relatie met moslim

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Chaimae schreef::lol: ! Ik ben 3 jaar terug begonnen met 't verdiepen in de Islam. Hiervoor droeg ik slechts de naam Moslim, maar deed er verder niks mee. Hoe meer ik las, hoe mooier ik de Islam begon te vinden! Krt erna begon ik met bidden en de Islam in mijn dagelijks leven te belijden.
Dus jij hebt toen constant shirk (de onvergeefbare doodzonde) gepleegd ?

Als jij nu "echt gelooft" en "beter weet", waarom leef jij dan nog ? Alle ik snap dat niet. Het is toch zeer duidelijk.

1) allah vergeeft shirk niet nooit nergens (ook niet in geval van onwetende shirk ofzo), behalve bij bekering, maar jij hebt je nooit bekeerd
2) de enige straf is de dood
3) als je die straf niet zelf oplegt, wacht je later een zwaardere straf

Dus hoe denk je hier dan over ? Hoe komt dat jij leeft en gelooft in de doodstraf voor wat jij constant hebt zitten doen ?

Dus jij bent zo hypocriet als je bent omdat je anders dood zou zijn ? Of hoe zit het ?
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Een vrouw met de naam Britney Spears is momenteel heel erg gewild bij het Privé/Story publiek. Zo hoeft maar te niezen of het is nieuws. Ze schijnt niet helemaal te sporen.
Een tijdje terug kwam het verhaal:
http://www.ibnlive.com/news/britney-fin ... 560-8.html
Britney finds love with Pakistani paparazzo
New Delhi: Britney Spears has found love yet again, and ironically, this time the man in question is a paparazzo.

Reports hint that Britney is serious about her relationship with the already married Adnan Ghalib, a Pakistani photographer.

But Britney's friends speculate that Ghalib actually has his eyes on her money.

Tabloids suggest that Ghalib had been planning all along to make a fortune by cashing in on Britney's vulnerability.

In fact, Ghalib's friends say he's been talking to them about getting some exclusive pictures of the pop star to hit big time.

Britney, on her part, has been telling "friends" how she wouldn't mind converting to Islam or even faking her own death to start a new life with Ghalib in Pakistan.
Van dit soort nieuws smullen vele lezers. Het wel en wee van bekende personen. Gaat ze zich bekeren om een kerel? Wordt ze zijn vrouw nr. 2? Lekker vaag geroddel:
According to media reports, Ghalib's respectable Sunni Muslim family in Birmingham is so horrified by his antics that they have disowned him.

"His parents Ghalib and Saghra are devastated. This week his dad gave him an ultimatum, 'Give up Britney, or you are dead to me,' which Adnan ignored," a friend of Ghalib was quoted as saying.
En nu is de romance weer over:
http://www.ibnlive.com/news/spears-spli ... 17-19.html
Spears splits with Ghalib, gets restraining order
London: Britney Spears has reportedly split with her boyfriend of a few weeks, photog Adnan Ghalib – and filed a restraining order against him.
Britney has told pals that the 35-year-old Ghalib ‘was making money’ off her, tipping off his colleagues as to where the couple would be so that they could get exclusive pictures.

“She thought Adnan was her knight in shining armour. He gained her trust by protecting her from photographers and being a friendly face in her darkest periods,” The Sun quoted a source, as saying.

But Britney now believes he was making money. She’s deeply upset and feels used,” the source added.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Een plaatselijke speurneus
http://www.wbipi.com/
is de doopceel gaan lichten van het (ex-?) vriendje van mevr. Spears. En wat blijkt? Dat die waarschijnlijk via een schijnhuwelijk een 'green card' heeft gekregen. En over zijn familie:
Adnan Ghalib, 35, (Britney's boy toy) grew up in Small Heath, Birmingham, where his mum Saghar and dad Hussain Ghalib are strict Muslims who attend their local mosque daily, Hussain Ghalib is a trustee at the Central Jamai Masjid Ghamkol Sharif (Mosque) 150 Golden Hillock Road, Small Heath, Birmingham.
Hier is website van lijst van trustees van de moskee
http://ghamkolsharifmasjid.co.uk/trustees.aspx
Dit is de moskee:

http://www.debbieschlussel.com/archives ... sharif.jpg

Het staat vlak bij de meer bekende en beruchte the Finsbury Mosque.
The first of the suspected 21 Julaty attackers to be held, Yassin Hassan Omar, was arrested in Heybarnes Road, in the Small Heath area of Birmingham, at 0430 BST on Wednesday.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Misschien was het goed geweest als mevrouw Britney Spears even Islam geproefd had.
Misschien had ze dan na afloop van deze nare ervaring meisjes kunnen waarschuwen voor islam en voor dit soort mannen.
Mevrouw Britney Spears moet niet “deeply upset” en zich “gebruikt” voelen omdat deze ridder op het witte paard haar gebruikt heeft voor geld, maar Mevrouw Britney Spears moet “deeply upset” zijn dat ze zich eerst niet in deze verwerpelijke religie en in deze man verdiept heeft, maar net zo als de meeste domme meisjes gevallen is voor bruine ogen en mooie praatjes.

Ik denk dat een jaartje Pakistan haar geestelijk goed gedaan zou hebben. Ze had daar veel kunnen leren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Aminah
Berichten: 65
Lid geworden op: ma jan 14, 2008 11:27 am
Locatie: Belgie

Bericht door Aminah »

Ik krijg het idee dat er veel mensen op deze site zijn die slechte (liefdes) ervaringen hebben gehad met moslims en FFI gebruiken als uitlaatklep voor hun frustratie omdat het slecht is afgelopen...

Het is makkelijk om "de Islam" de schuld te geven om maar niet jezelf verantwoordelijk te stellen, maar in feite is het hun kortzichtigheid en onnozelheid. Deze mensen hebben de kans gehad om kennis te maken met de Islam en die jammer genoeg niet gegrepen.
Aminah
Berichten: 65
Lid geworden op: ma jan 14, 2008 11:27 am
Locatie: Belgie

Bericht door Aminah »

[quote]Je ziet nooit een mus samen met een spreeuw een nest bouwen[/quote]

Dit is echt ONZIN. De twee personen moeten dezelfde religie hebben, dat is de basis en dat is wat het huwelijk legaal maakt en dat is wat Allah van ons wil. Cultuur verschillen zijn te overbruggen maar religieuze verschillen niet. Moet je natuurlijk je wel verdiepen in wat cultuur en wat religie is.
Doe je dit niet, dan zit je met de brokken zoals veel Members zelf ondervonden hebben.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Aminah schreef:
Je ziet nooit een mus samen met een spreeuw een nest bouwen
Dit is echt ONZIN. De twee personen moeten dezelfde religie hebben, dat is de basis en dat is wat het huwelijk legaal maakt en dat is wat Allah van ons wil. Cultuur verschillen zijn te overbruggen maar religieuze verschillen niet. Moet je natuurlijk je wel verdiepen in wat cultuur en wat religie is.
Doe je dit niet, dan zit je met de brokken zoals veel Members zelf ondervonden hebben.
Volgens Mohammed moest dat helemaal niet. Moslimmannen mogen toch huwen met christenvrouwen en jodinnen?

De vraag is gewoon waarom christenmannen en joodse mannen niet mogen huwen met moslimmiekes.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Aminah
Berichten: 65
Lid geworden op: ma jan 14, 2008 11:27 am
Locatie: Belgie

Bericht door Aminah »

omdat het de 2 andere monotheistische religies zijn (mensen van het Boek). Er zijn meer overeenkomsten dan verschillen.

Het is mijn persoonlijke indruk dat de godsdienst de beste bruggenbouwer is daar waar er cultuurverschil is. De Koran is flexibel en laat meer toe, prachtig!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Aminah schreef:omdat het de 2 andere monotheistische religies zijn (mensen van het Boek). Er zijn meer overeenkomsten dan verschillen.

Het is mijn persoonlijke indruk dat de godsdienst de beste bruggenbouwer is daar waar er cultuurverschil is. De Koran is flexibel en laat meer toe, prachtig!
De beste bruggenbouwer is het ontbreken van godsdienst.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Aminah
Ik krijg het idee dat er veel mensen op deze site zijn die slechte (liefdes) ervaringen hebben gehad met moslims en FFI gebruiken als uitlaatklep voor hun frustratie omdat het slecht is afgelopen...
Mis poes !
Voor mezelf sprekend : heb slechte ervaringen gehad met de islam (kan ook niet anders) maar slechte ervaringen met 'mannen' kan je hebben met zowel moslims als niet-moslims. Zijn tenslotte allemaal mensen, die mannen...

Op dit moment heb ik een prima relatie met...een moslim, een slechte moslim naar islamnormen weliswaar...gelukkig maar !

Verder zegt Aminah nog :
Het is mijn persoonlijke indruk dat de godsdienst de beste bruggenbouwer is daar waar er cultuurverschil is. De Koran is flexibel en laat meer toe, prachtig!
Waarin is de koran dan wel flexibel? Lijkt me meer 'de grote mensengeest-platwalser' te zijn... Waar de islam passeert verdwijnt de identiteit van een volk, voorbeelden bij de vleet.

Ik stel het omgekeerd : wie het beste uit een andere cultuur kan en wil overnemen bouwt een solide brug naar de medemensen toe, ondanks een religie als de islam. Hierbij spreek ik uit ervaring beste kind, jij theoriseert enkel vrees ik. Papegaai spelen is heel wat anders dan ondervinden en uitproberen.
Laatst gewijzigd door Dutch op do jan 24, 2008 12:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Aminah schreef:omdat het de 2 andere monotheistische religies zijn (mensen van het Boek). Er zijn meer overeenkomsten dan verschillen.

Het is mijn persoonlijke indruk dat de godsdienst de beste bruggenbouwer is daar waar er cultuurverschil is. De Koran is flexibel en laat meer toe, prachtig!
en waarom mogen de moslimvrouwtjes dan niet huwen met christenmannetjes of jodenmannetjes Aminah?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Dutch schreef:Aminah
Ik krijg het idee dat er veel mensen op deze site zijn die slechte (liefdes) ervaringen hebben gehad met moslims en FFI gebruiken als uitlaatklep voor hun frustratie omdat het slecht is afgelopen...
Mis poes !
Voor mezelf sprekend : heb slechte ervaringen gehad met de islam (kan ook niet anders) maar slechte ervaringen met 'mannen' kan je hebben met zowel moslims als niet-moslims. Zijn tenslotte allemaal mensen, die mannen...

Op dit moment heb ik een prima relatie met...een moslim, een slechte moslim naar islamnormen weliswaar...
En ik heb in mijn liefdesleven nog geen enkele slechte ervaring met een moslima gehad.
Ik kijk wel uit om ooit wat met een moslima te beginnen.
Iedere normale hollandse jongen kijkt wel uit.
Aminah
Berichten: 65
Lid geworden op: ma jan 14, 2008 11:27 am
Locatie: Belgie

Bericht door Aminah »

[quote="Teva Teff"][quote="Aminah"]De beste bruggenbouwer is het ontbreken van godsdienst.[/quote]

Dat is je mening, Teva Teff. Leuk weetje.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Aminah schreef:omdat het de 2 andere monotheistische religies zijn (mensen van het Boek). Er zijn meer overeenkomsten dan verschillen.

Het is mijn persoonlijke indruk dat de godsdienst de beste bruggenbouwer is daar waar er cultuurverschil is. De Koran is flexibel en laat meer toe, prachtig!
Hoe kom je daar nou toch bij? Ik weet uit mijn omgeving, dat er vrouwen zijn die volkomen gelukkig met een moslimman het huwelijk zijn ingegaan en dat ze na enkele jaren in een spagaat zitten, omdat manlief zich in de islam zijn gaan verdiepen, en nu zeggen: je moet gelovig worden, liefst moslima, anders moeten we gaan scheiden! Want ik mag als moslimman niet met je getrouwd zijn!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Aminah schreef:
Teva Teff schreef: De beste bruggenbouwer is het ontbreken van godsdienst.
Dat is je mening, Teva Teff. Leuk weetje.
Te gek, dat korte moment van rede, van simpel menselijk verstand. Maar nu weet je nog maar de helft.
De grootste bruggensloper is religie.
Nu weet je alles.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Teva Teff schreef:
Dutch schreef:Aminah
Ik krijg het idee dat er veel mensen op deze site zijn die slechte (liefdes) ervaringen hebben gehad met moslims en FFI gebruiken als uitlaatklep voor hun frustratie omdat het slecht is afgelopen...
Mis poes !
Voor mezelf sprekend : heb slechte ervaringen gehad met de islam (kan ook niet anders) maar slechte ervaringen met 'mannen' kan je hebben met zowel moslims als niet-moslims. Zijn tenslotte allemaal mensen, die mannen...

Op dit moment heb ik een prima relatie met...een moslim, een slechte moslim naar islamnormen weliswaar...
En ik heb in mijn liefdesleven nog geen enkele slechte ervaring met een moslima gehad.
Ik kijk wel uit om ooit wat met een moslima te beginnen.
Iedere normale hollandse jongen kijkt wel uit.
Een moslima doet niet aan relaties!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Een moslima doet niet aan relaties!
haha! nee Chaimae, inderdaad.

Moslima's moeten met de eerste de beste het bed induikelen nadat de imam gezegd heeft dat ze met hem getrouwd is en hij haar daarvoor betaald heeft.

O ja, ze mag klanten weigeren uiteraard.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

nadat de imam gezegd heeft dat ze met hem getrouwd is en hij haar daarvoor betaald heeft.
Correctie: Nadat de Imam daarvoor betaald is

Islam, de grootste pooierorganisatie ter wereld. Net zoals alle Maffia ook heel goed in drugs, wapens en afpersing.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

:razz: Ik bedoelde "nadat de echtgenoot de "vrouw" een bruidsschat betaald heeft voor het exclusieve gebruik van haar ongerepte vagina.
Na gebruik en bij een volgend huwelijk zakt de prijs indien de vagina reeds gebruikt werd.

en ja, die imam zal dan ook nog eens betaald worden, alleen bij de imam is de aangeboden service maar van korte duur, bij de vrouw is zelfs een eigen opzegperiode niet meer mogelijk.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

circe schreef:
Een moslima doet niet aan relaties!
haha! nee Chaimae, inderdaad.

Moslima's moeten met de eerste de beste het bed induikelen nadat de imam gezegd heeft dat ze met hem getrouwd is en hij haar daarvoor betaald heeft.

O ja, ze mag klanten weigeren uiteraard.
Ik had je wat intelligenter ingeschat.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Ja Chaimae, een moslima doet niet aan relaties, ogenschijnlijk dan toch niet. Want in haar kop en dromen tenminstte heeft ze er evenveel, zo niet meer dan gelijk welk ander meisje of jonge vrouw... Moslima's zijn zeer hypocriet, ze kunnen ook niet anders want ook zij hebben hormonen en zoals de Fransen het zeggen 'chassez le naturel et il revient au galop'...vrij vertaald 'de natuur kan je geen geweld aandoen'.
Dat weet jij toch ook Chaimae ?

De meeste moslima's vertrekken wel met een serieuze achterstand als ze eenmaal een al dan niet harame relatie beginnen : hun gebrek aan ervaring en spontaneiteit in bed bevalt enkel een treurige baardeman, die zijn fantasietjes dan ook op een ander gaat beleven...neem dat maar van me aan lieverd.

Kortom, heel dat bekrompen islamgedoe rond sex en relaties zadelt moslima's op met een reuzegrote en meestal levenslange frustratie...
Om van puberachtige dromen erover nog maar niks te zeggen.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Dutch schreef:Ja Chaimae, een moslima doet niet aan relaties, ogenschijnlijk dan toch niet. Want in haar kop en dromen tenminstte heeft ze er evenveel, zo niet meer dan gelijk welk ander meisje of jonge vrouw... Moslima's zijn zeer hypocriet, ze kunnen ook niet anders want ook zij hebben hormonen en zoals de Fransen het zeggen 'chassez le naturel et il revient au galop'...vrij vertaald 'de natuur kan je geen geweld aandoen'.
Dat weet jij toch ook Chaimae ?

De meeste moslima's vertrekken wel met een serieuze achterstand als ze eenmaal een al dan niet harame relatie beginnen : hun gebrek aan ervaring en spontaneiteit in bed bevalt enkel een treurige baardeman, die zijn fantasietjes dan ook op een ander gaat beleven...neem dat maar van me aan lieverd.

Kortom, heel dat bekrompen islamgedoe rond sex en relaties zadelt moslima's op met een reuzegrote en meestal levenslange frustratie...
Om van puberachtige dromen erover nog maar niks te zeggen.
Babbel maar eens met een willekeurige moslimamaagd achter in de 20.
Daar zit altijd een gat in hun pakketje levenservaring, die in de meeste gevallen dichtgeplamuurd is met infantiele religieuze domheid.
Dat is best wel zielig, eigenlijk.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Natuurlijk zijn moslima's meestal zielig. Het zieligste is dan nog dat ze geen hoop op enige persoonlijke, al dan niet sexuele, ontplooing hebben zolang ze de islam slaafs volgen.
Daarom ook zal een man, al dan niet moslim (baardemannen inbegrepen), altijd de voorkeur geven aan een echte en volledige vrouw in zijn bed. Dit zijn niet mijn woorden, maar die van een moslimman.
Natuurlijk is een moslima-huisslaaf voor binnenshuis wel praktisch ! Zit mooi opgetut (zolang ze jong en naief is) braafjes te wachten tot haar heer en meester thuiskomt...
Van illusies gesproken !
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Teva Teff schreef:
Dutch schreef:Ja Chaimae, een moslima doet niet aan relaties, ogenschijnlijk dan toch niet. Want in haar kop en dromen tenminstte heeft ze er evenveel, zo niet meer dan gelijk welk ander meisje of jonge vrouw... Moslima's zijn zeer hypocriet, ze kunnen ook niet anders want ook zij hebben hormonen en zoals de Fransen het zeggen 'chassez le naturel et il revient au galop'...vrij vertaald 'de natuur kan je geen geweld aandoen'.
Dat weet jij toch ook Chaimae ?

De meeste moslima's vertrekken wel met een serieuze achterstand als ze eenmaal een al dan niet harame relatie beginnen : hun gebrek aan ervaring en spontaneiteit in bed bevalt enkel een treurige baardeman, die zijn fantasietjes dan ook op een ander gaat beleven...neem dat maar van me aan lieverd.

Kortom, heel dat bekrompen islamgedoe rond sex en relaties zadelt moslima's op met een reuzegrote en meestal levenslange frustratie...
Om van puberachtige dromen erover nog maar niks te zeggen.
Babbel maar eens met een willekeurige moslimamaagd achter in de 20.
Daar zit altijd een gat in hun pakketje levenservaring, die in de meeste gevallen dichtgeplamuurd is met infantiele religieuze domheid.
Dat is best wel zielig, eigenlijk.
Moslims zijn verre van zielig. En dat het een moslim (zowel man als vrouw) niet toegestaan is een relatie aan te gaan heeft zo zijn redenen. Deze redenen zijn voor ons eigen bestwil.

Allah heeft het slechte verboden en het goede toegestaan/aangemoedigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ja Chaimae, een moslima doet niet aan relaties, ogenschijnlijk dan toch niet. Want in haar kop en dromen tenminstte heeft ze er evenveel, zo niet meer dan gelijk welk ander meisje of jonge vrouw... Moslima's zijn zeer hypocriet, ze kunnen ook niet anders want ook zij hebben hormonen en zoals de Fransen het zeggen 'chassez le naturel et il revient au galop'...vrij vertaald 'de natuur kan je geen geweld aandoen'.
Dat weet jij toch ook Chaimae ?
Wat kan het mij schelen dat er zat meiden zijn die toch aan relaties doen, ondanks het feit dat dit niet is toegestaan? Moslims zijn niet perfect en velen nemen sommige regels niet in acht.

Mijn vriendin epileert haar wenkbrauwen. Moet ik mijn wenkbrauwen nu ook epileren omdat een vriendin (moslima) dit doet? Absurd wat jij suggereert.
De meeste moslima's vertrekken wel met een serieuze achterstand als ze eenmaal een al dan niet harame relatie beginnen : hun gebrek aan ervaring en spontaneiteit in bed bevalt enkel een treurige baardeman, die zijn fantasietjes dan ook op een ander gaat beleven...neem dat maar van me aan lieverd.

Kortom, heel dat bekrompen islamgedoe rond sex en relaties zadelt moslima's op met een reuzegrote en meestal levenslange frustratie...
Om van puberachtige dromen erover nog maar niks te zeggen.
Het is een moslim niet toegestaan een relatie aan te gaan voor het huwelijk! Dit geldt voor zowel de man als voor de vrouw. Het is de bedoeling dat een man en vrouw samen op het huwelijksnacht experimenteren.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie