1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden!

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
hans van de mortel

1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden!

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Okt 03, 2010 8:02 pm

Foto verwijderd wegens het schenden van privacy.

Vriendelijke groet.
Moderator.

Kan iemand mij - die het niet eens is met mijn stelling - uitleggen waarom dit mogelijk niet zo is? Graag geef ik het woord aan de eerst verantwoordelijke! Er worden hier discussies - hoe zinloos en minderwaardig die ook mogen zijn - van hogerhand gesloten. Zo maar! Dictatoriaal! Zonder enige uitleg of toelichting. Dat is willekeur die aan de macht van de regeerder toekomt. Geen al te fijne zaak.

De beheerder van dit forum mag doen en laten wat hij wil. Wij zijn hier te gast. Maar toch een klein beetje de normale fatsoensnorm in acht nemen zou ik ten zeerste op prijs stellen.
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

BFA

Re: 1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden!

Berichtdoor BFA » Zo Okt 03, 2010 8:31 pm

hans van de mortel schreef:Er worden hier discussies - hoe zinloos en minderwaardig die ook mogen zijn - van hogerhand gesloten. Zo maar! Dictatoriaal! Zonder enige uitleg of toelichting

Heb deze middag ook gemerkt dat er iets verdwenen was.
Kon het net omdat het over kontspleten ging?
Nochtans toonde dit topic de belangrijke Islamitische essentie van deze spleet 5X daags te luchten om Allah te plezieren.

hans van de mortel schreef:Maar toch een klein beetje de normale fatsoensnorm in acht nemen zou ik ten zeerste op prijs stellen.

Die verdwijntruc is zeer onfatsoenlijk geweest.
Dat de beheerder zijn mond open doet en iets zegt iets als de aard van de discussie ondermaats wordt.
Of het topic naar het café verplaatst, waar men samenkomt om te zeveren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Okt 03, 2010 9:22 pm

Ik heb de laatste dagen 3 topics gesloten omdat de laatste posten in deze topics niets meer met het oorspronkelijke onderwerp te maken had. Alle drie de topics eindigde in een kibbel partij.
Dat is leuk voor een keer, maar het moet niet de gewoonte worden dat men persoonlijk wordt , en elkaar gaat beschuldigen van allerlei persoonlijke zaken die niks meer met de grondbeginselen van dit forum te maken hebben.

De topics kan je nog gewoon lezen, ze staan op het forum en zijn niet verdwenen.

Ik ga de opgeblazen foto van C die Hans geplaatst heeft ook weer verwijderen. Zolang je geen toestemming van C hebt om de foto plaatsen moet je dat niet doen Hans.

Mijn actie heeft niks met Dictatoriaal gedrag te maken. Ik ben hier nu eenmaal Moderator, en mijn taak is om alles wat hier op het forum gebeurd rustig en zonder incidenten te laten verlopen.

Ik vind het niet aardig en het doet me zeer dat ik beschreven wordt als één of andere dictator, want ik ben van mening dat hier niemand iets te klagen heeft over mijn gedrag. Als er één forum op het internet is wat heel licht of bijna niet gemodereerd wordt, dan is het dit forum.
We zijn hier uiterst coulant.

In het vervolg zal ik iets minder coulant worden en in rood gekleurde zinnen onder aan een post aangeven waarom ik een topic sluit, of waarom ik een zin of foto verwijderd heb.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Okt 03, 2010 9:34 pm

Topic verplaatst naar Talk to the Moderator

Vriendelijke groet
Moderator.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Zo Okt 03, 2010 10:48 pm

Dat Hans geestesziek is blijkt maar weer eens. Hij heeft mijn mooie kontfoto opgeslagen op zijn computer. :roll: Maar vooruit, in volle glorie mijn derriere, xxxxxx Hans!

Foto verwijderd.
Je hoeft Hans niet uit te dagen Tukkerin.
Mede door jou zijn deze drie topics gesloten.

Vriendelijke groet.
moderator.
Umm Rania

Jimm

Berichtdoor Jimm » Zo Okt 03, 2010 11:03 pm

Tukkerin schreef:Dat Hans geestesziek is blijkt maar weer eens. Hij heeft mijn mooie kontfoto opgeslagen op zijn computer. :roll: Maar vooruit, in volle glorie mijn derriere, xxxxxx Hans!

Foto verwijderd.
Je hoeft Hans niet uit te dagen Tukkerin.
Mede door jou zijn deze drie topics gesloten.

Vriendelijke groet.
moderator.

Kontfoto??
En die stond hier gewoon?
Dat is balen dat ik die gemist heb.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Zo Okt 03, 2010 11:06 pm

Ariel, waarom zou ik niet mogen provoceren? Ik mag zelf toch beslissen wat ik plaats? En wat is er mis met 'naaktheid?' Waarom zo preuts..
Umm Rania

Dutch

Berichtdoor Dutch » Zo Okt 03, 2010 11:51 pm

Ariel, jij bent een prima moderator en inderdaad dit forum is zéér coulant! Jij leidt alles in goede banen en we kunnen je daarvoor niet genoeg in de bloemetjes zetten!!!!

Als sommige sujetten onnozel willen doen, hun kont fotograferen en die dan on line zetten, heb jij het volste recht die te verwijderen, het haalt gewoon het niveau hier naar beneden!

hans van de mortel

1 plaatje zei meer dan 1000 woorden!

Berichtdoor hans van de mortel » Ma Okt 04, 2010 8:25 am

Dutch schreef:Ariel, jij bent een prima moderator en inderdaad dit forum is zéér coulant! Jij leidt alles in goede banen en we kunnen je daarvoor niet genoeg in de bloemetjes zetten!!!!

Als sommige sujetten onnozel willen doen, hun kont fotograferen en die dan on line zetten, heb jij het volste recht die te verwijderen, het haalt gewoon het niveau hier naar beneden!

Natuurlijk heeft Ariel juist gehandeld. Kritiek hebben is makkelijk zonder verantwoording te dragen. Maar we moeten de soep zeker niet zo heet eten zoals hij wordt opgediend.

De moderator heeft alle rechten en daar leggen we ons als gasten graag bij neer. In geval van een verplaatsing van een artikel, staat meestal wel de reden vermeld. Het is mijn foute beoordeling dat ik ervan uitging dat er verwijdering had plaatsgevonden. Trouwens, ik weet niet eens meer om welk artikel het ging. En ik onderstreep van harte dat afwijkingen van het thema van de topic gecorrigeerd moeten worden. Wordt het slap geleuter: STOPPEN!

We weten allemaal wie hiervan de oorzaak is: Tukkerin-mokkel, alias Marokkaanse C.h.a.i.m.a.e. Neem de moeite eens voor de aardigheid om willekeurig een aantal bijdragen van haar er op na te slaan.

Het plaatje dat door Ariel verwijderd is, heeft het Tukkerin-mokkel zelf geplaatst als Avatar OP DIT FORUM! Zodoende kwam het overal zichtbaar naar voren. Er is een spreekwoord dat zegt: ’Bezind, eer gij begint’. Als het Tukkerin-mokkel zo graag hoerig wil overkomen, dan is dat haar probleem. Vanuit mijn ’onschuldige’ naïeviteit heb ik dat plaatje alleen maar uitvergroot. En dan mag het plotseling niet meer! Aan de smeekbede van het Tukkerin-mokkel heeft Ariel keurig netjes gehoor gegeven en de door mij uitvergrote avatar verwijderd. Punt uit. Het Tukkerin-mokkel ging volledig in de fout. Lieve Ariel kreeg medelij met haar en willigde haar verzoek in.

Om redenen van privacy-schending.

Nou ja, het zal wel aan mij liggen. Wanneer het Tukkerin-mokkel zich zo graag wil profileren op dit forum op een haar ’passende’ wijze en daarbij de fantasie van de toeschouwer voor haar rekening neemt, moet zij niet verbaasd zijn wanneer zoiets door mij uitvergroot wordt. Zij lokt immers dingen uit waarin ik haar graag tegemoet wil komen.

En wie er nu psychisch gestoord is laat ik graag aan het oordeel van alle andere deskundigen over.
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Okt 04, 2010 11:43 am

Slechts 1 opmerking: de privacy beschermen doe je voor JEZELF, niet voor een ander. Als Mercator bijv. zijn boeventronie ergens op een forum zet moet hij dat zelf maar weten en hoeft hij niet tegen zichzelf beschermd te worden.
Weten wij overigens veel van wie die in jeans gehulde kont op dat plaatje nou was.

Maar ik geef toe dat zulke zaken het "niveau" geen goed doen. Mss toch maar eens tijd dat ik een elitair topic over cultuur ga beginnen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Terug naar “Talk to the Moderator”