Trots op Nederland.

Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Bericht door Socrates »

Vera heb je je bekeerd tot Soenisme? Welke stroming binnen soenisme volg je?
Hoe weet je dat dat de ware richting is binnen de Islam? Hoe weet je dat Shi''isme niet de ware Islam is?

Als je je had bekeerd tot Shi''isme had je de kans een ''tijdelijk huwelijk'' aan te gaan, je was dan voor bepaalde tijd ''halal'' voor elkaar, zonder te ''zondigen'' en had dan eventueel ook het huwelijk kunnen omzetten in een permanente huwelijk.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Socrates schreef:Vera heb je je bekeerd tot Soenisme? Welke stroming binnen soenisme volg je?
Hoe weet je dat dat de ware richting is binnen de Islam? Hoe weet je dat Shi''isme niet de ware Islam is?

Als je je had bekeerd tot Shi''isme had je de kans een ''tijdelijk huwelijk'' aan te gaan, je was dan voor bepaalde tijd ''halal'' voor elkaar, zonder te ''zondigen'' en had dan eventueel ook het huwelijk kunnen omzetten in een permanente huwelijk.
Soennisme heeft meer boekjes, meer boekjes = beter.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Vera is ff ergens anders haar moslimachterlijkheden aan het promoten.

http://www.hetchristelijkgeloof.be/inde ... pic=1525.0
Laatst gewijzigd door Teva Teff op ma mar 03, 2008 7:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Bericht door Socrates »

migrantenjong schreef:
Socrates schreef:Vera heb je je bekeerd tot Soenisme? Welke stroming binnen soenisme volg je?
Hoe weet je dat dat de ware richting is binnen de Islam? Hoe weet je dat Shi''isme niet de ware Islam is?

Als je je had bekeerd tot Shi''isme had je de kans een ''tijdelijk huwelijk'' aan te gaan, je was dan voor bepaalde tijd ''halal'' voor elkaar, zonder te ''zondigen'' en had dan eventueel ook het huwelijk kunnen omzetten in een permanente huwelijk.
Soennisme heeft meer boekjes, meer boekjes = beter.
Nou volgens mij hebben de Shieten en Soefis veel meer boeken geschreven. En hebben de Shieten ook evenveel Hadith boeken.

Shi'isme is eigenlijk toen der tijd door de Perzen bedacht om de Arabische invasie te kunnen overleven, men moest bekeren of oprotten, daar kwam het ongeveer op neer, dus bedachten de Perzen Shi'isme om zich tegelijk te kunnen distantieren van Arabieren, bepaalde elementen niet hoeven na te volgen en bepaalde elementen behouden en tegelijkertijd geaccepteerd worden als Moslim.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Socrates schreef:Vera heb je je bekeerd tot Soenisme? Welke stroming binnen soenisme volg je?
Hoe weet je dat dat de ware richting is binnen de Islam? Hoe weet je dat Shi''isme niet de ware Islam is?

Als je je had bekeerd tot Shi''isme had je de kans een ''tijdelijk huwelijk'' aan te gaan, je was dan voor bepaalde tijd ''halal'' voor elkaar, zonder te ''zondigen'' en had dan eventueel ook het huwelijk kunnen omzetten in een permanente huwelijk.
Ja ik ben sunnist, ik volg de Sunnah van de Profeet Mohammed (salla allahu aleyhi wa sallam) zo strikt mogelijk en op de manier waarop de Sahabah, de Vrome Voorgangers, de eerste generatie Moslims, dit deden. Waneer ik dat echt in een hokje zou moeten stoppen, komt dat neer op de Ahl-us-Sunnah Wal Djamaa'ah.

Dit doe ik omdat waneer je de Koran leest en uitspraken van de Profeet salla allahu aleyhi wa sallam leest, je tot de conclusie moet komen dat dit het juiste is.
Bijvoorbeeld:
Hudhayfah Ibn Ul-Yamaan heeft gezegd: ''Mensen hadden de gewoonte om de Profeet salla allahu aleyhi wa sallam over het goede te vragen. Ik had echter de gewoonte om over het kwaad te vragen, uit angst dat dit mij zou overkomen. Ik zei, 'O boodschapper van Allah, we waren verdwaald in ongehoorzaamheid [Jahiliyyah]/ontwetendheid [Djaahiliyyah] en het kwade, toen bracht Allah dit goede [Islam]. Zal er iets slechts komen na dit goede?' Hij antwoordde, 'Ja' Ik vroeg, 'En zullen er weer goede dingen gebeuren na dat slechte?' Hij zei, 'Ja, maar het zal vermengd zijn met wat kwade'. Ik vroeg, 'Hoe zal het vermengd zijn met het kwade?' Hij zei, 'Er zullen mensen zijn die mensen op een andere pad zullen leiden dan die van mij. Je zult het goede en het slecht in hun zien'. Ik vroeg, 'Zal er iets kwaads komen na dat goede?' Hij antwoordde, 'Sommige mensen zullen staan en roepen naar de poorten van de Hel, wie gehoor geeft aan hun roep, zullen ze in het Vuur werpen'. Ik vroeg, 'O boodschapper van Allah, beschrijf ze voor ons'. Hij zei, 'Ze zullen van ons eigen mensen zijn, en zullen onze taal spreken'. Ik vroeg, 'Wat adviseert u mij te doen als ik zou leven en dat zou zien?' Hij antwoordde, 'Klamp je vast aan de Groep [Djamaa'ah] van de Moslims en aan hun Heerser [Imaam]'. Ik vroeg, 'Wat als geen groep en geen imam hebben?' Hij zei, 'Zonder je af van al deze sektes, al moest je de wortels van bomen eten en de dood je overvalt terwijl je in dit staat bent'.

Ibn Abbaas heeft gezegd:
"De gezichten van de Ahl-us-Sunnah Wal Djamaa'ah zullen wit worden. De gezichten van de mensen van innovatie en splitsing zullen zwart worden"

Aangezien innovatie en splitsing slecht zijn, is de Ahl-us-Sunnah Wal Djamaa'ah goed zijn

zie verder soerah al-imraan ayah 103, 105 en 106.
Laa ilaaha illallaah
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

op de manier waarop de Sahabah, de Vrome Voorgangers, de eerste generatie Moslims, dit deden.
Salafi dus.

Waanzin.
Het is dwaasheid te denken dat door de strikte interpretatie te volgen dat je te weten kunt komen of zelfs maar aan een glimpje begrip kan raken van hoe in die tijd Islam beleden werd.

Nu is nu, Donkere Middeleeuwen was toen.
Wordt eens wakker.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

BFA schreef:Salafi dus.

Waanzin.
Het is dwaasheid te denken dat door de strikte interpretatie te volgen dat je te weten kunt komen of zelfs maar aan een glimpje begrip kan raken van hoe in die tijd Islam beleden werd.

Nu is nu, Donkere Middeleeuwen was toen.
Wordt eens wakker.
Jezelf selefi noemen is verboden/afgeraden, dus dat doe ik dan ook niet.

Ik zie dat anders
Laa ilaaha illallaah
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Jezelf selefi noemen is verboden/afgeraden, dus dat doe ik dan ook niet.

Ik zie dat anders
JE definitie komt overeen met de betekenis van Salafi.
Hoe zie jij het dan, je zegt anders, zonder verdere uitleg.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Vera schreef:
Bijvoorbeeld:
Hudhayfah Ibn Ul-Yamaan heeft gezegd: ''Mensen hadden de gewoonte om de Profeet salla allahu aleyhi wa sallam over het goede te vragen. Ik had echter de gewoonte om over het kwaad te vragen, uit angst dat dit mij zou overkomen. Ik zei, 'O boodschapper van Allah, we waren verdwaald in ongehoorzaamheid [Jahiliyyah]/ontwetendheid [Djaahiliyyah] en het kwade, toen bracht Allah dit goede [Islam]. Zal er iets slechts komen na dit goede?' Hij antwoordde, 'Ja' Ik vroeg, 'En zullen er weer goede dingen gebeuren na dat slechte?' Hij zei, 'Ja, maar het zal vermengd zijn met wat kwade'. Ik vroeg, 'Hoe zal het vermengd zijn met het kwade?' Hij zei, 'Er zullen mensen zijn die mensen op een andere pad zullen leiden dan die van mij. Je zult het goede en het slecht in hun zien'. Ik vroeg, 'Zal er iets kwaads komen na dat goede?' Hij antwoordde, 'Sommige mensen zullen staan en roepen naar de poorten van de Hel, wie gehoor geeft aan hun roep, zullen ze in het Vuur werpen'. Ik vroeg, 'O boodschapper van Allah, beschrijf ze voor ons'. Hij zei, 'Ze zullen van ons eigen mensen zijn, en zullen onze taal spreken'. Ik vroeg, 'Wat adviseert u mij te doen als ik zou leven en dat zou zien?' Hij antwoordde, 'Klamp je vast aan de Groep [Djamaa'ah] van de Moslims en aan hun Heerser [Imaam]'. Ik vroeg, 'Wat als geen groep en geen imam hebben?' Hij zei, 'Zonder je af van al deze sektes, al moest je de wortels van bomen eten en de dood je overvalt terwijl je in dit staat bent'.
Een iedereen die deze hadith niet begrijpt is een dombo. Dit is echt een kots Hadith, en alleen zeer domme en angstige mensen vallen voor dit soort stupid woorden.
Men kan hier duidelijk indoctrinatie lezen.

Deze onzekere man Hudhayfah Ibn Ul-Yamaan gaat naar Mohammed, om te vragen over het kwaad, en wat doet Mohammed, hij begint gelijk met hel en verdoemenis te dreigen., en dat je vooral niet de mensen die het niet met hem eens zijn mag geloven, want dat zijn pas de slechteriken.
Mo moest er niet aan denken dat er weer een schaap van hem Islam zou verlaten en vertelde hem dat hij alleen naar hem moest luisteren ( 'Klamp je vast aan de Groep [Djamaa'ah] van de Moslims en aan hun Heerser [Imaam]'.) want anders zou het slecht met hem aflopen.
De angstige Hudhayfah kroop ineen bij de gedachte dat hij misschien in de hel terecht zal komen, net zoals Vera, die zogenaamd op haar negende jaar al wist dat Islam het ware geloof is ineen kruipt bij de gedachte dat ze naar de hel zal gaan.

Dit heeft niks met goed en slecht te maken, maar met onderdrukking.
Wat zijn goede en slechte daden Vera?
Wees eens een dappere meid en vertel het ons.

Wat is een goede daad, en wat is een slechte daad.
Ik ben benieuwd.

Ik ben namelijk van mening dat “goed en slecht “ verkeerde woorden zijn. Wat goed is voor jou, is misschien slecht voor mij en anders om.
Ik wil liever de woorden “wat werkt en wat niet werkt” gebruiken.

Kom op Vera… Ga eens een keer echt met me in discussie, en doe je Allah eer aan om mij te overtuigen van je gelijk.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ola!!!!!!! Vera!!!!!! Oehoe!!!!!!

Waar ben je Vera? Je bent mij toch niet vergeten? :oops:

Wat is een goede daad, en wat is een slechte daad vera sweetheart, zoeker naar een betekenisvolle of logische verklaring van het leven.
Kom op met je veritas.
In vino veritas
Ik schenk een lekker wijntje in ( eigenlijk ben je nog te jong voor wijn, maar vooruit, een half glaasje zal je geen kwaad doen) zodat we ieder onze waarheid kunnen spreken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

De beweging "Trots op Nederland" is de laatste dagen weer in het nieuws.

Ten eerste omdat Rita in het ziekenhuis beland is vanwege een val.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3628 ... uis__.html

Ten tweede omdat ze bij voortduring naar het volk zal luisteren zodat ze weet wat gewenst wordt.
http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/ ... index.html

Ten derde omdat Rita hulp van Hogere Machten gaat krijgen (of ze wil of niet) door bemiddeling van een zweefteef.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3645 ... tml?p=13,2
Helderziende gaat Verdonk helpen
Medium Liesbeth van Dijk gaat Rita Verdonk helpen haar beweging Trots op Nederland te financieren. [..]
Bekenden omschrijven Van Dijk als een kleurrijke en beminnelijke netwerker pur sang, die als geen ander charmant kan overdrijven. De belangstelling die vermogenden tonen voor haar paranormale gaven buigt zij handig om naar investeringen in projecten. Van Dijk is een graag geziene gast op societyfeestjes. Daar komt zij Verdonk regelmatig tegen. Van Dijk noemt de leidster van Trots op Nederland ‘een totaal zuiver mens’. ‘Zo zuiver, dat ken ik bijna niet, behalve misschien bij mijn kinderen.’
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Socrates schreef:Vera heb je je bekeerd tot Soenisme? Welke stroming binnen soenisme volg je?
Hoe weet je dat dat de ware richting is binnen de Islam? Hoe weet je dat Shi''isme niet de ware Islam is?

Als je je had bekeerd tot Shi''isme had je de kans een ''tijdelijk huwelijk'' aan te gaan, je was dan voor bepaalde tijd ''halal'' voor elkaar, zonder te ''zondigen'' en had dan eventueel ook het huwelijk kunnen omzetten in een permanente huwelijk.
Het Soennisme kent vier rechtsscholen, ook wel madhhab (مذّهب) genoemd:

Hanafieten: vooral in India, Pakistan, Afghanistan, Egypte, Turkije en West-Afrika
Hanbalieten: vooral op het Arabisch schiereiland
Malikieten: vooral in Noord- en West-Afrika
Sjafi'ieten: vooral in Maleisië en Indonesië

Verschillen slechts op kleine handelingen van elkaar.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Vera heb je je bekeerd tot Soenisme? Welke stroming binnen soenisme volg je?
Hoe weet je dat dat de ware richting is binnen de Islam? Hoe weet je dat Shi''isme niet de ware Islam is?
De denkende mens stelt vragen. De moslim die zich door een ander laat overtuigen zonder zelf onderzoek te plegen is een zwakkeling en verrader van zichzelf.

Hieronder wat intelligentie en redeneertechniek van de moslim.

VRAAG AAN MOSLIM: Van wie heeft Mohammed de koran ontvangen?
ANTWOORD: Van de engel Gabriël
ANTI-ISLAM FFI-lid: Er bestaan geen engelen. Dus is de koran niet waar.

VRAAG AAN MOSLIM: Hoe weet je dat de koran het woord van god is en niet van Mohammed?
ANTWOORD: Omdat mijn achtervoorovergrootvader dat al zei en nu dus de imam in de moskee.

VRAAG AAN MOSLIM: Heb je ooit weleens de moeite genomen om het een en ander aan Mohammed zelf te vragen? Door hem bijvoorbeeld op te bellen?
ANTWOORD: NEE, dat kan niet, want Mohammed is dood.

VRAAG AAN MOSLIM: Zou het niet handig zijn geweest als Mohammed een paar getuigen bij zijn ontmoeting met de engel Gabriël had gehad?
ANTWOORD: Het doet er niet toe of het allemaal waar is. Het gaat immers om het geloof. Dat je geloof hebt in allah en wat hij heeft nagelaten te doen voor de moslim.

Islam is een achterlijke cultuur die voor geen meter past binnen onze moderne Westerse beschaving. Blijft over de vraag ’Waarom zijn ze hier dan met zo velen?’
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Jezus! Wat kan je goed berichten van een ander naam voorzien, Hans.

Socrates schreef:
Vera heb je je bekeerd tot Soenisme? Welke stroming binnen soenisme volg je?
Hoe weet je dat dat de ware richting is binnen de Islam? Hoe weet je dat Shi''isme niet de ware Islam is?
En nu mag je een eindje knikkeren. Ik irriteer me namelijk mateloos aan je berichten.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

hans van de mortel schreef:
Islam is een achterlijke cultuur die voor geen meter past binnen onze moderne Westerse beschaving. Blijft over de vraag ’Waarom zijn ze hier dan met zo velen?’
Omdat ze den baas willen spelen. :roll:
Het rijmt ook nog... :lol:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Jezus! Wat kan je goed berichten van een ander naam voorzien, Hans.

Socrates schreef:
Vera heb je je bekeerd tot Soenisme? Welke stroming binnen soenisme volg je?
Hoe weet je dat dat de ware richting is binnen de Islam? Hoe weet je dat Shi''isme niet de ware Islam is?
En nu mag je een eindje knikkeren. Ik irriteer me namelijk mateloos aan je berichten.
Zo, ik ben uitgeknikkerd. Wat is er aan de hand? O ja, foutje van mij. Sorry! Dan stel ik de vraag zelf. Dat is nog beter, nietwaar, Enschedese Chaimae?

Chaimae heb je je bekeerd tot het soennisme? Welke stroming binnen soennisme volg je? Of ga je niet met de stroom mee? Je twijfelt nog steeds hoor ik hier altijd maar op het forum verkondigen. Begrijp ik, meiske. Als ik in de winkel van god sta heb ik het ook altijd moeilijk om mijn keuze te bepalen. Er staat ook zoveel lekkers uitgestald. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar spicy, lekker heet, de islam dus, met het hitsige vuur van allah. Maar ja, dan ben je er nog niet. ”Kan ik u ergens mee helpen vraagt dan een engelachtige godsdienaar in de winkel van god.” Ik zucht en vraag dan meestal of het (een engel is immers geslachtloos?) niet wat folders heeft, zodat ik thuis op mijn gemak een keuze kan maken. Met de islam ben ik dan gauw klaar. Daar hoef je niet je hersens bij te gebruiken. Gewoon ogen dicht en genieten van het hete klimaat dat die godsdienst voorstaat. Of behoor je tot de charidjieten, mogelijk isma‘iliten. Wat mij ook wel bij jou lijkt passen is het Imamietisme. Of anders de club van wahhabieten, die lusten wel religieuze pap van parmantige Chaimae.

Hoe weet je dat dwaling niet de ware richting is binnen de Islam? Hoe weet je dat shi''isme niet de ware dubbeldikke volvette Islam is? Of gaat jouw voorkeur eerder uit naar magere islam? Is dat gezonder voor het geloof? Ach het is allemaal een pot nat, een grote leugen. Anders was er maar één echte ware onvervalste islam. Nu is het één grote ruïne. Anders gezegd: jouw allah die alle moslims op een andere manier claimen heeft er één grote kleretroep van gemaakt. Of ligt de schuld misschien bij jouw ouders? Hebben die soms voor de verkeerde islam gekozen en zit jij nu met de gebakken ovenvaste Mekkaperen? Weet je wat, je schuift gewoon je eigen verantwoordelijkheid van je af. Neem maar gewoon die religie over waarmee je geboren bent. Dus die religie die jouw pappie en mammie ook aanhangen. Dan ben je van alle geloofsetter in één keer af.

Heerlijk toch die geloofsdemocratie binnen al de islamstromingen? Zoek maar uit naar keuze, met of zonder geweld! Wie het weet mag het zeggen.

Vandaar al dat ordinaire korangeschreeuw en hysterie vanwege een ouderwetse keurslager uit de zandbak van de islam die ’ze zag vliegen’.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Teva Teff

Re: Trots op Nederland.

Bericht door Teva Teff »

Die Vera, heel af en toe leek het wel een beetje.....................................
Maar nooit is het minimale zwakke vonkje van redelijkheid en normaalheid meer dan een korte opflikkering gebleken.
Terwijl er toch voldoende brandstof is aangeleverd.
Na de geboorte, wat blijdschap geeft natuurlijk, gaat daarbij mijn medeleven vooral naar haar ouders.
Het lijkt nu nog meer definitief, de moslimgekte van hun dochter.
Ikzelf verwerk deze nederlaag maar met het doorlezen van oudere topics waar wij allebei in figureren.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Trots op Nederland. trots op wie?

Bericht door hans van de mortel »

Teva Teff schreef:Die Vera, heel af en toe leek het wel een beetje.....................................
Maar nooit is het minimale zwakke vonkje van redelijkheid en normaalheid meer dan een korte opflikkering gebleken.
Terwijl er toch voldoende brandstof is aangeleverd.
Na de geboorte, wat blijdschap geeft natuurlijk, gaat daarbij mijn medeleven vooral naar haar ouders.
Het lijkt nu nog meer definitief, de moslimgekte van hun dochter.
Ikzelf verwerk deze nederlaag maar met het doorlezen van oudere topics waar wij allebei in figureren.
Oeiii! :huh:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Teva Teff

Alllang niet meer trots op FFI.

Bericht door Teva Teff »

door Ariel » Ma Feb 11, 2008 6:52 pm
Teva Teff schreef:
Ariel schreef:
Teva Teff schreef:.
Kinderachtig en kleingeestig dit topic uit persoonlijke rancune naar hier te verplaatsen.
Ik handel niet uit persoonlijke rancune Teva, want dan zou ik geen goede moderator zijn, maar ik handel uit bescherming van het forum en zijn leden.
Jij mag me net zoveel bekritiseren als je wilt, maar laten we maar denken dat dit de beroemde druppel was.
Ik heb je een PM gestuurd, dus je weet wat mijn gedachten zijn.

Vriendelijke groet.
Ik heb inmiddels ook mijn aangekondigde PM aan Dutch verstuurd.
We wachten maar rustig af of jouw ban-dreiging van vandaag geconcretiseerd zal worden.
Al meer dan 10 jaar geleden heb ik Dutch gewaarschuwd dat het FFI-forum een Nazi-forum aan het worden was.
Die waarschuwing, daar heeft Dutch niets mee gedaan.
10 jaar verder heb je dus dit. FFI is weliswaar nog steeds actief anti-islam maar tegenwoordig vooral een speeltuin van louter vuilrechtse ventjes met aan de leiding een valse oude muts die steeds verder afdrijft van niet alleen de realiteit, maar ook van het normale goed fatsoen.
Alle gewone anti-islam forummers zijn intussen vertrokken.
Op één uitzondering na. Maar de vraag is, hoe lang nog?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alllang niet meer trots op FFI.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:
Al meer dan 10 jaar geleden heb ik Dutch gewaarschuwd dat het FFI-forum een Nazi-forum aan het worden was.
Die waarschuwing, daar heeft Dutch niets mee gedaan.
Beste deelnemers van dit forum. Wordt het tijd dat Teva Teff voor goed afscheid neemt van dit forum? Ik wacht op jullie antwoord.

De wet van Godwin is een aforisme over de internetcultuur dat in 1990 door Mike Godwin bedacht werd. De wet stelt in quasi-wiskundige bewoordingen: Ofwel: als een online discussie maar lang genoeg duurt, trekt een van de deelnemers geheid een keer een vergelijking met de nazi`s of Hitler.

Nazi is ook een populair scheldwoord in Midden-Oosten
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Alllang niet meer trots op FFI.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:
Al meer dan 10 jaar geleden heb ik Dutch gewaarschuwd dat het FFI-forum een Nazi-forum aan het worden was.
Die waarschuwing, daar heeft Dutch niets mee gedaan.
Beste deelnemers van dit forum. Wordt het tijd dat Teva Teff voor goed afscheid neemt van dit forum? Ik wacht op jullie antwoord.

De wet van Godwin is een aforisme over de internetcultuur dat in 1990 door Mike Godwin bedacht werd. De wet stelt in quasi-wiskundige bewoordingen: Ofwel: als een online discussie maar lang genoeg duurt, trekt een van de deelnemers geheid een keer een vergelijking met de nazi`s of Hitler.

Nazi is ook een populair scheldwoord in Midden-Oosten
Al 10 jaar heb ik de domme/ domme acterende Ariel proberen te leren wat een drogreden is.
Tot vandaag zonder resultaat.
Vandaag, eindelijk het begint Florrie te dagen.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Trots op Nederland.

Bericht door Maarten »

Ik zal teefje tev niet missen...Is IMHO een grote onruststoker alias spammer.
Teva Teff

Re: Alllang niet meer trots op FFI.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:
Al meer dan 10 jaar geleden heb ik Dutch gewaarschuwd dat het FFI-forum een Nazi-forum aan het worden was.
Die waarschuwing, daar heeft Dutch niets mee gedaan.
Wordt het tijd dat Teva Teff voor goed afscheid neemt van dit forum?
Hoe leg ik het mijn normale vrienden uit?
Dat ik als politiek neutraal atheïst het al 10 jaar heb uitgehouden op het naziforum FFI.
Teva Teff

Re: Trots op Nederland.

Bericht door Teva Teff »

Maarten schreef:Ik zal teefje tev niet missen...Is IMHO een grote onruststoker alias spammer.
Aldus het zijn grote voorbeeld KKK George napapegaaiend naziventje Maarten.
Er is op het FFI maar 1 persoon die je met recht Teefje mag noemen.
Juist: Ariel.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Trots op Nederland.

Bericht door Maarten »

Dramaqueen... Pfff. :nietverstaan:
Plaats reactie