds tot profeet en kwam met de meest afgrijselijke en afschrikwekkende beeldvormingen over God. Waarom? Om op deze slimme manier baas te kunnen spelen over al die andere analfabete arabieren die hij nodig had in zijn veroveringsstrijd. Mohammed was niets anders dan een oorlogszuchtig heerschap. Een goed boek had hij nog nooit gelezen. Hij was niets anders dan een ordinair woestijnvechtertje die met een angstaanjagend verhaal over ’allah’ alle arabieren de stuipen op het lijf joeg en op deze manier hen kon onderwerpen aan zijn gezag. Als ongeletterd mens kun je nog wel doortrapt, moordzuchtig en sluw zijn, nietwaar?

Alle beschaafde mensen in deze moderne kenniseconomie die geen moslim zijn, maar wel in een God geloven, geloven in een kwaliteitsgod. En volgens die gelovige mensen heeft die God zijn goddelijke vredelievende hoedanigheden in een mens op aarde gelegd. Niet in Mohammed, maar in Jezus Christus. Vandaar dat de christelijke wereld zo enthousiast is met Jezus Christus. Niks geen bangmakerij, niks geen geweld, geen moord en doodslag-prediking zoals bij Mohammed het geval was. Daarom hebben wij allemaal zo’n groot probleem met islamaanhangers. Want wie vredelievend van aard is, is of atheïst, of - in geval van geloof in een God - een aanhanger van Jezus. Want wie voor Mohammed kiest, door wie al die sura’s bedacht zijn, moet vanzelfsprekend wel een onbetrouwbaar agressief haatdragende persoon zijn. Laat de sura’s die Ariel uit de koran heeft gehaald nog maar eens goed tot je doordringen.

Wie als beschaafd en ontwikkeld mens in een God gelooft, gelooft tenminste in een kwaliteitsgod en niet in het afschuwelijke afschrikwekkende satanisch sadistische monster dat door Mohammed is gecreëerd, zoals moslims doen. :twisted:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
chantie
Berichten: 15
Lid geworden op: di mar 24, 2009 9:02 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door chantie »

Geen mens weet of er een God bestaat of niet. Dat kan namelijk niet aangetoond worden.

Het simpele feit dat wij veel dingen niet begrijpen, wil nog niet zeggen dat er daarom automatisch een God moet bestaan. Vandaar dat moslims bij het minste geringste zeggen dat het de wil van ’allah’ is. Omdat ze iets niet begrijpen of niet veranderen kunnen. Zoals bijvoorbeeld is gebeurd in het geval van een schoolkind dat door een Marokkaans jochie werd doodgeslagen (is een aantal jaren geleden in Limburg gebeurd). Toen naar aanleiding van dit afschuwelijke drama de vader van de Marokkaanse dader werd geïnterviewd, haalde hij zijn schouders op en verklaarde dat het de wil van ’allah’ was.


hallo,
nee geen mens kan weten of god heeft bestaan maar als je hierin gelooft of als ej eglovig bent opgevoed dan geloof je het wel.
en over dat extremisten zeggen dat is de wil van allah no way.
zet heel veel moslims op een rij en vraag wat ze van extremisten vinden: je zult van 9/10 horen dat ze het er niet mee eens zijn aleen de radicalen maar dit is zo'n klein groepje.
weet ook dat de islam van nu zo veel anders is dan toen der tijd.
al die verhalen leidraden in de koran zijn van vroeger, dit komt omdat de koran authentiek is hij is nooit veranderd.
en er zijn genoeg moslims als mij die denken heb je naaste lief er zijn genoeg moslims die met cristenen ect omgaan.
de islam is zo anders dan toen kijk hier ook is naar.

chantal
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Monique »

chantie schreef: weet ook dat de islam van nu zo veel anders is dan toen der tijd.
Islam is toch onveranderlijk en voor iedereen, voor altijd?
al die verhalen leidraden in de koran zijn van vroeger, dit komt omdat de koran authentiek is hij is nooit veranderd.
De koran is toch voor altijd en onveranderlijk?

Bedoel je dat de koran nu niet meer "waar" is en toen wel?
Amorele atheistische nitwit
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Bloodgod »

Dus de koran is nooit, maar dan ook nooit verandert sinds de openbaring v/h schrijfsel???

Zo blijken enkele zeer vroege originele koran handschriften op de openbare veilingmarkt te zijn gekomen. Op het eerste gezicht leken die handschriften één schrift te bevatten, maar door modern onderzoek bleek dat onder de zichtbare handschriften een secundaire tekst te lezen was. De kopiisten van destijds hadden natuurlijk nooit kunnen denken dat er ooit de mogelijkheid zou ontstaan om ‘uitgewiste’ handschriften opnieuw zichtbaar te maken voor het menselijke oog. Wat uiterst belangrijk is om te vermelden is dat die oudere, onderliggende handschriften flink afwijken van de latere, definitieve tekst. Hieruit blijkt onomstotelijk dat er veranderingen zijn aangebracht in de tekst van de koran en dat de eerste openbaringen kennelijk dus niet ‘definitief’ en ‘foutloos’ waren, zoals steeds stellig door islamitische geleerden wordt beweerd. Hiermee valt een zware pijler onder de koran weg.

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=7897
Leest en beeft.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
chantie
Berichten: 15
Lid geworden op: di mar 24, 2009 9:02 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door chantie »

door Monique » wo maart 25, 2009 1:02 pm
chantie schreef:
weet ook dat de islam van nu zo veel anders is dan toen der tijd.
Islam is toch onveranderlijk en voor iedereen, voor altijd?
al die verhalen leidraden in de koran zijn van vroeger, dit komt omdat de koran authentiek is hij is nooit veranderd.
De koran is toch voor altijd en onveranderlijk ?

Bedoel je dat de koran nu niet meer "waar" is en toen wel??
jah de koran is nog steeds het zelfde maar de mensen niet, de koran is niet veranderd maar het geloof in mensen wel er zijn zoveel vrouwen die geen hoofddoek meer daragen en dat soort dingen.
chantal
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door weda »

chantie schreef:
Geen mens weet of er een God bestaat of niet. Dat kan namelijk niet aangetoond worden.

Het simpele feit dat wij veel dingen niet begrijpen, wil nog niet zeggen dat er daarom automatisch een God moet bestaan. Vandaar dat moslims bij het minste geringste zeggen dat het de wil van ’allah’ is. Omdat ze iets niet begrijpen of niet veranderen kunnen. Zoals bijvoorbeeld is gebeurd in het geval van een schoolkind dat door een Marokkaans jochie werd doodgeslagen (is een aantal jaren geleden in Limburg gebeurd). Toen naar aanleiding van dit afschuwelijke drama de vader van de Marokkaanse dader werd geïnterviewd, haalde hij zijn schouders op en verklaarde dat het de wil van ’allah’ was.

hallo,
nee geen mens kan weten of god heeft bestaan maar als je hierin gelooft of als ej eglovig bent opgevoed dan geloof je het wel.
en over dat extremisten zeggen dat is de wil van allah no way.
zet heel veel moslims op een rij en vraag wat ze van extremisten vinden: je zult van 9/10 horen dat ze het er niet mee eens zijn aleen de radicalen maar dit is zo'n klein groepje.weet ook dat de islam van nu zo veel anders is dan toen der tijd.
al die verhalen leidraden in de koran zijn van vroeger, dit komt omdat de koran authentiek is hij is nooit veranderd.
en er zijn genoeg moslims als mij die denken heb je naaste lief er zijn genoeg moslims die met cristenen ect omgaan.
de islam is zo anders dan toen kijk hier ook is naar.

chantal

beste chantal.

ik twijfel aan je woord. als een cartoon gedrukt wordt in denemarken, gaan vele moslims de straat op om te protesteren. er is veel geweld te zien, vlaggen worden verbrand en producten worden geboycot. jullie vinden dan dat de islam beledigt is. maar als een moslim een bus, gebouw/school opblast, mensen onthoofd en met zelfmoord velen de dood injaagt, daarbij allah akbar roepent, dan bedriegen jullie ons dat het niks met islam te maken heeft en is de islam dan niet door jullie broeders beledigt. waarom gaan jullie dan niet de straat op om de terroristen duidelijk te maken dat de islam bovenstaande moslim daden afkeurt.???? is dat te veel gevraagd?? ik denk dat de 9 van de 10 mensen taqiya plegen.

groet
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door SDX »

chantie schreef: ... ...
.
zet heel veel moslims op een rij en vraag wat ze van extremisten vinden: je zult van 9/10 horen dat ze het er niet mee eens zijn aleen de radicalen maar dit is zo'n klein groepje.


chantal
Dat heeft de hele wereld gemerkt op 9/11 - juichende, allahu ackbar brullende muzelmannen óveral ter wereld - en niet alleen in de islamitische landen!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Monique »

chantie schreef:
jah de koran is nog steeds het zelfde maar de mensen niet, de koran is niet veranderd maar het geloof in mensen wel er zijn zoveel vrouwen die geen hoofddoek meer daragen en dat soort dingen.
chantal
Je zegt dus dat allah een foutje gemaakt heeft?
Hij heeftde koran niet veranderd maar de mensen kennelijk wel.

Een beetje god zou dat toch voorzien hebben en ofwel een herdruk van de koran gemaakt hebben ofwel de mensen hetzelfde laten blijven.

Of?
Amorele atheistische nitwit
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ruth »

chantie schreef:hallo ariel

ik snap dat ouders het er moeilijk mee kunnen hebben ik heb dit probleem ook met mijn vader en stiefmoeder en ik laat ze maar ze kijken te veel naar media.
maar goed ik vind de islam heel vredenlievend al die slechte dingen kloppen echt niet.
maar men is bang voor dit geloof door die debile terroristen echt absurt.
maar ik zou niet zo gauw tegen en moslimouders zggen laat uw kiund maar misschien ook wel.

chantal
Ha Chantal,

mag ik je iets vragen? Jij vind de islam heel vredelievend. Hoe ben je tot die conclusie gekomen??
Er is namelijk geen enkel islamitisch land ter wereld waar niet-moslims dezelfde rechten en vrijheden hebben als de moslims.
Hoe rijm je dat met vredelievendheid??
De islam werd en wordt nog steeds grotendeels verspreid door onderdrukking en intimidatie. Kijk naar Somalie, Soedan en Indonesie. Hoe rijm je dat met vredelievendheid?
Als alle nietmoslims in vrijheid hun geloof of ongeloof kunnen belijden, waar dan ook ter wereld, dan neem ik je mening serieus maar nu lijkt het er toch echt op dat je met je hoofd in de spreekwoordelijke roze wolk zit. Je bent niet reeel mn beste Chantal.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Bloodgod »

Beste meid, soms lees ik het nieuws en prijs me gelukkig dat ik op een vreedzaam stukje aarde geboren ben.
Jij bent nu 16 en toen ik 16 was werd mij geregeld voorgehouden dat andere mensen het niet zo getroffen hebben.
De kindertjes in Afrika hebben échte honger, jij hebt trek. Speelgoed heb je zat, de bakken waar je het in weg stopt zijn op de andere kant van de wereld een vermogen waard. enz enz
Verplaats jezelf nu eens in dit meiske, denk eens aan haar zusje. Grote mensen met een nog groter geloof zijn in staat dingen te doen waar ieder normaal denkend mens niet eens over wil nadenken. Ik denk aan die meisjes en ben echt blij dat dat hier op dit kleine stukje aarde niet gebeurt. Wil je asjeblieft stoppen met die gekkigheid.
Hou voor de gein je vinger in een kaarsenvlam, dat hou je echt geen 20 minuten vol.

India: Four men beat and set on fire 16 year-old Muslim girl for having relationship with boy
According to this account, "The victim had screamed for help for about 20 minutes before neighbours arrived only to find her still smoldering."

"Villagers burn girl alive in 'honour killing,"' from News.scotsman.com, March 24 (thanks to Jeffrey Imm):

A TEENAGE[R] was burned to death at her home in India in an "honour killing" by neighbours.
Four residents of her village in Ghaziabad, north India, allegedly set the 16-year-old Muslim girl alight after they suspected her of having a relationship with a boy.

Police claim residents ( dorpsgenoten ) kept a vigil ( een wakend oog ) on her house as they noticed the boy visited her frequently when her father was away. The four men then beat her, doused ( overgoten ) her with kerosene and set her on fire.

District police chief Akhil Kumar said: "The four men came to the girl's house and demanded to know why the young man frequently visited her. The girl's younger sister, who felt the visitors were getting violent, ran out of the house.

"Meanwhile, the accused beat up the girl and then set her on fire with kerosene oil."

She gave a dying statement to the police saying the accused beat her and set her on fire.

Vijay Singh, station officer at Bhojpur police station in Ghaziabad, said: "The girl has succumbed ( is bezweken )to her injuries. We have been looking for the four men accused in this case. One of them has been caught and charged with murder."
http://www.jihadwatch.org/
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

Ariel schreef:
chantie schreef:hallo ariel

ik snap dat ouders het er moeilijk mee kunnen hebben ik heb dit probleem ook met mijn vader en stiefmoeder en ik laat ze maar ze kijken te veel naar media.
maar goed ik vind de islam heel vredenlievend al die slechte dingen kloppen echt niet.
maar men is bang voor dit geloof door die debile terroristen echt absurt.
maar ik zou niet zo gauw tegen en moslimouders zggen laat uw kiund maar misschien ook wel.

chantal
Zucht... :mrgreen: Zoals jij dit waarschijnlijk al van mij verwacht ben ik dat niet met je eens.
Jij bent wat wij hier liefdevol noemen, een suiker moslima. Je hebt je nog niet verdiept in Islam ( wij wel) en jij weet nog niet dat de Koran tot op de laatste letter uitgevoerd dient te worden.
Laten we even naar vers 2.85 kijken. En wat lezen we daar??????
Gelooft gij dan slechts in een gedeelte van het Boek en verwerpt gij een ander gedeelte? Er is geen beloning voor degenen uwer, die zulks doen, behalve schande in dit leven; en op de Dag van Opstanding zullen zij de strengste kastijding moeten ondergaan, want Allah is niet onachtzaam betreffende hetgeen gij doet.

Fundamentalisten, ( een fundamentalist is iemand die naar het fundament van de koran leeft) poepen in hun broek als ze dit vers lezen en begrijpen , en nemen deze onderstaande verzen van de koran dan ook heel serieus. Deze moslims willen namelijk niet de strengste kastijding ondergaan.

2.191 En doodt hen (de ongelovigen), waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden.

4.75 Laten derhalve zij die hun tegenwoordig leven voor hun leven in het hiernamaals willen offeren, voor de zaak van Allah strijden. En wie voor de zaak van Allah strijdt, hetzij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven

4.101 Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u

4.104 En toont geen zwakheid in de vervolging van dit (vijandige) volk.

5.33 De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet

8.12 Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."


Enz, enz....

Dus wat jij eigenlijk MOET doen, is mijn hoofd en alle toppen van mijn vingers afslaan. Ik hoop dat je met mijn hoofd begint, want geloof me dat het pijnlijk is als een voor een de vingers afgeslagen worden.

En leren we deze dingen uit de Media? Nee meisje. Dat leren we uit de Koran. De media is naar mijn idee juist heel tolerant tegenover Islam.
Wat jij moet doen is de suikerislam boekjes in de kast zetten, en je bezig houden met islam. Je moet de Koran gaan lezen, en begin dan met het laatste boek dat Mohammed aan Moslims gegeven heeft.

Hoofdstuk 9. Berouw (at-Taubah)

http://digiboek.50megs.com/koran/koran009.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb hier al een paar dagen een beetje staan lezen; dus ja ik heb alle mogelijke argumenten van jullie gehoord. Overtuigd? Alleen maar nog meer van de islam. Ik heb de koran gelezen en het zijn jullie die bedrogen uitkomen. Het zijn jullie die de koran beter eens zouden lezen, een paar van een anti-islamitisch website gekopieerde soera's kopieren, dat kan iedereen. Dat deze soera's geopenbaard zijn in tijden van oorlog waarin de toenmalige volkeren de islam en de moslims wouden uitroeien, is voor jullie ofwel onbekend, ofwel willen jullie niet zien.

8.13 Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

de soera die erop volgt: 8.14: Dit is omdat zij zich tegen Allah hebben en Zijn boodschapper hebben verzet. En wie tegen Allah en zijn boodschapper strijdt, wete Allah is voorzeker Streng in vergelding.
conclusie: zelfverdediging.

5.33 De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet
conclusie: zelfverdediging

4.105 En toont geen zwakheid in de vervolging van dit (vijandige) volk. Als gij lijdt, zullen zij ook lijden zoals gij lijdt; Maar gij verwacht van Allah wat zij niet verwachten. En Allah is Alwetend, Alwijs.
conclusie: zelfverdediging

2.192 En doodt hen (de ongelovigen), waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden.

De soera ervoor:
2.192 En strijdt voor de zaak van Allah tegen degenen die tegen u strijden, maar overschrijdt de grens niet; Voorzeker, Allah heeft de overtreders niet lief.
Conclusie: once again, zelfverdediging

4.75 Laten derhalve zij die hun tegenwoordig leven voor hun leven in het hiernamaals willen offeren, voor de zaak van Allah strijden. En wie voor de zaak van Allah strijdt, hetzij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven

In de soera erna: 4.76 En waarom strijdt gij niet voor de zaak van Allah en voor de zwakken-mannen vrouwen en kinderen- die zeggen: Onze Heer, neem ons uit deze stad waarvan de bewoners onderdrukkers zijn en schenk ons een vriend en een helper uwerzijds.
Conclusie: zelfverdediging

Tenzij dat jullie vinden dat je je gewoon moet laten doden of onderdrukken, vind ik deze contexten zeer aannemelijk. Mag ik jullie trouwens even melden dat er verschillende groeperingen bestaan in de islam? Je hebt de wahabi's waarbij bijv Bin Laden behoorde, dit is wat men noemt de extremistische groepering. Die is zeer klein. Ook blijkt het dat jullie naar hartelust hadith kopieren, mag ik daarin melden dat jullie beter eens zouden kijken naar de betrouwbaarheid van de hadith die jullie plaatsen? De catagorien gaan van authentiek tot verzonnen. Deze waar je op moet vertrouwen zijn de authentieke en de 'hasan' hadith. Neem de rest met een korrel zout. De sunnah is ons moslims trouwens niet verplicht, maar aangeraden.

Waarom kijken jullie niet eens verder dan jullie neus lang is. Ik zeg niet dat jullie de koran fantastich moet vinden en moslim moet worden , maar de manier waarop jullie de islam en de koran beschrijven, is niet de koran die ik ken. Bekijk het eens van een andere kant? Begin met dit bijvoorbeeld:

Het verwijt is slechts tegen hen, die de mensen onrecht aandoen en ten onrechte in het land opstand veroorzaken. Dezen zullen een pijnlijke straf ontvangen. (42: 42)

Voorwaar, Allah gelast u goed met goed (te vergelden) en wel te doen aan anderen en te geven als aan verwanten; en verbiedt onbetamelijkheid, kwaad en opstand. Hij raadt u aan dat gij er lering uit trekt. (16: 90)

Maar als zij ophouden, dan is Allah zeker Vergevensgezind, Genadevol. ( 2: 192)

Toestemming om te vechten is gegeven aan degenen tegen wie gevochten wordt, omdat hun onrecht is aangedaan, voorzeker Allah heeft de macht hen bij te staan. Degenen die ten onrechte uit hun huizen werden verdreven alleen omdat zij zeiden: "Onze Heer is Allah." … (22: 39-40)

Allah verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, Allah heeft de rechtvaardigen lief. Maar Allah verbiedt u vriendschap te betonen aan degenen, die tegen u gevochten hebben om de godsdienst, en die u uit uw huizen hebben verdreven of geholpen hebben u te verdrijven…( 60: 8-9)

O, gij die gelooft, weest oprecht voor Allah en getuigt met rechtvaardigheid. En laat de vijandschap van een volk u niet aansporen, om onrechtvaardig te handelen. Weest rechtvaardig, dat is dichter bij de vroomheid en vreest Allah, voorzeker, Allah is op de hoogte van hetgeen gij doet. ( 5: 8)

…dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken. En voorzeker Onze boodschappers kwamen met duidelijke tekenen tot hen en toch - werden daarna -velen hunner op aarde tot over treders. ( 5: 32)


Voorwaar, Allah gebiedt u het u toevertrouwde over te geven aan hen die er recht op hebben en dat, wanneer gij tussen mensen richt, gij rechtvaardig handelt. En waarlijk, voortreffelijk is datgene, waartoe Allah u maant. Voorzeker, Allah is de Alhorende, de Alziende.(4: 58)

en aanbidt Allah en vereenzelvigt niets met Hem en bewijst vriendelijkheid aan ouders, verwanten, wezen, de behoeftigen en aan de nabuur, die een vreemdeling is en de nabuur die een bloedverwant is en aan de metgezel, de reiziger en aan degenen die onder uw macht zijn. Voorzeker, Allah heeft de pochers en de opscheppers niet lief. ( 4:36)

Wie een goede daad doet, zal een betere beloning hebben…
(27:89)

Wie een goede daad verricht zal tienmaal zoveel ontvangen, maar wie een slechte daad verricht zal alleen een daaraan gelijke vergelding ontvangen; hun zal geen onrecht worden aangedaan. (6: 160)

.... En geloof me ik kan nog lang doorgaan. Zoals ik al zei: jullie hoeven niet te vinden dat de islam 'goed' is, maar inchAllah zzien jullie het niet meer zwart-wit.. Moge Allah jullie leiden.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Welkom Muslima. Fijn om je hier te zien.
En wat fijn dat we je geloof versterkt hebben. Het is dus goed voor je als je enige tijd op dit forum rond hangt. En als je andere moslims kent die ook hun geloof versterkt willen zien, nodig ze dan gerust uit op dit forum. Wij zullen ze van harte welkom heten.

Wat betreft je lange post...Ik kom er op terug. Ik beloof het.
Ik wil alleen nu graag even een vers met je bespreken. Namelijk soera 5 vers 32.
Je hebt dit vers niet helemaal gequote Muslima. Dit vers begint namelijk met.... Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, en gaat dan verder met.. dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken. En voorzeker Onze boodschappers kwamen met duidelijke tekenen tot hen en toch - werden daarna -velen hunner op aarde tot overtreders.

Vers 33 van dit zelfde hoofdstuk gaat nog even door om de kinderen van Israëls te waarschuwen, of eigenlijk is het meer bedreigen . Waarschijnlijk ben je vergeten om dit vers in context te plaatsen.

33. De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

Waar het dus om gaat, is dat dit vers bedoelt is voor de kinderen van Israël. De Joden dus, die gewaarschuwd worden om geen moslims te doden.
Moslims hoeven dus niet bang te zijn dat dit vers voor hun bedoelt is.

Het gekke is Muslima, dat de Joden in Mohammed zijn tijd helemaal geen bedreiging voor Moslims waren, maar juist slachtoffer van de wreedheid van Mohammed en Moslims.

Genoeg voor vanavond. We moeten naar bed. Morgen spreken we verder Muslima, en nogmaal van harte welkom.

Vriendelijke groet.
Ariel.

PS....Ik maak me een beetje zorgen om deze zin van je...."Het zijn jullie die de koran beter eens zouden lezen, een paar van een anti-islamitisch website gekopieerde soera's kopieren, dat kan iedereen "
Ik hoop niet dat je deze koran site onder anti-islamitisch website schaart. Hier halen wij namelijk onze "wijsheid" uit.
http://members.chello.nl/m.elfers/koran000.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

Nee, ik wou zeggen dat ik als vele bronnen de site van faithfreedom en het vrije volk zie. Dat is wel zeer partijdig. Ik wou jullie gewoon tonen hoe de meerderheid (echt waar) van de moslims denkt over de koran. Als jullie de extremistische islam willen bestrijden, dan strijdt ik met jullie mee, want ook ik ben bang voor terreur; maar op deze manier kan ik het er echt niet mee eens zijn. En je moet niet zeggen dat ik dan geen moslim ben omdat ik de koran zogezegd niet volg , want ik volg ze wel, volgens de algemene aangenomen visie. Jullie nemen ook graag islamitische landen als voorbeeld maar wie zijn de leiders van deze landen? Wahabies ofwel extremisten. De sharia wordt slecht uitgevoerd, er moeten van een misdaad 4 getuigen zijn EN als de beschuldigde berouw toont, mag je hem niet straffen. Nergens in de koran staat de burqa voorgeschreven. De taliban is al helemaal niet islamitisch door o.a. vrouwen het recht op studies en medische zorg te ontnemen, 95% van de talibanstrijders zijn ongeletterd en doen gewoon wat hun leiders hun opdragen omdat ze niet beter weten. Denk je dat ik als moslim het eens ben met dit alles? Ik zit ook op een islamitisch forum en wollah ik ben nog geen enkele reactie tegengekomen die deze praktijken steunt, of die vindt dat ongelovigen dood moeten. Dus wat zegt dat over de absolute meerderheid van de moslims? Ik als moslimvrouw, studeer,mag mijn keuzes maken omtrent het dragen van de hoofddoek of niet (in godsdienst is geen dwang), mijn man heeft nog nooit een vinger naar mij uitgestoken, ik mag werken, ik geef aan de armen en ik probeer mijn leven zo goed mogelijk te leiden. Dus waarom vinden jullie het nodig om mij over dezelfde kam te scheren als deze barbaren die in de naam van de islam terreur plegen? Ik vind niet dat ik het waard ben herleid te worden tot wat jullie van mij proberen te maken. Zoals ik al zei: veroordeel het terrorisme en ik sta aan jullie kant, maar de gehele islam, sorry dan hebben jullie echt nog veel te leren.
om terug te komen op de vers die je aanhaalt.
dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken. En voorzeker Onze boodschappers kwamen met duidelijke tekenen tot hen en toch - werden daarna -velen hunner op aarde tot overtreders.
Aan deze laatste zin is te merken dat dat de boodschap was van alle boodschappers van Allah dus voor elk volk, trouwens hoe dan ook, het staat in de koran en moesten wij de koran niet opvolgen? Aan het tweede deel van de zin kan je trouwens afleiden dat een onschuldig mens doden een duidelijke overtreding is.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Mijn beste Moslima, ik kan de koran niet anders interpreteren dan dat ik hem lees.
Jij kan zeggen dat jij volgens de algemene aangenomen visie de Koran volgt, maar daar ben ik nog niet zo zeker van. Het siert je dat je de extremistische islam wil bestrijden, en dat je alleen de spirituele en tolerantie islam wil volgen, maar er zijn honderden miljoenen Moslims die dit niet doen. Die nemen de koran wel serieus. Met jouw opvattingen zou eigenlijk net zo goed de bijbel en Jezus kunnen volgen, want dan kom je meer in de richting van een godsdienst van liefde, tolerantie en vrede .

Laten we even naar dit vers kijken. Ik ben benieuwd naar uitleg van dit vers.

47: 35. Weifelt daarom niet noch roept om vrede, want gij zult de overhand hebben. God is met u en Hij zal uw daden niet teniet doen.

Als Moslim behoor jij je ook aan de Hadith te houden. De hadith is even belangrijk voor Moslims als de koran. Heel veel wetten die jij niet in de koran kan vinden staan wel vermeld in de hadith. Zoals het bedekken van de vrouw, en meer wetten.
En voorzeker Onze boodschappers kwamen met duidelijke tekenen tot hen en toch - werden daarna -velen hunner op aarde tot overtreders.
Aan deze laatste zin is te merken dat dat de boodschap was van alle boodschappers van Allah dus voor elk volk, trouwens hoe dan ook, het staat in de koran en moesten wij de koran niet opvolgen? Aan het tweede deel van de zin kan je trouwens afleiden dat een onschuldig mens doden een duidelijke overtreding is.
Sorry. I begrijp deze uitleg niet. Wat waren de duidelijke tekenen? En wie waren de boodschappers volgens jou ? En wie behoren we te volgen?

Ik heb je al uitgelegd dat dit een soera 5 vers 32 en 33 een waarschuwing is voor de joden. Er staat namelijk nergens in de koran dat een Moslim GEEN ongelovige of mens van het boek mag doden.

3.118 O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger.

4.101 Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u. 5.51 O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner.

2.191 En doodt hen (de ongelovigen), waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden.

4.91 Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij Hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven

8.65 O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen.

9.29 Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, (Joden en Christenen) die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.

48.29 Mohammed is de boodschapper van Allah. En zij, die met hem zijn, zijn hard tegen de ongelovigen en zachtmoedig onder elkander.

Zomaar een paar verzen.

En wat moeten we met dit vers? Betekend dit vers niet dat als Moslims zich niet aan de gehele koran houdt zich schuldig maakt aan verraad?

2.85 Gelooft gij dan slechts in een gedeelte van het Boek en verwerpt gij een ander gedeelte? Er is geen beloning voor degenen uwer, die zulks doen, behalve schande in dit leven; en op de Dag van Opstanding zullen zij de strengste kastijding moeten ondergaan, want Allah is niet onachtzaam betreffende hetgeen gij doet

Vriendelijke groet, en ik kijk uit naar je antwoord.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
chantie
Berichten: 15
Lid geworden op: di mar 24, 2009 9:02 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door chantie »

moslima ik ben het helemaal met je eens.

chantal
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

chantie schreef:moslima ik ben het helemaal met je eens.

chantal
Daar ben ik blij om chantie, dat Muslima steun van jou krijgt. Het is fijn als je niet alleen staat.
Maar...misschien kan jij mijn bovenstaande post ook even beantwoorden ?

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Bloodgod »

Ah, mag ik? Mijn vinger hangt al bijna twee en halve uur in de lucht! :(

47: 35. Weifelt daarom niet noch roept om vrede, want gij zult de overhand hebben. God is met u en Hij zal uw daden niet teniet doen.

Pap niet aan en houdt niet nat, gij zult heersen. Uw fantasie laat U dromen en herbeleven.

3.118 O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger.

O schone slaper, houdt Uw dromen voor U zelf. Gij zult worden uitgelachen en uitgehoond, want een ander droomt nog mooier en fantastischer.

4.101 Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.

Neemt U van mij aan egocentrisch dagdromen vijandigheid opwekt.

5.51 O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner.

Nou ja zeg! Heeft “god” dat zooo neer geschreven? Das niet grappig meer! Fantasieloos, een regelrechte oorlogsverklaring. “God” wil dat we elkaar afmaken, de aarde moet een bloedig slagveld zijn.

Met zo’n opruier wil ik niets te maken hebben hoor, diep-triest.

Klaarblijkelijk is dat nu ook bij Muslima en Chantie doorgedrongen.

(Of ik ben zo dom en zij willen mij heel egocentrisch lekker niet "verlichten".)
Living on enemy ground, I will not obey your law.
chantie
Berichten: 15
Lid geworden op: di mar 24, 2009 9:02 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door chantie »

denk je dat iik ooit naar jullie zla luisteren bloodgod nou nee hoor, never en ten nimmer islam is ene prima geloof waar ik achter sta en ook altijd zal doen hoe moeilijk anderen die weg hierin mij het ook maken, heb op dat gebied al wat meer moeilijkheden gehad dan jullie domme gebrabbel op deze site.

chantal layla amina

wel my live end death only for my religion.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Manon »

wel my live end death only for my religion.
ik veronderstel dat dit Engels moet voorstellen, maar ik begrijp gewoonweg niet wat er staat.

en waarom wil je niet luisteren naar je eigen koranverzen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Scarlatti »

wat ik er v ontcijferen kan is het 'een doodswens' :shock: :turban:

gossie.. zouden wij het allemaal bij het verkeerde eind hebben??

Weet je Chantie wat zou hèlpen om ons jòuw zienswijze 'bij te brengen' over islam/koran??

Dat er in grote getale PUBLIEKELIJK en IEDERE KEER AFSTAND wordt genomen vdie 'niet echte moslims' voor mij zou het iig al een stùk schelen!

En ms kan die grote menigte moslims die JOUW visie dus ook volgens jou mèt jou delen, hun mening ook KENBAAR maken in die Verweggistan landen waar net bijv weer een jong stelletje is vermoord.. 19 en 20 jaar.. wilden met elkaar trouwen.. was kennelijk reden genoeg voor de ouders de taliban in te schakelen en ze aan uit te leveren... ik hoop dat JIJ je GOED realiseert dat JIJ JOUW moslimzijn in NEDERLAND kunt beleven en dank GOD maar op je blote knietjes dat je niet in een dergelijk land woont waar vrouwen helemaal NIX te vertellen hebben intégendeel, die worden om de haverklap afgeranseld en of vermoord... iedere reden is ok voor die koeltoer... JIJ zou allàng gedood zijn met je eigenzinnige manier van denken want dàt wordt NIET op prijs gesteld hoor in islamabad..
ik begrijp dat je een niet zo'n fijn leven heb gehad voor je je 'bekeerde'.. je bent niet alléén daarin hoor.. probeer ook je ogen eens OPEN te doen en je af te vragen wat in GODSNAAM WIJ er voor belang bij zouden kunnen hebben jou de ogen te open dan alleen voor JOU ZELF?!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Plaats reactie