Trots op Nederland.

King George

Re: Trots op Nederland.

Berichtdoor King George » Zo Apr 15, 2018 2:44 pm

sjun schreef:
King George schreef:Zeg Teefje, gaan we binnenkort nog naar de film? Afbeelding Afbeelding

:roll:

Spoiler! :
Afbeelding

Ik verwacht wat authentieke ska muziek uit de jaren 60 op de achtergrond, een inleidende stem die luidkeels de aanklachten voorleest en als het even kan daarna wat sfeerbeelden van een naargeestige begraafplaats terwijl de pro en contra donderslagen weerklinken. Kom op Teva, je kunt er iets belerends van maken.
:israel:

Zal het woord desinformant daar ook nog de revue gaan passeren? In dit mantra reciteren was hij toch een echte autonome recidivist. Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Apr 16, 2018 1:27 pm

King George schreef:

Enig idee waarom deze werkelijk fantastische film, waar niks mis mee is omdat het de complete waarheid over moslims vertelt, alleen via YouTube bekeken kan worden? :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Apr 16, 2018 1:31 pm

Maarten schreef:Wat ik niet begrijp van sommige internetgebruikers op foras is hun neiging tot ''oh ik ben zo zielig''...Kijk, een bepaald forum kan je liggen, of misschien ook niet, maar wanneer je tot de conclusie bent gekomen, dat een forum je niets meer bieden heeft, en er niet wenst meer te gaan posten, dan verdwijn in alle stilte, zonder de dramaqueen uit te hangen...Teeva is hier zeker een dramaqueen.

Grappig! Ik heb lange tijd geloofd dat TT een vrouw was. Tot ik bij toeval van Ariel vernam dat het echt om een vent ging. Nou ja vent . . . zeg maar misbaksel met een gefrustreerd ego dat weg is gelopen. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Apr 16, 2018 1:58 pm

King George schreef:

Fitna is bijna 2 miljoen keer bekeken op YouTube. Maar ik kan dit nergens terugvinden. Net zoals deze link van jou, King. Die heeft maar een paar hits. Wat is er gebeurd? Is de originele film verwijderd en zijn er nieuwe kopieën weer geplaatst? Wie kan mij uit de brand helpen? :scratch:

Terug naar “Zoo”