Waarom geen kinderen te krijgen met een moslim

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?

zou jij kinderen maken met een moslimman?

ja
11
24%
neen
34
76%
 
Totaal aantal stemmen: 45

Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:Ik vraag me af of jij je wel echt verdiept hebt in de Islam.
Anders had je namelijk wel geweten dat uithuwelijk in de Islam niet toegestaan is.
En waar staat dit beschreven Chaimae?

Of is dit weer één van je befaamde leugens om de verdorvenheden van je sekte te verbloemen?
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

Ik ben zelf moslim en ben met een moslim getrouwd op mijn 22ste.
Wij houden heel erg veel van elkaar. Ik zou mij niet kunnen voorstellen om met een niet-moslim te trouwen. De islam is belangrijk voor mij.
Ik zou ook nooit water bij de wijn doen. Geen terrein weggeven.
Het belangrijkste in mijn leven is de islam en ik zou het belangrijkste in mijn leven willen delen met mijn man.
De islam is een levensstijl, er zijn spijswetten, omgangswetten, wetten van aanbidding en wetten wat toegestaan en niet toegestaan in omgang met je man, bepaalde wetten op seksueel gebied.

Wij bidden samen vijf keer per dag. Wij drinken geen alcohol, hebben we nog nooit gedaan. Wij roken niet, hebben we ook nog nooit gedaan. Wij hebben geen seks voor het huwelijk gehad.
Wij eten biologisch.
Wij sporten veel.

De moslimman een monster? Ik ben blij dat ik met mijn geliefde getrouwd ben.
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

melihacan schreef:Ik ben zelf moslim en ben met een moslim getrouwd op mijn 22ste.
Wij hebben geen seks voor het huwelijk gehad.
Dat is niet zo moeilijk, als je op je 22ste trouwt. Dan kan je wel even wachten. Ik ken persoonlijk ongelovige nederlanders, die nog veel langer maagd zijn gebleven. Maar dat zal jij wel weer niet geloven, want volgens alle moslims zijn ongelovigen al op hun 12e ontmaagd.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Onze opvanghuizen zitten vol met islamitische vrouwen die daar heel anders over denken... (en dan heb ik het nog niet over het percentage dat het normaal vind om af en toe een pak slaag van manlief te krijgen (omdat het de wil van de almachtige is).
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

Freya schreef:
melihacan schreef:Ik ben zelf moslim en ben met een moslim getrouwd op mijn 22ste.
Wij hebben geen seks voor het huwelijk gehad.
Dat is niet zo moeilijk, als je op je 22ste trouwt. Dan kan je wel even wachten. Ik ken persoonlijk ongelovige nederlanders, die nog veel langer maagd zijn gebleven. Maar dat zal jij wel weer niet geloven, want volgens alle moslims zijn ongelovigen al op hun 12e ontmaagd.
Spreek voor jezelf en leg mij geen woorden in de mond wil je!

Er zijn moslimmannen en moslimvrouwen die op hun dertigste maagd zijn.

En ik heb christelijke nederlandse vriendinnen die er ook voor kiezen om maagd te blijven voor het huwelijk.
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

Roelof schreef:Onze opvanghuizen zitten vol met islamitische vrouwen die daar heel anders over denken... (en dan heb ik het nog niet over het percentage dat het normaal vind om af en toe een pak slaag van manlief te krijgen (omdat het de wil van de almachtige is).
Nog nooit van een mannencultuur gehoord?

Kan je zo een aantal voorbeelden geven van Nederlandse mannen die hun vrouwen afslachten, verkrachten en onderdrukken.
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

melihacan schreef:
Freya schreef:
melihacan schreef:Ik ben zelf moslim en ben met een moslim getrouwd op mijn 22ste.
Wij hebben geen seks voor het huwelijk gehad.
Dat is niet zo moeilijk, als je op je 22ste trouwt. Dan kan je wel even wachten. Ik ken persoonlijk ongelovige nederlanders, die nog veel langer maagd zijn gebleven. Maar dat zal jij wel weer niet geloven, want volgens alle moslims zijn ongelovigen al op hun 12e ontmaagd.
Spreek voor jezelf en leg mij geen woorden in de mond wil je!

Er zijn moslimmannen en moslimvrouwen die op hun dertigste maagd zijn.

En ik heb christelijke nederlandse vriendinnen die er ook voor kiezen om maagd te blijven voor het huwelijk.
Daarom staat er ook ongelovigen, ik heb het niet over christelijke vrouwen.

En wat betreft moslimmannen, die hebben eerder, en vaker met verschillende partners sex, dan ongelovige autochtonen.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... seks#85509
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... seks#83520
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

Freya schreef:
melihacan schreef:
Freya schreef: Dat is niet zo moeilijk, als je op je 22ste trouwt. Dan kan je wel even wachten. Ik ken persoonlijk ongelovige nederlanders, die nog veel langer maagd zijn gebleven. Maar dat zal jij wel weer niet geloven, want volgens alle moslims zijn ongelovigen al op hun 12e ontmaagd.
Spreek voor jezelf en leg mij geen woorden in de mond wil je!

Er zijn moslimmannen en moslimvrouwen die op hun dertigste maagd zijn.

En ik heb christelijke nederlandse vriendinnen die er ook voor kiezen om maagd te blijven voor het huwelijk.
Daarom staat er ook ongelovigen, ik heb het niet over christelijke vrouwen.

En wat betreft moslimmannen, die hebben eerder, en vaker met verschillende partners sex, dan ongelovige autochtonen.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... seks#85509
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... seks#83520
Op de basisschool hadden klasgenootjes seks met elkaar in de wc. Ik betrapte altijd wel een vriendinnetje als ik naar de wc moest.
Op een verjaardag feestje in de basisschooltijd ging een nederlandse vriendin uit de kleren voor een jongen, moeder was even weg..
Op schoolfeestjes in groep 7 moest iedereen in een kring staan en diegene die gekust werd gaan dansen met haar partner. Ik deed nooit mee.
Met gym moesten we allen naakt onder de douche. Ik deed nooit mee.
Met schoolreisjes in de brugklas slingerden overal condooms. Ik liep een kamer binnen om mijn tas te pakken, een nederlands meisje deed het voor het eerst.
Een nederlands moeder vertelde mij dat de vriend van haar dochter een leuke jongen was, maar vond het jammer dat het haar eerste vriendje was. Ik vroeg waarom? Ze zei dat ze moet nog ervaring moest opdoen met andere jongens.
In mijn studententijd...zucht...hollandse meisjes one night stand, uit-aan-uit -aan relaties, relaties van een week of een maand, vreemdgaan, zoenen en vrijen..'ik weet niet met wie ik het gedaan heb..ik was dronken..'
Benaderd door hollandse mannen..afgewezen..biertje??? Nee dank je!
Ik ben moslim laat mij met rust!

Kortom: ik wil mijzelf zijn. Een islamitische meid.

Probleem in Nederland: Soa en alcohol problemen onder jongeren, respectloos met elkaar omgaan.
Campagnes..campagnes...en ook nog eens een krijstocht tegen de islam.
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

nederlandse mannen worden erom vervolgd

islamitische niet... staat in de koran heh.. nix an zu machen..
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Altijd als je naar de wc ging op de basisschool, hadden klasgenootjes sex met elkaar? Hou toch eens op met die leugens.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

melihacan schreef:
Roelof schreef:Onze opvanghuizen zitten vol met islamitische vrouwen die daar heel anders over denken... (en dan heb ik het nog niet over het percentage dat het normaal vind om af en toe een pak slaag van manlief te krijgen (omdat het de wil van de almachtige is).
Nog nooit van een mannencultuur gehoord?
De islam bedoel je?
Kan je zo een aantal voorbeelden geven van Nederlandse mannen die hun vrouwen afslachten, verkrachten en onderdrukken.
In naam van welke god?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Op de basisschool hadden klasgenootjes seks met elkaar in de wc. Ik betrapte altijd wel een vriendinnetje als ik naar de wc moest.
Op een verjaardag feestje in de basisschooltijd ging een nederlandse vriendin uit de kleren voor een jongen, moeder was even weg..
Op schoolfeestjes in groep 7 moest iedereen in een kring staan en diegene die gekust werd gaan dansen met haar partner. Ik deed nooit mee.
Met gym moesten we allen naakt onder de douche. Ik deed nooit mee.
Met schoolreisjes in de brugklas slingerden overal condooms. Ik liep een kamer binnen om mijn tas te pakken, een nederlands meisje deed het voor het eerst.
Een nederlands moeder vertelde mij dat de vriend van haar dochter een leuke jongen was, maar vond het jammer dat het haar eerste vriendje was. Ik vroeg waarom? Ze zei dat ze moet nog ervaring moest opdoen met andere jongens.
In mijn studententijd...zucht...hollandse meisjes one night stand, uit-aan-uit -aan relaties, relaties van een week of een maand, vreemdgaan, zoenen en vrijen..'ik weet niet met wie ik het gedaan heb..ik was dronken..'
Jij bent erg ver weg met zulke waanbeelden;
Deze tonen dat je gedachten de hele tijd op sex gefocust zijn. Zo erg dat je, je eigen waanbeelden gelooft.

Kom eens terug in de realiteit.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

melihacan schreef: Op de basisschool hadden klasgenootjes seks met elkaar in de wc. Ik betrapte altijd wel een vriendinnetje [ enz...enz.....enz....enz
Een hele tirade over wat MEISJES wel niet allemaal zouden doen.
Maar...zonder JONGENS gaat dat echt niet hoor.

Waar is je verontwaardiging over de jongens die dus (volgens jou) OOK al die vreselijke dingen zouden doen?????

Meisje = fout
jongen = goed?

Wanneer het voor een jonegn goed is.... met WIE moeten die jongens dat dan doen???? Met Elkaar???

Hypocriet mens :evil:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

melihacan schreef:Op de basisschool hadden klasgenootjes seks met elkaar in de wc. Ik betrapte altijd wel een vriendinnetje als ik naar de wc moest.
Hoe noemen ze zo iemand ook alweer die opgewonden wordt van het bespieden van anderen die seks bedrijven? O ja, een "voyeur".

Shame on you! :nono1:
Op een verjaardag feestje in de basisschooltijd ging een nederlandse vriendin uit de kleren voor een jongen, moeder was even weg..
Die vrijheid had jij ook kunnen hebben...
Op schoolfeestjes in groep 7 moest iedereen in een kring staan en diegene die gekust werd gaan dansen met haar partner. Ik deed nooit mee.
A gossie meisje, wilde er niemand met jou kussen of dansen dan? Ben je zo lelijk?

Integreren mag zeker niet van de almachtige dictator...
Met gym moesten we allen naakt onder de douche. Ik deed nooit mee.
Jij douchet natuurlijk altijd met je kleren aan. :laugh1:

Vandaar dat moslims zo stinken... :wink:
Met schoolreisjes in de brugklas slingerden overal condooms. Ik liep een kamer binnen om mijn tas te pakken, een nederlands meisje deed het voor het eerst.
En jij hebt het nog nooit voor het eerst gedaan? :roll:
Een nederlands moeder vertelde mij dat de vriend van haar dochter een leuke jongen was, maar vond het jammer dat het haar eerste vriendje was. Ik vroeg waarom? Ze zei dat ze moet nog ervaring moest opdoen met andere jongens.
Jij zult nooit weten hoe een andere man in bed is..., misschien kom je wel een boel tekort...
In mijn studententijd...zucht...hollandse meisjes one night stand, uit-aan-uit -aan relaties, relaties van een week of een maand, vreemdgaan, zoenen en vrijen..'ik weet niet met wie ik het gedaan heb..ik was dronken..'
Dat heet "leven", iets wat jij niet kunt onder de knoet van de islam...
Benaderd door hollandse mannen..afgewezen..biertje??? Nee dank je!
Ik ben moslim laat mij met rust!
Wat zul jij een saaie muts zijn geweest voor je vriendinnen...
Kortom: ik wil mijzelf zijn. Een islamitische meid.
Die duidelijk niet thuis hoort in een vrije democratie, maar in één of andere islamitische zandbak dictatuur.
Probleem in Nederland: Soa en alcohol problemen onder jongeren, respectloos met elkaar omgaan.
Campagnes..campagnes...en ook nog eens een krijstocht tegen de islam.
Probleem in islamitische landen: geen vrijheid (onderdrukking), het gebruik van geweld, en respectloos omgaan met niet en anders gelovigen.
En ook nog eens de jihad tegen alles wat zich niet aan PedoMo's dictatuur onderwerpt.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Monique schreef:
melihacan schreef: Op de basisschool hadden klasgenootjes seks met elkaar in de wc. Ik betrapte altijd wel een vriendinnetje [ enz...enz.....enz....enz
Een hele tirade over wat MEISJES wel niet allemaal zouden doen.
Maar...zonder JONGENS gaat dat echt niet hoor.

Waar is je verontwaardiging over de jongens die dus (volgens jou) OOK al die vreselijke dingen zouden doen?????

Meisje = fout
jongen = goed?

Wanneer het voor een jonegn goed is.... met WIE moeten die jongens dat dan doen???? Met Elkaar???

Hypocriet mens :evil:
Melihacan is gewoon jaloers op haar vriendinnen die de vrijheid hebben om dingen te doen die zij niet mag van haar almachtige dictator. :wink:
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Hoe noemen ze zo iemand ook alweer die opgewonden wordt van het bespieden van anderen die seks bedrijven? O ja, een "voyeur".
Shame on you!

Waar heeft zij geschreven dat ze heb bespiede én er opgewonden van werd?
Inderdaad,nergens.
Op een verjaardag feestje in de basisschooltijd ging een nederlandse vriendin uit de kleren voor een jongen, moeder was even weg..

Die vrijheid had jij ook kunnen hebben
...
Wat voor vrijheid is dat ???
Ik heb die vrijheid ook als ik ze zou willen,maar dat soort vrijheid wil ik niet.

A gossie meisje, wilde er niemand met jou kussen of dansen dan? Ben je zo lelijk?
Wie weten waren de jongens zo lelijk :roll:
Als zij niet met een jongen wil kussen voor een spel (wat ik ook niet zou willen ) is dat haar eigen keuze he,heeft niets met schoonheid/lelijkheid te maken hoor Roelof.
Jij douchet natuurlijk altijd met je kleren aan.
Vandaar dat moslims zo stinken...
Ik heb misschien 10 keer een stinkende moslim tegengekomen( dit was dan hoogstwaarschijnlijk geen praktiserende,want als je vijf keer op een dag woedoe doet is de kans klein dat je stinkt) maar ik heb al zéker 200 naar alcohol en zweet stinkende niet moslims tegen gekomen hoor.
Dus das echt wel flauwekul :roll:
Citaat:
Met schoolreisjes in de brugklas slingerden overal condooms. Ik liep een kamer binnen om mijn tas te pakken, een nederlands meisje deed het voor het eerst.

En jij hebt het nog nooit voor het eerst gedaan?

Ja,maar nie op zon manier.
Citaat:
Een nederlands moeder vertelde mij dat de vriend van haar dochter een leuke jongen was, maar vond het jammer dat het haar eerste vriendje was. Ik vroeg waarom? Ze zei dat ze moet nog ervaring moest opdoen met andere jongens.

Jij zult nooit weten hoe een andere man in bed is..., misschien kom je wel een boel tekort...
So what,wie zegt dat zij wilt weten hoe andere mannen in bed zijn.
Citaat:
In mijn studententijd...zucht...hollandse meisjes one night stand, uit-aan-uit -aan relaties, relaties van een week of een maand, vreemdgaan, zoenen en vrijen..'ik weet niet met wie ik het gedaan heb..ik was dronken..'

Dat heet "leven", iets wat jij niet kunt onder de knoet van de islam...
Vreemdgaan,relaties van een week,one night stands.. Is dat leven Roelof?
Mijn leven is niet zo (gelukkig maar)

Citaat:
Benaderd door hollandse mannen..afgewezen..biertje??? Nee dank je!
Ik ben moslim laat mij met rust!

Wat zul jij een saaie muts zijn geweest voor je vriendinnen...
Als je mannen afwijst en ze geen tijd geeft wil dit niet zeggen dat je een slechte of saaie vriendin bent he.

Citaat:
Kortom: ik wil mijzelf zijn. Een islamitische meid.

Die duidelijk niet thuis hoort in een vrije democratie, maar in één of andere islamitische zandbak dictatuur.
Je moet overal jezelf kunnen zijn.
Probleem in islamitische landen: geen vrijheid (onderdrukking),
Owjah jij vind vrijheid om te strippen voor een jongen als je moeder er niet is he.Inderdaad die "vrijheid" is er (al goed) niet in Islamitische landen.
respectloos omgaan met niet en anders gelovigen.
tjah,in sommige landen is het respectloos omgaan met moslims
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Jij douchet natuurlijk altijd met je kleren aan.

Vandaar dat moslims zo stinken...
Dit slaat werkelijk waar nergens op! Het is namelijk onmogelijk om te stinken als Moslimzijnde als je je 5X per dag wast.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:
Jij douchet natuurlijk altijd met je kleren aan.

Vandaar dat moslims zo stinken...
Dit slaat werkelijk waar nergens op! Het is namelijk onmogelijk om te stinken als Moslimzijnde als je je 5X per dag wast.
Met je kleren aan... :smile:
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

Chamae

Nou veel van die vrouwen in Islam hobbezakken zien er echt niét fris uit.

En dan heb ik het nog niet over Iran in de bus met aantallen zwetende zwarte burkavrouwen áchter in de bus.

Die gaan zwemmen (!!!! :razz: :razz: :razz: ) met hun burka's aan - koppie boven het water zien zij eruit als wezenloze zeehonden.

Hetzelfde in Maleisië waar ik een moslima zag die bijna verdronk :drool: door al die kleding die zij aan had = terwijl haar echtgenoot shorts droeg en daardoor lekker wel kon zwemmen.

Hetzelfde in SA HIJ lekker luchtig gekleed in het wit - ZIJ als een schim van de Dood in lugubere zwarte niqaab. :shock: :shock: :shock:

Heef mij dan maar liever een beetje bloot want SIN IS IN THE EYES OF THE BEHOLDER' :smile:
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Een klein beetje water spatten, dat is niet echt wassen, zeker als je daar geen bepaalde produkten bij gebruikt, naast het water. Neem nou bijvoorbeeld je achterste wassen, na de grote boodschap, met water. Dat geeft zeker een fris gevoel, beter dan alleen met papier. Maar als het alleen maar met koud water gebeurd, de bacterieën blijven daar en erger nog, aan de handen. Als je daarna niet je handen goed wast met zeep, dan blijft die hand nogal onrein, hoeveel water je ook gebruikt.

Verder merk ik, zeker met dit weer in het openbaar vervoer, dat er veel moslima's zijn, die inderdaad nogal ruiken, het zweet drupt er van af. De oorzaak? Ik persoonlijk denk, een teveel aan polyesterachtige kleding. Zowel de jurken of hoe je het ook mag noemen, als de hoofdbedekking. Geen wonder dat er veel vrouwen zijn met allerlei aandoeningen aan de hoofdhuid en de zweetgeur. Zeker, de vrouwen die geheel in zwarte tenten zijn gehuld, hebben het zwaar. Zwart trekt de zon aan, waarom gaan ze niet zoals hun broeders geheel in het wit? :wink:
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Zwart trekt de zon aan, waarom gaan ze niet zoals hun broeders geheel in het wit?
Wit is de rouwkleur voor moslima's in Noord Afrika Freya, daar kleden enkel weduwen zich in het wit.
Ook als ze van de hadj naar Mekka terugkomen zijn ze in het wit (rouw?)

Weet niet hoe het in SA is, denk dat ze daar allemaal gewoon in het zwart blijven rondhobbelen.

En ja, die hobbezakken hebben een laag hygiënegehalte, zeker weten!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

De oorzaak? Ik persoonlijk denk, een teveel aan polyesterachtige kleding.
spijtig dat in de koran niet vermeld staat dat je je kleding dagelijks moet verversen.... én wassen!

@ chaimae: ben je er nog steeds van overtuigd dat enkel het wassen van de handen tot aan de ellebogen en het spoelen van je neus voldoende is om een zweetgeur te vermijden?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

Het is soenna om ghusl (grote wassing) te doen :)

(ghusl = soort douchen, maar dan uitgebreider)
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Dutch schreef:
Zwart trekt de zon aan, waarom gaan ze niet zoals hun broeders geheel in het wit?
Wit is de rouwkleur voor moslima's in Noord Afrika Freya, daar kleden enkel weduwen zich in het wit.
Ook als ze van de hadj naar Mekka terugkomen zijn ze in het wit (rouw?)

Weet niet hoe het in SA is, denk dat ze daar allemaal gewoon in het zwart blijven rondhobbelen.

En ja, die hobbezakken hebben een laag hygiënegehalte, zeker weten!
Ik ben altijd in het wit :?
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Gelukkig is de moderne mens prima in staat zichzelf schoon te houden zonder daar een religieuze dictatuur voor nodig te hebben die voorschrijft hoe en wanneer je jezelf wassen moet.

Weer een mooi voorbeeld van het hebben van een stukje eigen verantwoording waar mohammedanen kennelijk niet over beschikken omdat zij hun verantwoordelijkheden liever afschuiven op de wil van één of andere denkbeeldige god...
Plaats reactie