Mededeling

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
silkyboxershortXL

Re: Mededeling

Berichtdoor silkyboxershortXL » Zo Aug 14, 2016 8:06 pm

Nog geen filmpjes. Inmiddels nieuwste besturing apple geïnstalleerd-geen resultaat. Google chrome geen resultaat.
Adobe flash player up-date...Ik weet het nu even niet meer. Op uitingsvrij (phpBB) ook geen filmpjes. Andere forums geen problemen :emm2:
Hoop is geen strategie om vrijheid te behouden.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Aug 14, 2016 8:17 pm

Dit schreef Manfred naar mij Silk.

I checked with the new windows browser (the blue "e" thing) and found I get the same problem. The built in web brower in windows 10 has a lot of problems, this being one of them.

Try to install firefox, it all works fine there. You get the Dutch version by googling "firefox download".
Just follow the instructions.

Don;t worry nothing can really go wrong.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Aug 14, 2016 9:15 pm

Het heeft volgens mij met de laatste Windows updates te maken, want toen begonnen de problemen. Misschien moet de software van het forum zelf een upgrade krijgen. Het is mogelijk te verouderd om de laatste updates goed te kunnen verwerken. Of het is misschien de Flashplayer die een update moet krijgen. Dat laatste is misschien het waarschijnlijkst. :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Aug 18, 2016 12:38 pm

Ik zit op die moment met de laptop van Chris op het terras, en wat zie ik...De video's doen het weer. Met windows. icon_thumbup.gif
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Terug naar “Talk to the Moderator”