actieve onderwerpen

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
Dhana

actieve onderwerpen

Berichtdoor Dhana » Di Aug 16, 2016 12:27 pm

Als ik een filmpje onder de titel 'David Wood' plaats verschijnt die daarna niet in de actieve onderwerpen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Ariel

Re: actieve onderwerpen

Berichtdoor Ariel » Di Aug 16, 2016 12:49 pm

Wat bedoel je daarmee Dhana ? Als je bedoelt dat het filmpje niet te zien is, dat hebben we besproken in dit en in een ander topic, die ik nu even niet kan vinden.

Ik heb toen voorgesteld om de link naar het filmpje ook even te plaatsen. Wat jij dus ook keurig gedaan hebt zie ik nu.
Wim Camp, CDA... 'De islam is onze bondgenoot"
I Stand with Israel

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Aug 16, 2016 2:38 pm

je hebt een link met de titel David Wood gemaakt, Ariel maar als ik daar iets gepost heb, wordt ie daarna niet ge-update als actief onderwerp zoals wel met alle andere onderwerpen gebeurt als daar een reactie gepost wordt en blijft het onderwerp (David Wood) op de tweede (of derde?) pagina hangen. Hoop dat ik duidelijker ben nu.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Aug 16, 2016 3:08 pm

Nu begrijp ik je, maar ik zag/zie hem wel als actief in de lijst van geposte posten staan Dhana. :nietverstaan:
I Stand with Israel

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Aug 16, 2016 3:41 pm

Ariel schreef:Nu begrijp ik je, maar ik zag/zie hem wel als actief in de lijst van geposte posten staan Dhana. :nietverstaan:

Das vreemd. Ik moet mijn nieuwe laptop installeren. Misschien dat dat soelaas biedt. LOL

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Aug 16, 2016 4:05 pm

Dhana schreef:
Das vreemd. Ik moet mijn nieuwe laptop installeren. Misschien dat dat soelaas biedt. LOL

Sterkte, en knap van je. Gelukkig heb ik een zoon die dat soort klusjes voor mij doet. Hubbie en ik zijn daar namelijk niet goed in. :redface2:
I Stand with Israel

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Aug 16, 2016 6:50 pm

Dhana schreef:je hebt een link met de titel David Wood gemaakt, Ariel maar als ik daar iets gepost heb, wordt ie daarna niet ge-update als actief onderwerp zoals wel met alle andere onderwerpen gebeurt als daar een reactie gepost wordt en blijft het onderwerp (David Wood) op de tweede (of derde?) pagina hangen. Hoop dat ik duidelijker ben nu.

Lukt dat ook niet als je op de knop 'vernieuwen' klikt.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Aug 16, 2016 7:14 pm

Ga ik proberen. Dank je voor de tip, Pilgrim.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Aug 16, 2016 8:57 pm

Ariel schreef:
Dhana schreef:

Sterkte, en knap van je. Gelukkig heb ik een zoon die dat soort klusjes voor mij doet. Hubbie en ik zijn daar namelijk niet goed in. :redface2:

Laat Tevlon dat maar niet lezen. Als die al vindt dat ik domme praatjes verkondig, vind die jou vast oliedom.

Alle gekheid op een stokje. Ik moet mijn laptop gebruiken met koelelementen eronder, anders verhit die al na een kwartier gebruik en slaat dan af. Ligt aan de ventilator die het niet meer doet. Het is al een oudje en de reparatie is zo duur en ben ik dan te lang kwijt, dat het economischer was een nieuwe aan te schaffen.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Aug 16, 2016 11:29 pm

Goed he, Ariel? Dit bericht komt van mijn nieuwe zelf geïnstalleerde laptop. Moet alleen nog achter een muis aan, want deze pad maakt me werkelijk knettergek.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Aug 17, 2016 12:06 am

Dhana schreef:Goed he, Ariel? Dit bericht komt van mijn nieuwe zelf geïnstalleerde laptop. Moet alleen nog achter een muis aan, want deze pad maakt me werkelijk knettergek.

:applause: Mooi...Ik had niks anders van je verwacht...En wat betreft de muis die je gaat kopen...Koop een blauwe. Die zijn de beste. :smile7:

Afbeelding

Roze muizen doen het ook goed, maar een blauwe is beter.

Afbeelding
I Stand with Israel

Terug naar “Talk to the Moderator”