een RACIST blijft een RACIST

Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: een RACIST blijft een RACIST

Bericht door Monique »

Ariel schreef: Ik vermoed dat mojo het zat is. :smile: Ik hoop maar dat hij vanavond niet van de spanning en opwinding in zijn bed piest.
Ik denk eerder dat hij een natte droom krijgt van zijn "ongelovigen uitschelden"....hij is al bezig met rukken.......... :roll2:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: een RACIST blijft een RACIST

Bericht door Schepsel »

Ha, een nieuwe forumclown! Altijd welkom.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: een RACIST blijft een RACIST

Bericht door Manon »

ik verbaas me steeds over die creativiteit. MOJO.... zou het knulletje Mohammed heten?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: een RACIST blijft een RACIST

Bericht door mercator »

mojo568 schreef:[ ik haat elke vorm van haat maar door mensen zo als julie ga ik zeker haten reken maar maak van een goed mens een killer dat willen julie toch ok zo zal het zijn
Wil je dat s gaan zeggen in het Wilders proces bij wijze van illustratie whats on a muslim's mind? . Ik beklaag die vrouw van je. Wil wil er nu ook getrouwd zijn met een moslim zeg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: een RACIST blijft een RACIST

Bericht door mercator »

circe schreef:ik verbaas me steeds over die creativiteit. MOJO.... zou het knulletje Mohammed heten?
Was dat ook geen slang voor penis in het Amerikaans dat door de zwarten werd gebruikt? Is er zo geen blues nummertje dat heet I got my mojo working ? Het zou wel toepasselijk zijn, want idd, het enige dat een moslim heeft is...ja, zijn penis.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: een RACIST blijft een RACIST

Bericht door Mahalingam »

Dat kan ik volmondig be-amen.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: een RACIST blijft een RACIST

Bericht door Monique »

Ach, het lulletje is al weer weg. Hij is erachter gekomen dat niet-moslims niet zo makkelijk te beledigen zijn en meer had hij toch niet te melden?
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: een RACIST blijft een RACIST

Bericht door BFA »

mercator schreef:I got my mojo working ?
Ik ken het van Melanie. Een zangeres. Ik dacht altijd dat het Kut betekende.



Ik merk nu dat er een oudere blues versie van bestaat.
Dit zou de originele versie zijn: Ann Cole



Verder is het zowat door elke blues-zanger en zangeresgecoverd
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mojo568
Berichten: 25
Lid geworden op: ma okt 04, 2010 7:50 pm

Re: een RACIST blijft een RACIST

Bericht door mojo568 »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef: De moderator heeft JOUW IP sufferd, niet andersom! Pas dus op met wat je hier zegt. :evil:
En ik weet ook waar dit mojo mohammedaantje woont. Dicht bij ons Pilgrim. :) We kunnen hem bijna aanraken.
Het is maar goed dat wij een beroepsgeheim hebben, en zo vredelievend zijn.

Ik vermoed dat mojo het zat is. :smile: Ik hoop maar dat hij vanavond niet van de spanning en opwinding in zijn bed piest.
geen commentaar op varkens
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: een RACIST blijft een RACIST

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: een RACIST blijft een RACIST

Bericht door H.Numan »

Maar tegen de heilige kamelereet heb je geen bezwaar, neem ik aan?

Afbeelding
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: een RACIST blijft een RACIST

Bericht door Manon »

Telkens ik die Mohammed cartoon zie krijg ik een glimlach rond de mond. Normaliter had noch één westerse noch één oosterse kat die cartoon gekend, maar dankzij het reuzeoffensief van moslimlanden is het in de 21ste eeuw dé meest gekende afbeelding ter wereld. (ik vermoed nl. dat kunstwerken van vb. Michelangelo of Rubens nooit tot het muzelmaanse ondermaanse is doorgedrongen)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: een RACIST blijft een RACIST

Bericht door Mahalingam »

Rubens van die bolle blote vrouwen?
Voordat er internet was verzamelden ze 'vieze plaatjes'. Daaronder vielen ook Franse bankbiljetten met een blootborstige Marianne erop.
Was er laatst niet een lijst van Google zoektermen met sex betrokken op diverse landen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

een MOSLIM is en blijft een RACIST en ingebeelde kwast

Bericht door hans van de mortel »

mojo568 schreef:julie mogen zegen wat julie willen over islam islam blijft voor alltijd bestaan dus eet je hart maar op kut varkens

oja ik ben ict er en heb zo je aders te pakken dus geen vratsen varkens

denk niet dat je lekker thuis zit
Altijd grappig zo'n reactie van een moslim te vernemen, ver weg verscholen achter zijn intens diepe frustratie en intieme onnozelheid. Blijkbaar toch op zoek naar enig houvast, voortkomende uit zijn pijnlijke martelende onzekerheid over zijn geloof. Maar het toegeven, met de billen bloot, ho maar! Stel je voor, een moslim die zinnige taal uitslaat en in debat gaat met andersdenkenden. Vooral in de islam is het islamitische ego een voortdurende belemmering en kwelling voor het je vrij kunnen uiten van wat je gezonde zelfstandig kritische verstand je ingeeft. Wat overblijft is schelden en dreigen. Dus?

Islam is te dom voor woorden
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Bodhi
Berichten: 119
Lid geworden op: di nov 30, 2010 6:11 pm

Re: een RACIST blijft een RACIST

Bericht door Bodhi »

Typische reactie van een islamitische waanzin-gekkie.. zoals Hans al schreef; ''Islam is te dom voor woorden'' :laugh1:
Ik zal m'n satire ook even loslaten :rolleyes:
mojo568 schreef:julie mogen zegen wat julie willen over islam islam blijft voor alltijd bestaan dus eet je hart maar op kut varkens
Islam zal zekers niet lang bestaan hoor, integendeel; islam bestaat niet net zo min als allah de kamelenlul. Islam is niet meer dan een sprookje geschreven door een achterlijke geitenneukende geitenhoeder genaamd Mohammed de pedofeet. :laugh1:
mojo568 schreef: oja ik ben ict er en heb zo je aders te pakken dus geen vratsen varkens
:laugh1: :laugh1: :laugh1:
Jij bent helemaal geen ICT'er grapjas :laugh1: Leer eerst eens Nederlands schrijven, lijkt 3x nergens op en dat moet dan een ICT'er voorstellen? whahahaha ik denk dat geen enkel systeem/netwerk meer werkt :roll2:
mojo568 schreef: denk niet dat je lekker thuis zit
Jij zeker niet, als je constant beschimmelde melk waar vliegen in grote getale op afkomen op je stoel zit te sproeien :roll2:
Gebruikersavatar
Bodhi
Berichten: 119
Lid geworden op: di nov 30, 2010 6:11 pm

Re: een RACIST blijft een RACIST

Bericht door Bodhi »

mojo568 schreef: vrouwelijke deelnemers nee schat heb niks tegen vrouwen wel tegen mensen die geen hart hebben
Vergeet jezelf ook niet :laugh1:
mojo568 schreef:en denken dat ze alleen op deze wereld leven
Zoals moslims dus
mojo568 schreef:we zijn alle broeders en zussen
:laugh1: Dan had deze wereld niet bestaan als dat zo was. Inteelt is namelijk een killer :laugh1:
mojo568 schreef: ik haat elke vorm van haat
oh ja joh?.. Waarom doe je het zelf dan? ow ja natuurlijk... moslims mogen dat, zij zijn de übermensch, superieur dus!
mojo568 schreef: zo als julie ga ik zeker haten
Typisch moslim eigen

Moslims zijn de grootste haatzaaiers die er maar bestaan, ze haten al zodra ze uit de flamoes van mams worden getrapt.. :laugh1:
mojo568 schreef:reken maar maak van een goed mens een killer
Daar zijn moslims goed in
Plaats reactie