Trots op Nederland.

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Trots op Nederland.

Bericht door King George »

sjun schreef:
King George schreef:Zeg Teefje, gaan we binnenkort nog naar de film? Afbeelding Afbeelding

:roll:
Spoiler! :
Afbeelding
Ik verwacht wat authentieke ska muziek uit de jaren 60 op de achtergrond, een inleidende stem die luidkeels de aanklachten voorleest en als het even kan daarna wat sfeerbeelden van een naargeestige begraafplaats terwijl de pro en contra donderslagen weerklinken. Kom op Teva, je kunt er iets belerends van maken.
:israel:
Zal het woord desinformant daar ook nog de revue gaan passeren? In dit mantra reciteren was hij toch een echte autonome recidivist. Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Trots op Nederland.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:
Enig idee waarom deze werkelijk fantastische film, waar niks mis mee is omdat het de complete waarheid over moslims vertelt, alleen via YouTube bekeken kan worden? :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Trots op Nederland.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Maarten schreef: Wat ik niet begrijp van sommige internetgebruikers op foras is hun neiging tot ''oh ik ben zo zielig''...Kijk, een bepaald forum kan je liggen, of misschien ook niet, maar wanneer je tot de conclusie bent gekomen, dat een forum je niets meer bieden heeft, en er niet wenst meer te gaan posten, dan verdwijn in alle stilte, zonder de dramaqueen uit te hangen...Teeva is hier zeker een dramaqueen.
Grappig! Ik heb lange tijd geloofd dat TT een vrouw was. Tot ik bij toeval van Ariel vernam dat het echt om een vent ging. Nou ja vent . . . zeg maar misbaksel met een gefrustreerd ego dat weg is gelopen. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Trots op Nederland.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:
Fitna is bijna 2 miljoen keer bekeken op YouTube. Maar ik kan dit nergens terugvinden. Net zoals deze link van jou, King. Die heeft maar een paar hits. Wat is er gebeurd? Is de originele film verwijderd en zijn er nieuwe kopieën weer geplaatst? Wie kan mij uit de brand helpen? :scratch:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12511
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Trots op Nederland.

Bericht door sjun »



Het woord dhimmitude duidt wat er aan de hand is. Isleampleasend verdwijnt kritische content dat mensen tot zelf nadenken stemt over koran, hadith, soena, het systeem van islam en haar zelfbenoemde ‘profeet’

Islamisering begint als er voldoende moslims in een land zijn die actie voeren voor hun religieuze privileges. Krijgen ze die, dan komen andere componenten van de islam – politiek, economisch, militair – ook naar binnen sluipen. Hier volgt hoe het werkt.

Zo lang de moslimpopulatie in een willekeurig land rond of onder de 2% blijft, dan zullen ze voor het grootste deel gezien worden als een vredelievende minderheid en niet als een bedreiging voor andere staatsburgers. Wanneer het percentage moslims 2 tot 5 procent bedraagd beginnen met het bekeren van etnische minderheden en ontevreden groepen. Dit gebeurt bijvoorbeeld in Denemarken, Duitsland, Spanje en Thailand. Maar ook in Den Haag was daar gisteren op de vrijmarkt al weer een tafereeltje van te zien.

Wanneer 5% van de bevolking moslims is oefenen ze buitensporige invloed en druk uit. De moslimgemeenschap zou dan op zoek gaan naar dingen als halal voedsel. Dit is bijvoorbeeld het geval in Nederland. Vanaf dit punt zien we een gestage tendens naar geislamiseerd wijkbestuur en pogingen tot invoering van de sharia als richtlijn voor conflictbeslechting. Daarmee wordt al iets zichtbaar van het uiteindelijke doel van het systeem van islam om de sharia in de hele wereld in te voeren.

Wanneer de 10% wordt bereikt zien we onaanspreekbare en gewelddadige moslimbendes wetteloosheid bevorderen als middel om te kunnen klagen over omstandigheden. Dit hebben we duidelijk gezien in steden als Parijs, waar auto's in de brand werden gestoken en een joodse holocaustoverlevende vermoord door haar Mohammedaanse buurman. Ook na de cartoons over de profeet van Islam Mohammed werd flink gereld en geklaagd. Soortgelijke spanningen tref je maandelijks in Guyana, India en Israël.

Nadat de 20 % bereikt is kan de bevolking rellen, milities op straat, sporadische moorden en het verbranden van christelijke kerken en Joodse synagogen verwachten, zoals in Ethiopië. Er zal bij een percentage van 60% moslims, een onbelemmerde vervolging ontstaan ten opzichte van de 'ongelovigen'. De sharia zal als wapen worden gebruikt en er zal ‘beschermings’belasting (jizya) worden geheven op ongelovigen.

In landen waar iedereen moslim is, als Afghanistan en Saoedi Arabië zal volgens de moslims de vrede van ‘Dar-es-Salaam’ zijn, het islamitische Huis van Vrede. Er wordt verondersteld dat hier vrede is, omdat iedereen moslim is, de koran het enige woord is en de sharia de wet. Het probleem in deze landen is dat er nooit vrede komt, omdat daar de radiclae moslims de minder radicale moslims intimideren. Dat zit nu eenmaal in het systeem van de angst onder de naam Islam gebakken.

Gelukkig is er nog even tijd om die situatie in onze leefwereld te voorkomen. Maar dat vraagt wel een bewustmakingsoffensief waarin iedere burger op zijn mindst actief wordt om familie, vrienden en bekenden over deze zaken te laten nadenken.

Sam Harris SCHOOLS Muslim Apologist Cenk Uygur on Islam
Laatst gewijzigd door sjun op ma jul 30, 2018 4:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

"Ik ben Teefje Keft en ik bla bla bla desinformant bla bla bla."

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Trots op Nederland.

Bericht door Maarten »

Trollen...Ik snap zulke mensen niet.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Trots op Nederland.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef: Wanneer 5% van de bevolking moslims is oefenen ze buitensporige invloed en druk uit. De moslimgemeenschap zou dan op zoek gaan naar dingen als halal voedsel. Dit is bijvoorbeeld het geval in Nederland. Vanaf dit punt zien we een gestage tendens naar geislamiseerd wijkbestuur en pogingen tot invoering van de sharia als richtlijn voor conflictbeslechting. Daarmee wordt al iets zichtbaar van het uiteindelijke doel van het systeem van islam om de sharia in de hele wereld in te voeren.
Een overduidelijk niet al te fraai alarmerend bewijs hiervan zien we zelfs terug bij de gehele Nederlandse bevolking met voorop de verenigde vieze smerige corrupte politieke partijen, die overtuigd zijn dat de Marokkaanse burgemeester van Rotterdam Ahmed Aboutaleb het ultieme bewijs is dat moslims wel degelijk het beste met ons land voor hebben.

Tsja . . . dat dachten ook de meeste zogenaamde fatsoenlijke Europese politici toen Hitler democratisch aan de macht kwam. Democratisch - dan moet het wel goed zitten met het fatsoen en juiste oordeel van het Duitse volk. Hitler deed alles waar een fatsoenlijk mens zich voor zou schamen. Sterker nog, Hitler manifesteerde zich al gauw als een gevaarlijke brutale weerzinwekkende gek en fascistiche dictator. Hij lag blijkbaar goed in de markt van de Zeitgeist. Net zoals wij tegenwoordig moslims in alles hun zin geven kreeg ook Hitler in alles zijn zin. Het vieze walgelijke politieke bestuur in de diverse Europese landen beantwoordde alle dreigementen van Hitler met toegevingsgezindheid. Hij kreeg gratis een deel van het voormalige Tsjechoslowakije toegewezen. Dat mocht Hitler zo maar inpikken. Om de mening van de wettige democratische Tsjechoslowaakse regering werd niet gemaald. Onderhandelen met rotte elementen in de samenleving leidt vaak tot dit soort verkeerde hersenspinsels waarbij het onbereikbare doel 'VREDE' allesbepalend is en de doorslag geeft tot foute beslissingen die telkenmale in de geschiedenis een grote hoeveelheid stront uitstort over mensen die op dat moment politieke verantwoordelijkheid dragen.

De zogenaamde fatsoenlijke 'Nederlandse' Rotterdamse burgemeester van Marokkaanse afkomst, is en blijft een islamitische parasiet op onze kenniseconomie en beschaving. Om dat nog eens extra duidelijk te maken en te onderstrepen achtte hij, nog niet zo lang geleden, het moment aangebroken om aan de Nederlandse samenleving en de politiek open en bloot kenbaar te maken dat er aan de leer van het Salafisme en Jihadisme niks mis mee is. Hoe kon Aboutaleb dat het beste duidelijk maken? Door zichzelf spontaan Salfist en Jihadist te noemen. Het volk ervaart Aboutaleb als een echte geschikte Nederlandse alleraardigste staatsburger. Geen kwaad woord over hem. Het juiste moment dus om je Salafist en Jihadist te noemen.

Nee, dom is Aboutaleb geenszins, wel een gevaarlijke onbetrouwbare 'Nederlander' met een moslimpaspoort dat garant staat voor jodenhaat en onmenselijk sadisme dat afstamt van de historische Arabische vieze smerige pedofiele woestijnterrorist Mohammed.

Een fatsoenlijk mens weigert zo'n paspoort.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12511
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Trots op Nederland.

Bericht door sjun »

Maarten schreef:Trollen...Ik snap zulke mensen niet.
Sommigen menen een missie te hebben. Door belerend en reclamerend diverse fora af te struinen voor het winnen van zieltjes en/of irriteren van zelf denkenden. Tegenwoordig is er dan ook weer een slag dat hackend tracht verschillende fora en weblogs te saboteren waar meningen op te lezen staan die niet in zijn/haar fascistoïde denkraam passen met de bedoeling dat die uiteindelijk zullen verdwijnen. Mensen die psychologisch niet al te sterk staan kunnen nogal slecht omgaan met weerwoord en tegengeluid en sommigen kunnen daar zelfs niet doorheen scrollen en trachten uit arren moede andersdenkenden dan maar de mond te snoeren met alle mogelijke middelen. Een enkeling gaat daaraan zelfs zo ver als Volkert van der Graaf uit Harderwijk of Mohammed Bouyeri uit Amsterdam-Osdorp omdat justitie de maatschappij toch niet of nauwelijks tegen zulke ideologisch bezetenen beschermt.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie