De Boerenprotesten worden ingekapseld door extreem-rechts

Plaats reactie
Boudewijn Atsma

De Boerenprotesten worden ingekapseld door extreem-rechts

Bericht door Boudewijn Atsma »

Het boerenprotest wordt inmiddels ingekapseld door extreem-rechtse krachten. De boeren beseffen kennelijk niet dat daarmee hun protesten elke geloofwaardigheid verliezen.

https://www.volkskrant.nl/a-b8cef1b9
Hallo Tokyo

Re: De Boerenprotesten worden ingekapseld door extreem-rechts

Bericht door Hallo Tokyo »

De Volkskrant, alleen debielen nemen die serieus, maar ja Wim is tenslotte een debiel.

:*)
Boudewijn Atsma

Hallo Tokyo schreef:
di jul 26, 2022 10:24 am
De Volkskrant, alleen debielen nemen die serieus, maar ja Wim is tenslotte een debiel.

Leest Rob überhaupt kranten?
Hallo Tokyo

In ieder geval niet de extreem linkse Volkkrant Wim, dat laat ik aan debielen zoals jij over. En nu nooit meer over bronnen zeiken hè wanneer je zelf aankomt met de Volkskrant.

icon_wave.gif
Boudewijn Atsma

Hallo Tokyo schreef:
di jul 26, 2022 10:51 am
In ieder geval niet de extreem linkse Volkkrant Wim, dat laat ik aan debielen zoals jij over. En nu nooit meer over bronnen zeiken hè wanneer je zelf aankomt met de Volkskrant.

icon_wave.gif
De Volkskrant is een serieuze kwaliteitskrant die zich baseert op verifieerbare bronnen, in dit geval op de onafhankelijke nieuwssite Vjorstka. Ik snap dat dit je boven de pet gaat.
Hallo Tokyo

Dat zeg ik, debielen van extreem linkse huize zoals jij beschouwen de Volkskrant als zijnde een kwaliteitskrant, mijn kat wil er nog niet op schijten.

Boudewijn Atsma

Hallo Tokyo schreef:
di jul 26, 2022 11:08 am
Dat zeg ik, debielen van extreem linkse huize zoals jij beschouwen de Volkskrant als zijnde een kwaliteitskrant, mijn kat wil er nog niet op schijten.

Als het maar een lieve poes is, beste Rob.
Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Toen ik hoorde dat Trump iets gezegd had over solidariteit met onze boeren, toen dacht ik: dan zullen wel blij gekraai horen uit de linkse hoek. En daar hoefde ik niet lang op te wachten. Zo'n kans om een door links ongewenst protest in fout daglicht te plaatsen, laten ze zich niet ontglippen.
We zullen ook wel gaan horen over de fascistoïde tendensen bij die boeren.
En de Volkkrant weet natuurlijk een voorbeeld van de anti-democratische tendensen te geven.
Hier het verzet tegen een democratisch genomen besluit van de overheid :
Oproep vande gemeente haalt niets uit: omgekeerde vlaggen blijven wapperen in Eemnes.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b9524938/
Is deze niet leuk?

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Het is een 'hayday' (no pun intended) voor de linkse meute.
Hoe trekken we het boerenprotest in de eng-rechtse hoek? Een poging van een pathologische Trump-hater:
Waarom nam Caroline van der Plas geen afstand van Trump? Stevo Akkerman

[red.:.... zwartmaken Trump....]
Deze man schaart zich dus achter de Nederlandse boeren. Daar kunnen die boeren niks aan doen. Maar iedereen weet wie hij is, ook zonder bovenstaande geschiedenis te kennen. En daarom is de vraag gerechtvaardigd waarom het BBB-aanvoerder Caroline van der Plas niet lukte om maandag bij OP1 simpelweg iets te zeggen als: “Wij voeren onze strijd binnen de democratie en laten ons niet kapen door iemand als Donald Trump”. Waar draaide ze omheen?
https://www.trouw.nl/opinie/waarom-nam- ... ~bdf8cf28/

Door niet te zeggen dat ze anti-Trump is, is ze pro-Trump. En met haar de hele beweging?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
King George

Bericht door King George »

Ziek links doet weer eens aan guilty by association? Ach, we kennen de linkse ziekte wel.

Links zijn is een geestesziekte.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
sjun

Bericht door sjun »

Mahalingam schreef:
wo jul 27, 2022 1:14 pm
Het is een 'hayday' (no pun intended) voor de linkse meute.
Hoe trekken we het boerenprotest in de eng-rechtse hoek? Een poging van een pathologische Trump-hater:
Waarom nam Caroline van der Plas geen afstand van Trump? Stevo Akkerman

[red.:.... zwartmaken Trump....]
Deze man schaart zich dus achter de Nederlandse boeren. Daar kunnen die boeren niks aan doen. Maar iedereen weet wie hij is, ook zonder bovenstaande geschiedenis te kennen. En daarom is de vraag gerechtvaardigd waarom het BBB-aanvoerder Caroline van der Plas niet lukte om maandag bij OP1 simpelweg iets te zeggen als: “Wij voeren onze strijd binnen de democratie en laten ons niet kapen door iemand als Donald Trump”. Waar draaide ze omheen?
https://www.trouw.nl/opinie/waarom-nam- ... ~bdf8cf28/

Door niet te zeggen dat ze anti-Trump is, is ze pro-Trump. En met haar de hele beweging?
Dat maakt haar wat mij betreft een stuk kredietwaardiger dan een associatie met de andere kant van de corrupte en gecompromitteerde Joe Biden. Het lijkt me duidelijk dat Stevo Akkerman deze framingspoging linea recta terug krijgt. Wat heeft hij precies met Joe Biden? Heeft hij ook een verborgen agenda en iemand anders die hem aanstuurt? Of trof hem al eerder een andere nagel in het privéleven die hem zicht op beter benam en hem als een lemming richting de afgrond trekt?
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
sjun

Bericht door sjun »

Cancel these communists | Eva Vlaardingerbroek rejects carbon credits to curb climate change

Ze ziet het wat mij betreft prima.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
King George

Worden we nu als mensen al uitgerust met een CO2-tegoed waarvan er bij zo'n beetje ieder normaal menselijk gedrag een afboeking wordt gedaan als is het een soort sociaal krediet? En maar wijzen naar China als voorbeeld van een totale contrôle maatschappij met hun sociale kredietsysteem. Extreem links moet gestopt worden.

King George

Omgekeerde vlag staat voor meer

Onder de oppervlakte woekert een abces dat door ontelbare zwaar verwaarloosde polderlandse kwalen wordt gevoed. De pus zoekt al heel lang een uitweg en heeft die nu gevonden met het boerenprotest. Vlag uit! Maar onderhuids ettert er nog veel meer.
30 juli 2022

Nee, ik ben geen Herman Pleij, ik mis er de oogopslag voor en ben bovendien eerder een nar dan een maatschappelijk duider. Maar dit durf ik hier toch wel te stellen: dat er her en der zoveel Nederlandse vlaggen omgekeerd zijn opgehangen is slechts ten dele een solidariteitsbetuiging met onze boeren.

Zeker, die lotsverbondenheid is er nog steeds, ook bij mij, al wordt zij danig op de proef gesteld door Mark van den Oever en trawanten van de criminele Farmers Defence Force, de Provisional IRA van de boerenbeweging. Iets te veel mensen in mijn omgeving aan longvlieskanker ten onder zien gaan: bouwvakkers die zichzelf wat al te nonchalant aan asbest hadden blootgesteld. Asbest gooi je verdomme niet open en bloot op straat als je de boel wilt blokkeren. “Dit is nog maar het begin”, durfde meneer zelfs te verklaren. Hoogste tijd dat onze ordehandhandhavers hun eeuwig op deëscalatie gebaseerde werkwijze inruilen voor een actievere rol. We hebben toch ook nog de ME?

Hoe ík dan al die blauw-wit-rode vlaggen interpreteer?

Onder de oppervlakte woekert een abces dat door ontelbare zwaar verwaarloosde polderlandse kwalen wordt gevoed. De pus zoekt al heel lang een uitweg en heeft die nu gevonden met het boerenprotest. Eindelijk is er een gaatje waardoor het naar buiten kan stromen. Vlag uit! Maar onderhuids ettert er nog veel meer.

Wat allemaal?

“Haben Sie eine Stunde?” zou Leo Beenhakker nu zeggen.
Nu weer dat huren van drie cruiseschepen. Hoe krankzinnig wil je het hebben
De immigratie loopt volledig uit de hand, dat ten eerste. Sinds de jaarwisseling zijn er netto weer 123.000 mensen bijgekomen, voor wie in dit op vier na dichtstbevolkte land van de wereld net als voor iedereen geen woonruimte is. Het COA kan de druk niet meer aan, zo werd vrijdag bekend. Intussen blíjft Eric van der Burg proberen deze nieuwkomers, voor het merendeel gelukszoekers, onder te brengen, nu weer met het huren van drie cruiseschepen. Hoe krankzinnig wil je het hebben. We weten allemaal dat met name mensensmokkelaars hiervan profiteren, maar dat maakt blijkbaar niet uit. De maatschappelijke draagkracht voor dit beleid ontbreekt inmiddels grotendeels. De onvrede onder het volk wordt groter en groter. En toch durft deze regering niet op z’n Deens op de rem te gaan staan, terwijl de wettelijke mogelijkheden daarvoor wel degelijk bestaan.

Voeg daarbij de totaal uit de hand lopende energie- en brandstofkosten, de 11,6% inflatie van deze maand, het klimaat- en stikstofgedram, de mensonterende Facebook-getuigenissen van verpleeghuismedewerkers die bejaarden urenlang in hun eigen urine moeten laten liggen terwijl op hetzelfde medium D66-cosmopolieten die hier mede verantwoordelijk voor zijn foto’s van luxe vakantietripjes naar wijngaarden in Zuid-Afrika delen, alsmede het feit dat we de komende winter voor het eerst geacht worden níet op een Elstedentocht te hopen omdat we anders aan de kou ten onder dreigen te gaan. Als je dan ook nog alle andere onderhuidse aandoeningen in aanmerking neemt, besef je dat het abces ieder moment helemáál open kan barsten.

Doe die vlag maar alvast halfstok.

https://robhoogland.nl/omgekeerde-vlag-staat-voor-meer/?fbclid=IwAR1uKYACGAOngpWpvXjrrUmqUPuwikACt45KFDSt5pqo6GSRkagm1gdZ_Es

Plaats reactie