Dochter bekeerd tot de islam.

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
marokia1
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jun 09, 2008 10:31 pm

Bericht door marokia1 »

*** Verwijderd, geen zin in discussie,
als ik iets verkeerd heb, ik verontschuldig mij.

Moge Allah mij vergeven, InsjaAllah.

Wslm
Laatst gewijzigd door marokia1 op wo jun 11, 2008 10:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Waar haal jij in godsnaam de idee vandaan dat wij dieren zouden volgen ???? Wat bedoel jij daar mee ?

Volgens mij ben jij echt erg in de ban van de dood beste Marokia1, jij bibbert en beeft van grote schrik, ik heb waarlijk met jou te doen.
De dood maakt deel uit van het leven, het hoort er gewoon bij, alles is vergankelijk, wij dus ook. Het komt erop aan goed te leven, goed te zijn met anderen, van welke godsdienst dan ook...zodat je je hoofd op je laatste dag met een gerust mensenhart kan neerleggen en kan terugkijken op een goed leven.

Ik lach nooit met de ellende van een ander, niet voor mijn dood en al helemaal niet erna. Jij wel ?????
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

ik heb geen zin in discusie met die mensen die dieren volgen, die alleen maar eten en drinken en hun zin volgen, zonder dat zij beseffen dat zij zichzelf moeilijk maken. Geniet jullie hier, wij genieten in 't hiernamaals.
De suprematie en hoogmoed kan er niet sterker afdruipen.
P.s Ik nodig jullie uit tot de islam omwille van Allah SWT (God)
De 8ste hel in Buddhisme noemt de voortdurende hel.
Het is de hel die nooit ophoudt.
Islam creëert voor de volgelingen door Moh gekocht voor Allah hetzelfde soort hel.
Een voortdurende hel en doorgegeven aan de volgende generaties.

Er is geen Allah en er is geen hiernamaals Paradijs, Allah is het product van Mohs perfide geest. Het sprookje van zijn Paradijs na het leven, de pasmunt voor je hel in dit leven.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mymoon
Berichten: 131
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:13 pm

Bericht door mymoon »

vrede zij met U,
om even later te zeggen
zal een pijnlijke bestraffing van oneindigheid proeven
Eerst kom je met lieve vrede zij met u verhaal om vervolgens mensen erop te wijzen dat ze gestaft zullen worden!

Wij volgen dieren..hahaha...jonge haha. Serious, waat slaat dat allemaal op?

Groet....
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

marokia1 schreef: P.s Ik nodig jullie uit tot de islam omwille van Allah SWT (God)

Groetje
Geweldig en dank je wel. Ik neem je uitnodiging graag aan.
Maar vertel mij dan ook waarom ik Moslims moet worden.
Wat voor voordeel heeft het ( behalve de hel) om me te bekeren tot Islam.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

marokia schreef:ik heb geen zin in discusie met die mensen die dieren volgen, die alleen maar eten en drinken en hun zin volgen, zonder dat zij beseffen dat zij zichzelf moeilijk maken. Geniet jullie hier, wij genieten in 't hiernamaals."]
$#%$#@%# <--- boze tekst, weggehaald

'k zou maar 's naar Dutch en Ariel luisteren :)
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Marokia heeft haar eigen post verwijderd, maar de geciteerde weergaven daaruit bij de andere posters, versterken het idee, dat het iq van Marokia niet echt hoog is. Mevrouw heeft zelf de beest uitgehangen, verlangt opeens naar een soort van tweede maagdelijkheid en kijkt nu neer op iedereen die niet 5 keer per dag op de grond ligt, Mohammed de hemel in prijst of geen doekje draagt.

Degene die dat niet doen, zijn volgens haar liederlijke mensen, die zuipend, vretend en lallend het leven doorgaan. Als dat zo was, Marokia, dan waren o.a. de marokkaanse immigranten niet naar hier toegekomen, want dan was dit gebied, namelijk niet ontwikkeld, want met zuipende, vretende en lallende mensen, de gehele dag door, tja, daar bouw je geen economie en samenleving mee op. Maar, het is hier zo goed, dat nog steeds mannen en vrouwen uit Marokko staan te juichen, als ze eindelijk via een huwelijk met een familielid, naar dit verdervelijke land kunnen komen.

Ga jij maar lekker verder met je achterlijkheden uit te voeren, alsof je daar een beter mens van wordt, regeltjes volgen, die soms zo domweg belachelijk zijn, als je dat leuk vind, ga dan vooral je gang. En ga ook lekker door met het zeggen hoe verdervelijk de mensen zijn die geen moslim zijn en lekker lang gaan branden in de hel. Hoe vaker je het zegt, hoe achterlijker het overkomt, hoe meer mensen het de ogen opent, wat een belachelijk figuur jij bent, en de hele islam erbij.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Mensen toch! Het is ten strengste verboden om jullie als 'dieren en monsters' te beschilderen. Ook jullie zijn schepselen van Allah en dus mensen..Een ziekte in de harten, die de jongeren van tegenwoordig teistert nadat ze slechts één boekje hebben gelezen is takfeer.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ook jullie zijn schepselen van Allah en dus mensen.
Dan toch liever een mensdier dan een schepsel van Allah.
Een ziekte in de harten, die de jongeren van tegenwoordig teistert nadat ze slechts één boekje hebben gelezen is takfeer.
Ben je al naar de bibliotheek geweest en met de behandeling gestart?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Chaimae schreef:Mensen toch! Het is ten strengste verboden om jullie als 'dieren en monsters' te beschilderen. Ook jullie zijn schepselen van Allah en dus mensen..Een ziekte in de harten, die de jongeren van tegenwoordig teistert nadat ze slechts één boekje hebben gelezen is takfeer.
normaal doe ik het niet Chaimae, maar omdat je journalistiek studeert:

het is "af te schilderen" en niet "beschilderen"..... :wink:

zijn dieren trouwens geen schepselen van Allah dan? En wat is er nu toch zo dramatisch aan het feit dat wij en de bonobos een gezamenlijke overgrootopa hebben?

Wat ik véél en véél indrukwekkender vind is het volgende:

Het feit dat ik of jij HIER bent, in leven anno 2008, is een gevolg van het feit dat àl onze voorouders, terug te gaan tot de eerste levende cel, zich SUCCESVOL hebben voortgeplant, er SUCCESVOL voor hebben kunnen zorgen dat minstens één van hun nazaten de volwassen leeftijd heeft bereikt, en dat die dan weer even geslaagd zijn om zich SUCCESVOL voort te planten enzovoort.

Nu dààr word ik wel stilletjes van als ik daarover nadenkt.
Bangelijk gewoonweg.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

circe schreef:En wat is er nu toch zo dramatisch aan het feit dat wij en de bonobos een gezamenlijke overgrootopa hebben?
Dat is ook geen drama. Evolutie is een fascinerend en bewezen wonder! Zelf ben ik altijd erg onder de indruk van het feit dat wij (Homo Sapiens) en een behoorlijk andere tak van het ras "Homo", namelijk de Neanderthalers tegelijkertijd op deze aarde rondliepen. Stel je voor: 2 behoorlijk verschillende mensenrassen! Waarvan ééntje veel grover gebouwd was en vlg mij primitiever en aapachtiger was. Dat is toch bijna als 'aliens' op aarde?? Fascinerend. De laatste Neanderthalers leefden 30,000 jaar terug, dit is best wel recent want het is maar 10 x verder terug in de tijd als de eerste Egyptenaren.

God? Prima, maar dan wel mét evolutie. Misschien hebben we de evolutie wel aan God te danken, dat is ook nog een mogelijkheid.
katie
Berichten: 427
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 3:55 pm
Locatie: belgie

Bericht door katie »

Ik ben minimum 1 x per maand enkele dagen in Egypte, en heb wel heel groot respect voor de Egyptische beschaving en cultuur , VAN VOOR de islamisering.
Ik kan dagen rondwandelen in het egyptisch museum daar.

Wat een cultuur was dat.

Wat mij betreft zijn ze er nu wat beschaving betreft - met hun mohammed adeptie - mijlenver op achteruit gegaan.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

katie schreef:Ik ben minimum 1 x per maand enkele dagen in Egypte, en heb wel heel groot respect voor de Egyptische beschaving en cultuur , VAN VOOR de islamisering.
Ik kan dagen rondwandelen in het egyptisch museum daar.

Wat een cultuur was dat.

Wat mij betreft zijn ze er nu wat beschaving betreft - met hun mohammed adeptie - mijlenver op achteruit gegaan.
Dat is zo in elk land waar islam zijn intrede gedaan heeft katie, overal waar islam hoogtij viert werd de eigen cultuur en achtergrond vernietigd. Zo ook zal bij ons de vooruitgang stagneren, eens islam de bovenhand krijgt.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Links666 schreef:
circe schreef:En wat is er nu toch zo dramatisch aan het feit dat wij en de bonobos een gezamenlijke overgrootopa hebben?
Dat is ook geen drama. Evolutie is een fascinerend en bewezen wonder! Zelf ben ik altijd erg onder de indruk van het feit dat wij (Homo Sapiens) en een behoorlijk andere tak van het ras "Homo", namelijk de Neanderthalers tegelijkertijd op deze aarde rondliepen. Stel je voor: 2 behoorlijk verschillende mensenrassen! Waarvan ééntje veel grover gebouwd was en vlg mij primitiever en aapachtiger was. Dat is toch bijna als 'aliens' op aarde?? Fascinerend. De laatste Neanderthalers leefden 30,000 jaar terug, dit is best wel recent want het is maar 10 x verder terug in de tijd als de eerste Egyptenaren.

God? Prima, maar dan wel mét evolutie. Misschien hebben we de evolutie wel aan God te danken, dat is ook nog een mogelijkheid.
Interessant stukje. Je oppert verschillende mogelijkheden. Laat het verstand in tact door je twijfel. Kenmerk van intelligentie en wijsheid. Waarom zien wij zoiets nooit bij allahtone islamaanhangers? Omdat zij uit een hol zijn gekropen als foute DNA-gestuurde achterlijke cultuurschepsels en zich nog steeds verheugen om als holbewoner door het leven te gaan. Daar zit ik niet op te wachten. Dus zeg ik ”Ga terug je hol in!”
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
marokia1
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jun 09, 2008 10:31 pm

Bericht door marokia1 »

Waarom een non van top
tot teen bedekt kan zijn en zij
gerespecteerd wordt vanwege haar toewijding
aan God..
En wanneer een moslima dat doet, dan is zij
onderdrukt?
Waarom een jood zijn baard kan laten
staan en slechts bezig is met het
practiseren van zijn geloof..
En wanneer een moslim dat doet, dan is hij
extremist?..
Wanneer een westerse vrouw thuis blijft om op
het huis en de kinderen
te passen,
dan offert zij zichzelf op en doet ze het
huishouden daarmee goed..
Maar wanneer een moslimvrouw dat doet, dan
“dient zij bevrijd te worden”?

Waarom is het zo, dat waneer een kind
toegewijd is aan een bepaald vak, hij POTENTIE
heeft..
En wanneer een kind toegewijd is aan de
Islaam, dan is hij VERLOREN?

Wanneer een Christen of een Jood
iemand doodt, dan wordt religie
NIET genoemd..
Maar wanneer een moslim wordt verdacht van
een misdaad, dan wordt de Islaam
terechtgesteld?
Maar aan de andere kant…
Hoe komt het ondanks dat allemaal…..
Dat de Islaam nog steeds snelst groeiende religie ter wereld is?


(Subhan.Allah, er bekeren per jaar MILJOENEN mensen tot de ISLAM,
zelfs de JODEN, en andere mensen uit andere religie's (zelfs priester, nog minister, etc...))

ISLAM for LIFE, de GROOTSTE RELIGIE, van 1 naar DUIZENDEN MILJOENEN, .. Want dit is de WAARHEID.
De mensen hier op deze wereld zullen MAAR blijven BEKEREN tot de ISLAM en dat STOPT NOOOOIT, dat blijft maar verderlopen TOT de DAG des OORDEELS er is, Oooh wat ben ik zo blij, ISLAM FOR LIFE ...
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Bijzonder makkelijke vragen, met simpele antwoorden, beste Marokia.
marokia1 schreef:Waarom een non van top
tot teen bedekt kan zijn en zij
gerespecteerd wordt vanwege haar toewijding
aan God..
En wanneer een moslima dat doet, dan is zij
onderdrukt?
Buiten het feit dat men in het westen nonnen ook als vreemde vogels beschouwd, in ieder geval met uitsterven bedreigd, komt het vooral omdat ongesluierde vrouwen niet door Christelijke ettertjes en gillende pastoors voor HOER worden uitgescholden.
marokia1 schreef:Waarom een jood zijn baard kan laten
staan en slechts bezig is met het
practiseren van zijn geloof..
En wanneer een moslim dat doet, dan is hij
extremist?..
Omdat er geen joodse mannen met baarden zijn die dagelijks op TV staan te kankeren over hoe verdorven niet-joden wel zijn, en dat ze verdienen te sterven door een joodse "martelaar" met semtex rond z'n buik.
marokia1 schreef:Wanneer een westerse vrouw thuis blijft om op
het huis en de kinderen
te passen,
dan offert zij zichzelf op en doet ze het
huishouden daarmee goed..
Maar wanneer een moslimvrouw dat doet, dan
“dient zij bevrijd te worden”?
Omdat we weten dat westerse vrouwen niet in huwelijken gedwongen worden en we weten dat ze, als ze dat willen, gerust aan het professionele leven mogen deelnemen.
marokia1 schreef:Waarom is het zo, dat waneer een kind
toegewijd is aan een bepaald vak, hij POTENTIE
heeft..
En wanneer een kind toegewijd is aan de
Islaam, dan is hij VERLOREN?
Omdat kennis en kunst productief zijn, en Islam niet. Islam is gewoon een sprookje. Wat beng je bij aan de maatschappij
marokia1 schreef:Wanneer een Christen of een Jood
iemand doodt, dan wordt religie
NIET genoemd..
Maar wanneer een moslim wordt verdacht van
een misdaad, dan wordt de Islaam
terechtgesteld?
Omdat zo weinig de Christen de keel oversnijden met de kreet "God is groot" of beweren dat hij het voorbeeld van Jezus volgt terwijl hij iemand vermoord. Er lopen ook zo weinig Christenen en Joden rond met hun heilige geschriften in de rechterhand en geweren en granaten in de andere.

marokia1 schreef:Maar aan de andere kant…
Hoe komt het ondanks dat allemaal…..
Dat de Islaam nog steeds snelst groeiende religie ter wereld is?


(Subhan.Allah, er bekeren per jaar MILJOENEN mensen tot de ISLAM,
zelfs de JODEN, en andere mensen uit andere religie's (zelfs priester, nog minister, etc...))

ISLAM for LIFE, de GROOTSTE RELIGIE, van 1 naar DUIZENDEN MILJOENEN, .. Want dit is de WAARHEID.
De mensen hier op deze wereld zullen MAAR blijven BEKEREN tot de ISLAM en dat STOPT NOOOOIT, dat blijft maar verderlopen TOT de DAG des OORDEELS er is, Oooh wat ben ik zo blij, ISLAM FOR LIFE ...
Er zijn geen duizenden miljoenen moslims.

Islam grooit het snelste, Moslims hebben gewoon meer kinderen. Maar per 10 mensen die zich naar Islam keren, zijn er meer dan 100 afvalligen die Islam links laten liggen maar dat gewoon niet vertellen. Waarom zou je? Je wordt met de dood bedreigd als je dat doet.

Ik hoop een klaar en duidelijk antwoord gegeven te hebben op je vragen.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Je hebt gelijk marokia1
Moslims krijgen altijd de schuld. Zelfs al doen ze het, en dat is zo raar..
Men zou toch zeggen dat men een beetje compassie met moslims moet hebben.
Tenslotte moorden ze niet voor hun lol, maar om Allah te plezieren, en alleen maar om dat feit moeten wij begrip op brengen.
Waarom een non van top
tot teen bedekt kan zijn en zij
gerespecteerd wordt vanwege haar toewijding
aan God..En wanneer een moslima dat doet, dan is zij
onderdrukt?
Een non is de bruid van God en daarom liepen nonnen bedekt.Tegenwoordig lopen nonnen niet meer van top tot teen bedekt, terwijl Moslima;s dat wel doen.
Moslima's lopen bedekt omdat ze van mening zijn dat de samenleving bestaat uit mannen die ongepaste instincten hebben die op elke moment opgewekt kunnen worden.
Maar, misschien moeten jullie je gaan gedragen als nonnen. Bijvoorbeeld een celibaat leven leiden, en je totaal aan God en de mensheid gaan weiden. Dan pas mag jij je gaan vergelijken met een non.
Waarom een jood zijn baard kan laten
staan en slechts bezig is met het
practiseren van zijn geloof..
En wanneer een moslim dat doet, dan is hij
extremist?..
Een jood met een baard is ook een extremist, alleen zijn er weinig Joden met baard die vliegtuigen, treinen en metro's opblazen, en je ziet ook bijna geen Jood met een baard die een bomgordel omdoet om in een Islamitische wijk kinderen op te blazen.
Jammer genoeg zijn er wel moslim mannen met baard die deze dingen doen.
Wanneer een westerse vrouw thuis blijft om op
het huis en de kinderen
te passen,
dan offert zij zichzelf op en doet ze het
huishouden daarmee goed..
Maar wanneer een moslimvrouw dat doet, dan
“dient zij bevrijd te worden”?
Van mij mogen alle moslim vrouwen ( als ze dat willen ) lekker thuis bij de kids blijven. Er is niemand in Belgie en Nederland die daar bezwaar tegen heeft.
Waarom is het zo, dat waneer een kind
toegewijd is aan een bepaald vak, hij POTENTIE
heeft..
En wanneer een kind toegewijd is aan de
Islaam, dan is hij VERLOREN?
Omdat als een kind goed studeert en zijn best doet, hij'/zij later een goede baan kan vinden. Als dat kind alleen maar de koran en de Hadith gaat bestuderen, dan heeft de maatschappij niks aan dit kind.


Wanneer een Christen of een Jood
iemand doodt, dan wordt religie
NIET genoemd..
Maar wanneer een moslim wordt verdacht van
een misdaad, dan wordt de Islaam
terechtgesteld?
Omdat lieve meid. Als een Christen of Jood iemand vermoordt hij dit niet in de naam van God doet, maar Moslims schreeuwen bij elke moord die gepleegd wordt in Allah’s naam Allah Ackbar…


ISLAM for LIFE, de GROOTSTE RELIGIE, van 1 naar DUIZENDEN MILJOENEN, .. Want dit is de WAARHEID.
De mensen hier op deze wereld zullen MAAR blijven BEKEREN tot de ISLAM en dat STOPT NOOOOIT, dat blijft maar verderlopen TOT de DAG des OORDEELS er is, Oooh wat ben ik zo blij, ISLAM FOR LIFE .
Voelt het goed om dit te schreeuwen marokia1
Je mooie gedicht komt door dit geschreeuw zo oneerlijk over.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
marokia1
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jun 09, 2008 10:31 pm

Bericht door marokia1 »

NEE DUIZENDEN BEKERINGEN PRIESTER VAN DE KERK
JODEN IN TOTAAL DUIZENDEN HIER IN BELGIE PER WEEK BEKEER BELGISCHE BLEEEH FOR LIFE ISLAM FOR LIFE wat ben ik toch zo blij ...

KIJK MAAR VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL BEWIJS BINNEN VELE JAREN MOSLIMSWERELD ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ...
XAT IS ISLAM TOCH ZO MOOI EN TOCH ZO GROOOT ALLAHUAKBAR JONGUH TOCH WAKKER WORDEN KIJK YOUTUBE VOL BEKERINGEN ELKE DAG ELKE DAG ELKE DAG BEKERINGEN HIER INDEZE WERELD NOOOOOOOOIT STOPT DAT ALLAHU AKBAR KIJK MAAR BEWIJS

135 CONVERTS TO ISLAM (bekeerd tot de islam)

http://www.youtube.com/watch?v=36Glj_FAGcw

ROBERT CONVERTS TO ISLAM

http://www.youtube.com/watch?v=vU5HGHiNUu0

http://www.youtube.com/watch?v=rwQb4diiZpY

http://www.youtube.com/watch?v=Cx37WaHDwuc

http://www.youtube.com/watch?v=0bOssGeJ_W0

EN NU DE JODEN

http://www.youtube.com/watch?v=W5crEa7TXj4

http://www.youtube.com/watch?v=t7EJdLbRXHg

http://www.youtube.com/watch?v=rty9EWzPpd0

http://www.youtube.com/watch?v=_XzB9hkGIdA

EN DAN NOG EEN OUDE VROUW VAN 75 JAAAAAR UIT AMERIKA IS BEKEERD TOT DE ISLAM, SUBHAN.ALLAH KIJK YOUTUBE

http://www.youtube.com/watch?v=VpwWYBubTkw

EN DAN NOG JONGE amerikaanse VROUW UIT EEN SPECIALE BEROEP DIE BEKEERD IS TOT DE ISLAM.

http://www.youtube.com/watch?v=3z9A2rNnv70

DAN NOG IN T NEDERLANDS GESPROKEN 3 BEKEERDE

http://www.youtube.com/watch?v=gG_xkrWB ... re=related

OOK BELGIE EN NEDERLAND HE NIET ALLEEN AMERIKANE

ZIE YOUTUBE AMAI BEKEERD TOT DE ISLAM WAAAAAUW

http://www.youtube.com/watch?v=IKU_ITj1TvE

EN DEZE OOK KIJKEN NOG BEKEERDE BLONDJES

http://www.youtube.com/watch?v=bqa_MZUc ... re=related

EN DAN NOG WESTERSE BLONDINNEKES BEKEREN TOT DE ISLAM TERWIJL JULLIE ZEGGEN MOSLIMA WORDEN ONDRDRUKT???????????????????????????????????????????
KIJK BEKEREN WESTERSE MEISJES TOT DE ISLAAAAAAAAAAAAMMM
WATTE ONDERDRUKKERS WEET JE?? WIE DIT ZEGGEN DE VIJAND VAN GOD
SHAYTAAN VERSPREIDEN DE LEUGENS ROND
KIJK YOUTUBE ZEKER KIJKEN HE EN BESEFFEN WAAROM ZIJ BEKEREN TERWIJL ZIJ HOREN VROUWEN WORDEN ONDERDRUK?? EN MINDERWAARDIG WAAROM BEKEREN TOT DE ISLAM???
DUS JULLIE NEMEN DE LEUGENS AAN KIJK YOUTUBE ALS BEWIJS
ZE ZIJN NIET DE ENIGSTE MAAR HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEL WESTERSE MEISJES

http://www.youtube.com/watch?v=xNjhKsDkBVk


DEZE TOEN DAT MEISJE HEEL JONG WAS VIERDE ZIJ SINTERKLAAS FEEST EN DAN DROEG ZE VAN DAT SPECIALE KLEREN EN DAN IS ZIJ DAARNA BEKEERD TOT DE ISLAM KIJK MAAR..

http://www.youtube.com/watch?v=bwS0ucfJ ... re=related


VERDER HEB IK NOG VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL LINK TE PLAKKEN MAAR ALS JE NOGHMEER WILT ZEG ET MAAR

GROETJES


NU GOED NADENENKEN
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

De islam is niet de snelst groeiende religie. Dat zijn de Jehovah’s Getuigen. De islam loopt gillend van ellende achteruit.

Alleen achterlijke onwetende mensen waarvan de vrouw geen zeggenschap en betekenis in het huwelijk heeft wordt als dier besprongen door de baviaan die zich mohammedaan noemt. De islam is gedoemd uit te sterven. Te sterven vanwege het achterstallige onderhoud. Om in leven zien te blijven moet de armetierige allahtone islamaanhanger het huis van allah in de woestijn verlaten en zijn heil zoeken in een verdorven heidens van god verlaten land. Vandaar al die islamitische arme sloebers in het democratische vrije westen. Anders zou de moslim nu al bijna uitgestorven zijn.

In Indonesië, het grootste moslimland ter wereld overlijden de meeste moslims aan de tweede doodsoorzaak: diarree. Met dank voor de medewerking van allah aan de verlossing van de meest achterlijke cultuur die de mensheid ooit gekend heeft. Het is slechts een kwestie van tijd en geduld.

WAT GOED IS BLIJFT. WAT SLECHT IS STERFT VANZELF AF.

Dat zijn nu eenmaal gods vaststaande onveranderlijke wetten ten aanzien van de evolutie en de islam! Of je het nu leuk vindt of niet. Of je 5x in de rondte bidt of niet. Of je de steen kust of de billen van de imam. Het helpt de moslim in het geheel NIET zoals hij dondersgoed zeer wel weet!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Lieve schat, nou moet je niet gaan spammen, want daar houden we niet van.
Het staat ook zo dom. Wat wij leuk vinden is dat jij in discussie met ons gaat, en wij zijn niet geïnteresseerd in domme Nederlandse en Belgische meisjes die moslim worden.

Weet je dat al deze meisjes zich bekeren om een vriendje of omdat ze geestelijk in de knoop zitten.
Je moet maar zo denken dat deze bekeerlingen allemaal geestelijke problemen hebben en heel zwak in hun schoenen stonden toen ze voor Islam kozen. Niet echt om trots op te zijn, het is eerder zielig.
En Islam versterkt hun problemen , maar daar komen ze later pas achter
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
marokia1
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jun 09, 2008 10:31 pm

Bericht door marokia1 »

LAATSTE LINK
EEN JOODSE MAN CONVERTS TO ISLAM NL ONDERTITTELING

http://www.youtube.com/watch?v=ktxsFYtWHLc

http://www.youtube.com/watch?v=ktxsFYtWHLc
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

marokia1 schreef:LAATSTE LINK
EEN JOODSE MAN CONVERTS TO ISLAM NL ONDERTITTELING
Deze Jood was vast bang dat hij door mohammedanen vermoord ging worden, en toen heeft hij zich maar alvast bekeerd. :shock:

Of... Ik denk dat het waarschijnlijker is, dat deze Jood een Spion is. Je weet toch dat Joden infiltreren in Islam?
En niet alleen Joden. Ook Belgen en Nederlanders infiltreren in Islam, om zo te luisteren wat Moslims van plan zijn.
Hoe denk jij dat het komt dat de AIVD steeds op tijd Moslims kunnen oppakken die een aanslag aan het voorbereiden zijn?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Wat wij leuk vinden is dat jij in discussie met ons gaat,
Het zijn steeds dezelde koeien die Moslims uit de put halen. Tot vervelens toe.
De antwoorden over Joden en Nonnen zijn al 10tallen keren elders op dit forum gegeven.
Van te lang in de put te liggen komt het vlees vol maden en rotting , is niet meer eetbaar. Halal misschien, maar ja, dat moet je willen.

De immer voortdurende hel. Overal waar Moslims komen creëren ze die voor zichzelf en de medemens.
Er is geen hel, waar jullie zo bang voor zijn, in het hiernamaals. De monsters en folteringen creëer je zelf, in je eigen geest.
Hel in het hiernamaals is uitgevonden door religies, om toe te komen aan de vraag naar rechtvaardigheid van de mensen. Misdadigers kunnen in dit leven door de mazen van het net kruipen, om naar de vraag naar rechtvaardigheid toe te komen is er een straf na dit leven uitgevonden.
Hel gecreëerd om angst aan te jagen is misdadig en heeft enkel de bedoeling van macht te verwerven.

Hel is meer iets dat te maken heeft met dit leven dan met een hiernamaals. In dit leven creëer je die zelf. Door je handelingen tov jezelf en je medemensen.
Daar ben jij nu druk mee bezig.
De creatie van je eigen hel. De mensen rond jou en je nageslacht maak je deelgenoten.

In feite ben je erg zielig.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
marokia1
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jun 09, 2008 10:31 pm

Bericht door marokia1 »

Hey!

Dit zou mijn laatste bericht moeten zijn,
ik zal deze site moeten verlaten,
want ik heb de tijd nodig voor nuttige dingens, examens, studeren, koraan memomiseren, ...
Het is een saaie site om eerlijk te zijn, omdat ik hier niks bij kan leren,
maar goed vergeef mij als ik iets verkeerd heb, moge Allah mij vergeven insjaAllah,
dus de laatste wat ik nog wil zeggen omwille van Allah SWT om jullie tot de islam te uit nodigen, want niet alleen wij zijn de schepselen van diegene die de aarde en de hemelen heeft geschapen, jullie ook, dit is mijn plicht om jullie te waarschuwen, wees dankbaar tegenover onze schepper voordat we sterven, zodat wij de paradijs zullen bereiken, weet als je sterft dat je daarna niet meer terug levend kan komen hier op deze aarde (denk aub goed na), want TE LAAT is te laat, ik hou van onze lieve zusters en onze lieve broeders omwille van Allah SWT.

Daag

Ik hoop dat jullie dit serieus aannemen, sorry als ik jullie iets heb misdaan, moge Allah tevreden zijn tegenover zijn dienaren die Allah aanbaden hier op deze wereld, opdat wij eeuwig mogen leven in een prachtige omgeving waar we dingens kunnen doen wat we maar verlangen.

Zuster in de islam



Islamitische kennis :

QURAN : http://www.dekoraan.nl/surah/al-kursi.htm?from=

http://fr.youtube.com/watch?v=pPm9fsi7jzg

http://fr.youtube.com/watch?v=CWMqH7QJu_w

http://www.dekoraan.nl/surah/ramadaan.htm?from=

http://www.dekoraan.nl/surah/al-fatiha.htm?from=

http://www.moslima.nl/nwmoslimas/moslimas.html
(bekeerlingenverhaal waarom bekeerd?)

Groetje
Laatst gewijzigd door marokia1 op vr jun 13, 2008 11:22 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Je mag een niet-moslim nooit met 'selaam aleykum' begroeten.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie