christen en katholieken zijn pedo

Plaats reactie
mojo568
Berichten: 25
Lid geworden op: ma okt 04, 2010 7:50 pm

christen en katholieken zijn pedo

Bericht door mojo568 »

wat zie je op tv de kerk doet het met kinderen
en maar klagen over islam diep triest
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door Ariel »

Misschien hebben de paters teveel naar de profeet Mohammed gekeken. Die heeft ook een kind van negen jaar misbruikt.
Zou heel goed kunnen . :ohmy:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mojo568
Berichten: 25
Lid geworden op: ma okt 04, 2010 7:50 pm

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door mojo568 »

Ariel schreef:Misschien hebben de paters teveel naar de profeet Mohammed gekeken. Die heeft ook een kind van negen jaar misbruikt.
Zou heel goed kunnen . :ohmy:
ik denk het niet julie zijn pedo en zo zal het zijn mohamed met een m zo dom zijn julie ook noch
was wel getrouwd met maria jou moeder zo nu jij weer racist nummer 666
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door Ariel »

Jij vindt het dus normaal dat een bejaarde kerel met een kind van zes jaar trouwt en er seks mee heeft als ze negen is?
Wat ik van jou namelijk begrijp is, dat deze paters eerst met hun slachtoffers hadden moeten trouwen en dan had het goed geweest.
Oke... :smile: Zeg het maar. Het is maar dat we weten aan welke regels we ons moeten houden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door Dhana »

Die mannen worden voor justitie gesleept, Mojo. Das heel wat anders dan al die kinderverkrachter in mojoland.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mojo568
Berichten: 25
Lid geworden op: ma okt 04, 2010 7:50 pm

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door mojo568 »

Ariel schreef:Jij vindt het dus normaal dat een bejaarde kerel met een kind van zes jaar trouwt en er seks mee heeft als ze negen is?
Wat ik van jou namelijk begrijp is, dat deze paters eerst met hun slachtoffers hadden moeten trouwen en dan had het goed geweest.
Oke... :smile: Zeg het maar. Het is maar dat we weten aan welke regels we ons moeten houden.
dus jij vind het kunne dat de kerk 8000 kinderen heeft misbruikt
mojo568
Berichten: 25
Lid geworden op: ma okt 04, 2010 7:50 pm

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door mojo568 »

Dhana schreef:Die mannen worden voor justitie gesleept, Mojo. Das heel wat anders dan al die kinderverkrachter in mojoland.
daar gaat het niet om dhanaland julie zijn net zo fout 8000 kinderen door de kerk na hoor ik daar iets van neeeeeeeeeeeeeeeeee varkens zijn lulie meer kan ik er niet over kwijt :knorrie:
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door Monique »

mojo568 schreef:wat zie je op tv de kerk doet het met kinderen
en maar klagen over islam diep triest
Hier mag het gelukkig niet en wordt het bestraft.

In islam heet het "huwelijk"... net zoals prostitutie trouwens.....
Best makkelijk ja.
Goeie manier om pedofilie uit te bannen........ gewoon kinderen trouwen... worthy:
Amorele atheistische nitwit
mojo568
Berichten: 25
Lid geworden op: ma okt 04, 2010 7:50 pm

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door mojo568 »

Monique schreef:
mojo568 schreef:wat zie je op tv de kerk doet het met kinderen
en maar klagen over islam diep triest
Hier mag het gelukkig niet en wordt het bestraft.

In islam heet het "huwelijk"... net zoals prostitutie trouwens.....
Best makkelijk ja.
Goeie manier om pedofilie uit te bannen........ gewoon kinderen trouwen... worthy:
de kerk deed het met kinderen en nu jij weer
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door Monique »

mojo568 schreef:
Monique schreef:
mojo568 schreef:wat zie je op tv de kerk doet het met kinderen
en maar klagen over islam diep triest
Hier mag het gelukkig niet en wordt het bestraft.

In islam heet het "huwelijk"... net zoals prostitutie trouwens.....
Best makkelijk ja.
Goeie manier om pedofilie uit te bannen........ gewoon kinderen trouwen... worthy:
de kerk deed het met kinderen en nu jij weer
Doe ik het met kinderen?
De kerk staat toch voor de rechter?
De slachtoffers krijgen schadevergoeding en de schuldigen worden gestraft.

Wat meer kan er gedaan worden?
(behalve met die kinderen trouwen"?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door Ariel »

mojo568 schreef: dus jij vind het kunne dat de kerk 8000 kinderen heeft misbruikt
Nee dat kan niet schat, het is vreselijk. Net zo vreselijk als het huwelijk van Mohammed met Aisha.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mojo568
Berichten: 25
Lid geworden op: ma okt 04, 2010 7:50 pm

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door mojo568 »

Ariel schreef:
mojo568 schreef: dus jij vind het kunne dat de kerk 8000 kinderen heeft misbruikt
Nee dat kan niet schat, het is vreselijk. Net zo vreselijk als het huwelijk van Mohammed met Aisha.
gelukkig getrouwd en waar praat je over je was er niet eens 60000000 jaar hier maar de kerk doet het elke keer weer en weer kinderen misbruiken elke dag maar weer en je vind je zelf zo goed he schaam je voor de dag dat je op het matje komt dan piep je niet meer nee blijf maar lekker zielig achter je pc roten niks te doen zoek een man :rock:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door BFA »

Alle pedo's ter wereld trekken de laatste tijd naar Egypte.
Tijdelijke huwelijken met kinderen maken daar Imams rijk.
In Iran rijven Mullah's ook dikke percenten binnen met de tijdelijke kinderverkoop.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door Dhana »

mojo568 schreef:
Ariel schreef:
mojo568 schreef: dus jij vind het kunne dat de kerk 8000 kinderen heeft misbruikt
Nee dat kan niet schat, het is vreselijk. Net zo vreselijk als het huwelijk van Mohammed met Aisha.
gelukkig getrouwd en waar praat je over je was er niet eens 60000000 jaar hier maar de kerk doet het elke keer weer en weer kinderen misbruiken elke dag maar weer en je vind je zelf zo goed he schaam je voor de dag dat je op het matje komt dan piep je niet meer nee blijf maar lekker zielig achter je pc roten niks te doen zoek een man :rock:

Zullen we tellen en zien wat meer voorkomt? Kinderen die misbruikt worden door een foute katholiek of vrouwelijke besnijdenissen? Waar overigens geen straf voor staat daar.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door Ariel »

mojo568 schreef: maar lekker zielig achter je pc roten niks te doen zoek een man :rock:
Diep in mijn hart hoop ik dat ik eens zo'n geweldige man als jij tegen kom. Mag ik misschien jouw derde vrouw worden?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door Schepsel »

Ha, je maakt de gevolgen van de wijn ongedaan, Mojo-dinges! Ik moet smakelijk om je lachen. Ik denk dat jij een nepperd bent. Maar goed, je zou donders goed moeten weten hoe het in moslimlanden toegaat.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door Dhana »

Ik denk dat Mojo alleen naar het nieuws luistert als het over hele foute priesters gaat, maar dan weer niet luistert of leest als het over dansknaapjes van de taliban gaat.

Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door Dutch »

Deze mannen zijn echt ziek!!!
Maar ja, ook in het islamparadijs zullen er volgens de koran "jongelingen" zijn om de mannen te "amuseren", dus deze mannen nemen een voorschot en oefenen alvast....

Over gans de wereld zijn er perverten, enkel in de islam worden ze als "normaal" beschouwd en wordt pedofilie legaal gemaakt! Kleine meisjes huwen, jongetjes huwen (SA)...
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door BFA »

Dutch schreef:Maar ja, ook in het islamparadijs zullen er volgens de koran "jongelingen" zijn om de mannen te "amuseren", dus deze mannen nemen een voorschot en oefenen alvast....
Dagelijks kleine jongetjes en dieren sodomiseren voor het plezier.
Eén maal per jaar hun vrouw inzaaien voor nageslacht.

Dan heb je nog de Hadith waar Mohammed necrofilie bedrijft. Deze maakt dat in het graf een klein jongetje,, vrouw of dier niet veilig is voor een Mohammedaanse man.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door H.Numan »

mojo568 schreef:gelukkig getrouwd en waar praat je over je was er niet eens 60000000 jaar hier maar de kerk doet het elke keer weer en weer kinderen misbruiken elke dag maar weer en je vind je zelf zo goed he schaam je voor de dag dat je op het matje komt dan piep je niet meer nee blijf maar lekker zielig achter je pc roten niks te doen zoek een man :rock:
Wandel eens voor de leut door het Haagse Zuiderpark. Tel het aantal marokkaanse en turkse jongetjes dat zich daar loopt te verhoeren.
Is een wat lastige opgave voor je: je hebt niet genoeg vingers en tenen om op te tellen... :smile:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door Dhana »

Ik denk dat Mojo naar elders is vertrokken om mensen daar mee te laten genieten met zijn culturele verrijkende bijdrage aan onze maatschappij.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Bodhi
Berichten: 119
Lid geworden op: di nov 30, 2010 6:11 pm

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door Bodhi »

mojo568 schreef:wat zie je op tv de kerk doet het met kinderen
Net zoals de islam
mojo568 schreef:en maar klagen over islam diep triest
Islam is de grootste pedofiele club der criminelen op deze planeet. :laugh1:
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door Schepsel »

Ik betwijfel of Mojo het vmbo heeft voltooid;')
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslim wezens keuren pedofiel Mohammed goed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Schepsel schreef:Ik betwijfel of Mojo het vmbo heeft voltooid;')
Mojo zit met een schuldgevoel en vol vraagtekens. Zijn laag bij de grondse niveau verhindert hem ONZE kennisbeschaving te omarmen. Gelukkig transformeren steeds meer moslims naar de eenvoud van de werkelijkheid. Parasiteren is Nederland is GRATIS. Desalnietemin zijn het hun overigens zeer-bij-de-hand vrouwen die door middel van hun eenvoudige minder opvallende hoofddoek zich niet door ons de les laten lezen. DAAR heb ik nu de meeste moeite mee. Ik ken ze die aardige Marokkanen die dat van hun vrouw toelaten. Ze houden van hun vrouw en laten haar in de waan van allah, het sadistische denk product van woestijnaap Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: christen en katholieken zijn pedo

Bericht door Dhana »

Schepsel schreef:Ik betwijfel of Mojo het vmbo heeft voltooid;')

Ik heb her donkerbruine veroeden dat Mojo en Amazigh voor een tijdje celgenoten zijn. Al zo lang niks meer van ze gehoord.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie