IJdele junk.

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Op naar Ramadan 2011!

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: En ik als oude en vooral vieze man ben op zoek naar een islamitisch mokkel, liefst een Marokkaanse die iets sensueels over zich heeft,
Wat ik van Marokkaanse "schonen" heb gezien hier in België/Holland-mss is het in het thuisland anders en exporteren ze alleen maar de lelijke modellen-doet mij erg twijfelen aan de authenticiteit van die Hamilton-achtige foto, m.a.w is het een Arisch-Europese schone. Van enige "sensualiteit" van de Marokkaanse dames heb ik ook nooit iets gemerkt: het is ofwel het droefgeestige model in zwarte textiel ingepakte waggelende vetbuidel ofwel hoertje-op-hoge-hakken-maar-met-hoofddoek.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ramadan 2010

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:
Spoiler! :
Afbeelding
Rechterhandje verloren in moslimparadijs Saoudi Arabië ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ramadan 2010

Bericht door Tukkerin »

SA zou jouw geslachtsdeel er moeten afhakken. Mensen als jij horen zich niet voort te planten.
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ramadan 2010

Bericht door Monique »

Oeps, flink buikje.... :shock:
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Op naar Ramadan 2011!

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
hans van de mortel schreef: En ik als oude en vooral vieze man ben op zoek naar een islamitisch mokkel, liefst een Marokkaanse die iets sensueels over zich heeft,
Wat ik van Marokkaanse "schonen" heb gezien hier in België/Holland-mss is het in het thuisland anders en exporteren ze alleen maar de lelijke modellen-doet mij erg twijfelen aan de authenticiteit van die Hamilton-achtige foto, m.a.w is het een Arisch-Europese schone. Van enige "sensualiteit" van de Marokkaanse dames heb ik ook nooit iets gemerkt: het is ofwel het droefgeestige model in zwarte textiel ingepakte waggelende vetbuidel ofwel hoertje-op-hoge-hakken-maar-met-hoofddoek.
Welke foto? Die bovenstaande? Die is gewoon van mij hoor, en ja ik zie er ook, spijtig, heel arisch uit, dat komt ervan met een lichtblonde moeder, met lichte ogen en een albino huidskleur..We zijn hier allemaal licht en blond.. drie meisjes, met allemaal goudblond en lichtblond haar. Hebben we van ons mama..

Maar, je kan praten wat je wil lieve mercator, Marokkaanse dames zijn nog altijd duizend keer mooier dan Hollandse eBelgische dames, die doorgaans erg lomp zijn. Op gympies lopen en zich meer als mannen dan vrouwen gedragen.
Laatst gewijzigd door Tukkerin op zo sep 12, 2010 2:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ramadan 2010

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:Oeps, flink buikje.... :shock:
Lijkt alleen zo, omdat ik vreemd stond.. was het maar waar dat ik een flinke buik had. Mijn buik is te plat.
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ramadan 2010

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:
Monique schreef:Oeps, flink buikje.... :shock:
Lijkt alleen zo, omdat ik vreemd stond.. was het maar waar dat ik een flinke buik had. Mijn buik is te plat.
Tuurlijk.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Op naar Ramadan 2011!

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Welke foto? Die bovenstaande? Die is gewoon van mij hoor,
Ja, nu begrijp ik het. Die eerste foto is gemaakt voordat je die Ipod hebt gestolen op vakantie in Saoudi Arabië.
Worden er in Marokko eigenlijk nog handjes afgehakt?Jij zou dat moeten weten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Islam. Heidendom terug van weggeweest.

Bericht door hans van de mortel »

Tukkerin schreef: Je houdt er namelijk zieke ideeen wat Marokkaanse vrouwen betreft op na.
Oh! Je bent dus geen Marokkaanse? Laat staan een schone.
Is dat waarom jij je bent gaan verzetten tegen de islam?
Nee! Dat verzet begon al jong, meer dan 35 jaar geleden, omdat ik niet wilde begrijpen dat zoiets als islam, een achterlijke middeleeuwse religie, bestaande uit afgodendienaars wier heilige missie het is om rondjes te rennen om een stuk steen, ooit serieus genomen kon worden en dus niet match in ONZE kennisbeschaving.

Afbeelding
In 1995 werd deze trouwfoto gemaakt in Cuba.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ramadan 2010

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Mijn buik is te plat.
Daar zal Spaans/Marokkaanse Farid heel snel iets aan doen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Op naar Ramadan 2011!

Bericht door SDX »

Tukkerin schreef:
Maar, je kan praten wat je wil lieve mercator, Marokkaanse dames zijn nog altijd duizend keer mooier dan Hollandse eBelgische dames, die doorgaans erg lomp zijn. Op gympies lopen en zich meer als mannen dan vrouwen gedragen.
Nou schatje, blaas maar niet te hoog van de toren over die marokkaanse 'schonen' en lompe Nederlandse en Belgische vrouwen, jij bent 21, komt net kijken tante Sidonia!

Je 'rondingen' zitten inderdaad op de juiste plaats ;
Afbeelding
Jakkes bah! :yuk:
Afbeelding
Rondingen op de juiste plaats? Stokjes ja! Je hebt in ieder geval geen skies nodig, je kan blootsvoets waterskiën! :roll2:
Afbeelding
Neuzen blijven groeien - wisje dat - je hele leven lang. Oh ramp, je kan misschien een neuscorrectie overwegen - op kosten van de Nederlandse belastingbetaler, je zou toch niet willen dat men je aanziet als Joodse? :laugh1:

Kom nog eens terug op een deftige leeftijd en dan praten we verder...of je dan nog zo minachtend spreekt over Nederlandse en Belgische vrouwen! Je kan er zelfs in geen 100 jaar aan tippen jij!!!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Op naar Ramadan 2011!

Bericht door hans van de mortel »

SDX schreef: Neuzen blijven groeien - wisje dat - je hele leven lang. Oh ramp, je kan misschien een neuscorrectie overwegen - op kosten van de Nederlandse belastingbetaler, je zou toch niet willen dat men je aanziet als Joodse? :laugh1:
Wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht. Ik vind het wel een beetje zielig hoor, voor dat Tukkerin-achtige Marokkaanse mokkel, want tenslotte draagt zij geen schuld voor haar aangezicht, wel voor haar onvoorzichtige onnadenkende kenmerkende domme islam-gewauwel. Beschouw dit maar als een afwijking, net zoals het geval is met haar neus.

Ik wens haar veel levensvreugde met haar neuscorrectie. Want zo wil je als vrouw toch niet door het leven?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

IJdele junk.

Bericht door Tukkerin »

SDX, mischien moet je maar eens beter kijken... dan zie je vanzelf wel dat Hollandse dames allesbehalve mooi zijn.. :knorrie: Ze scoren erg laag op de wereldlijst...

En ik ben zeer trots op mijn arabische neus.. altijd nog beter dan zo een Hollands varkensneus, zoals velen hier in NL hebben. Dat is geen gezicht, zo afzichtelijk en roept negatieve associaties op. Alsof ik tegen een varken sta te praten..
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ramadan 2010

Bericht door Tukkerin »

Oh SDX. je klinkt zo gefrsuteerd? Heb jij zelf mischien een foeilijke neus en zit je er mee? Je mocht wel willen dat jij mijn neus hebt... ik heb een supermooie neus me hele mooie sproeten! Mag jij enkel van dromen...maar geeft niet. Je mag gerust je haatgevoelens en onzekerheid op mij botvieren, als jij je daar beter van voelt.
Laatst gewijzigd door Tukkerin op ma sep 13, 2010 10:09 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ramadan 2010

Bericht door Manon »

Ze scoren erg laag op de wereldlijst...
heb je daar een linkje naar? Ik dacht dat Nederland net bij de top drie stond.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ramadan 2010

Bericht door mercator »

circe schreef:
Ze scoren erg laag op de wereldlijst...
heb je daar een linkje naar? Ik dacht dat Nederland net bij de top drie stond.
Staat zelfs op 1 !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: IJdele junk.

Bericht door Mahalingam »

Thans zitten we in de na-weeën van de rammadan. Dan komt er dergelijk nieuws los:
Christians tried for breaking Ramadan fast
Two Algerian Christians have been tried for breaking Ramadan fasting rules, with hundreds of people protesting outside the courtroom against judicial authorities.
Hocine Hocini, 44, and Salem Fellak, 34, were arrested on August 13 on the building site where they worked in the northern region of Kabylie after they were spotted eating lunch.

The pair admit to eating but insist it happened in a discreet place.
Muslims are not allowed to eat during daylight hours during the Ramadan holy month.
In Algeria breaking the fast can be punished with three months in jail.
"I am optimistic," Hocini, a Protestant with a one-month-old daughter, said as he left the courtroom in Ain el Hammam after the hearing.

"I have no regrets, I'm Christian and assume my responsibilities. We are innocent, and we haven't done any harm to anyone.

"We are Christians and we have not eaten in a public place."

The verdict is due on October 5.

The prosecutor called for the full three months in prison for both men.
Hundreds of people supporting the two accused gathered outside the court at Ain el Hammam and shouted slogans against the legal system.

Defence lawyer Mokrane Ait Larbi said the charges violate the constitution.
"Algeria has ratified international conventions on freedom of religion. This is a violation pure and simple of the constitution," he said.

The north African country has a small Christian population, estimated by a Kabylie pastor at 30,000, living amid its Muslim majority.
The ministry of religious affairs says there are 11,000 Christians for a total population of 35.6 million Algerians.
According to the rights group SOS Libertes, formed by intellectuals who came together in 2008, a group of 10 people will appear before the tribunal at Akbou in Kabylie on November 8, on the same charge of breaking the Ramadan fast.
http://www.abc.net.au/news/stories/2010 ... ion=justin
Werden wij hier ook niet gewaarschuwd om maar niet zichtbaar te eten op het werk vanwege de lange tenen van de allahtonen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: IJdele junk.

Bericht door Dhana »

Tukkerin schreef:SDX, mischien moet je maar eens beter kijken... dan zie je vanzelf wel dat Hollandse dames allesbehalve mooi zijn.. :knorrie: Ze scoren erg laag op de wereldlijst...

En ik ben zeer trots op mijn arabische neus.. altijd nog beter dan zo een Hollands varkensneus, zoals velen hier in NL hebben. Dat is geen gezicht, zo afzichtelijk en roept negatieve associaties op. Alsof ik tegen een varken sta te praten..

Inderdaad de ene nog afzichterlijker dan de ander.



http://www.google.nl/images?hl=nl&sourc ... =&gs_rfai=" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik snap niet dat we nog durven buiten komen.

En dan hier de Marokkaanse dames... Nou ja, dames. Hmmm.

http://www.google.nl/images?hl=nl&biw=1 ... =&gs_rfai=" onclick="window.open(this.href);return false;

Als je liever sloeries ziet heb jij gelijk als je liever fris en fruitig ziet heeft die ander gelijk.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: IJdele junk.

Bericht door hans van de mortel »

Dhana schreef: En dan hier de Marokkaanse dames... Nou ja, dames. Hmmm.

http://www.google.nl/images?hl=nl&biw=1 ... =&gs_rfai=" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb nu pas de plaatjes bekeken. Zielig hoor. Zoals je ziet wat voor een allegare puinbak dat is in Marokko. Krampachtig proberen sommigen de westerse vrijheid te immiteren. Hier en daar lukt dat ook wel. Het toegeven aan ONZE kennisbeschaving wordt nog een lange gang naar Canossa die bepaald niet over rozen zal gaan, maar over kamelenkeutels als uitwerpselen van een gefrustreerde islam. :knorrie:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Terug naar Marokko. Land van de Mohammeds

Bericht door hans van de mortel »

Tukkerin schreef:
Jimm schreef:
Je hebt gelijk, ik dacht dat ze in SA zaten.
Maak dat de kat eens wijs.. jij denkt natuurlijk dat elk arabisch/islamtisch land een verbod heeft op autorijden voor vrouwen. Nou, laat ik je eens uit die droom helpen: in vrijwel alle islamitische landen rijden de vrouwen gewoon auto. Een uitzondering is Saudie Arabie. Jammer he, nu kun je niet meer blaffen dat vrouwen in islamitische landen onderdrukt worden.
Vrouwen worden nu niet meer onderdrukt in islamitische landen omdat ze in een auto mogen rijden.

Aldus onze huisfilosoof C. Een logica die kenmerkend is voor islamitisch gehersenspoelde Marokkanen cum suis. Ik wil iedereen nog even herinneren dat dit kind hoge, zeer hoge ambities heeft als aankomend journalist. Of misschien toch niet?

Want C wil niet voor niets terug naar Marokko.

Ten eerste voor een vent, want een vent op niveau ligt hier in Nederland niet weggelegd voor haar. Ten tweede omdat ze als journalist hier nooit zal slagen. Hooguit voor het islamitisch buurtblad. Daarin kan ze zich uitleven met al haar onzinnige prietpraat waarmee zij ons al die jaren meende te moeten verrijken.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie