Griezelen met moslimabekeerlingen.

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Teva Teff schreef:
Silly schreef:
Ik zeg hierbij dat ik ze wel veelvuldig heb mogen ontvangen, bijna allemaal van opgefokte moslimventjes en moslimmutsen en achterlijke christenen die een persoonlijke eeuwige Tevamarteling in de hel wel een aangename gedachte vonden.
weet je dat ik het gewoon een belediging vind dat ik vergeleken wordt met een moslim...
Ik vind een helledreiger een verachterlijk persoon.
Jij niet?
of course i do sir..
maar ik zal niet dreigen hoor, en keur het af wanneer (zelfs) een christen dat doet...

het zou geen gewoonte moeten worden...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:
Ariel schreef:Vertel me Teva, wat heeft het voor zin om iemand idioot te noemen , of muts, of erger, als je er verder geen weloverdachte post van maakt.
Ik ben niet onder de indruk van jouw posten.
Tot nu toe heb ik weinig constructiefst uit je posten kunnen lezen.
Waarschijnlijk komt dat uit gebrek van kennis van Islam.
We zijn hier niet om te schelden, maar om kennis te delen.

Ik hoop dat jij eens heel snel met jouw kennis van Islam op de proppen komt.

Vriendelijke groet.
Ik ben niet onder de indruk van deze reactie, net zo weinig als van je vorige reacties over ditzelfde onderwerp.
Kijken of je onder de indruk raakt als ik je een paar weken op vakantie stuur Teva.
En dit is niet dreigen maar een waarschuwing.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:
Ariel schreef:Vertel me Teva, wat heeft het voor zin om iemand idioot te noemen , of muts, of erger, als je er verder geen weloverdachte post van maakt.
Ik ben niet onder de indruk van jouw posten.
Tot nu toe heb ik weinig constructiefst uit je posten kunnen lezen.
Waarschijnlijk komt dat uit gebrek van kennis van Islam.
We zijn hier niet om te schelden, maar om kennis te delen.

Ik hoop dat jij eens heel snel met jouw kennis van Islam op de proppen komt.

Vriendelijke groet.
Ik ben niet onder de indruk van deze reactie, net zo weinig als van je vorige reacties over ditzelfde onderwerp.
Kijken of je onder de indruk raakt als ik je een paar weken op vakantie stuur Teva.
En dit is niet dreigen maar een waarschuwing.

Vriendelijke groet.
Duidelijk, in meer dan 1 opzicht.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Teva, ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is, we zijn hier niet om elkaar uit te schelden. Als jij gewoon normaal met mij om kan/wil gaan dan kan ik dat ook. Wij delen duidelijk allebei een andere mening, maar dat is geen reden om te gaan schelden toch? Ik hoop dat Ariel duidelijk genoeg is geweest tegen je.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

faith schreef:Teva, ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is, we zijn hier niet om elkaar uit te schelden. Als jij gewoon normaal met mij om kan/wil gaan dan kan ik dat ook. Wij delen duidelijk allebei een andere mening, maar dat is geen reden om te gaan schelden toch? Ik hoop dat Ariel duidelijk genoeg is geweest tegen je.
Echt veel begrijpen doe je niet. Eigenlijk begrijp je er helemaal niets van.
Maakt verder niet uit, vrouwe Ariel begrijpt er ook weinig van.
Voorlopig vind ik het wel eventjes genoeg zo, jij bent weer haarscherp uitgetekend zoals je bent, lees dit topic maar gewoon even na, bekijk het horrormoslimmeidenbekeerlingenfilmpje nog even en ga lekker alvast wat hobbezakmoslimkleertjes kopen met een potsierlijk hoofddeksel erbij om te oefenen hoe jij de rest van je leven over straat gaat. En weet als je je zo onder de normalen gaat vertonen, de meerderheid zal denken wat ik hier tegen je zeg: "wat loopt daar voor achterlijks voorbij".
Succes ermee, moslima Faith.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Teva Teff schreef:
faith schreef:Teva, ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is, we zijn hier niet om elkaar uit te schelden. Als jij gewoon normaal met mij om kan/wil gaan dan kan ik dat ook. Wij delen duidelijk allebei een andere mening, maar dat is geen reden om te gaan schelden toch? Ik hoop dat Ariel duidelijk genoeg is geweest tegen je.
Echt veel begrijpen doe je niet. Eigenlijk begrijp je er helemaal niets van.
Maakt verder niet uit, vrouwe Ariel begrijpt er ook weinig van.
Voorlopig vind ik het wel eventjes genoeg zo, jij bent weer haarscherp uitgetekend zoals je bent, lees dit topic maar gewoon even na, bekijk het horrormoslimmeidenbekeerlingenfilmpje nog even en ga lekker alvast wat hobbezakmoslimkleertjes kopen met een potsierlijk hoofddeksel erbij om te oefenen hoe jij de rest van je leven over straat gaat. En weet als je je zo onder de normalen gaat vertonen, de meerderheid zal denken wat ik hier tegen je zeg: "wat loopt daar voor achterlijks voorbij".
Succes ermee, moslima Faith.
.
blijkbaar snap je het dus nog steeds niet... ik vraag je duidelijk om niet meer te schelden en te beledigen. kennelijk heb je daar geen boodschap aan. je noemt opnieuw dingen als "horrormoslimmeiden''.
de enige die nu horror vertoond ben jij Teva. de manier waarop jij je mening wilt uiten is niet bepaald vriendelijk, en ik voel me niet geroepen om daarna te luisteren.
als jij denkt dat ik een moslim ben, mag je dat denken. je beledigd mij er niet mee hoor. mischien moet jij deze topic ook maar eens opnieuw lezen, en je zelf afvragen of dat schelden wel echt nodig is geweest. als je dat niet lukt kun je mischien beter even je mond houden tot het wel weer lukt.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ik ben niet de enige die koude rillingen krijgt bij het zien van deze reportage.
Jij blijkbaar niet.
Volgens mij omdat je op weg bent net zo te worden.
Hoeveel afstand er is tussen de Faith van nu en deze maffe moslima's en hoeveel afstand er zal zijn als jij "je religie eindelijk bij elkaar hebt geshopt" daar zijn de meningen over verdeeld.
Nogmaals, ik kan me niet druk worden als jij net zo'n moslimadwaallicht wil worden als deze gestoorde vrouwen.
Rede in een bekeerling praten, bijna 100% van de gevallen is dat verspilde moeite.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

de enige die nu horror vertoond ben jij
De intrede van instutionele slavernij en barbariteit, via Islam, in Europa wekt bij jou geen horror op?
Voor mij is deze in ieder geval erger dan de horror van de dood.

Slavernij heft persoonlijke verantwoordelijkheid en morele vraagstelling op, geeft zo innerlijke vrede. De prijs van deze innerljke vrede is onwezenlijk groot. Uit zich in een bijna niet doorbreekbare cirkel van bloedvergieten.
Jij bent nog maar eerste generatie Moslima. Je geloof verbiedt je te twijfelen aan je pasverworven innerlijke vrede. Je geloof verhindert je het prijskaartje te beredeneren dat aan je pasverworven innerlijke vrede hangt. Dingen verwerven zonder eerst de prijs die moet betaalt te checken is een teken van onmetelijke domheid.
Zeker als het om iets gaat waarvan je in je eigen leven zelfs de rente niet kan betalen.

Innerlijke vrede kan je ook op andere manieren verwerven. Daar moet je voor leven en leren. Je eigen verantwoordeljkheden en beslissingen nemen. Als je geluk hebt komt ze, de zo felbegeerde innerlijke vrede.
Pas op latere leeftijd, niet zo instant als met je keuze voor slavernij.
De ware innerlijke vrede komt pas nadat alle rekeningen zijn voldaan.

Zeg nou zelf, ga jij op latere leeftijd nog van je vrede kunnen genieten als je kleindochter in elkaar wordt geslagen omdat er een stuk van haar gezicht zichtbaar was. Als de middeleeuwse kapblokken terug in onze steden staan opgesteld.

Jij hebt dan de herinnering nog, hoe het was voor Islam.
Het is misschien een troost voor je dat met je achter achter kleinkinderen deze herinnering met jou gaat begraven zijn.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
katie
Berichten: 427
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 3:55 pm
Locatie: belgie

Bericht door katie »

Hier dus weer zoiets van een moslima site.
"Gothic" is niet meer in, de nieuwe trend is dus eventjes moslima worden.
Ze hebben trouwens ook hun eigen "last breath" muziekjes...
Tsssss.
Voer voor psychologen.

asalaam alaikoem wa rahmatoelahi wa barakatuhu.

ik zal mij heel kort voorstellen:

umm_khadija is mijn nickname.
mijn islamitische naam is karima,een nederlandse bekeerling sinds juni 2006.na een zware periode in mijn leven ben ik bij de islam gekomen en heb mij bekeerd ik was van christelijke basisschool naar atheist gegaan en van evangelie weer naar athietsme.
na jaren lang de hardrock/gothic wereld te hebben geleefd,ben ik toch weer met beide benen op de grond.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

dit is zeker boeiend.. vergelijken van muziekstijl met religie is toch absurd lijkt mij... dat kind heeft ze niet allemaal op een rijtje
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Teva Teff schreef:Ik ben niet de enige die koude rillingen krijgt bij het zien van deze reportage.
Jij blijkbaar niet.
Volgens mij omdat je op weg bent net zo te worden.
Hoeveel afstand er is tussen de Faith van nu en deze maffe moslima's en hoeveel afstand er zal zijn als jij "je religie eindelijk bij elkaar hebt geshopt" daar zijn de meningen over verdeeld.
Nogmaals, ik kan me niet druk worden als jij net zo'n moslimadwaallicht wil worden als deze gestoorde vrouwen.
Rede in een bekeerling praten, bijna 100% van de gevallen is dat verspilde moeite.
blijkbaar maak je je wel druk... en zeg gewoon moslima en geen maffe er voor, ik zeg toch ook geen maffe teva omdat ik het niet met je eens ben?
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Het is natuurlijk flauwekul, ik ben al jaren Reggae en Ska.
En Realist.
Muziek is om naar te luisteren en te genieten. That's it.

http://www.youtube.com/watch?v=N2t-sx3m ... ed&search=
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

vergelijken van muziekstijl met religie is toch absurd lijkt mij.
Lifestyleshopping ter bevestiging van individuele identificatie. Kenmerk van onze consumptiemaatschappij.
Je ruilt het ene neo-paganisme voor het andere.
Wat doe je als je bij waar monotheistisch paganisme bent aangeland, dat je individu opvreet en waar enkel met de dood verder wordt ingeruild.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

faith schreef:
Teva Teff schreef:Ik ben niet de enige die koude rillingen krijgt bij het zien van deze reportage.
Jij blijkbaar niet.
Volgens mij omdat je op weg bent net zo te worden.
Hoeveel afstand er is tussen de Faith van nu en deze maffe moslima's en hoeveel afstand er zal zijn als jij "je religie eindelijk bij elkaar hebt geshopt" daar zijn de meningen over verdeeld.
Nogmaals, ik kan me niet druk worden als jij net zo'n moslimadwaallicht wil worden als deze gestoorde vrouwen.
Rede in een bekeerling praten, bijna 100% van de gevallen is dat verspilde moeite.
blijkbaar maak je je wel druk... en zeg gewoon moslima en geen maffe er voor, ik zeg toch ook geen maffe teva omdat ik het niet met je eens ben?
Jou ontbreekt elk talent om mafkezerij te herkennen.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Teva Teff schreef:
faith schreef:
Teva Teff schreef:Ik ben niet de enige die koude rillingen krijgt bij het zien van deze reportage.
Jij blijkbaar niet.
Volgens mij omdat je op weg bent net zo te worden.
Hoeveel afstand er is tussen de Faith van nu en deze maffe moslima's en hoeveel afstand er zal zijn als jij "je religie eindelijk bij elkaar hebt geshopt" daar zijn de meningen over verdeeld.
Nogmaals, ik kan me niet druk worden als jij net zo'n moslimadwaallicht wil worden als deze gestoorde vrouwen.
Rede in een bekeerling praten, bijna 100% van de gevallen is dat verspilde moeite.
blijkbaar maak je je wel druk... en zeg gewoon moslima en geen maffe er voor, ik zeg toch ook geen maffe teva omdat ik het niet met je eens ben?
Jou ontbreekt elk talent om mafkezerij te herkennen.
om nog maar te zwijgen over jou
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Nou nou nou, MMM.
Raak ik daar helemaal overstuur van.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Teva Teff schreef:Nou nou nou, MMM.
Raak ik daar helemaal overstuur van.
moet je niet doen, want dan klopt deze uitspraak niet meer van je ;)
k kan me niet druk worden
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

faith schreef:
Teva Teff schreef:Nou nou nou, MMM.
Raak ik daar helemaal overstuur van.
moet je niet doen, want dan klopt deze uitspraak niet meer van je ;)
k kan me niet druk worden
Ook het talent voor het herkennen van sarcasme en cynisme ontbreken bij je.

En ga nu maar verder alleen spelen of een beetje in de readers digest uitvoering van de koran bladeren, ik ga even wat anders doen.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Teva Teff schreef:
faith schreef:
Teva Teff schreef:Nou nou nou, MMM.
Raak ik daar helemaal overstuur van.
moet je niet doen, want dan klopt deze uitspraak niet meer van je ;)
k kan me niet druk worden
Ook het talent voor het herkennen van sarcasme en cynisme ontbreken bij je.

En ga nu maar verder alleen spelen of een beetje in de readers digest uitvoering van de koran bladeren, ik ga even wat anders doen.
sarcasme laat ik inderdaad wel aan jou over. enne, vergeet niet optijd je luier te verschonen he teva

fijne dag verder, groet
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Waar het om gaat, is dat er iemand op deze thread, maar blijft proberen, met draaierij er uit te komen. Die uit waardeloze moslimpropagandaboekjes quote, maar totaal niets kan citeren uit de Koran en de hadith, de grondbeginselen van de Islam.

Als diegene daar niet mee uit de voeten kan, is diegene gewoon totaal ongeschikt om de Islam te verdedigen. Jip en Janneke is wellicht wat makkelijker om te lezen.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Probleem is natuurlijk dat de koran helemaal niet verdedigbaar is. Enkel blind schreeuwen is mogelijk. Dat doen ze dan ook.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Roelof schreef:
faith schreef:"ik praat niet met mensen die discirmineren!"
Kun je dan misschien uitleggen waarom jij het wel voor een sekte opneemt die iedereen die zich niet aan zijn dominante regels onderwerpt dusdanig discrimineert door deze met erger dan een beest te vergelijken en zijn onderdanen aan te zetten tot strijd, moord en doodslag tegen de andersdenkende medemens?

Dat heb ik Teva nog niet zien doen...
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Bericht door Adinah »

circe schreef: maar je ziet ook aan die meisjes dat ze dénken dat ze nog iets te zeggen zouden hebben hé, dat eentje dat gescheiden was (heeft ze geluk dat het kon!) omdat mijnheer na een paar weken over madame 2 begon (papiertje zal ook wel binnen geweest zijn zeker?).
Nou, met haar zie ik het uiteindelijk nog wel goed komen. Zij was de enige van de drie die nog een béétje mondig overkwam. Daar zat wel pit in, en daar houden moslimmannen nu eenmaal niet zo van. Ik zie met haar nog wel gebeuren dat ze over een paar jaar bij zichzelf al die regeltjes van zich af gooit, inziet dat ze een mega-vergissing heeft begaan en gewoon weer lekker haar leven gaat leven.

Die andere twee zaten er al te diep in. Die ene met MS is er helemaal van overtuigd dat ze de juiste weg heeft gekozen, en die heeft ook al kinderen - dus dan is de stap om terug te gaan veel groter (lees: onmogelijker). Dat meisje dat in Egypte ging wonen, vond ik een nogal onzeker meisje met niet veel power, en het zou me verbazen als het haar straks tegen blijkt te vallen en ze vindt de weg terug. Denk niet dat ze dat zal doen. Zij komt eerder over als iemand die zich dan gewoon maar in haar lot schikt en er het beste van probeert te maken.

Wel erg voor die ouders trouwens...sta je je ingesluierde dochter uit te zwaaien op Schiphol omdat ze in Egypte gaat wonen met een moslimkerel...ik had echt medelijden met ze. Het zal je kind toch maar wezen.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Mahalingam
Berichten: 52155
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Zelfs in Egypte griezelen ze van bekeerde moslima's. Tenminste als ik dit bericht juist begrijp:
http://info.kopp-verlag.de/news/zu-isla ... titen.html
Zu islamisch: Ägypten deportiert deutsche Islam-Konvertiten
Egypte deporteert een hele Duitse familie uit Baden-Würtenberg terug naar de Heimat. Al bij aankomst op het vliegveld van Cairo vielen ze op door hun gedrag en even later zijn ze in de gevangenis gegooid ter bewaring totdat ze gedeporteerd kunnen worden. Ze waren te gek erg Islamitisch aan het doen. Man, vrouw, twee zusters en moeder. Ze hadden na aankomst hun Duitse reispapieren verscheurd en verklaarden niet terug te willen naar de Dar al-Harb. De vrouwen lopen in een eigen verzonnen soort burka. Ze dragen witte handschoenen. Ze zijn lid van de sekte Al-Takfir wa al-Hidschra, een erkende terroristische organisatie (ook in Egypte en afkomstig uit Egypte).
De Duitse ambassade wil Egypte best ter wille zijn maar er zijn dan foto's nodig en daar verzetten ze zich tegen. Ze hebben aangekondigd nieuwe papieren direct te verscheuren. Ook wil de Duitse overheid de terugreis niet betalen want die ziet niet in hoe ze de kosten kunnen terugvorderen. En de Egyptenaren willen ook niet betalen. Dus blijven ze in het gevang zitten. Wie hun eten betaalt is onduidelijk.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ariel schreef:Ik ben benieuwd hoe het nou met die meisjes gaat.
Het is al een oude documentaire.
Ik ben benieuwd of ze nog allemaal zo enthousiast zijn.
Dat meisje op de boerderij zeg maar, draagt nu ook een gezichtssluier.
Laa ilaaha illallaah
Plaats reactie