Zie de hypocrieten..

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Linda Danvers schreef:Een forum is niet verplicht om iedereen standaard de PB-functie te geven.
Het is wel discriminatie om alleen moslims hun PM functie te ontnemen..
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Rust schreef:
Linda Danvers schreef:Een forum is niet verplicht om iedereen standaard de PB-functie te geven.
Het is wel discriminatie om alleen moslims hun PM functie te ontnemen
Verontwaardigde moslims die onterecht Discriminatie schreeuwen.
Ik krijg dan altijd behoefte om dit tot normale proporties terug te brengen.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Rust schreef:
Linda Danvers schreef:Een forum is niet verplicht om iedereen standaard de PB-functie te geven.
Het is wel discriminatie om alleen moslims hun PM functie te ontnemen..
het zijn geen moslims maar trollers die hier niet komen voor waar ze voor moeten komen en daarbij heb ik al 2 dagen Pmmcontact met ajax dus volgens mij is niet bij iedere moslim zijn pmfunctie ontnomen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

nadia schreef:
Rust schreef:
Linda Danvers schreef:Een forum is niet verplicht om iedereen standaard de PB-functie te geven.
Het is wel discriminatie om alleen moslims hun PM functie te ontnemen..
het zijn geen moslims maar trollers die hier niet komen voor waar ze voor moeten komen en daarbij heb ik al 2 dagen Pmmcontact met ajax dus volgens mij is niet bij iedere moslim zijn pmfunctie ontnomen.
Ik heb het dan ook nooit gezegd dat mij pm weg is :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Waarom denk je dat Fred Kroket een Moslim is? Hij heeft hier niks gepost. Dus hoe moet de moderator dat weten?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Allah SWT keurt het gedrag van de munafiqun af in de Koran.

[63.4] En wanneer gij hen ziet, behaagt hun uiterlijk u en indien zij spreken luistert gij naar hen. Zij lijken op aangeklede stukken hout. Zij denken dat ieder gerucht tegen hen is. Zij zijn (uw) vijanden, neemt u daarom voor hen in acht. Allah's vloek zij over hen! Hoe ver zijn zij afgewend (van de Waarheid)!

[63.7] Zij zijn het die zeggen, "Besteedt niets voor degenen die met de boodschapper van Allah zijn zodat deze weglopen"- terwijl aan Allah de schatten der hemelen en der aarde behoren; doch de huichelaars begrijpen dit niet.
Ik heb ook ergens gelezen dat de munafiqun het slechte en laagste plek krijgen in de Hel.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Rust schreef:
Linda Danvers schreef:Een forum is niet verplicht om iedereen standaard de PB-functie te geven.
Het is wel discriminatie om alleen moslims hun PM functie te ontnemen..

Rust... In alle rust.

Wat ben jij een ongelofelijk zeurderig jankerig ventje.
Als je zo door gaat komt er trol onder je naam.
Je blijft maar doordrammen.

Je bent net een kind van 6 jaar…
Ik wil, ik wil, ik moet, ik moet….

Je moet niks. Ja weet je wat je moet hebben, een draai om je oren.
Dat moet je hebben, en als ik nu naast je zou staan, dan kreeg je die draai om je oren.

Je bent een zeurderig drammerig onvolwassen kereltje. Wees een kerel.
Neem een voorbeeld aan je broeder mohyouknow19.
Dat is nog eens een kerel.
Die heeft tenminste verstand van de Hadith en van je profeet.
Die weet waar hij overschrijft.

Maar jij, jij kan alleen maar een paar koran verzen plaatsen met een zalverig tekstje er bij.
Niks om van onder de indruk te raken.

Nogmaals, op dit forum bespreken we islam, en vallen we niet het Christendom aan.
Dat mag je doen hoor, maar het maakt geen indruk.
Wij zijn zeker van onze zaak, dus hoeven we de bijbel niet te verdedigen.
Onze leden zijn zo vriendelijk en gastvrij geweest om dat steeds te doen, en je keurig antwoord te geven, om je wat wijzer te maken, maar het was vergeefse moeite.

Nog een keer. Hou op met dat kinderlijk gedram.
Ik hoop niet dat je thuis ook zo drammerig ben. Mijn god. Zo’n drammerige zoon wens je je ergste vijanden niet toe.
Ik heb medelijden met die mensen . Je zal ze in een vroeg graf helpen met dat gejank van je.
Als je mijn zoon was had ik ja al 5 keer achter het behang geplakt.

Je schreef eens op dit forum dat je respect voor ouderen hebt en ze op wil zoeken in een bejaarden huis.
Nou zeg, ik zou je niet aan mijn bed willen hebben. Dat gejank en gezeur aan mijn kop.
Als ik ergens niet tegen kan dan is het tegen drammerige kinderen.
Ik vermoed dat ik de deur van mijn kamer op slot deed als ik jou hoorde komen.

Ik heb er over nagedacht

Jij krijgt je PM functie terug als je 100 euro stort op deze rekening.

http://www.faithfreedom.org/help.htm

Eerder niet.

En ga nu je neus snuiten, want ik zie een snottebel hangen.

Liefs.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

FredKroket schreef:Ik kan geen privé berichten sturen terwijl ik nog niets heb geplaatst. Ik denk dat ik maar eens een afspraak zal maken bij www.cyberhate.be

mvg
Beste FredKroket.
Welkom op dit forum.
Fijn dat je met ons in discussie wil.

Zodra we je vertrouwen krijg jij je PM functie terug.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

FredKroket schreef:Ik kan geen privé berichten sturen terwijl ik nog niets heb geplaatst. Ik denk dat ik maar eens een afspraak zal maken bij www.cyberhate.be
mvg
Ach toch, nu heb je wel iets geplaatst en je kan nog steeds geen PB's verzenden? Ik zou als ik jouw was maar gauw de slachtofferhulp bellen.
En dat adresje waar je een afspraak wil maken: helemaal niet nodig. iedereen kan volledig anoniem daar dingen aandragen.
Iemand zei over dit linkse meldpunt:
Er is nu een meldpunt waar iedereen "anoniem" kan 'klikken', 'zwartmaken', 'melden'... whatever. Veel succes. Dergelijke Stasi- en Gestapotechnieken zijn een democratie onwaardig...
En gezien het effect dat dit meldpunt kan hebben is jouw opmerking gelijk een schot voor de boeg van dit forum. Lees maar wat Paul Belien van The Brussels Journal http://www.brusselsjournal.com/node/1251/print te vertellen heeft:
Tonight the local police phoned to “invite” me urgently to the police station. In Belgium any leftist or totalitarianist can lodge a complaint against “internet racism” through a Belgian government website and the judiciary starts an investigation. Apparently someone in Ghent has lodged a complaint against this website. I am not allowed to know who this person is, but I am requested to come to the police station to be interrogated. I told the officer that I refuse to justify my writings for anonymous complaints. “I am not living in the Soviet Union,” I told him (though I fear I am).
Sinds het IJzeren Gordijn gevallen is, kunnen regeringen alle methodes toepassen die de toenmalige tegenstander gebruikte.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Ariel schreef:Nogmaals, op dit forum bespreken we islam, en vallen we niet het Christendom aan.
Weet jij wat woordje "Munafiqun" betekent waar mijn lieve zuster Chaimae het over had?

Waarom denk jij dat wij het christendom aanvallen? Omdat wij de waarheid zeggen.

Maar het Klopt! De leugen kan niet tegen de waarheid op...

De Koran 17

81. En zeg: "Waarheid is gekomen en leugen is verdwenen. En de leugen is inderdaad onderhevig om te verdwijnen.

82. En van de Koran openbaren Wij hetgeen een geneesmiddel en een genade is voor de gelovigen; doch voor de onrechtvaardigen vergroot het slechts het verlies.


Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Rust schreef:
Ariel schreef:Nogmaals, op dit forum bespreken we islam, en vallen we niet het Christendom aan.
Weet jij wat woordje "Munafiqun" betekent waar mijn lieve zuster Chaimae het over had?

Waarom denk jij dat wij het christendom aanvallen? Omdat wij de waarheid zeggen.

Maar het Klopt! De leugen kan niet tegen de waarheid op...

De Koran 17

81. En zeg: "Waarheid is gekomen en leugen is verdwenen. En de leugen is inderdaad onderhevig om te verdwijnen.

82. En van de Koran openbaren Wij hetgeen een geneesmiddel en een genade is voor de gelovigen; doch voor de onrechtvaardigen vergroot het slechts het verlies.


Groetjes,

Rust
En dan krijg ik wel eens kritiek omdat ik moslims zo snel achterlijk noem.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Waarom denk jij dat wij het christendom aanvallen? Omdat wij de waarheid zeggen.
En dat is echt af te lezen aan je snorharen :lol:
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

ajax schreef:
nadia schreef:
Rust schreef: Het is wel discriminatie om alleen moslims hun PM functie te ontnemen..
het zijn geen moslims maar trollers die hier niet komen voor waar ze voor moeten komen en daarbij heb ik al 2 dagen Pmmcontact met ajax dus volgens mij is niet bij iedere moslim zijn pmfunctie ontnomen.
Ik heb het dan ook nooit gezegd dat mij pm weg is :wink:
ik weet het lieverd, ik wilde alleen aangeven dat niet elk lid pmloos is geworden. :wink:
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Chaimae schreef:Allah SWT keurt het gedrag van de munafiqun af in de Koran.
Ik heb ook ergens gelezen dat de munafiqun het slechte en laagste plek krijgen in de Hel.
Waneer je, volgens de woorden van je eigen profeet, eenmaal in de hel zit, wat maakt het uit of je in de eerste of laatste rij, beste of slechtste plek zit?
Begrijp je dit, of wil je meer uitleg?
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Afghan schreef:
Chaimae schreef:Allah SWT keurt het gedrag van de munafiqun af in de Koran.
Ik heb ook ergens gelezen dat de munafiqun het slechte en laagste plek krijgen in de Hel.
Waneer je, volgens de woorden van je eigen profeet, eenmaal in de hel zit, wat maakt het uit of je in de eerste of laatste rij, beste of slechtste plek zit?
Begrijp je dit, of wil je meer uitleg?
zeer goed opgemerkt afghaan en nu maar hopen op een reactie van chaimae maar ik ben bang dat .....we zullen zien.
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Afghan schreef:Waneer je, volgens de woorden van je eigen profeet, eenmaal in de hel zit, wat maakt het uit of je in de eerste of laatste rij, beste of slechtste plek zit?
Begrijp je dit, of wil je meer uitleg?
Als je de Bijbel had gelezen en bestudeerd dan had je geweten dat er degelijk verschil maakt :razz:

Begrijp je dit, of wil je meer uitleg? ;)
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Afghan schreef:
Chaimae schreef:Allah SWT keurt het gedrag van de munafiqun af in de Koran.
Ik heb ook ergens gelezen dat de munafiqun het slechte en laagste plek krijgen in de Hel.
Waneer je, volgens de woorden van je eigen profeet, eenmaal in de hel zit, wat maakt het uit of je in de eerste of laatste rij, beste of slechtste plek zit?
Begrijp je dit, of wil je meer uitleg?
Dan heb je de Koran/Islam niet goed begrepen. Er zit wel degelijk een verschil tussen de eerste en laatste rij in de Hel en zo ook in de eerste en laatste rij in de Hemel. Mijn moeder heeft me er een keer wat over verteld. Ik zal haar straks als ik thuis ben nog eens om een uitleg vragen.

MVG.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Ibni Omar vertelde het volgende : “De boodschapper van Allah zei :

“Als één van jullie sterft zal hij elke morgen en avond in zijn graf zijn plaats in de hemel of de hel vinden. Als hij één van de mensen van het paradijs is zal hem zijn plek in het paradijs worden toegewezen. Als hij behoort tot één van die mensen van de hel zal hem zijn plek daar worden toegewezen. Hem wordt vertelt dat hij hier zal blijven tot de dag des oordeels.”
Treedje hoger of lager, je blijft in de hel tot de dag des oordeels. Wat is het voordeel van een treedje hoger als je toch 'eeuwig' wordt gestrafd?
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Chaimae schreef:
Afghan schreef:
Chaimae schreef:Allah SWT keurt het gedrag van de munafiqun af in de Koran.
Ik heb ook ergens gelezen dat de munafiqun het slechte en laagste plek krijgen in de Hel.
Waneer je, volgens de woorden van je eigen profeet, eenmaal in de hel zit, wat maakt het uit of je in de eerste of laatste rij, beste of slechtste plek zit?
Begrijp je dit, of wil je meer uitleg?
Dan heb je de Koran/Islam niet goed begrepen. Er zit wel degelijk een verschil tussen de eerste en laatste rij in de Hel en zo ook in de eerste en laatste rij in de Hemel. Mijn moeder heeft me er een keer wat over verteld. Ik zal haar straks als ik thuis ben nog eens om een uitleg vragen.

MVG.
Misschien is een excursie naar een brandwondencentrum wel zinnig.
Kan je aan de hand van voorbeelden aldaar ons duidelijk maken wat je ons precies toewenst.
Wel voor je onvermijdelijke soppen extra incontinentie meenemen.
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Polleke schreef:Treedje hoger of lager, je blijft in de hel tot de dag des oordeels. Wat is het voordeel van een treedje hoger als je toch 'eeuwig' wordt gestrafd?
Hoi Polleke,

Het is niet 'eeuwig' voor iedereen, en je plaats in de hel maakt zeker uit. Laten we onderstaande hadith van onze Nobele profeet samen lezen:

De Profeet (moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) zei:

"Degene, die zegt: "Er is geen god behalve Allah" en die in zijn hart de goedheid heeft ter zwaarte van een gerstekorrel, zal uit het hellevuur komen; dan zal degene, die zegt:"Er is geen god behalve Allah" en die in zijn hart de goedheid heeft ter zwaarte van een graankorrel, uit het hellevuur komen; dan zal degene die zegt: "Er is geen god behalve Allah" en die in zijn hart de goedheid heeft ter zwaarte van een atoom, uit het hellevuur komen."

Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Uiteindelijk gaan alle Moslims naar de Hemel. :smile:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Hoi,

De vers van Ibn Omar zegt dat een plek in de hel gegarandeerd is tot de dag des oordeels. En jouw vers beweert dat met goedheid in het hart een plek in het paradijs eerder kan worden verkregen.

Dus welk vers is dan juist?

Mvg, Polleke
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Rust schreef:

De Profeet (moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) zei:

gezeur uit een waardeloos leugenboekje

Wat een gelul.
Uit een lullig boekje.
Moet je zelf ook een lulletje zijn, die gewoon niets zinnigs meer weet en dan een lulligheidje uit een lullig boekje neerplettert.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Rust schreef:
Polleke schreef:Treedje hoger of lager, je blijft in de hel tot de dag des oordeels. Wat is het voordeel van een treedje hoger als je toch 'eeuwig' wordt gestrafd?
Hoi Polleke,
Het is niet 'eeuwig' voor iedereen, en je plaats in de hel maakt zeker uit. Laten we onderstaande hadith van onze Nobele profeet samen lezen:

De Profeet (moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) zei:

"Degene, die zegt: "Er is geen god behalve Allah" en die in zijn hart de goedheid heeft ter zwaarte van een gerstekorrel, zal uit het hellevuur komen; dan zal degene, die zegt:"Er is geen god behalve Allah" en die in zijn hart de goedheid heeft ter zwaarte van een graankorrel, uit het hellevuur komen; dan zal degene die zegt: "Er is geen god behalve Allah" en die in zijn hart de goedheid heeft ter zwaarte van een atoom, uit het hellevuur komen."

Groetjes,
Rust
ja, dat bedoel ik nou..het is maar wat je geloven wil.

een hel is een hel en vuur blijft vuur, een treetje lager of hoger maakt niets uit (hel bestaat niet).
oja en dan ga je een nieuwe huid krijgen he, weer opnieuw het vuur in..

een vader of moeder (schepper) stopt zijn kinderen in het vuur..geloof het zelf.
god weet dat we allemaal gebreken hebben en straffen doet god NIET, dat is wat ik geloof.
van gebreken moet je leren en dan pas zul je groeien, bewijsbaar! hel=onbewijsbaar en het allerbelangerijkste, strookt niet met een liefdevolle schepper, denk hier maar eens over na.

ik heb echt medelijden met diegenen die zich laten MISLEIDEN door satan, die juist ons van god wil laten scheiden en ons wil doen geloven dat we niet satan maar allah dienen, grote bullshit natuurlijk.

ps: Rust, zet je bron er GOED bij aub..welke versnummer en hoofdstuk etc.
nadia
Laatst gewijzigd door nadia op vr apr 27, 2007 11:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Polleke schreef:De vers van Ibn Omar zegt dat een plek in de hel gegarandeerd is tot de dag des oordeels. En jouw vers beweert dat met goedheid in het hart een plek in het paradijs eerder kan worden verkregen.
Tot de dag des oordeels is niet eeuwig ;)

Eerder heb je ook "tot de dag des oordeels" gezegd, ik had het gelezen als eeuwig sorry (waarschijnlijk bedoelde je dat ook)..

Ik geef je een kleine uitleg. Elk mens (en djinn) heeft een plek in de hel en een plek in het paradijs. Deze beide plekken zijn gegaradeerd tot de dag des Oordeels. Op de dag des Oordeels als hij goed geleefd heeft zal hij als eerste zijn plek in de hel zien om vervolgens naar de hemel te gaan, een slecht persoon ziet zijn plek in het paradijs als eerste om vervolgens naar de hel te gaan (uit een hadith, vrij vertaald).

Wij mensen maken allemaal fouten. Allah (swt) kan onze fouten vergeven maar hij kan ons ook laten straffen. Als wij met Allah (swt) niemand hebben vereenzelfigd, dus in één God hebben geloofd komen we uiteindelijk toch alsnog in de hemel. De profeet zegt ook in een andere hadith: dat de laatste persoon die uit de hel komt (die in één God geloofde) een plek in het Paradijs krijgt die 10 keer aarde is. Dus 10 keer aardbollen aan één stuk dat is dan van de (allerslechtste) persoon die als laatste uit de hel zal komen... mag je nagaan wat iemand die in een hogere hmel zit, wat deze allemaal heeft.

Behalve iemand die niet in Allah (swt) gelooft, de Énige God, er is geen god dan Hem (swt) (erkent) die komt niet uit de hel en zal daar eeuwig verblijven. Want Allah (swt) vergeeft alle zonden behalve niet in één God geloven.

De Koran

4:48. "Waarlijk, Allah vergeeft niet dat men iets met Hem vereenzelvigt, maar Hij zal al hetgeen daarbuiten staat vergeven, wie Hij wil. En wie iets met Allah vereenzelvigt, heeft inderdaad een zeer grote zonde begaan."

Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Plaats reactie