Waarom geen kinderen te krijgen met een moslim

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?

zou jij kinderen maken met een moslimman?

ja
11
24%
neen
34
76%
 
Totaal aantal stemmen: 45

Imane
Berichten: 129
Lid geworden op: di jun 19, 2007 4:28 pm

Bericht door Imane »


+++++++++++++++++++++++++++++
Bericht verwijderd.
Dat was geen mooie taal, Imane.

M.
+++++++++++++++++++++++++++++
La illaha ill Allah wa Mohammadan Rasoeloelah.
Imane
Berichten: 129
Lid geworden op: di jun 19, 2007 4:28 pm

Bericht door Imane »

Freya schreef:Anouska, Imane is gewoon een vervelende trien, die hier niet is om te discussieren op inhoud. Ze loopt gewoon te zieken en kijkt wie er hapt in haar achterlijke posten.

Dan kan ze daar weer lekker over kletsen op msn of wat dan ook met andere moslimas.
Stiktoch in je haat, moppie.
De enige vervelende trien hier, ben jij.
Dat is duidelijk.
La illaha ill Allah wa Mohammadan Rasoeloelah.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Imane schreef:
Freya schreef:Anouska, Imane is gewoon een vervelende trien, die hier niet is om te discussieren op inhoud. Ze loopt gewoon te zieken en kijkt wie er hapt in haar achterlijke posten.

Dan kan ze daar weer lekker over kletsen op msn of wat dan ook met andere moslimas.
Stiktoch in je haat, moppie.
De enige vervelende trien hier, ben jij.
Dat is duidelijk.

waarom zou een mod dat willen doen ?????
als jij het zelf niet hebt geschreven ???
the truth will set you free!!!!
Imane
Berichten: 129
Lid geworden op: di jun 19, 2007 4:28 pm

Bericht door Imane »

Imane schreef:
+++++++++++++++++++++++++++++
Bericht verwijderd.
Dat was geen mooie taal, Imane.

M.
+++++++++++++++++++++++++++++

Vind je? Hmmm..ik vond het anders wel een mooie taal.
La illaha ill Allah wa Mohammadan Rasoeloelah.
Imane
Berichten: 129
Lid geworden op: di jun 19, 2007 4:28 pm

Bericht door Imane »

anouska19 schreef:
Imane schreef:
Freya schreef:Anouska, Imane is gewoon een vervelende trien, die hier niet is om te discussieren op inhoud. Ze loopt gewoon te zieken en kijkt wie er hapt in haar achterlijke posten.

Dan kan ze daar weer lekker over kletsen op msn of wat dan ook met andere moslimas.
Stiktoch in je haat, moppie.
De enige vervelende trien hier, ben jij.
Dat is duidelijk.

waarom zou een mod dat willen doen ?????
als jij het zelf niet hebt geschreven ???
Weet ik niet.
In ieder geval, één ding is duidelijk: Dat heb ik niet geschreven.
En ookal heb je het iq van een doperwt, dat kun je meteen zien.
La illaha ill Allah wa Mohammadan Rasoeloelah.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ik denk ook dat Imane het niet geschreven heeft...

raar
Laa ilaaha illallaah
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Imane schreef:
anouska19 schreef:
Imane schreef: Stiktoch in je haat, moppie.
De enige vervelende trien hier, ben jij.
Dat is duidelijk.

waarom zou een mod dat willen doen ?????
als jij het zelf niet hebt geschreven ???
Weet ik niet.
In ieder geval, één ding is duidelijk: Dat heb ik niet geschreven.
En ookal heb je het iq van een doperwt, dat kun je meteen zien.

TEN 1E HEB JE ZELF HET IQ VAN EEN DOPERWT ANDERS HAD JE WEL GEZIEN DAT AISHA NIET IN STAAT WAS OM JA OF NEE TE ZEGGEN ..EN DAT JE BINNEN DE ISLAM WEL UITGEHUWLIJKD MAG WORDEN WANT DAT GEBEURD NOG DAGELIJKS OOOK ...
DAT JIJ NOG STEEDS NIET KAN BEKENNEN DAT MO VRESLEIJKE DINGEN HEEFT GEDAAN ZEGT GENOEG OVER JOU
TEN 2E IK SCHRIJF ZO VAAK EERST IETS IN HET PAARS EN DAN IN HET BLAUW DUS HET HAD NET ZO GOED VAN JOU KUNENN ZIJN !!!!
the truth will set you free!!!!
Imane
Berichten: 129
Lid geworden op: di jun 19, 2007 4:28 pm

Bericht door Imane »

anouska19 schreef:
Imane schreef:
anouska19 schreef:
waarom zou een mod dat willen doen ?????
als jij het zelf niet hebt geschreven ???
Weet ik niet.
In ieder geval, één ding is duidelijk: Dat heb ik niet geschreven.
En ookal heb je het iq van een doperwt, dat kun je meteen zien.

TEN 1E HEB JE ZELF HET IQ VAN EEN DOPERWT ANDERS HAD JE WEL GEZIEN DAT AISHA NIET IN STAAT WAS OM JA OF NEE TE ZEGGEN ..EN DAT JE BINNEN DE ISLAM WEL UITGEHUWLIJKD MAG WORDEN WANT DAT GEBEURD NOG DAGELIJKS OOOK ...
DAT JIJ NOG STEEDS NIET KAN BEKENNEN DAT MO VRESLEIJKE DINGEN HEEFT GEDAAN ZEGT GENOEG OVER JOU
TEN 2E IK SCHRIJF ZO VAAK EERST IETS IN HET PAARS EN DAN IN HET BLAUW DUS HET HAD NET ZO GOED VAN JOU KUNENN ZIJN !!!!
1. Hoe weet jij of Aicha(Radialahou 'anha) in staat was om ja en nee te zeggen? Was jij erbij? Kende jij Aicha? Nee, dus hou je klep.

2. Dus jij wilt beweren dat uithuwelijken binnen de Islam niet verboden is? Wie ben jij om dat te bepalen? Uithuwelijking is verboden schat. En dat dat nog steeds gebeurd betekent niet dat het toegestaan is. Er worde dagelijks zoveel dingen gedaan door moslims, die verboden zijn in de Islaam. Maar dat maakt datgene dan toch niet toegankelijk in de Islam? Gebruik je hersens voor de verandering.
3. Jij wilt gewoon niet geloven dat ik het niet heb geschreven.
Lekker belangrijk. Of je het nou gelooft of niet, i don't give a shit.
Alleen is één ding nu echt duidelijk: Je hebt het iq van een doperwt.
(hmmm..doperwten..)
La illaha ill Allah wa Mohammadan Rasoeloelah.
Imane
Berichten: 129
Lid geworden op: di jun 19, 2007 4:28 pm

Bericht door Imane »

Vera schreef:Ik denk ook dat Imane het niet geschreven heeft...

raar
Ja, raar hè?
Ach..één of ander mod probeerde 'grappig' te zijn.
Nou 'hahahaha', ik heb in tijden niet zo gelachen joh!
Bravo!
La illaha ill Allah wa Mohammadan Rasoeloelah.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Imane schreef:
anouska19 schreef:
Imane schreef: Weet ik niet.
In ieder geval, één ding is duidelijk: Dat heb ik niet geschreven.
En ookal heb je het iq van een doperwt, dat kun je meteen zien.

TEN 1E HEB JE ZELF HET IQ VAN EEN DOPERWT ANDERS HAD JE WEL GEZIEN DAT AISHA NIET IN STAAT WAS OM JA OF NEE TE ZEGGEN ..EN DAT JE BINNEN DE ISLAM WEL UITGEHUWLIJKD MAG WORDEN WANT DAT GEBEURD NOG DAGELIJKS OOOK ...
DAT JIJ NOG STEEDS NIET KAN BEKENNEN DAT MO VRESLEIJKE DINGEN HEEFT GEDAAN ZEGT GENOEG OVER JOU
TEN 2E IK SCHRIJF ZO VAAK EERST IETS IN HET PAARS EN DAN IN HET BLAUW DUS HET HAD NET ZO GOED VAN JOU KUNENN ZIJN !!!!
1. Hoe weet jij of Aicha(Radialahou 'anha) in staat was om ja en nee te zeggen? Was jij erbij? Kende jij Aicha? Nee, dus hou je klep.

2. Dus jij wilt beweren dat uithuwelijken binnen de Islam niet verboden is? Wie ben jij om dat te bepalen? Uithuwelijking is verboden schat. En dat dat nog steeds gebeurd betekent niet dat het toegestaan is. Er worde dagelijks zoveel dingen gedaan door moslims, die verboden zijn in de Islaam. Maar dat maakt datgene dan toch niet toegankelijk in de Islam? Gebruik je hersens voor de verandering.
3. Jij wilt gewoon niet geloven dat ik het niet heb geschreven.
Lekker belangrijk. Of je het nou gelooft of niet, i don't give a shit.
Alleen is één ding nu echt duidelijk: Je hebt het iq van een doperwt.
(hmmm..doperwten..)
1. dat staat in dekoran zelf ..er zijn op dit forum al 10000x keer hadith geplaats daarover dus houd zelf je klep ...en ga lezen ..
2. dat weet ik ook wel maar die andere dingen worden gedaan omdat het mag van de koran sterker nog de koran geeft ze daar opdracht toe ..heilige oorlog vrouwen slaan, ongelovigen vermoorden enz enz ..dus je hebt zelfs niet eens het iq van een stoeptegel maar ik ben zelf klaar met schelden ..jij wilt toch niet zien hoe geweldadig mohammed was ...
3.hierbij neem ik dan maar aan dat jij dat niet hebt geschreven omdat je erop staat ...
Laatst gewijzigd door maria20 op wo jun 20, 2007 5:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
Imane
Berichten: 129
Lid geworden op: di jun 19, 2007 4:28 pm

Bericht door Imane »

anouska19 schreef:
Imane schreef:
anouska19 schreef:
TEN 1E HEB JE ZELF HET IQ VAN EEN DOPERWT ANDERS HAD JE WEL GEZIEN DAT AISHA NIET IN STAAT WAS OM JA OF NEE TE ZEGGEN ..EN DAT JE BINNEN DE ISLAM WEL UITGEHUWLIJKD MAG WORDEN WANT DAT GEBEURD NOG DAGELIJKS OOOK ...
DAT JIJ NOG STEEDS NIET KAN BEKENNEN DAT MO VRESLEIJKE DINGEN HEEFT GEDAAN ZEGT GENOEG OVER JOU
TEN 2E IK SCHRIJF ZO VAAK EERST IETS IN HET PAARS EN DAN IN HET BLAUW DUS HET HAD NET ZO GOED VAN JOU KUNENN ZIJN !!!!
1. Hoe weet jij of Aicha(Radialahou 'anha) in staat was om ja en nee te zeggen? Was jij erbij? Kende jij Aicha? Nee, dus hou je klep.

2. Dus jij wilt beweren dat uithuwelijken binnen de Islam niet verboden is? Wie ben jij om dat te bepalen? Uithuwelijking is verboden schat. En dat dat nog steeds gebeurd betekent niet dat het toegestaan is. Er worde dagelijks zoveel dingen gedaan door moslims, die verboden zijn in de Islaam. Maar dat maakt datgene dan toch niet toegankelijk in de Islam? Gebruik je hersens voor de verandering.
3. Jij wilt gewoon niet geloven dat ik het niet heb geschreven.
Lekker belangrijk. Of je het nou gelooft of niet, i don't give a shit.
Alleen is één ding nu echt duidelijk: Je hebt het iq van een doperwt.
(hmmm..doperwten..)
1. dat staat in dekoran zelf ..er zijn op dit forum al 10000x keer hadith geplaats daarover dus houd zelf je klep ...en ga lezen ..
2. dat weet ik ook wel debiel maar die andere dingen worden gedaan omdat het mag van de koran sterker nog de koran geeft ze daar opdracht toe ..heilige oorlog vrouwen slaan, ongelovigen vermoorden enz enz ..dus je hebt zelfs niet eens het iq van een stoeptegel maar ik ben zelf klaar met schelden ..jij wilt toch niet zien hoe geweldadig mohammed was ...
3.hierbij neem ik dan maar aan dat jij dat niet hebt geschreven omdat je erop staat ...

1. Denk even na, randdebiel. Hoe kan Aicha tegen haar wil getrouwd zijn, als uithuwelijking zo verboden is? Aaargh..daar word ik zo moe van, dat gezeik van jullie. Hou je slurf een keer en denk ná.
2.Als je dat weet, hoezo begin je er dan over? Zegt weer iets over je iq, doperwt.
Tip: Lees de hadieths aandachtig en haal meerdere hadieths naarboven die betrekking hebben op een bepaald onderwerp. Ga dan goed nadenken en kom dan pas tot een conclusie.
Ipv één hadieth lezen en meteen blerren.
La illaha ill Allah wa Mohammadan Rasoeloelah.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

[1. Denk even na, randdebiel. Hoe kan Aicha tegen haar wil getrouwd zijn, als uithuwelijking zo verboden is? Aaargh..daar word ik zo moe van, dat gezeik van jullie. Hou je slurf een keer en denk ná.
2.Als je dat weet, hoezo begin je er dan over? Zegt weer iets over je iq, doperwt.
Tip: Lees de hadieths aandachtig en haal meerdere hadieths naarboven die betrekking hebben op een bepaald onderwerp. Ga dan goed nadenken en kom dan pas tot een conclusie.
Ipv één hadieth lezen en meteen blerren. [/color][/quote]


nee het wordt tijd dat jij zelf gaat ndenken ..je hebt echt een psychiater nodig als je denkt dat een 6 jarige meisje ja of nee kan zeggen en weet wat ze aan het doen is ..
echt heeeeel heel zielig is dit maar goed dit bewijst dat je wel gebrainwashed bent ...
2. je leest niet !!!!!! heel veel moslims doen die dingen omdat het staat in de koran ...!!!
the truth will set you free!!!!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

maria20

Ondanks het feit dat je het grootste gelijk van de wereld hebt moet je niet meegaaan in haar scheldpartij.

Ga er boven staan en laten zij de wereld maar laten zien wat de islam in werkelijkheid is.
En gebruik onze UFI's ten faveure van FFI en de vrijheid.

Kus.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

1. Hoe weet jij of Aicha(Radialahou 'anha) in staat was om ja en nee te zeggen? Was jij erbij? Kende jij Aicha? Nee, dus hou je klep.
Een kind van 6 (!!!) is niet in staat om dat te beoordelen!!!!
Vroeger niet, nu niet en nooit niet.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Ongeloofelijk! Waarom komen jullie telkens weer met Aisha op de proppen? Imane heeft jullie toch verteld hoe het zit?

Even ontopic.
Ik trouw later inshallah met een moslim. En een goeie :D
Ik heb al namen verzonnen voor onze kinderen.
Echte poldermoslims :smile: met blauwe ogen!
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

imane schreef:Dus jij wilt beweren dat uithuwelijken binnen de Islam niet verboden is? Wie ben jij om dat te bepalen? Uithuwelijking is verboden schat. En dat dat nog steeds gebeurd betekent niet dat het toegestaan is. Er worde dagelijks zoveel dingen gedaan door moslims, die verboden zijn in de Islaam. Maar dat maakt datgene dan toch niet toegankelijk in de Islam? Gebruik je hersens voor de verandering.
Imane meisje, in de koran staat duidelijk vermeld dat de VADER een goede moslim als bruidegom voor zijn dochter moet gaan zoeken.
Verder staat er dat een vrouw JA of NEE màg zeggen als ze wordt uitgehuwelijkt (indien de vader met een doodvreemde vent afkomt waar je mee moet huwen, dan IS dat uithuwelijken).

Een VROUW màg dus NEE zeggen.... een maagd daarentegen màg haar vader niet tegenspreken. En als een maagd zwijgt (zoals Aisha deed, het kind van zes wist geeneens waarover het ging) dan betekent dat TOESTEMMEN zei Mohammed.

Uithuwelijken is DOODNORMAAL in islam Imane. En als maagd betekent je zwijgen zelfs je toestemming. En als je als maagd je mond opendoet om nee te zeggen dan krijg je klop van je vader want die duldt geen tegenspraak.
Laatst gewijzigd door Manon op wo jun 20, 2007 4:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ashadoe schreef:Ongeloofelijk! Waarom komen jullie telkens weer met Aisha op de proppen? Imane heeft jullie toch verteld hoe het zit?

Nee. Imane heeft dat niet.
En ik ben niet met Aisha op de proppen gekomen!!!!!!
maar als er dan toch moet worden gelogen over Aisha wil ik dat op zeker ff rechtzetten.!!!!


Even ontopic.
Ik trouw later inshallah met een moslim. En een goeie :D
Ik heb al namen verzonnen voor onze kinderen.
Echte poldermoslims :smile: met blauwe ogen!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ashadoe schreef:Ongeloofelijk! Waarom komen jullie telkens weer met Aisha op de proppen? Imane heeft jullie toch verteld hoe het zit?

Even ontopic.
Ik trouw later inshallah met een moslim. En een goeie :D
Ik heb al namen verzonnen voor onze kinderen.
Echte poldermoslims :smile: met blauwe ogen!
insha'Allah!

Ik dacht al, goh, als ik nou eens met een bekeerde moslimman zou trouwen, ook blond en blauwe ogen, word wel stoer gezin. Blonde Mohammed en zijn blauw ogige zusje Fatima.

Haha, nee hoor. Ik weet met wie ik trouwen wil, dus onze kindjes worden insha'Allah een mix.. En krijgen ook andere namen..
Laa ilaaha illallaah
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Thomas schreef:maria20

Ondanks het feit dat je het grootste gelijk van de wereld hebt moet je niet meegaaan in haar scheldpartij.

Ga er boven staan en laten zij de wereld maar laten zien wat de islam in werkelijkheid is.
En gebruik onze UFI's ten faveure van FFI en de vrijheid.

Kus.

Thomas

klopt thomas je hebt gelijk..normaal scheld ik ook nooit maar dat van aisha dat doet mij pijn ..weet je waarom???
ik moet lke keer aan maddie denken ..arme maddie ...
en dat is ook gewoon wat er met aisha is gebeurd ..door een pedofiel uit haar omgeving weg genomen .arme arme maddie ..en aisha ..
the truth will set you free!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

anouska19 schreef:
Imane schreef:Ja, inchallah zal ik ook met een moslimman trouwen!
Zie mezelf graag het Paradijs betreden met mijn man en kinderen, inchallah..


En wat mij betreft kan je niet snel genoeg trouwen meisje.
Ik zou me maar snel laten uithuwelijken.

oh mijn god en jij liep gisteren constant te lullen dat uithuwlijken verboden is !!!
wat is dat met jou ???
je spreekt jezelf constant tegn ...!!
je hebt gisteren 100000000x herhaald dat uithuwelijken haram is en dat de profeet dat verboden heeft en nu zeg je dit ??
goed ik weet genoeg !!!en ik denk anderen ook !!!!

OMG!
Ik vraag me af of jij je wel echt verdiept hebt in de Islam.
Anders had je namelijk wel geweten dat uithuwelijk in de Islam niet toegestaan is.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

Vera schreef:
Ashadoe schreef:Ongeloofelijk! Waarom komen jullie telkens weer met Aisha op de proppen? Imane heeft jullie toch verteld hoe het zit?

Even ontopic.
Ik trouw later inshallah met een moslim. En een goeie :D
Ik heb al namen verzonnen voor onze kinderen.
Echte poldermoslims :smile: met blauwe ogen!
insha'Allah!

Ik dacht al, goh, als ik nou eens met een bekeerde moslimman zou trouwen, ook blond en blauwe ogen, word wel stoer gezin. Blonde Mohammed en zijn blauw ogige zusje Fatima.

Haha, nee hoor. Ik weet met wie ik trouwen wil, dus onze kindjes worden insha'Allah een mix.. En krijgen ook andere namen..
Benjamin lijkt me een mooie naam :-)
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Chaimae schreef:
anouska19 schreef:
Imane schreef:Ja, inchallah zal ik ook met een moslimman trouwen!
Zie mezelf graag het Paradijs betreden met mijn man en kinderen, inchallah..


En wat mij betreft kan je niet snel genoeg trouwen meisje.
Ik zou me maar snel laten uithuwelijken.

oh mijn god en jij liep gisteren constant te lullen dat uithuwlijken verboden is !!!
wat is dat met jou ???
je spreekt jezelf constant tegn ...!!
je hebt gisteren 100000000x herhaald dat uithuwelijken haram is en dat de profeet dat verboden heeft en nu zeg je dit ??
goed ik weet genoeg !!!en ik denk anderen ook !!!!

OMG!
Ik vraag me af of jij je wel echt verdiept hebt in de Islam.
Anders had je namelijk wel geweten dat uithuwelijk in de Islam niet toegestaan is.
ik heb me er heel erg in verdiept en leer elke dag weer bij ..
maar ach ga dutch hierover maar vragen zij weet dit beter dan mij nog ...
laat de beste stuurlui maar spreken ...
the truth will set you free!!!!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Imane,

Ben je een bekeerlinge of een geboren moslima?

Uw taalgebruik past totaal niet bij het bescheiden maagdelijke moslimaatje dat zich zedelijk inpakt met de blik naar de schoenpunten en haar awrah aan niemand wenst te tonen (dus ook haar stem niet: die is ook héél awrah: goede moslimaatjes houden dus hun mond).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

circe schreef:Imane,

Ben je een bekeerlinge of een geboren moslima?

Uw taalgebruik past totaal niet bij het bescheiden maagdelijke moslimaatje dat zich zedelijk inpakt met de blik naar de schoenpunten en haar awrah aan niemand wenst te tonen (dus ook haar stem niet: die is ook héél awrah: goede moslimaatjes houden dus hun mond).
Wat denk je zelf, qua taalgebruik? Een geboren dus. Bovendien was haar oma op haar 13e getrouwd, dat zegt genoeg.
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Re: Waarom geen kinderen te krijgen met een moslim

Bericht door melihacan »

Fiona schreef:Wat zijn kinderen? De vrucht van liefde, de vrucht van een relatie, de passievrucht zoals Karel deGLastra van Loon het mooi noemt in één van zijn boeken. Het geschenk van een man waarvan je zielsveel houdt. Maar wat als die man een moslim is? Is dat geschenk dan niet vergiftigd?
Ik spreek zelf als een dochter van een moslimman een een niet-gelovige moeder. Ik verwijt mijn moeder niet om me op de wereld gezet te hebben, ten slotte hou ik van het leven en ik probeer er elke dag het beste van te maken
Maar wat ik wel de moeite waard vind om te vertellen, is dat wanneer je kinderen krijgt met een moslimman, je datzelfde leven héél ingewikkeld maakt voor jezelf en voor dat kind.
Ik begrijp dat je kinderen wilt maken met een man waarvan je zoveel houdt, dat je biologische klok je beveelt jezelf voort te planten met je geliefde, maar misschien is het dan even goed om de zaak nuchter en objectief te bekijken.
De laatste tijd heb ik hier vaak aan gedacht en ik heb in mezelf al, ook al was dit de bedoeling niet, een paar redenen gevonden om met een moslimman géén kinderen te maken.

- je kinderen zijn sowieso moslim, of ze dit nu willen of niet. ze hebben geen vrije keuze
- een jongen moet je besnijden. Niet het feit op zich, maar het principe dat het een verplichting is...
- een meisje zal later uit moeten groeien tot de persoonlijke slaaf van een moslimman, op elk gebied
- een jongetje zal rotverwend worden en erin gestampt krijgen dat hij vrouwen als vuilnis moet behandelen
-de kinderen zullen hoogstwaarschijnlijk naar de koranschool moeten gaan
- puberaal gedrag wordt niet getolereerd en hoewel het gedrag niet excessief moet worden, is het toch fundamenteel in de gezonde ontwikkeling van een kind
- sociaal contact met niet gelovigen wordt niet echt geaccepteerd en voor meisjes zijn vriendjes, moslim of niet, uit den boze
- soms wordt er de hoofddoek opgelegd
- ...

Kortom, de opvoeding die de moslims geven aan hun kinderen kadert niet in de westerse mentaliteit, en is dus niet geschikt om mee te draaien in de hedendaagse maatschappij. Er zijn waarschijnlijk nog tal van andere redenen, waar ik momenteel niet op kan komen. Maar mijn enige besluit is dat het beter is om het rationeel te bekijken...

Gutte gut...krijg bijna medelijden. Een moslimman is een monster!

Vrouw als vuilnis behandelen??? Meid waar haal je dat allemaal vandaan?
Een getraumatiseerde kind..arme kind. Welkom op Fait Freedom.
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Plaats reactie