Gewijd aan de dhimmie moderators

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Gewijd aan de dhimmie moderators

Bericht door nimda »

ban mij maar,

1938 alert!!

je zult er alleen maar uitkomen als collaborrateurs.

http://www.youtube.com/watch?v=d9oX5Q2ftmA

(als bron overgenomen uit FFI, die nog niet geknield hebben voor de isambezetting)

I speak peace when peace is spoken, But I speak war when your hate is provoking, The season is open 24-7-365, Man up yo time to ride, No need to hide behind slogans of deceit, Claiming that you're a religion of peace, We just don't believe you, We can clearly see through, The madness that you're feeding your people, Jihad the cry of your unholy war, Using the willing, the weak and poor, From birth drowning in propaganda, rhetoric and slander, All we can say is damn ya

My forefathers fought and died for this here
I'm stronger than your war of fear
Are we clear?
If you step in my hood
It's understood
It's open season

I don't need a faith that's blind, Where death and hate bring me peace of mind, With views that are stuck deep in the seventh century, So much sand in your eyes to blind to see, The venom that you leaders preach, Is the path to your own destruction, Your own demise, You might say that I don't understand but your disgust for me is what I realize, Surprise!
Your homicidal ways has got the whole world watching, Whole world scoping, So if you bring it to my home base, Best believe it, The season's open

I see you, Hell yeah I see you, vriend naw, I don't wanna be you, If you come to my place, I'll drop more than just some bass, Yo you'll get a taste of a, Sick vriend from the Dirty, I ain't worrying not a fucking bit, I'm telescoping like Hubble, Yo you in trouble, Yo on the double, I'm wild with mine, Bring that style with mine, Fuck with my family I'll end your life, Just the way it is, Just the way it be, Do you understand? No matter if you're woman or man, or child, My profile is crazy, That shit you do doesn't amaze me, I'm ready to blaze thee

I don't give a damn what god you claim, I've seen the innocent that you've slain, On my streets you're just fair game, Like a pig walk to your slaughter, The heat here is so much hotter, And my views won't teeter totter or fluctuate, Step to me you just met your fate, And I'll annihilate, With the skill of a Shogun assassin, Slicing and dicing precise with a passion, In any shape form or fashion, Bring it to my home, Welcome to the danger zone, Cause your attitude's the reason, The triggers keep squeezing, The hunt is on and it's open season

I

++++++++++++++++++++++++

Deze tekst is geheel voor de eigen rekening van de schrijver.
FFI neemt afstand van het bovenstaande extremistische gebrabbel en verwerpt het.

Vriendelijke groet.

Moderator.
Scientia vincere tenebras
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Nimda,
Nu ben je onredelijk bezig, zeker in de titel van deze topic.

Ik schrijf je nu als oprichter van Dutch FFI. Normaal doe ik dat nooit, maar nu vind ik dit nodig en eis ik dit recht op.
Als jij de moderators hier (we zijn met z'n 3-en) als dhimmie's bestempelt, dan sla je de bal wel radicaal mis. Als ex-moslima heb ik geleden onder de islam, als partner van een moslim, als moeder van ex-moslims, als deel uitmakend van een moslimgemeenschap weet ik zeer goed waar de islam voor staat. Je kan Dutch FFI en FFI in het algemeen zeker niet betichten van dhimmitude en mij als oprichter van Dutch FFI al helemaal niet ! Mocht ik een dhimmie geweest zijn, dan zag mijn levenspad er totaal anders uit. Jouw kwalificatie is een aanfluiting van alles waar ikzelf in geloof en voor sta : vrijheid ten koste van zeer zware inspanningen ! Ik vind dat je jezelf voor deze opmerking zou moeten schamen.

Ik ben ervan overtuigd dat jij in je leven slechts sporadisch met de islam wordt geconfronteerd en dan nog vanuit een vrij veilige positie.
Wel, ikzelf en met mij vele andere FFI-ers NIET. Wij riskeren heel wat door het feit dat we juist GEEN DHIMMI'S zijn !

Kan je me begrijpen ?

Ik ben dankbaar voor het feit dat steeds meer mensen in het Westen gaan inzien wat de islam precies inhoudt en ik ben ontzettend blij met hun steun, ook met de jouwe. Maar ergens krijg ik het gevoel dat jij met een persoonlijke wrok zit en deze hier uitspeelt. Kan dat zijn ?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Beste Nimda.

Ik weet niet wat je bedoeling is met deze post.
Ik zal hem niet verwijderen maar laten staan, zodat mensen de haat in jouw hart kunnen lezen.
Het mag dan zijn dat je deze post van internationaal geplukt hebt, maar dat wil niet zeggen dat de oprichter en meeste leden het met deze tekst eens zijn.

Deze tekst komt geheel voor je eigen rekening en laat de haat in je hart zien. Wij weten nu hoe jij denkt, en zullen voorzichtig met je zijn.

Ali Sina heeft Faithfreedom opgericht met het doel om mensen te redden, en niet om ze af te slachten..

Lees zijn woorden Nimda.


Wij bestrijden onwetendheid door kennis. We worden daartoe gemotiveerd door liefde voor de mensheid. We streven naar vrede. Wij ijveren voor gelijkheid van man en vrouw, voor het uitroeien van vooroordelen, voor democratie en eenheid van de mensheid. We vragen u hieraan mee te helpen en onze boodschap van liefde en eenheid te verspreiden.


Wat jij doet is geen onwetendheid met kennis te bestrijden. Jij zaait haat.

Wat jij doet is niet naar vrede streven, maar jij geeft een openlijke verklaring van oorlog af.


Beste nimda, jij bent niet op je plaats op dit forum. Zie dat zelf nu maar in.
Jij hoort op een rechts extremistisch forum thuis.
Ga daar je haat spugen beste man, je zal daar gelukkiger zijn dan hier.

Vriendelijke groet.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie