Griezelen met moslimabekeerlingen.

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Vera schreef:
Ariel schreef:Ik ben benieuwd hoe het nou met die meisjes gaat.
Het is al een oude documentaire.
Ik ben benieuwd of ze nog allemaal zo enthousiast zijn.
Dat meisje op de boerderij zeg maar, draagt nu ook een gezichtssluier.
Goed zo. Ik ben van mening dat alle BEKEERDE moslima's een gezichtssluier moeten dragen, zodat wij hun gezichten niet meer hoeven te zien. Ik ben dus een voorstander voor deze schaamte sluiers.
Hun ogen hoeven niet bedekt, want ze moeten nog wel de walging op de gezichten van Nederlanders kunnen lezen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ariel schreef:
Vera schreef:
Ariel schreef:Ik ben benieuwd hoe het nou met die meisjes gaat.
Het is al een oude documentaire.
Ik ben benieuwd of ze nog allemaal zo enthousiast zijn.
Dat meisje op de boerderij zeg maar, draagt nu ook een gezichtssluier.
Goed zo. Ik ben van mening dat alle BEKEERDE moslima's een gezichtssluier moeten dragen, zodat wij hun gezichten niet meer hoeven te zien. Ik ben dus een voorstander voor deze schaamte sluiers.
Hun ogen hoeven niet bedekt, want ze moeten nog wel de walging op de gezichten van Nederlanders kunnen lezen.
Ook wanneer er een donker 'gaasje' voor de ogen is, zodat de ogen niet gezien kunnen worden, kan de draagster nog heel goed zien hoor.
Laa ilaaha illallaah
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ook wanneer er een donker 'gaasje' voor de ogen is, zodat de ogen niet gezien kunnen worden, kan de draagster nog heel goed zien hoor.
Goed zo, zink nog wat lager.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Vera,

Ken je dat meisje op de boederij persoonlijk? De geleerden verschillen van mening. Zo ben ik tegen de algehele bedekking en vele geleerden met me. De gehele bedekking past niet binnen de Nederlandse samenleving, en doet hiermee meer kwaad dan goed.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

De gehele bedekking past niet binnen de Nederlandse samenleving, en doet hiermee meer kwaad dan goed.
Past 'voorlopig' niet in de Nederlandse samenleving, bedoel je.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Chaimae schreef:Vera,

Ken je dat meisje op de boederij persoonlijk? De geleerden verschillen van mening. Zo ben ik tegen de algehele bedekking en vele geleerden met me. De gehele bedekking past niet binnen de Nederlandse samenleving, en doet hiermee meer kwaad dan goed.
Nee, het is meer via via. Ik hoorde dat ze enorm spijt heeft dat ze meegedaan heeft, omdat nu nog mensen achter haar emailadres/woonadres proberen te komen om haar ten huwlijk te vragen. Ook in de moskee, bij lezingen enzo, wordt ze constant gezien als "die van de documentaire".

Ik ben van mening dat de niqaab verplicht is. Waar je ook woont.
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Vera schreef:Ik ben van mening dat de niqaab verplicht is. Waar je ook woont.
Ik ben van mening - met alle respect - dat jij een paar vijzen en schroeven mist maw. dat je getikt bent en beter kan verhuizen naar SA, Iran of Pakistan!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

SDX schreef:
Vera schreef:Ik ben van mening dat de niqaab verplicht is. Waar je ook woont.
Ik ben van mening - met alle respect - dat jij een paar vijzen en schroeven mist maw. dat je getikt bent en beter kan verhuizen naar SA, Iran of Pakistan!
Over 2 jaar ga ik een halfjaar in Egypte wonen, over 5 jaar hopelijk voor altijd.
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Vera schreef:
SDX schreef:
Vera schreef:Ik ben van mening dat de niqaab verplicht is. Waar je ook woont.
Ik ben van mening - met alle respect - dat jij een paar vijzen en schroeven mist maw. dat je getikt bent en beter kan verhuizen naar SA, Iran of Pakistan!
Over 2 jaar ga ik een halfjaar in Egypte wonen, over 5 jaar hopelijk voor altijd.
Hopelijk voor altijd!!!!
Ik gun het je van harte Vera....

Goede reis en veel plezier.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Bericht door Adinah »

Vera schreef:
Ariel schreef:Ik ben benieuwd hoe het nou met die meisjes gaat.
Het is al een oude documentaire.
Ik ben benieuwd of ze nog allemaal zo enthousiast zijn.
Dat meisje op de boerderij zeg maar, draagt nu ook een gezichtssluier.
Is dat datzelfde meisje wat gescheiden was? Of heb ik dan de verkeerde voor me?
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Adinah schreef:
Vera schreef:
Ariel schreef:Ik ben benieuwd hoe het nou met die meisjes gaat.
Het is al een oude documentaire.
Ik ben benieuwd of ze nog allemaal zo enthousiast zijn.
Dat meisje op de boerderij zeg maar, draagt nu ook een gezichtssluier.
Is dat datzelfde meisje wat gescheiden was? Of heb ik dan de verkeerde voor me?
Klopt.
Laa ilaaha illallaah
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Vera,

De islam pleit voor een gulden middenweg en de profeet heeft ''extremisme'' in het geloof afgekeurd. Sterker nog, zowel de hoofddoek als de gehele bedekking passen niet in de psyche van de samenleving. Een dynamisch islam die zich rekenschap geeft van de maatschappelijke ontwikkelingen in de 21e eeuw en oog heeft voor universele mensenrechten. Of je er nou ''bedekt'' of ''halfnaakt'' bij loopt, niemand die erom vraag niet met respect te worden behandeld. De heersende lustgevoelens, daarvoor moeten we voor de heren maar een ander uitlaat bieden.

God, wat ben ik trots op het feit dat ik de hoofddoek niet draag.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae, we weten dat je nogal gemakkelijk hier onwaarheden plaatst. Probeer een beetje consistent te zijn. Is ook beter voor je opleiding. Liegende journalisten zijn bijzonder gewild, maar alleen als het niet opvalt.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Bericht door Adinah »

Ik mis iets? Vorige week snapte ze het nog dat dat Somalische meisje was gestenigd. Dit is een switch die ik iig echt niet bijhoud.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Vera: Ook in de moskee, bij lezingen enzo, wordt ze constant gezien als "die van de documentaire".
Hoe kunnen ze haar "herkennen"?
Die vrouwen zijn toch allemaal bedekt? Ze zien er allemaal hetzelfde uit.
Amorele atheistische nitwit
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Chaimae schreef:Vera,

De islam pleit voor een gulden middenweg en de profeet heeft ''extremisme'' in het geloof afgekeurd. Sterker nog, zowel de hoofddoek als de gehele bedekking passen niet in de psyche van de samenleving. Een dynamisch islam die zich rekenschap geeft van de maatschappelijke ontwikkelingen in de 21e eeuw en oog heeft voor universele mensenrechten. Of je er nou ''bedekt'' of ''halfnaakt'' bij loopt, niemand die erom vraag niet met respect te worden behandeld. De heersende lustgevoelens, daarvoor moeten we voor de heren maar een ander uitlaat bieden.

God, wat ben ik trots op het feit dat ik de hoofddoek niet draag.
Ja de Profeet Mohammed salla allahu aleyhi wa sallam heeft extremisme afgekeurd. Maar toch droegen zijn vrouwen, de vrouwen van zijn vrienden, de vrouwen van zijn zonen, etc etc de niqaab. Er is geen hadith te vinden dat hij zegt "je mag je gezicht niet bedekken" (met uitzondering van tijdens de hadj maar er is ook een hadith bekend dat Aicha zei dat wanneer zij in staat van ihram waren en er kwam een man langs, ze hun gezicht bedekten en zodra hij weg was, ze hun gezicht ontbloten). De hadith 'bedek dit' en hij wees naar het lichaam, behalve de handen (voeten) en het gezicht, is zwak verklaard.
Er is maar 1 ware Islaam, en dat is zoals de Profeet salla allahu aleyhi wa sallam het praktiseerde. In de Qoer'aan staat dat wij moeten doen wat hij gebood en moeten laten wat hij verbood. En zelf heeft hij gezegd 'volg de sahaba, de generatie erna (taabi'oen) en die daarna' (dus de selef-as-salih).


Lieve Chaimae, ik hou niet zo van klikken, maar je zei laatst nog tegen me dat je zo graag ghimaar wilt dragen en dat je het zo jammer vind dat het niet mag van je ouders en dat je zo enorm in dubio zat omdat je je zo graag wilde bedekken omwille van Allaah. Wees alsjeblieft eerlijk. Niet alleen tegen mij (zou wel fijn zijn als je eerlijk was tegen mij) maar vooral tegen jezelf.
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Vera schreef:Lieve Chaimae, ik hou niet zo van klikken, maar je zei laatst nog tegen me dat je zo graag ghimaar wilt dragen en dat je het zo jammer vind dat het niet mag van je ouders en dat je zo enorm in dubio zat omdat je je zo graag wilde bedekken omwille van Allaah. Wees alsjeblieft eerlijk. Niet alleen tegen mij (zou wel fijn zijn als je eerlijk was tegen mij) maar vooral tegen jezelf.
Je zult er net als wij achter komen dat Chaimae schizoïde is. Ze heeft een dubbele persoonlijheid. Enerzijds is ze overtuigd moslima en anderzijds neigt ze soms naar afvalligheid. :wink:
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: Griezelen met moslimabekeerlingen.

Bericht door PollyCorrect »

Mein Goth, ik heb even niks beters te doen en besloten de film maar te bekijken.

Wat me opvalt, wanneer 'MS' begint te huilen bij dat vreselijke, metaalachtig klinkende liedje over de dood, is dat ze eigenlijk een opgekropte ellende in zich draagt van de dood die ze dag en nacht met zich meesleept. Haar leven is totaal leeg, levensloos, ze bestaat gewoon niet en dacht dat dat lekker was, zo niet bestaan, onder een lap weggestopt. Niet dat het er bij haar ouders zo wild aan toeging, maar zij gaat nog een stapje verder in de dood tijdens het leven.

Ook die 'cultuur' zeg.. "Waar is Mekka?" "Wanneer heeft Mo in een grot gezeten?" "Hoe oud was Aicha?" daar blijft het dan bij. Lekker overzichtelijk.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Griezelen met moslimabekeerlingen.

Bericht door Ariel »

Dat is Islam voor je. Triest hoor…Moslims zeggen dat ze niet bang zijn voor de dood, maar in werkelijkheid zijn de meeste moslims als de dood voor de dood, of liever gezegd , wat er zal gebeuren na hun dood.
De Islamitische hel is nou niet bepaald een vakantieoord.
De beschrijving van de Hel.

De Hel zal die dag met 70.000 teugels worden aangesleept en elke teugel zal door 70.000 engelen getrokken worden. De zon en de maan zullen samen met andere dingen die aanbeden werden naast Allah in de Hel geworpen worden op de Dag der Opstanding. Degene die voor de Hel bestemd is zal zo groot verschijnen dat alleen zijn kies even groot is als de berg Uhud. Het afstand tussen de twee schouders van een ongelovige in de Hel zal zijn als een reis van drie dagen afgelegd door een snelle ruiter. Zijn zitplaats zal zo groot zijn als van Mekkah tot Madinah [Dat is ongeveer 500 km]. De bovenste gedeelte van zijn arm zal als Al Bayda zijn, zijn dij zal als Warqaan zijn. De ligtste bestraffing is dat je in schoenen moet staan waarbij je hersenen beginnen te koken, denkende dat hij de zwaarste straf ondergaat. De dikte van de huid van een pmgelovige in de Hel zal 35 meter zijn, zodat hij de pijn sterker voelt.

Het Vuur van de Hel is 69 keer heter dan het vuur die wij kennen op aarde. Allah heeft 19 engelen als bewakers gesteld over de Hel, elk van die engelen kan de Hele mensheid alleen aan. De brandstof van de Hel bestaat uit mensen en stenen, alles wat je erin werpt is zijn brandstof. In de Hel zullen verschrikkelijk hete winden zijn, niet koel en ze zullen niet Helpen tegen de hitte van de Hel zelf. De mensen van het Paradijs zullen kokend water drinken, en het zal over hun gezichten worden gegoten. Dat zullen ze drinken en het zal op ze gegooid worden tot het hun zijkanten bereikt en hun ingewanden eruitvallen. De schaduwen zijn van zwarte rook, die de gezichten zullen bedekken, mensen zullen met zwarte gezichten rondgesleurd worden in de Hel.

Allah heeft de Hel 1.000 jaar laten branden, toen werd het vuur rood. Dan liet Allah het nog 1.000 jaar branden toen werd het vuur wit. En dan liet Allah hem nog een keer 1.000 jaar branden zodat het vuur zwart werd, en het is nu zwart. De Hel heeft vier muren, elke muur is zo groot dat je een reis van 40 jaar moet maken om van de ene kant naar de andere kant te gaan. De gevangenen van de Hel zullen met zware ijzeren vastgeketend worden. Indien je een zo’n ketting om aarde zou zetten zouden de mensheid en jin’s samen er niet in slagen het op te tillen. En als je het op een berg zou plaatsen zou die berg uitteen vallen. De huiden zullen vervangen worden nadat ze zijn geroosterd, zodat ze steeds opnieuw de pijn proeven, en de dood bestaat niet daar. De Helbewoners zullen 70.000 keer per dag geroosterd worden, en steeds zullen ze opnieuw hersteldt worden.

De Hel zal niet gevuld worden totdat Allah zijn ‘Voet’ erin stopt en het zal schreeuwen, ‘Genoeg, Genoeg!’. In het Vuur zullen de gezichten verschrompelen, de mensen zullen om de dood schreeuwen, maar alle gebeden zullen niet verhoord worden. De bewoners van de Hel zullen gewaden dragen, die Allah uit het vuur van de Hel zal snijden, speciaal voor hun. De ongelovigen zullen bij de haren en voorhoofden worden gegrepen en in de Hel geslingerd, met hun gezichten tegen de grond. De harten zullen verminkt worden en vegaan, het vuur van de Hel zal erover heen gaan en niets onverteerd en ongeraakt laten. Wanneer de ongelovigen het Vuur zien, zullen ze om vernietiging schreeuwen en huilen totdat hun tranen op zijn en bloed tranen. Er zullen kuilen ontstaan boven hun wangen en in de grond door de tranen. De Helbewoners zullen zoveel huilen dat er een schip zou kunnen drijven op iemand’s tranen.

De zwarte gezichten van de Helbewoners zullen er gruwelijk uitzien als één van hen op aarde werd getoond zou iedereen sterven van de schrik. De bovenlip van de Helbewoner zal zijn gezicht bedekken en zijn onderlip zal tot zijn navel hangen. De tongen van hen zullen op de grond slepen zodat een ander Hel bewoner erop zal lopen. De voeten van een Mujahid die bedekt zijn door stof op Jihad zullen de Hel niet raken zei de Profeet, Allah’s vrede en zegen zij met hem. Een traan gelaten uit vrees voor Allah kan een Oceaan van vuur doven. Ze zullen Addarie eten, dat is een doornige plant dat bekend staat als Ash Shubruq en het groeit in Hijaaz. En ze zullen uit de boom van Zaqqoem eten. Een boom die uit de bodem der Hel ontspringt. De trossen er van zijn als de koppen van duivels. Wanneer ze hun buiken ermee gevuld hebben begint het te koken, waaraan ze zwaar zullen lijden. In de Hel zitten slangen en scorpioenen, als ze je bijten zal je 40 jaar lijden.

Ze zullen met hete roeden geslagen worden. En als ze hebben gegeten zullen ze dorst krijgen en drinken uit kokend water zoals dorstige kamelen, het zal hun ingewanden openscheuren. Als één druppel van de Zaqqoem op aarde zou vallen, dan zouden alle bewoners van de aarde en hun voedsel vernietigd zijn. Nog iets dat ze zullen eten is Al Gasleen, de spoelsel van wonden, pus. Als je een steen in de Hel zou gooien, zou het 70 jaar duren voor het de bodem zou raken. En het zweet van de mensen van de Hel zullen ze drinken, en ook degenen die op aarde alcohol dronken onder de moslims. Als je een Helbewoner uit het vuur van de Hel haalt en hem hier op op het vuur gooit, dan zal hij rustig slapen. En ijskoude, verschrikkelijk stinkende, dranken zullen ze opdrinken. En Almuhl zullen ze drinken, het is als kokend olie en wanneer het dicht bij iemand gezicht is gebracht, zal het huid van zijn gezicht eraf vallen.

http://comments.wordpress.com/2006/10/1 ... an-de-hel/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re:

Bericht door H.Numan »

Vera schreef:
SDX schreef:
Vera schreef:Ik ben van mening dat de niqaab verplicht is. Waar je ook woont.
Ik ben van mening - met alle respect - dat jij een paar vijzen en schroeven mist maw. dat je getikt bent en beter kan verhuizen naar SA, Iran of Pakistan!
Over 2 jaar ga ik een halfjaar in Egypte wonen, over 5 jaar hopelijk voor altijd.
Goed zo. Opgeruimd staat netjes. waarom 2 jaar wachten? Je kan ook nu vertrekken hoor!
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Re:

Bericht door SDX »

H.Numan schreef:
SDX schreef:
Vera schreef:Ik ben van mening dat de niqaab verplicht is. Waar je ook woont.
Ik ben van mening - met alle respect - dat jij een paar vijzen en schroeven mist maw. dat je getikt bent en beter kan verhuizen naar SA, Iran of Pakistan!
Over 2 jaar ga ik een halfjaar in Egypte wonen, over 5 jaar hopelijk voor altijd.
Goed zo. Opgeruimd staat netjes. waarom 2 jaar wachten? Je kan ook nu vertrekken hoor!

...en neem liefst zoveel mogelijk 'zusters/broeders-moslim(a)-bekeerlingen-niqaabdraagsters' met je mee :sly:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Re: Griezelen met moslimabekeerlingen.

Bericht door Silly »

Ik zie mijn belastinggeld ook graag gaan naar moslims die het land uit willen! Voor mijn part betaalt de staat hun tickets, hoe meer hoe beter!
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Plaats reactie