Waarom geen kinderen te krijgen met een moslim

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?

zou jij kinderen maken met een moslimman?

ja
11
24%
neen
34
76%
 
Totaal aantal stemmen: 45

Fiona
Berichten: 50
Lid geworden op: do mar 08, 2007 10:28 pm
Locatie: A planet called world

Waarom geen kinderen te krijgen met een moslim

Bericht door Fiona »

Wat zijn kinderen? De vrucht van liefde, de vrucht van een relatie, de passievrucht zoals Karel deGLastra van Loon het mooi noemt in één van zijn boeken. Het geschenk van een man waarvan je zielsveel houdt. Maar wat als die man een moslim is? Is dat geschenk dan niet vergiftigd?
Ik spreek zelf als een dochter van een moslimman een een niet-gelovige moeder. Ik verwijt mijn moeder niet om me op de wereld gezet te hebben, ten slotte hou ik van het leven en ik probeer er elke dag het beste van te maken
Maar wat ik wel de moeite waard vind om te vertellen, is dat wanneer je kinderen krijgt met een moslimman, je datzelfde leven héél ingewikkeld maakt voor jezelf en voor dat kind.
Ik begrijp dat je kinderen wilt maken met een man waarvan je zoveel houdt, dat je biologische klok je beveelt jezelf voort te planten met je geliefde, maar misschien is het dan even goed om de zaak nuchter en objectief te bekijken.
De laatste tijd heb ik hier vaak aan gedacht en ik heb in mezelf al, ook al was dit de bedoeling niet, een paar redenen gevonden om met een moslimman géén kinderen te maken.

- je kinderen zijn sowieso moslim, of ze dit nu willen of niet. ze hebben geen vrije keuze
- een jongen moet je besnijden. Niet het feit op zich, maar het principe dat het een verplichting is...
- een meisje zal later uit moeten groeien tot de persoonlijke slaaf van een moslimman, op elk gebied
- een jongetje zal rotverwend worden en erin gestampt krijgen dat hij vrouwen als vuilnis moet behandelen
-de kinderen zullen hoogstwaarschijnlijk naar de koranschool moeten gaan
- puberaal gedrag wordt niet getolereerd en hoewel het gedrag niet excessief moet worden, is het toch fundamenteel in de gezonde ontwikkeling van een kind
- sociaal contact met niet gelovigen wordt niet echt geaccepteerd en voor meisjes zijn vriendjes, moslim of niet, uit den boze
- soms wordt er de hoofddoek opgelegd
- ...

Kortom, de opvoeding die de moslims geven aan hun kinderen kadert niet in de westerse mentaliteit, en is dus niet geschikt om mee te draaien in de hedendaagse maatschappij. Er zijn waarschijnlijk nog tal van andere redenen, waar ik momenteel niet op kan komen. Maar mijn enige besluit is dat het beter is om het rationeel te bekijken...
Prisons are built with stones of Law, Brothels with bricks of Religion.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Neen.
Ik zou het mijn kinderen echt niet aan kunnen doen te trouwen met een moslim. Ik weet eigenlijk niet of ik wel iets met een moslim kan hebben.. Alleen al het feit dat hij zo dom is moslim te zijn :D Nee, dat is genoeg reden om geen relatie aan te gaan met zo iemand. Ik val op de slimmere van het ander geslacht :oops:
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Na een echtscheiding heeft de man volgens de Islam de gehele voogdij over zijn kinderen. Een man kan daarnaast ook op ieder moment dat hij wil zijn vrouw verstoten. Ze moet dan het huis uit en is haar kinderen kwijt.

Ik zou dat risico nooit willen lopen.

Als vrouw zet je je leven op het spel als je een kind baart. De Islam kent de man echter het kind toe, terwijl hij geen risico loopt. Ik vind ejaculeren toch niet echt een prestatie vergeleken met:
- 9 maanden zwangerschap
- baren
- zogen
- leren lopen, praten, zindelijk worden, zelfstandig leren eten etc.

Je mag als vrouw al het harde werk doen en een man krijgt alle macht over jou en de kinderen.

Dat nooit.

Ik zou uit principe alleen met iemand kinderen willen opvoeden als we bepaalde waarden gemeen hebben.

Moslimmannen maar ook Strenge Christenen en Orthodoxe Joden vallen standaard af. Die geloven namelijk allemaal dat vrouwen minder zijn en overheerst moeten worden.

Nee, dank u.
Laatst gewijzigd door Linda Danvers op wo apr 25, 2007 10:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

fiona schreef:je kinderen zijn sowieso moslim, of ze dit nu willen of niet. ze hebben geen vrije keuze
Kinderen ZIJN geen moslim als ze geboren worden, ze zijn MENSJES, mannelijk of vrouwelijk.

Ik begrijp wel wat je bedoelde te zeggen: volgens islam moeten kinderen van een moslim (zeker als vader moslim is, en als moeder moslima trouwt met een niet moslim is ze al fout), enfin, moeten kinderen van een moslimMANNETJE steevast als moslim worden opgevoed.

ze ZIJN dus geen moslim, ze MOETEN (van islam) als moslim worden opgevoed. :wink:

Als je dus geen islam wil volgen (vb. als moeder) hoéf je dat dus niet te doen, en als niet-moslima MOET je evenmin doen wat mannetje zegt.

Het lijkt een kleine nuance, maar is wel heel belangrijk: kinderen van een moslim ZIJN GEEN MOSLIMS :evil: :wink:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

iedereen word geboren als moslim(a) alleen moet iedereen zelf hun weg vinden als 'proef' van Allah(swt)
Al hamdoelilâh ben ik blij dat ik ben teruggekeerd,bekeerd is eigenlijk niet het goede woord..
X,
Souhaila
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

en uiteraard wil ik alleen met een (praktiserende) moslimman trouwen,en daar kindjes mee hebben Incha'Allah..
maar jullie hadden niet anders verwacht he ..


x,
Souhaila
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ilona schreef:Neen.
Ik zou het mijn kinderen echt niet aan kunnen doen te trouwen met een moslim. Ik weet eigenlijk niet of ik wel iets met een moslim kan hebben.. Alleen al het feit dat hij zo dom is moslim te zijn :D Nee, dat is genoeg reden om geen relatie aan te gaan met zo iemand. Ik val op de slimmere van het ander geslacht :oops:
Moslims(mannen) zijn wel knapper dan henkie of joop.
En naar alle waarschijnlijkheid slimmer
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

ajax schreef:
Ilona schreef:Neen.
Ik zou het mijn kinderen echt niet aan kunnen doen te trouwen met een moslim. Ik weet eigenlijk niet of ik wel iets met een moslim kan hebben.. Alleen al het feit dat hij zo dom is moslim te zijn :D Nee, dat is genoeg reden om geen relatie aan te gaan met zo iemand. Ik val op de slimmere van het ander geslacht :oops:
Moslims(mannen) zijn wel knapper dan henkie of joop.
En naar alle waarschijnlijkheid slimmer

ja, hoor !!!! :evil:
Afbeelding
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

souhaila schreef:en uiteraard wil ik alleen met een (praktiserende) moslimman trouwen, en daar kindjes mee hebben Incha'Allah..
maar jullie hadden niet anders verwacht he ..
Beste Souhaila,

Zou je echt een huwelijk willen met een man die jou zo maar ineens kan verstoten? Dat is namelijk zijn recht volgens de Islam.

Zou jij kinderen willen baren en die groot willen brengen, terwijl je weet dat je die meteen kwijt bent als je man van je scheidt?

Het is geen toeval dat de man vrijwel altijd de voogdij krijgt over de kinderen in Islamitische landen. Die regels komen regelrecht uit de sharia.

Wie levert er een grotere prestatie?
Een man die klaarkomt of een vrouw die haar leven waagt om leven te geven?

Het verbaasd mij wel degelijk dat je zo luchtig doet over kinderen krijgen met een Moslimman.

Er zijn heel wat vrouwen die in permanente angst leven en alles moeten accepteren, omdat ze anders hun kinderen kwijt zijn. Probeer je maar eens voor te stellen hoe het is om je kind te verliezen. Dat het uit je armen wordt gerukt terwijl jij huilt en smeekt. Geloof maar dat je bereid bent om vrijwel alles op te offeren om dat te voorkomen. Dat is de macht die de Islam mannen geeft.

Jij denkt waarschijnlijk in je optimisme dat de man die jij treft dat nooit zal doen. Ik hoop het maar voor je. Als hij het namelijk wel doet, dan staat de Islam aan zijn kant.

Met vriendelijke groet,

Linda
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

misschien moet souhalia de pijn ervaren om ons dankbaar te zijn voor de waarschuwingen. helaas heeft ze haar ogen gesloten voor de maatschappij waarin westerse vrouwen veel ellende mee maken OMDAT ze met een moslim getrouwd zijn.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ik heb op ''ja'' gestemd. Ik zal insa'Allah met een praktiserende Moslimman trouwen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Chaimae schreef:Ik heb op ''ja'' gestemd. Ik zal insa'Allah met een praktiserende Moslimman trouwen.
nogal wiedes! jij hebt zelfs de keuze niet!

Blijkbaar heb je dat geeneens door Chaimae. :lol:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

circe schreef:
Chaimae schreef:Ik heb op ''ja'' gestemd. Ik zal insa'Allah met een praktiserende Moslimman trouwen.
nogal wiedes! jij hebt zelfs de keuze niet!

Blijkbaar heb je dat geeneens door Chaimae. :lol:

Tuurlijk heb ik de keuze wel. Mijn vader maakt me af mocht ik met een Nederlander thuiskom. :lol: Zal ik het eens proberen voor de lol? :lol:



Ach ik vind Marokkaanse jongens toch veeeeel mooier dan Nederlandse jongens.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

keuze WEL? op straffe van dood of zo?

Wat vind je trouwens van Vlamingen die weigeren om met niet-vlamingen om te gaan, deze uit te nodigen, te aanvaarden als werknemer, te huwen etc..? vind je die mensen racisten of niet?

Natuurlijk zijn marokkaanse jongens veel knapper dan Nederlandse jongens! Die laatsten zien eruit als Brad Pitt, de eersten als Frankenstein!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

keuze WEL? op straffe van dood of zo?


Elk mens heeft een vrije keuze.
Wat vind je trouwens van Vlamingen die weigeren om met niet-vlamingen om te gaan, deze uit te nodigen, te aanvaarden als werknemer, te huwen etc..? vind je die mensen racisten of niet?
Nee hoor.
Natuurlijk zijn marokkaanse jongens veel knapper dan Nederlandse jongens! Die laatsten zien eruit als Brad Pitt, de eersten als Frankenstein!
Smaken verschillen Godzijdank.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Elk mens heeft een vrije keuze.
ja hoor! blijkbaar heb je nog steeds niet dàt elementair gedeelte begrepen.

Ik heb de vrije keuze tussen belastingen betalen of niet. Indien ik betaal gebeurt er helemaal niks, indien ik niet betaal vlieg ik in de nor.
Voor chaimae allemaal hetzelfde zeker.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

circe schreef:
Elk mens heeft een vrije keuze.
ja hoor! blijkbaar heb je nog steeds niet dàt elementair gedeelte begrepen.

Ik heb de vrije keuze tussen belastingen betalen of niet. Indien ik betaal gebeurt er helemaal niks, indien ik niet betaal vlieg ik in de nor.
Voor chaimae allemaal hetzelfde zeker.
Jaa?! :roll:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

ajax schreef:
Ilona schreef:Neen.
Ik zou het mijn kinderen echt niet aan kunnen doen te trouwen met een moslim. Ik weet eigenlijk niet of ik wel iets met een moslim kan hebben.. Alleen al het feit dat hij zo dom is moslim te zijn :D Nee, dat is genoeg reden om geen relatie aan te gaan met zo iemand. Ik val op de slimmere van het ander geslacht :oops:
Moslims(mannen) zijn wel knapper dan henkie of joop.
En naar alle waarschijnlijkheid slimmer
Of hij knap is of niet maakt mij geen reet uit..
Liever een slimme henkie dan een moslim :roll:

@Sprot; jaaah, lekker ding! :drool:
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Chaimae schreef:Tuurlijk heb ik de keuze wel. Mijn vader maakt me af mocht ik met een Nederlander thuiskom. :lol: Zal ik het eens proberen voor de lol? :lol:
Beste Chaimae,

Wat zegt dat over jouw vader en je religie?

Met vriendelijke groet,
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

Linda Danvers schreef:
Chaimae schreef:Tuurlijk heb ik de keuze wel. Mijn vader maakt me af mocht ik met een Nederlander thuiskom. :lol: Zal ik het eens proberen voor de lol? :lol:
Beste Chaimae,

Wat zegt dat over jouw vader en je religie?

Met vriendelijke groet,
Even raden:
Islamosupremacie?
Scientia vincere tenebras
Fiona
Berichten: 50
Lid geworden op: do mar 08, 2007 10:28 pm
Locatie: A planet called world

Bericht door Fiona »

kan gereduceerd worden naar idiotie...
in mijn ogen toch
Prisons are built with stones of Law, Brothels with bricks of Religion.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Linda Danvers schreef:
Chaimae schreef:Tuurlijk heb ik de keuze wel. Mijn vader maakt me af mocht ik met een Nederlander thuiskom. :lol: Zal ik het eens proberen voor de lol? :lol:
Beste Chaimae,

Wat zegt dat over jouw vader en je religie?

Met vriendelijke groet,
Dat ik niet met een Nederlander mag trouwen omdat ze geen Moslim zijn. Ik persoonlijk zou ook nooit met een Nederlander willen trouwen. Geef mij maar een mooie, slimme en praktiserende Marokkaanse jongen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef: Dat ik niet met een Nederlander mag trouwen omdat ze geen Moslim zijn.
en
Chaimae: Tuurlijk heb ik de keuze wel.
Heb je die keuze nu WEL of NIET?

Je spreekt jezelf weer een giga tegen.. :roll:
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Tuurlijk heb ik de keuze wel. Mijn vader zou het uiteindelijk wel accepteren met moeite. Maar ik prefeer een Marokkaanse jongen boven een Nederlandse jongen. Marokkaanse jongens zijn mooier, aardiger en Moslim.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Tuurlijk heb ik de keuze wel. Mijn vader zou het uiteindelijk wel accepteren met moeite. Maar ik prefeer een Marokkaanse jongen boven een Nederlandse jongen. Marokkaanse jongens zijn mooier, aardiger en Moslim.
Chaimae: Dat ik niet met een Nederlander mag trouwen omdat ze geen Moslim zijn.

Chaimae.... wat betekent: NIET MOGEN?
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie