IJdele junk.

Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Ramadan 2010

Bericht door hans van de mortel »

Tukkerin schreef: Ik vind het onzettend jammer dat jij mijn buurman niet bent, had namelijks anders je deur platgelopen en je dagelijks lekker verwend met Chaima's koekjes en zoetigheden. Maar jij zou natuurlijk een grote slot op je deur zetten en verhuizen omdat ik je anders zal kapittelen en dat veels te confronterend is voor jou. Dat kan jij niet aan, hé?

Dat, dat er ook moderne en liberale moslima bestaat, past natuurlijk niet in jouw experimental reality.

Mercator had zijn deur al wagen wijd open gezet voor die liberale moslima, want dat past precies in zijn experimental reality. Maar wat schertste zijn verbazing en die van mij? Flop! Weg was de illusie van een liberale moslima. Maar goed, ik wil die avatar nog één keer herhalen, zodat iedereen weet dat een liberale moslima een utopie is. Een volgelinge van Momhammed blijft ondanks haar aantrekkelijke schoonheid voor de ongelovige man, sowieso een neo-conservatieve godsdienstwaanzinnige islam-dwaas die een fatsoenlijke communicatie tussen beider verstand uitsluit.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ramadan 2010

Bericht door mercator »

Ja, wel mooie tietjes en billen, ik heb zo iets al s op de onvolprezen site http://www.arabsex.com" onclick="window.open(this.href);return false; gezien.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ramadan 2010

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: dat er ook moderne en liberale moslims bestaan, past natuurlijk niet in jouw experimental reality.
Dat jij dat zo krampachtig op je eentje wil proberen bewijzen, bewijst juist dat ze NIET bestaan....
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ramadan 2010

Bericht door Tukkerin »

Hasn, kan je de foto weghalen?

@Mahalimgam, ik heb geen flauw benul van hoe alles in zijn werk gaat. Ik vind het ook maar ingewikkeld en onzin, maar heb niks te willen en vaar dus genoodzaakt in het kielzog van Saudie Arabie. :wink:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ramadan 2010

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: dat er ook moderne en liberale moslims bestaan, past natuurlijk niet in jouw experimental reality.
Dat jij dat zo krampachtig op je eentje wil proberen bewijzen, bewijst juist dat ze NIET bestaan....
Lieve schat, waarom zou ik het krampachtig moeten bewijzen voor jou? Als de mensen in mijn omgeving maar weten wat zij aan mij als Chaima, mens en moslima hebben vind ik het best. Gedurende mijn opleiding Journalistiek was ik altijd enige buitenlandse en moslima.. en vele klasgenoten hebben altijd alleen mij in vertrouwen genomen. Bijvoorbeeld: ik heb een klasgenoot gehad die alleen mij dingen vertelde over haar one nigth stands en andere gekke dingen. De andere Hollandse dames vertelde ze er niets over omdat ze wist dat ze die niet kon vertrouwen en een stempel op haar zouden drukken. Maar de moslima, daar had ze wat aan, die hield haar mond, beoordeelde haar niet en gaf haar daar waar nodig rationeel advies. Of een Hollandse jongen die het alleen met mij goed kon hebben en mij volledig vertrouwde omdat hij wist dat ik hem nooit anders zou bejegenen naar het aanhoren van zijn duistere geheimen . Om maar een voorbeeld te noemen hoor.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ramadan 2010

Bericht door Tukkerin »

Btw het meisje dat mij alles toevertrouwde en met wie ik bevriend geraakt ben stemt op Wilders en staat helemaal achter zijn ideeen. En toch, ja toch, kon ze de Hollandse dames bij ons in de klas niet in vertrouwen nemen, maar wel ik, de moslima.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ramadan 2010

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:[ De andere Hollandse dames vertelde ze er niets over omdat ze wist dat ze die niet kon vertrouwen en een stempel op haar zouden drukken. Maar de moslima, daar had ze wat aan, die hield haar mond, beoordeelde haar niet en gaf haar daar waar nodig rationeel advies.
Jij zou moeten gaan schrijven voor een of ander puber-blaadje, of voor de Flair of zo, gebroken harten rubriek, en daar de Mohammedaanse moderne visie op, zo iets....Fadilah's vraagbaak :D ! Lijkt me interessanter EN winstgevender dan agitprop te gaan voeren voor Taliban-press of Al Jazeera, er zijn genoeg dhimmie multiculturele druiloren hier die de o zo "verrijkende" visie van de moderne moslim(a) op existentiële vragen wel willen vernemen. Hoewel ze erop neerkijken, vergis je niet....
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ramadan 2010

Bericht door Tukkerin »

Hilarisch dat jij Al Jazeera in één adem noemt met agitprop, want de beste journalist in de wereld wordt bij Al Jazeera bedreven, met zeer degelijke journalistiek formules. Kan de Nederlandse gevstigde media nog heel veel van leren. Maar goed, neem het je niet kwalijk, jij papagaait wat mensen na en klaar. Je hebt nog nooit Al Jazeera gekeken of uberhaupt verstaan en kan dus geen juiste conclusies trekken. :wink:
Laatst gewijzigd door Tukkerin op do sep 09, 2010 6:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ramadan 2010

Bericht door Tukkerin »

:knorrie: Yeeeeey, nog een uur te gaan en dan is Ramadan afgelopen.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ramadan 2010

Bericht door mercator »

En staat de dampende couscous klaar ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ramadan 2010

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:want de beste journalist in de wereld wordt bij Al Jazeera bedreven, met zeer degelijke journalistiek formules.
Al Jazeera interesseert me net evenveel als de actualiteiten uit Papoua Nieuw Guinea.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Ramadan 2010

Bericht door hans van de mortel »

Tukkerin schreef:. . . , want de beste journalist in de wereld wordt bij Al Jazeera bedreven,
Een journalist bedrijven? NOOIT TE OUD OM TE LEREN VAN EEN SUPER EIGENWIJZE ARROGANTE MOSLIMA!!!!!

Als jij zo blijft doorgaan, ga ik jouw avatar weer uitvergroten!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ramadan 2010

Bericht door Tukkerin »

Bedoelde natuurlijk journalistiek bedrijven, Hans..
Umm Rania
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Ramadan 2010

Bericht door hans van de mortel »

Tukkerin schreef:Bedoelde natuurlijk journalistiek bedrijven, Hans..
Wanneer word je nou eens serieus? Volwassen hoeft niet. Dat leidt alleen maar tot onnodig oud en saai worden.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Re: Ramadan 2010

Bericht door Jimm »

Tukkerin schreef:Hilarisch dat jij Al Jazeera in één adem noemt met agitprop, want de beste journalist in de wereld wordt bij Al Jazeera bedreven, met zeer degelijke journalistiek formules. Kan de Nederlandse gevstigde media nog heel veel van leren. Maar goed, neem het je niet kwalijk, jij papagaait wat mensen na en klaar. Je hebt nog nooit Al Jazeera gekeken of uberhaupt verstaan en kan dus geen juiste conclusies trekken. :wink:
"De allerbeste journalistiek"

Alleen kun jie er niet met de auto naar je werk, tukkerin, dat dan weer niet...
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ramadan 2010

Bericht door Tukkerin »

Jimm schreef:
Tukkerin schreef:Hilarisch dat jij Al Jazeera in één adem noemt met agitprop, want de beste journalist in de wereld wordt bij Al Jazeera bedreven, met zeer degelijke journalistiek formules. Kan de Nederlandse gevstigde media nog heel veel van leren. Maar goed, neem het je niet kwalijk, jij papagaait wat mensen na en klaar. Je hebt nog nooit Al Jazeera gekeken of uberhaupt verstaan en kan dus geen juiste conclusies trekken. :wink:
"De allerbeste journalistiek"

Alleen kun jie er niet met de auto naar je werk, tukkerin, dat dan weer niet...
Ben jij nou dom, Jimm? In Qatar rijden vrouwen gewooon in een auto..
Umm Rania
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Re: Ramadan 2010

Bericht door Jimm »

Tukkerin schreef:
Jimm schreef:
Tukkerin schreef:Hilarisch dat jij Al Jazeera in één adem noemt met agitprop, want de beste journalist in de wereld wordt bij Al Jazeera bedreven, met zeer degelijke journalistiek formules. Kan de Nederlandse gevstigde media nog heel veel van leren. Maar goed, neem het je niet kwalijk, jij papagaait wat mensen na en klaar. Je hebt nog nooit Al Jazeera gekeken of uberhaupt verstaan en kan dus geen juiste conclusies trekken. :wink:
"De allerbeste journalistiek"

Alleen kun jie er niet met de auto naar je werk, tukkerin, dat dan weer niet...
Ben jij nou dom, Jimm? In Qatar rijden vrouwen gewooon in een auto..
Je hebt gelijk, ik dacht dat ze in SA zaten.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ramadan 2010

Bericht door Tukkerin »

Ramadan nog niet afgelopen!!
“Degene die zes dagen na (eid) al-Fitr vast heeft het jaar voltooid: (wie een goede daad doet, (hasanah), zal tien hasanah krijgen).”

Volgens een andere overlevering: “Allah heeft voor iedere hasanah tien ervan gemaakt, dus een maand vasten is zoals tien maanden vasten, en het vasten van zes dagen (plus een maand) maakt het jaar vol.” (al-Nisaa’i en Ibn Maajah. Zie ook Saheeh al-Targheeb wa’l-Tarheeb, 1/421).
“ Wie Ramadaan vast en het opvolgt met zes dagen van Shawaal, het zal zijn alsof hij een jaar lang gevast heeft.” (Overleverd door Muslim, Abu Dawood, al-Tirmidhi, al-Nisaa’ i en Ibn Maajah)
Umm Rania
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Ramadan 2010

Bericht door hans van de mortel »

Tukkerin schreef:
“ Wie Ramadaan vast en het opvolgt met zes dagen van Shawaal, het zal zijn alsof hij een jaar lang gevast heeft.” (Overleverd door Muslim, Abu Dawood, al-Tirmidhi, al-Nisaa’ i en Ibn Maajah)
Ik heb een dubbele vraag. Misschien kunnen we met dat ene antwoord van jou je intelligentie opwaarderen.

Wat is de bedoeling eigenlijk van al dit sooort strontvervelende nietszeggende zinloze bijdragen van jou? Voor ons is het allemaal klinkklare onzin dat grenst aan de grootst mogelijke domheid van het verstand.
De vraag is dus:
A. - Ben je nu gewoon zo dom omdat je met dit soort bijdragen te kennen geeft dat je in de profeet en al zijn door anderen opgetekende onzin gelooft? - of -
B. - Ben je ons gewoonweg aan het vervelen omdat je niets anders te doen hebt?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ramadan 2010

Bericht door Tukkerin »

Pure verveling, my dear! Colleges beginnen maandag pas weer, dan zal ik er ook veel minder zijn. Maar laat ik de bal eens terugkaatsen: wat doet een oude man als jij hier op FFI? En waarom verveel jij ons met je schreeuwende, ellenlange teksten, ingekapseld in allegorieen? En denk jij nou werkelijk waar ( dat idee geef je me) dat jij FFI een krachtige impuls geeft?

ps. hoef me niet te bewijzen. Ik weet dat ik intelligent ben.. en de docenten ook.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ramadan 2010

Bericht door Tukkerin »

Jimm schreef:
Je hebt gelijk, ik dacht dat ze in SA zaten.
Maak dat de kat eens wijs.. jij denkt natuurlijk dat elk arabisch/islamtisch land een verbod heeft op autorijden voor vrouwen. Nou, laat ik je eens uit die droom helpen: in vrijwel alle islamitische landen rijden de vrouwen gewoon auto. Een uitzondering is Saudie Arabie. Jammer he, nu kun je niet meer blaffen dat vrouwen in islamitische landen onderdrukt worden.
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ramadan 2010

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:nu kun je niet meer blaffen dat vrouwen in islamitische landen onderdrukt worden.
En waar baseer je op dat vrouwen in islamitische landen niet onderdrukt worden?

Je baseert dat toch niet op hun mate van "vrijheid" .... mag ik aannemen?
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ramadan 2010

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:Ramadan nog niet afgelopen!!
“ Wie Ramadaan vast en het opvolgt met zes dagen van Shawaal, het zal zijn alsof hij een jaar lang gevast heeft.” (Overleverd door Muslim, Abu Dawood, al-Tirmidhi, al-Nisaa’ i en Ibn Maajah)
Iedereen hier lacht zich een breuk met dat achterlijke Arabierische koeterwaals van je over de wonderen van ramadaan hoor, vergis je daar maar niet in. Hans vd M stelt zich die vraag heel legitiem: waarom kom je daarmee af ? Dat kunnen we toch allemaal lezen op allerhande primitieve maanaanbidders-sites, zonder dat jij dat nog s moet komen herhalen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Op naar Ramadan 2011!

Bericht door hans van de mortel »

Tukkerin schreef:Pure verveling, my dear!
Waarmee vraag B of je ons aan het vervelen bent, positief is beantwoord.

En ik als oude en vooral vieze man ben op zoek naar een islamitisch mokkel, liefst een Marokkaanse die iets sensueels over zich heeft, die pretendeert een zinnige tekst op papier te kunnen zetten.
Omdat ze zich hoerig kleedt achter haar avatarraam geil ik daar op. In gedachte zie ik haar - onzichtbaar achter haar avatarraam - met een schaamhaarlap om haar hoofd en grijp haar tussen haar benen en borsten, die mij al uitdagende, een jeugdige erectie bezorgen.

Afbeelding
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ramadan 2010

Bericht door Tukkerin »

Wat is er Hans? Kom je niet aan je trekken bij die Hollandse vrouw van je? Je houdt er namelijk zieke ideeen wat Marokkaanse vrouwen betreft op na. Is dat waarom jij je bent gaan verzetten tegen de islam?

En die foto is niet mooi hoor schatje.. haal die maar gauw. Ik verblijd je wel met een ander:
Spoiler! :
Afbeelding
Nu ga je vast beter slapen vandaag..
Umm Rania
Plaats reactie