Griezelen met moslimabekeerlingen.

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

faith jij weet evengoed als iedereen hier dat de koran maar 1 ding te zeggen heeft over ongelovigen :

moord al die beesten uit.

Jij weet dat dat de waarheid is. Kan je er alstublieft rekening mee houden ?
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

tomc schreef:faith jij weet evengoed als iedereen hier dat de koran maar 1 ding te zeggen heeft over ongelovigen :

moord al die beesten uit.

Jij weet dat dat de waarheid is. Kan je er alstublieft rekening mee houden ?
dat is jou versie tomc, maar zo werkt het niet!
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

tomc schreef:Kunnen we anders niet gewoon niemand zwakzinnig noemen ?

Faith, jij weet perfect wat voor een verderfelijke dingen er in de koran staan ... zou jij met jezelf kunnen leven als je dat "normaal" zou vinden ? Massamoord, roven, verkrachtingen, ...

Ook moet het je duidelijk zijn dat islam samenlevingen vernield ...

En geef het antwoord dat je wilt hoor. Ik ben echt benieuwd naar wat je antwoord is, en hoe onbeleefder je het maakt, hoe beter ik het zal begrijpen, dus laat je gaan he.
beste tomc, hier het bewijs

Men vind alleen troost en rust in elkaar, wanneer er sprake is van liefde en niet wanneer er sprake is van huishoudelijk geweld en/of verkrachting binnen het huwlijk.
Verkrachting is een term die gebruikt wordt wanneer seksuele gemeenschap plaatsvindt tegen een persoons wil in en/of zonder zijn toestemming. Het moge duidelijk zijn dat dit zowel binnen als buiten een huwlijk een schokkende/traumatische ervaring is voor het slachtoffer.
Westerse studies hebben aangegeven dat slachtoffers van verkrachting binnen het huwlijk vaak meer emotioneel gekwetst zijn dan slachtoffers van andere vormen van verkrachting. Om deze redenen mag een man in de islam zijn vrouw NIET tot seks te dwingen (verkrachten). De hadith in kwestie geeft verder duidelijk aan dat een man totaal niet het recht heeft om zijn vrouw tot seks te dwingen.

bron: De vrouw in de islam
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

een stuk vervolg:

Allah SWT maakt duidelijk in dit vers dat wij niemand kunnen dwingen (zelfs niet uit goedwil om hen te redden van het hellevuur) tot de islam op welke manier dan ook, in islam is geen dwang.
Nu we weten dat het niet toegestaan is om niet-moslim tot de islam te dwingen is het vanzelfsprekend dat het voor moslims tevens niet toegestaan is om eigen broeders en zusters (in geloof) te dwingen tot religieuze plichten, in islam is een ieder namelijk verantwoordelijk voor zijn eigen daden, en een ieder bepaald tenslotte voor zichzelf op het einde welke keuzes hij maakt in zijn leven (o.a. m.b.t. het volgen van de regels van het geloof).
Uiteraard is het de plicht van elke moslim en moslima om broeders en zusters tot het goede aan te sporen en het kwade te verbieden (d.m.v. woorden), echter wij kunnen anderen niet dwingen om bepaalde dingen niet te doen. De eind-keuze ligt tenslotte bij een ieder zelf, de persoon in kwestie maakt zijn eigen keuze tenslotte en bepaalt voor zichzelf of hij de mede-adviezen van ouders en/of echtgenoot/echtgenote aanneemt.
Allah SWT zal ons beoordelen op onze intenties, en de intentie van iemand kan alleen op een juiste manier tot stand komen, wanneer er vrije keuze en vrije wil is in religie. Iemand die namelijk tot de islam of tot bepaalde daden gedwongen wordt verricht zijn daden niet uit liefde voor Allah, maar voor andermans verlangens. En dit aspect hoort niet thuis binnen de islam. Allah (SWT) wil zien wie er uit vrije wil van hem gaat houden en uit liefde voor hem zijn regels gaat volgen, degenen die uit dwang of andere motieven (bijv. politiek) zijn regels volgen zullen niet beloond worden, omdat hun intentie niet juist is. Kortom een juiste intentie en beproeving van de mens kan alleen tot stand komen wanneer er vrije wil en keuze is in religie, om deze redenen heeft Allah dan ook dwang in religie of religieuze verplichtingen verboden. Het moge duidelijk zijn met deze uitleg dat het dus tevens binnen de islam niet toegestaan is om een echtgenoot/echtgenote te dwingen tot seks.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

@faith:

Islam = koran
Islam = haddiths.

Ook in deze volgorde.
Zou jij je daaraan willen houden en geen onzinnige bronnen willen vermelden die wij niet kunnen checken!!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Thomas schreef:@faith:

Islam = koran
Islam = haddiths.

Ook in deze volgorde.
Zou jij je daaraan willen houden en geen onzinnige bronnen willen vermelden die wij niet kunnen checken!!!!!
zijn geen onzinnige bronnen, het zijn bestaande boeken Thomas
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

faith schreef:
Thomas schreef:@faith:

Islam = koran
Islam = haddiths.

Ook in deze volgorde.
Zou jij je daaraan willen houden en geen onzinnige bronnen willen vermelden die wij niet kunnen checken!!!!!
zijn geen onzinnige bronnen, het zijn bestaande boeken Thomas
Hebben we niets aan.
Geef nou eens een bron die we wel kunnen checken.

(Heeft Ariel ook al eens tegen je gezegd, volgens mij met een waarschuwing erbij.)

En buiten dat om.
Je kunt zo veel als jij wilt citeren uit boeken wat je wilt.
Maar de enige boeken die tellen zijn de koran en de haddiths.

Als we ons nu eens tot deze boeken (waar de hele islam op is gebouwd) beperken!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Thomas schreef:
faith schreef:
Thomas schreef:@faith:

Islam = koran
Islam = haddiths.

Ook in deze volgorde.
Zou jij je daaraan willen houden en geen onzinnige bronnen willen vermelden die wij niet kunnen checken!!!!!
zijn geen onzinnige bronnen, het zijn bestaande boeken Thomas
Hebben we niets aan.
Geef nou eens een bron die we wel kunnen checken.

En buiten dat om.
Je kunt zo veel als jij wilt citeren uit boeken wat je wilt.
Maar de enige boeken die tellen zijn de koran en de haddiths.

Als we ons nu eens tot deze boeken (waar de hele islam op is gebouwd) beperken!!!
hoe voelt het nou om het tegenbewijs te moeten lezen Thomas, je bent duidelijk aangetast erdoor :lol:
deze boeken zijn voor JOU onzinnig omdat ze je tegenspreken.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

faith schreef:een stuk vervolg:

Allah XXX maakt duidelijk in dit vers dat wij niemand kunnen dwingen (zelfs niet uit goedwil ...
Geabrogeerd.

En leg ook meteen uit hoe het komt dat GEEN ENKELE moslimgemeenschap deze regel respecteerd.

Leg ook meteen eens uit waarom dat niet op moslims zelf van toepassing is. Vallen moslims die niet geloven niet onder "iemand" ?

Alle je weet evengoed als iedereen hier dat wat je zegt een leugen is. Zo werkt het niet in de islam. Spijtig maar helaas, er bestaat zoiets als de realiteit.

Als wat je zegt waar is, dan kan sharia niet bestaan, want dan kan niemand verwacht worden daar naar te luisteren. Dus sorry, maar moslims volgen dit helemaal niet. Dit is, klaar en simpel, een leugen.

En ja veel mensen vertellen deze leugen zonder dat ze weten dat ze liegen. Dat maakt het niet minder vals.
Laatst gewijzigd door tomc op vr aug 17, 2007 11:06 am, 1 keer totaal gewijzigd.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

tomc schreef:
faith schreef:een stuk vervolg:

Allah XXX maakt duidelijk in dit vers dat wij niemand kunnen dwingen (zelfs niet uit goedwil ...
Geabrogeerd.

En leg ook meteen uit hoe het komt dat GEEN ENKELE moslimgemeenschap deze regel respecteerd.

Leg ook meteen eens uit waarom dat niet op moslims zelf van toepassing is. Vallen moslims die niet geloven niet onder "iemand" ?

Alle je weet evengoed als iedereen hier dat wat je zegt een leugen is. Zo werkt het niet in de islam. Spijtig maar helaas, er bestaat zoiets als de realiteit.
vertel mij maar eens wie jou dan dwingt om een moslim te worden/zijn
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Wat moet ik lezen? Ik lees niets faith?
Ik lees alleen dat jij de islam wilt verdedigen op foute info.

Het enige dat ik vraag is om - net als iedere rechtgeaarde moslim - uit te gaan van de koran en de haddiths.
Want DAT is de islam.
Niet een of ander geromantiseerd boek waar geen enkele rechtgeaarde moslim iets aan heeft.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Thomas schreef:Wat moet ik lezen? Ik lees niets faith?
Ik lees alleen dat jij de islam wilt verdedigen op foute info.

Het enige dat ik vraag is om - net als iedere rechtgeaarde moslim - uit te gaan van de koran en de haddiths.
Want DAT is de islam.
Niet een of ander geromantiseerd boek waar geen enkele rechtgeaarde moslim iets aan heeft.
oh ja? spreek je nou voor moslims? tegenstrijdig hoor
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

faith schreef:vertel mij maar eens wie jou dan dwingt om een moslim te worden/zijn
Waar was jij vorig jaar tijdens die betoging ? De ENIGE wet die kritiek verbied op de pedofiele profeet is de sharia. Napoleonistische wet werkt doodsimpel : iedereen die 75 jaar dood is, is "fair game". Zeg erover wat je wil, wanneer je wil, wat dan ook, inclusief foto's van zijn buitenechtelijke kinderen, ... al wat je wilt.

Als iedereen vrij is om dat stuk sharia wel of niet te respecteren, hoe kan er dan een betoging geweest zijn ??? Zelfs in vlaanderen wordt ik verwacht mij aan sharia te houden.

En jij weet dat.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

tomc schreef:
faith schreef:vertel mij maar eens wie jou dan dwingt om een moslim te worden/zijn
Waar was jij vorig jaar tijdens die betoging ? De ENIGE wet die kritiek verbied op de pedofiele profeet is de sharia.

Als iedereen vrij is om dat wel of niet te respecteren, hoe kan er dan een betoging geweest zijn. Zelfs in vlaanderen wordt ik verwacht mij aan sharia te houden.

En jij weet dat.
hahhahaa je maakt me wel aan het lachen hoor hahahha
je kunt het wel vertellen hoor ;)
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

en niemand heeft tegen jou gezegd: jij MOET moslim worden
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Dit is je antwoord ? Zit je echt zonder argumenten nu ?

Vertel eens waarom ik de pedofiele profeet niet mag beledigen dan ? Hij was een volkomen verderfelijk figuur, en dat weet jij ook.

Euhm mij verplichten mij aan de sharia te houden is exact hoe verschillend van godsdienst opdringen ? Niet-moslims zijn uiteraard niet gebonden door de sharia, en dus is de pedofiele profeet zijn verderfelijkheden opengooien perfect toegestaan.
Laatst gewijzigd door tomc op vr aug 17, 2007 11:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

tomc schreef:Dit is je antwoord ? Zit je echt zonder argumenten nu ?

Vertel eens waarom ik de pedofiele profeet niet mag beledigen dan ? Hij was een volkomen verderfelijk figuur, en dat weet jij ook.
beledig jij lekker wie je beledigen wilt ik hou je niet tegen, ik LUISTER alleen niet naar die onzin van je, dat is heel wat anders.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Iedereen hier weet anders perfect wie hier onzin aan het vertellen is hoor.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Beantwoord de volgende simpele vraag :

Wat willen moslims zeggen als ze massaal betogen dat kritiek op de pedofiel die ze aanbidden niet kan ?

Dat is een betoging, doodsimpel, dat niet-moslims zich aan de sharia dienen te houden. En dat kan niet.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

faith schreef:
Thomas schreef:Wat moet ik lezen? Ik lees niets faith?
Ik lees alleen dat jij de islam wilt verdedigen op foute info.

Het enige dat ik vraag is om - net als iedere rechtgeaarde moslim - uit te gaan van de koran en de haddiths.
Want DAT is de islam.
Niet een of ander geromantiseerd boek waar geen enkele rechtgeaarde moslim iets aan heeft.
oh ja? spreek je nou voor moslims? tegenstrijdig hoor
ROOKGORDIJNEN.
DRAAIKONT

Ik spreek voor mezelf.
Maar als uitgangspunt voor de discussie over de islam wil ik uitgaan van de documenten die iedere rechtgeaarde moslim als de enige echte documenten ziet: De koran en de haddiths.!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Thomas schreef:
faith schreef:
Thomas schreef:Wat moet ik lezen? Ik lees niets faith?
Ik lees alleen dat jij de islam wilt verdedigen op foute info.

Het enige dat ik vraag is om - net als iedere rechtgeaarde moslim - uit te gaan van de koran en de haddiths.
Want DAT is de islam.
Niet een of ander geromantiseerd boek waar geen enkele rechtgeaarde moslim iets aan heeft.
oh ja? spreek je nou voor moslims? tegenstrijdig hoor
ROOKGORDIJNEN.
DRAAIKONT

Ik spreek voor mezelf.
Maar als uitgangspunt voor de discussie over de islam wil ik uitgaan van de documenten die iedere rechtgeaarde moslim als de enige echte documenten ziet: De koran en de haddiths.!
WAAILAP HAHA
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Vertel eens faith wat jij eigenlijk hier doet ?

Ben jij hier gewoon random aan het spammen of heb je echt een doel ?
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

tomc schreef:Vertel eens faith wat jij eigenlijk hier doet ?

Ben jij hier gewoon random aan het spammen of heb je echt een doel ?
hmm dat kan ik nu beter aan jou vragen, als je namelijk beter had gelezen had je deze vraag niet hoeven te stellen :question:
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

tomc schreef:Vertel eens faith wat jij eigenlijk hier doet ?

Ben jij hier gewoon random aan het spammen of heb je echt een doel ?
Niet verder vertellen Tomc maar..........
Ze is ingehuurd door FFI om antireclame te maken voor de islam.

And she is doing a hell of a job!!!!!!!!!!!

Wat een grandioze UI.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

worthy:
Plaats reactie