relatie met moslim

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

SDX schreef:TM,
Jij hebt wel degelijk beweerd dat al het goede wat je doet van islam komt en al het slechte van satan (duivel/shaitan etc) of van jezelf,
is het dan zo moeilijk om te accepteren dat TT dat infantiel/kinderachtig vind...ik vind dat trouwens ook kinderachtig, in onze beschaafde maatschappij heet dat...verantwoordelijkheid afschuiven...

Lees je eigen posts maar ff terug man...niemand behalve jijzelf verdraait je woorden...
Maar, dat is een bekend gegeven bij moslims...omdat ze het allemaal zelf niet meer zo goed weten gaan ze eerst ellenlange stukken tekst plakken en knippen, merken ze dat er weerwoord op die tegenstrijdigheden komt, gaan ze ons beschuldigen van "woorden verdraaien"...en als dat allemaal niet helpt...en wij, ongelovigen, nog steeds niet in je onzin-theorie geloven...jah...dan wordt het meestal schelden...
het siert je dat jij daar nog niet aan begonnen bent...
Als je het goed had teruggelezen had je ook gelezen dat ik de mening accepteer van TT dat hij/zij mij infantiel vind. Evenals dat ik de mening van iedereen accepteer.

Vanwaar heb jij dat "bekende" gegeven? Evenals jou "bekende gegeven" dat ik ellenlange stukken tekst knip en plak. Evenals jou "bekende gegeven" dat ik ooit tegenstrijdigheden heb verteld hier op deze forum. (En al zou ik dat doen, we zijn immers allemaal mensen).

Het siert jou ook dat je nog uberhaupt op een moslim reageert en je daar niet te goed voor voelt. Doordat je je bijv. slimmer, beter of 'hoger' voelt. (En de ander dus dommer, slechter en minderwaardiger vind). Maar de tijd zal het leren hoe lang je dat nog volhoudt.

En het zou jou helemaal sieren als jij eens met een eigen stelling of weerwoord komt. (ter introductie) Ipv. op andermans mening te leunen.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

En daarom moeten wij vriendelijk doen tegen relallochtonen.

Omdat autochtonen in universiteiten oververtegenwoordig zijn.

Relschoppers moeten gewoon beseffen, door dialoog als het kan, en door stokslagen en waterkanonnen als het moet, dat men moet praten in plaats van vechten.
Laaggeschoold zijn is geen excuus.

Trouwens, ik wacht nog steeds op mijn antwoord.

Stel, ik ben een moslim. Ik wil een vliegtuig bouwen om eten te kunnen brengen naar de hongerige Somalische moslims. Waar in de Koran kan ik stabiliteits- en aerodynamische formules vinden om een simpele vliegmachine te bouwen om mijn broeders te helpen?
En waar in de Koran staat het, hoe men diarree en cholera geneest, zodat mijn vriend mee kan om de zieke broeders te genezen?
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Beste TM.
Ik heb de Koran niet 1 keer van kaft tot kaft doorgelezen maar wel drie keer, en dan tel ik er niet de keren bij dat ik de Nederlandse koran doorgebladerd heb.

En er staan ook goeie dingen in de Koran. Dat ontken ik niet.
De verzen die redelijk onschuldig zijn, zijn de laatste hoofdstukken van de koran.
Deze hoofdstukken zijn niet het laatst geschreven, maar zijn de vroegste hoofdstukken die aan Mohammed “geopenbaard” werden.
Sommige hoofdstukken lijken wel gedichtjes. Zoals soera 97. De Waardevolle Nacht. Niks mis mee, maar je kan er eigenlijk ook niks mee.

In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.
1. Waarlijk, Wij hebben u (de Koran) nedergezonden, in de waardevolle nacht.
2. Wat weet gij (er van) wat de waardevolle nacht is?
3. De waardevolle nacht is beter dan duizend maanden.
4. Daarin dalen engelen en de Geest door Gods gebod neder (zeggende)
5. "In alles Vrede," tot het rijzen van de dageraad.


Prachtig hoor. Als de hele koran uit dit soort teksten had bestaan, dan hadden de jihad strijders niet gevochten maar gezellig rond een houtvuur de waardevolle nacht bezongen. Wie kan daar bezwaar tegen hebben. Ik in ieder geval niet.

Waar ik moeite mee heb is het begin van de koran. Deze soera’s heeft Mohammed in zijn latere leven doorgegeven. Ik zeg Mohammed, omdat ik weet dat Allah eigenlijk een hersenspinsel van Mohammed is. Het is zijn alter ego.
Als je de koran leest door de ogen van Mohammed en begrijpt wanneer hij de verzen gemaakt heeft dan wordt alles duidelijk. Helder klaar. Ik kan het je aanraden.
Je kan dan de haat naar de Joden toe begrijpen. De Joden die niet veel met hem ophadden en hem niet wilde volgen omdat ze wel begrepen dat Allah geen levende God is.

Maar ja.. Ik dwaal af.
Ik krijg de indruk ( die had ik trouwens al) dat jij meer spiritueel dan islamiet bent.

Ik heb je al eens verteld dat ik “geloof” in een energie waar we allemaal deel van uit maken. We kunnen deze energie God noemen als je wilt. Daar heb ik geen bezwaar tegen.
Deze energie bestaat uit liefde. Dezelfde liefde die jij voelt voor ons , omdat jij ons wil redden. Alleen doe jij dat vanuit een naar mijn idee verkeerd oogpunt, maar je intentie is goed, en daar gaat het tenslotte om. Je zou mensen moeten redden van hun vastgeroeste ideeën. Je zou dus eigenlijk Moslims moeten redden. Moslims die niet zelf meer kunnen nadenken en zich vast klampen aan regeltjes. Je zou deze mensen hun geestelijke vrijheid terug moeten geven. Maar dan moet jij eerst je zelf bevrijden. Dat gebeurd eens. Dat weet ik zeker. Eens ben jij Moslim af. Jij bent intelligent , en je denkt na. In Islam hoef je namelijk niet na te denken, want alles is al geregeld voor je, en dat gaat ook jou opbreken. Mark my words.

Ik heb bezwaren tegen religies. Alle religies zijn naar mijn idee vals, want een religie pretendeert dat God voorkeur heeft.
Een religie is mensen werk. Religies met hun ingewortelde beperkingen weerhouden ons om God te ervaren zoals God werkelijk is. Ze weerhouden ons er van om vrede, blijdschap en vrijheid te ervaren. Een mens is eigenlijk spiritueel, en geen slaaf van dogma’s en regeltjes.
De problemen die we nu ervaren zijn gecreëerd door mensen die denken dat ze weten wat God wil.
Anders had de Almachtige ons geen gevoel en geen hart gegeven als Hij wilt dat we soort vechtmachines worden en zo elkaar gaan bestrijden, haten, etc. Dat klinkt voor mij allemaal heel onlogisch en dat gaat er bij mij niet in.
Mijn beste..Maar dat is nou net wat Islam van mensen die jullie heilige boek tot op de letter volgen gemaakt heeft. Een vechtmachine. Moslims die elkaar en ook nog eens ongelovige bestrijden.
Er is nergens zoveel haat te vinden dan tussen moslims onderling en moslim haat tegen ongelovige, Dat je dat niet ziet.

Ik wens jou wijsheid toe TM ,
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

SDX schreef:
Waar iemand er met 1 beschuldigende vinger naar wijst, daar wijzen 10 beschuldige vingers naar terug.
Trouwens...heb jij 11 vingers???
Als je met 1 beschuldigende vinger naar iemand wijst zijn het er 9 die naar jezelf wijzen...doe maar es ff in de praktijk...1 vinger vooruit...doe ff mee jongen...hoeveel hou je er dan nog over...die naar jezelf kunnen wijzen??'...ooowjah...das waar ook...jij bent een jongen...ik heb er maar 9 over ... jij rekent dat 11de vingertje van je waarschijnlijk ook mee...dom van me...had ik moeten weten...
haha ... creatief bedacht. Ik bedoelde: Als jij met 1 vinger naar een persoon wijst. Wijzen er 10 personen naar jou terug met 1 vinger. Daarmee wil ik zeggen dat deze 10 personen, allemaal in koor zeggen: Kijk eerst eens naar jezelf! En ik geef ze gelijk ook, want pas als wij zonder gebreken zitten (wat niet zo is) hebben we het recht om naar andermans tekortkoming te wijzen. Maw. zolang wij niet Mr(s). Perfect zijn, hebben we niet het recht om te doen alsof, door naar andermans gebreken te wijzen. Juist door naar andermans tekortkoming te wijzen wilt diegene zich verheffen om zo zijn eigen tekortkomingen te verhullen en dat de aandacht gaat naar de tekortkoming van de ander persoon.

Doet me denken aan kamerleden die kritiek hebben op een bepaalde standpunt van een ander partij, maar niet zelf met (betere) standpunten komen over een bepaald onderwerp. Daarvoor hoef je niet slim te zijn om felle kritiek te leveren, dat kan zelfs met de meest korte en krachtige zinnetjes (zoals TT al zo vaak hier heeft laten zien). Maar zelf met betere standpunten of stellingen komen, dat is waar het om draait: Telkens op zoek gaan naar verbetering.

Verder wil ik je zeggen dat ik je voortaan ook op het negeerstand zet mocht je je weer zo hoogmoedig opstellen door het op zo een minachtende manier uit te leggen.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Trotse-Moslim schreef:
SDX schreef:TM,
Jij hebt wel degelijk beweerd dat al het goede wat je doet van islam komt en al het slechte van satan (duivel/shaitan etc) of van jezelf,
is het dan zo moeilijk om te accepteren dat TT dat infantiel/kinderachtig vind...ik vind dat trouwens ook kinderachtig, in onze beschaafde maatschappij heet dat...verantwoordelijkheid afschuiven...

Lees je eigen posts maar ff terug man...niemand behalve jijzelf verdraait je woorden...
Maar, dat is een bekend gegeven bij moslims...omdat ze het allemaal zelf niet meer zo goed weten gaan ze eerst ellenlange stukken tekst plakken en knippen, merken ze dat er weerwoord op die tegenstrijdigheden komt, gaan ze ons beschuldigen van "woorden verdraaien"...en als dat allemaal niet helpt...en wij, ongelovigen, nog steeds niet in je onzin-theorie geloven...jah...dan wordt het meestal schelden...
het siert je dat jij daar nog niet aan begonnen bent...
Als je het goed had teruggelezen had je ook gelezen dat ik de mening accepteer van TT dat hij/zij mij infantiel vind. Evenals dat ik de mening van iedereen accepteer.

Vanwaar heb jij dat "bekende" gegeven? Evenals jou "bekende gegeven" dat ik ellenlange stukken tekst knip en plak. Evenals jou "bekende gegeven" dat ik ooit tegenstrijdigheden heb verteld hier op deze forum. (En al zou ik dat doen, we zijn immers allemaal mensen).

Het siert jou ook dat je nog uberhaupt op een moslim reageert en je daar niet te goed voor voelt. Doordat je je bijv. slimmer, beter of 'hoger' voelt. (En de ander dus dommer, slechter en minderwaardiger vind). Maar de tijd zal het leren hoe lang je dat nog volhoudt.

En het zou jou helemaal sieren als jij eens met een eigen stelling of weerwoord komt. (ter introductie) Ipv. op andermans mening te leunen.
Ik ben Teva Teff, ik ben realist.
En ik ben een man en ik vind dat jij veel te veel woorden vuil maakt.
Typische moslimgewoonte overigens.
Het lijkt erop dat je daardoor je eigen gedachten niet helder op een rijtje kunt krijgen. Het lijkt er ook op dat je dat graag wilt omdat anders de realiteit eng dichtbij komt. De realiteit dat je infantiele woestijnreligie best wel eens net zo achterlijk zou kunnen zijn als ik en ook andere normalen jou vertellen.
Daarbij vind ik de omslachtige semi-arabische semi-spiritueel/intellectueel (of zo) manier van rond de kern van de zaak omheen ouwehoeren van simpele zaken met weer veel te veel woorden in vaag taalgebruik gewoon een discussiemaniertje om te verdoezelen dat je eigenlijk geen zinnige argumenten voor normalen hebt.
Het is duidelijk dat jij, de diepreligieuze moslim, ons normalen niets te bieden hebt, behalve dat niemand net zo'n achterlijk en infantiele religieus als jij wil worden.
Wat dat betreft ben ik waarschijnlijk wat extremer dan de rest, ik walg van jouw religie, jouw persoonlijke godsdienstgekte, de gedachte dat ik zoals als jij zou zijn (inclusief een achterlijk mismaakt pikkie), ik krijg er letterlijk koude rillingen over mijn rug van.
Het is mijn oprechte mening dat jij niet spoort in je hoofd en dat je eigenlijk psychiatrische hulp behoeft. Zo mooi vind ik jouw zandbakreligie met dat armzalige tweedehands godje.
Is dit realistisch genoeg voor je, trotse-moslim?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

TM : Een religie zou maar "zwak" zijn als de mensen hiervan hun schouders alleen maar ophaalden over hetgeen wat er over hun religie wordt gezegd.
Integendeel.
Een religie is juist sterk wanneer het uitstijgt boven wat "men" zegt.

Een religie zou "zwak" zijn als de mensen hiervan het niet erg vonden dat het beledigd wordt.
Integendeel.
Een religie is juist sterk wanneer het boven beledigingen staat.
Een religie is juist sterk wanneer "beledigingen" geen invloed hebben.
Een religie zou maar "zwak" zijn als de mensen hiervan zich niet persoonlijk voelen aangesproken als er over hun religie wordt gesproken.
Integendeel.
Een religie is juist sterk wanneer de volgers zo sterk in hun schoenen staan dat ze zich niet persoonlijk aangesproken hoeven te voelen en hun schouders kunnen ophalen. DAT is pas een teken van "kracht".

Iedere vorm van indoctrinatie, censuur en mensen bedreigen om hun mening is juist een teken van ongelooflijke ZWAKTE.
Het FEIT dat de islam (en de volgers) geen enkele vorm van kritiek kan verdragen toont aan dat deze religie uiterst ZWAK in zijn schoenen staat.
Het FEIT dat "beledigingen" aan het adres van de islam met geweld de kop ingedrukt moeten worden toont aan dat deze religie uiterst ZWAK in zijn schoenen staat.
Het FEIT dat volgers van de islam zich bij het minste geringste "beledigd" voelen en gaan janken toont aan dat deze volgers uiterst ZWAK in hun schoenen staan en geen enkel vertrouwen hebben in hun religie.

Wanneer mensen of een ideologie werkelijk heel sterk is kan deze alle kritiek en tegenwind met opgeheven hoofd doorstaan.

Wie is er "sterker".
- degene die begint te janken en een ander op zijn bek slaat wanneer hij "beledigd" wordt ..of..... degene die zijn schouders ophaalt en lacht door zijn zelfverzekerdheid bij een "belediging" en erboven staat?


Snap je een beetje wat ik bedoel?
Snap jij een beetje het veschil tussen zwak en sterk?

Of is dat net zo moeilijk te bevatten als het verschil tussen "kunnen" , "moeten" en "mogen"? (die begrippen worden in islam ook stelmatig door elkaar gehaald).
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

SDX schreef:
Waar iemand er met 1 beschuldigende vinger naar wijst, daar wijzen 10 beschuldige vingers naar terug.
Trouwens...heb jij 11 vingers???
Als je met 1 beschuldigende vinger naar iemand wijst zijn het er 9 die naar jezelf wijzen...doe maar es ff in de praktijk...1 vinger vooruit...doe ff mee jongen...hoeveel hou je er dan nog over...die naar jezelf kunnen wijzen??'...ooowjah...das waar ook...jij bent een jongen...ik heb er maar 9 over ... jij rekent dat 11de vingertje van je waarschijnlijk ook mee...dom van me...had ik moeten weten...
pff... dacht ik net even dat de evolutie in praktijk te zien was (moslims nog 11 vingers (krijg je van dat steeds afhakken of zo?), normale mensen 10 vingers etc)... weer niks.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

x
Laatst gewijzigd door nadia op wo mar 25, 2009 4:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

nadia schreef:

Dit heb je mooi vertaald Ariel
Het is zoals het is...

Nadia
Dank je Nadia.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Trotse-Moslim schreef:
Ik heb deze post hierboven getypt vanuit het islamitische gedachtengoed dat iedereen als goed wordt geboren.
Je hebt deze post getypt vanuit een menselijk gedachtengoed TM. Zo reageren namelijk veel mensen. Moslims en niet moslims.

Uhmm ... Ik vertel je wat ik denk door middel van een voorbeeld: Ik hou superveel van me broer. Tegelijkertijd weet ik dat me broer altijd zijn weerwoord klaar heeft (beter dan mij) en dat hij ook fysiek sterk is (sterker dan mij). Alsnog zou ik het erg vinden en zou ik me gekwetst voelen als iemand me broer zou beledigen. Waarom? Niet omdat ik te lange tenen heb, maar dat komt omdat ik zooooveel van me broer hou. Ik zou het juist eerder als iets slechts zien als het mij niet zou raken als andere mensen me broer beledigen. Ik zou dat juist eerder als een zwakte zien in de liefde tegenover me broer.

Hiermee wil ik zeggen dat het iemand zo-ie-zo zou raken als er iets beledigends wordt gezegd over hetgeen waarvan hij/zij zooooveel van houdt. Ongeacht of hetgeen waar hij/zij zoooveel van houdt zichzelf kan verdedigen of niet.

Hetzelfde voorbeeld kan ik je over me vader geven: Me vader leeft niet meer. Ik weet dat het een superaardige man is. En als iemand aan mij beledigende dingen over me vader gaat zeggen, zou ik me gekwetst kunnen voelen. Maar dat ik me gekwetst voel, betekent niet automatisch dat het klopt wat diegene zei over me vader. Ook al weet ik dat het niet klopt, ik haal me schouders niet op en loop lachend weg. Als ik dat doe is dat voor mij eigenlijk een bewijs dat ik niet om me vader geef, dat het mij eigenlijk niets boeit wat er over hem wordt gezegd. Elke persoon zou hier anders op reageren, maar ongeacht hoe erop gereageerd wordt.

.
Mooie post TM.

Het blijkt dat jij liefde kan geven. Onvoorwaardelijke liefde.
Jij hebt je met deze post mijlen boven Allah verheven, en dat bedoel ik niet spottend maar dat meen ik oprecht..
Allah kan namelijk geen onvoorwaardelijke liefde geven. Allah zegt ik wil van je houden, maar…..dan moet je wel mijn regels volgen , want anders….
Raar hè, een God die minderwaardig aan zijn schepselen is.

Zo zie je maar weer dat een mens een beter karakter kan hebben dan Allah. Allah kan nog veel van jou en van andere mensen leren. Eigenlijk zou Allah 5 keer per dag voor jou moeten buigen, en het voorbeeld van deze onvoorwaardelijke liefde goed moeten bestuderen en navolgen.

Dat je onvoorwaardelijk van mensen houdt is een heel goede eigenschap, maar het sluit niet uit dat je de fouten van een broer, vader, vriend, of iemand anders niet mag erkennen.

En natuurlijk voel jij pijn als iemand iets naars zegt over degene van wie je houd, Dat is menselijk.
Maar je moet ook eerlijk blijven. Je kan iemand of iets verdedigen, en zijn fouten onder de mantel der liefde bedekken, maar een verkeerde daad blijft een verkeerde daad. Ook dat moet je van mensen van wie je houdt of van een religie kunnen toegeven.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ben blij dat ik deze topic (her)ontdekt heb.. Hmm eens lezen allemaal
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Misschien kan je TM vragen of hij wat verder met ons over deze zaken wil discussiëren Vera?
Ineens was hij weg. Jij hebt contact met hem, dus doe me een plezier.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ariel schreef:Misschien kan je TM vragen of hij wat verder met ons over deze zaken wil discussiëren Vera?
Ineens was hij weg. Jij hebt contact met hem, dus doe me een plezier.
Hoe kom je daar bij?
Laa ilaaha illallaah
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ariel...
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dat dacht ik. zo,n gevoel heb ik.
Dat kan toch? En misschien weet ik wel meer dan jij denkt. :razz:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ariel schreef:Dat dacht ik. zo,n gevoel heb ik.
Dat kan toch? En misschien weet ik wel meer dan jij denkt. :razz:
Hmm...

Doe mij eens heel gauw PM
Laa ilaaha illallaah
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: relatie met moslim

Bericht door Mahalingam »

Dit is Inge de Bruin. Zwemkampioen.

Afbeelding

Je zou toch zeggen "Potverdorie, Hollands Glorie!".
http://www.princessrecords.nl/images/IN ... govert.jpg
Maar ze heeft ook haar portie verkeerde vriendjes gehad. Ze vertelt er over. Een paar dingen hier:
http://www.telegraaf.nl/prive/5525749/_ ... tml?p=11,2
In het blad zegt Inge onder meer dat ze zwaar is mishandeld door haar ex-vriend in Turkije. Toen haar zus op een keer bezorgd belde kreeg ze de vriend aan de lijn, die zei dat er niets aan de hand was. Inge vertelt echter dat ze op dat moment bont en blauw in elkaar geslagen op de grond lag. [...]
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: relatie met moslim

Bericht door Ariel »

Ze zal haar hele leven op foute vriendjes vallen. Meestal leren dit soort meisjes niet van hun fouten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
I_believe
Berichten: 17
Lid geworden op: vr dec 18, 2009 11:02 pm

Re: relatie met moslim

Bericht door I_believe »

Ruby schreef:Hallo,

Sinds 3 maanden heb ik een vriend van Marrokaanse afkomst, hij is hier geboren en zijn ouders ook. Hij is volledig geïntegreerd, zijn familie vindt dat hij zelf meer Belg is dan Marrokaan en verwijten hem dat ook. Ik vind dit spijtig. Toch merk ik dat er verschillen zijn, qua relationeel en dat zorgt soms voor onbegrip langs mijn zijde. Ik heb het gevoel dat ik ergens op de 20ste plaats in zijn leven sta, is dat de gewoonte? Zijn er nog vrouwen die hierover kunnen meespreken?

Ruby
Like duh! Natuurlijk zijn er verschillen.. Helloooow??!!!
Mag ik vragen hoe jong je bent, je komt nogal Naïve over op mij.
centerfold1982
Berichten: 5
Lid geworden op: zo okt 24, 2010 10:27 pm

Re:

Bericht door centerfold1982 »

Fadilah schreef:

Code: Selecteer alles

Sinds 3 maanden heb ik een vriend van Marrokaanse afkomst

Die Belgische/Nederlandse vrouwen pakken onse Marokkaanse jongens af!


Niet dat ik jaloers ben hoor. Niet wetend dat Marokkaansen jongens ze gebruiken en vervolgens met een vrome Marokkaanse Moslima trouwen.


:D :D
ik dacht dat er in islam geen rasisme mocht bestaan?

en gelukkig maar dat ze trouwen,met een zogenaamde vrome maagd!laat ze vervolgens ook aub terug gaan naar land van herkomst!kunnen ze daar lekker hun leven lang zwanger zijn en kinderen krijgen,thuis zitten en koken en schoonmaken voor hun schoonmoeder!niet voor niets dat de marokaanse meiden allemaal kiezen voor een nederlandse man...geef ze is ongelijk!

en ja!geboren en getogen in een horecafamilie.. en trots op!lekker met de meiden in ons versgeshopte jurkje,een wijntje drinken en dansen!
Plaats reactie