PLaatsen avatar

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

PLaatsen avatar

Bericht door Leader »

Hoi, Ik probeer een avatar te plaatsen maar lukt nog niet echt goed, elke keer is een URL ongeldig etc. Kunnen jullie mij helpen? [c045.gif]

Thx in forward! :D
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89907
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: PLaatsen avatar

Bericht door Ariel »

Je hebt geen hulp meer nodig. Hij doet het al zie ik,
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: PLaatsen avatar

Bericht door Leader »

Ja, dank je wel, het is mij gelukt. :rock:
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Gebruikersavatar
Helena van Troje
Berichten: 13
Lid geworden op: zo jan 22, 2012 11:12 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: PLaatsen avatar

Bericht door Helena van Troje »

Ook ik zou graag een prent plaatsen naast mijn naam. Blijkbaar moet dat tegenwoordig 'avatar' heten...

Maar van URL gesproken. Ik weet nauwelijks wat dat betekent. Is het niet mogelijk gewoon een plaatje uit mijn computervoorraad te halen en dat te gebruiken?

Dat maakte het heel wat makkelijker. Maar het lukte helaas niet. Wie geeft er goede en duidelijke raad ?
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: PLaatsen avatar

Bericht door Ozes »

Een url is een link. Als je een plaatje op de computer hebt staan moet je die eerst uploaden op een website.
http://imageshack.us/" onclick="window.open(this.href);return false;

Druk op imageshack.us op browse en voeg het plaatje toe. Druk dan op Image Resize, welke zich bevind onder "Enter Your E-mail for a.."
Als je dan Upload Now drukt krijg je een link die je onder Gebruikerspaneel/profiel/Wijzig Avatar kan toevoegen.

:smile:
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: PLaatsen avatar

Bericht door Schepsel »

Imgur kan ook, imgur.com. als een plaatje moeilijk doet kan je de url in het daarvoor bestemde veld plakken en vervolgens uploaden. Soms krijg je dan in rode letters dat het dat plaatje niet kan uploaden: sla het plaatje op en upload hem nu niet via een url maar via de computer.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89907
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: PLaatsen avatar

Bericht door Ariel »

Helena van Troje schreef:Ook ik zou graag een prent plaatsen naast mijn naam. Blijkbaar moet dat tegenwoordig 'avatar' heten...

Maar van URL gesproken. Ik weet nauwelijks wat dat betekent. Is het niet mogelijk gewoon een plaatje uit mijn computervoorraad te halen en dat te gebruiken?

Dat maakte het heel wat makkelijker. Maar het lukte helaas niet. Wie geeft er goede en duidelijke raad ?
Het is beter om geen plaatje uit eigen computervoorraad te halen. Beter is het om een leuk plaatje op internet te zoeken.
Ik ben zo brutaal geweest om een plaatje van Helena van Troje voor je op te zoeken en het te plaatsen. Als je het niks vindt dan verwijder ik het weer. Eerlijk zeggen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie