Quoten belonen?

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Quoten belonen?

Bericht door Schepsel »

Is het technisch mogelijk om te implementeren dat elke keer als je mijn woorden quote, je dit hoort:

http://www.youtube.com/watch?v=CS9OO0S5w2k ? Om het dubbel te belonen en te benadrukken hoe fabuleus mijn woorden zijn.

Als het kan, wil ik het! :D
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Quoten belonen?

Bericht door Ozes »

Ik vroeg al aan Ariel tijdens de BBQ waarom dit liedje steeds in mijn hoofd kwam als je aan het woord was. Ze stelde me gerust en zei dat iedereen op FFI hier last van heeft
Sommige leden zijn om deze reden zelfs weggegaan.

BFA:
In het begin was het liedje leuk, maar ik werd er best moe van.
Het youtube filmpje is dus overbodig
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Quoten belonen?

Bericht door Schepsel »

:'( .
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Quoten belonen?

Bericht door Ozes »

Schepsel schreef::'( .
Ik hoor het weer, wel een liveversie van wat meer senioren village people anno 2012
Ik heb je toch liever vrolijk..
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Quoten belonen?

Bericht door Pilgrim »

Ik snap hier niets van, maar dat ligt misschien aan mij. :???:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie