Hitler was wel/geen Christen

Hans v d Mortel sr

Re: Hitler was wel/geen Christen

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Jan 02, 2018 1:13 am

Over het personage Wim N.N.

We schrijven allemaal over onszelf, maar we dienen dit feit te verhullen in steeds weer andere, nieuwe vermommingen.Jan Gerhard Toonder (mijn favoriete schrijver)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

sjun

Berichtdoor sjun » Di Jan 02, 2018 8:08 am

Willem H. wordt nog bekende Nederlander.
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Jan 02, 2018 12:16 pm

sjun schreef:Willem H. wordt nog bekende Nederlander.
:rolleyes:

Wim N.N is wel creatief in het steeds weer vinden van nieuwe aliassen. Dat moeten we hem toch toegeven. Ik denk dat meneer al snel een paar honderd gebruikt heeft in zijn carriere als overheidspion.
Prediker 10:2 De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Wim Camp, CDA... 'De islam is onze bondgenoot"

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Di Jan 02, 2018 12:26 pm

Overheidspion.
Wat een raar etiketje om op iemand en wel heel vreemd op deze hyperactieve forumbezoeker te plakken.
Ik vraag me af of deze duiding wel correct is.
Bijvoorbeeld omdat de overheid m.i. geen voordeel haalt uit de activiteiten van deze meneer.
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

King George

Berichtdoor King George » Di Jan 02, 2018 12:42 pm

Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

King George

Berichtdoor King George » Di Jan 02, 2018 12:44 pm

Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Jan 02, 2018 12:55 pm

Website Niburu schreef:Wanneer de waarheid boven tafel komt over hoe overheden onder controle staan van geheime krachten in de vorm van megabedrijven, bankiers en geheime ordes dan zouden zij door een woedende bevolking met pek en veren overladen het land worden uitgeknikkerd en dat is het voor hen meest gunstige scenario.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap niks van deze verwarring stichtende tekst in een onlogische zinsopbouw die gebrekkige kennis van de Nederlandse taal uitstraalt.

Als ik het goed begrijp dan is het meest gunstige scenario voor de overheid dat zij het land wordt uitgeknikkerd. Op zich ben ik daar niet op tegen. Tenminste als het betrekking heeft op het corrupte kabinet in Brussel dat nog altijd niet het probleem met de mislukte mensensoort moslims durft te benoemen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Di Jan 02, 2018 1:32 pm

Niburu
:roll:

sjun

Berichtdoor sjun » Wo Jan 03, 2018 12:09 am

Misschien kun je eens verhelderen waarom jij je niet kunt vinden in de informatie achter de link uit het vorige bericht die ik hieronder even zal quoten om het voor jou makkelijker te maken er puntsgewijze op in te kunnen gaan. Hetgeen Hans hierboven over wartaal aankaart beaam ik direct vandaar dat ik het in de quote bij relevante informatie houd.

Hieronder volgt een lijst met 15 punten die je in feite de handleiding van overheidstrollen kunt noemen. De 15 regels die ze moeten hanteren in commentaren onder artikelen of via publieke fora en/of sociale media.
Het doelwit van hun acties is uiteraard de alternatieve berichtgeving die als geen ander de vinger op de zere plek weet te leggen.

1. Begin een verdeel en heers gevecht in de alternatieve gemeenschap.
  2. Doe alsof het een hopeloze zaak is om tegen de gevestigde orde te vechten omdat ze ons dan keihard zullen aanpakken.
  3. Wanneer er oplossingen worden aangedragen voor bepaalde problemen eis dan keihard en gegarandeerd bewijs dat ze het probleem zullen verhelpen.
  4. Kom zelf met oplossingen die zo vergezocht zijn dat ze nooit kunnen werken en die meer schade toebrengen dan dat ze goed doen.
  5. Verkondig dat de alternatieve media volledig onbetrouwbaar zijn en alleen maar hun activiteiten uitvoeren om veel geld te verdienen.
  6. Overleg met anderen en probeer zoveel mogelijk redelijke commentaren te laten verwijderen/censureren.
  7. Zorg dat je zoveel mogelijk kloonidentiteiten gebruikt, ook wel sokpop genoemd, waardoor je zelf in staat bent om een heel leger van trollen te maken.
  8. Probeer zoveel mogelijk zaken op sociale media te laten censureren.
  9. Wanneer overheden dingen doen die echt niet kunnen, bescherm ze dan door te doen voorkomen dat het in dit bepaalde geval echt niet anders kon.
  10. Bescherm de rijken en de machtigen. Doe dit door iedere beschuldiging van criminele activiteiten af te doen als een complottheorie.
  11. Vermijdt discussie over echt belangrijke zaken en concentreer zoveel mogelijk om minder belangrijke dingen.
  12. Gebruik een stroman. Creëer hierdoor een bepaald argument waarvan je weet dat je deze onderuit kunt halen, waardoor jij punten scoort en de ander afgaat.
  13. Gebruik de hit and run taktiek. Voer een snelle aanval uit op je tegenstander of de oppositie en zorg dat je daarna weg bent.
  14. Trek motieven in twijfel. Verdraai of vergroot ieder detail waardoor je het laat lijken alsof je tegenstander handelt volgens een bepaalde agenda of motief.
  15. Associëer stellingen van je tegenstander met oud nieuws. Dit is al lang “gedebunked.”
Het bovenstaand is de taakomschrijving van een overheidstrol. Wanneer je eenmaal weet hoe ze werken, zijn ze uiteraard ook relatief gemakkelijk te ontmaskeren. Wanneer je een troll herkent is het een zaak om deze niet verder te “voeden”. Om hun taak goed te kunnen uitvoeren is het belangrijk dat mensen “happen”.

Naast het inzetten van trollen op bovengenoemde manier, gaan ze nog een stap verder door trollen hun eigen blog of website te laten runnen. Alles gericht op het verdoezelen van de waarheid of deze zodanig te verwarren dat niemand door de bomen het bos meer ziet of afhaakt omdat er zoveel krankzinnige berichten de wereld in worden gestuurd.

In het geval van Willem H. op diverse fora en weblogs is de lijst gewoon af te vinken.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Wo Jan 03, 2018 5:53 am

Het doelwit van hun acties is uiteraard de alternatieve berichtgeving die als geen ander de vinger op de zere plek weet te leggen.
:roll:

sjun

Berichtdoor sjun » Wo Jan 03, 2018 7:55 am

Ach, je gaat gewoon nergens op in en doet aan nitpicking. Nou ja, dat is dan ook weer duidelijk geworden, dan kan de aandacht naar anderen.

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Wo Jan 03, 2018 8:09 am

Na het wegebben van mijn onbedaarlijke lachbui van de vroege ochtend nog even dit:
Alternatieve berichtgeving verhoudt zich tot gewone berichtgeving als alternatieve geneeswijze tot de reguliere geneeskunst.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Jan 03, 2018 2:04 pm

Wat een naïeveling om zo blind in die reguliere grote media te geloven. :shock:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Jan 03, 2018 2:21 pm

Pilgrim schreef:Wat een naïeveling om zo blind in die reguliere grote media te geloven. :shock:

Ja, en dat als autonoom realist. :nietverstaan: Maar ja, het is wel fijn voor hem dat hij een goeie lachbui gehad heeft. Dat gun ik hem wel. Lachen is gezond.
Prediker 10:2 De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Wim Camp, CDA... 'De islam is onze bondgenoot"

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Wo Jan 03, 2018 2:43 pm

Pilgrim schreef:Wat een naïeveling om zo blind in die reguliere grote media te geloven. :shock:

Teva Teff schreef: Alternatieve berichtgeving verhoudt zich tot gewone berichtgeving als alternatieve geneeswijze tot de reguliere geneeskunst.

Gewoon af en toe een keer opnieuw lezen.
Wellicht, al schat ik de kans als zeer gering , valt het kwartje dan wel een keer.

sjun

Berichtdoor sjun » Vr Jan 05, 2018 3:33 pm

Teva Teff schreef:

Na het wegebben van mijn onbedaarlijke lachbui van de vroege ochtend nog even dit:
Alternatieve berichtgeving verhoudt zich tot gewone berichtgeving als alternatieve geneeswijze tot de reguliere geneeskunst.

Sinds wanneer zijn resultaten van berichtgeving en toonzetting meetbaar geworden als behandelingsresultaten?

Terug naar “Zoo”