het vieze blanke ras

Plaats reactie
mojo568
Berichten: 25
Lid geworden op: ma okt 04, 2010 7:50 pm

het vieze blanke ras

Bericht door mojo568 »

De Geschiedenis van het Ware blanke is de geschiedenis van het vieze Blanke Ras, zoals dat gevonden wordt in de Angel-Saksische, Keltische en aanverwante volkeren en hun afstammelingen, waartoe ook het vieze blanke volk van nederland behoort.

Toen God de aarde schiep, deed Hij dat louter met de bedoeling de aarde te vullen met Zijn beeld en gelijkenis en aan dit menselijk wezen, dat Hij mohamed noemde, het beheer over de ganse aarde te geven., (Genesis 1:26-28). Deze mohamed was een zorgzame man, hetgeen heel duidelijk bewezen kan worden door het feit, dat mohamed het algehele beeld van God was en mohamed zijn lieve man , omdat Hij in directe lijn afstamde van David, die "rossig" was en "schoon van voorkomen" en een aangenaam uiterlijk had (1 Samuël 16:12). Vergelijk ook Johannes 14:9 Kolossenzen 1:15 en Hebreeën 1:3. Hebt u ooit een "blanke vieze hollander gezien die op een varken lijkt ik wel

weg met het blanke ras niks anders dan overlast :rock:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: het vieze blanke ras

Bericht door Ariel »

:roll2:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: het vieze blanke ras

Bericht door BFA »

mojo568 schreef:omdat Hij in directe lijn afstamde van David, die "rossig" was en
Waar in het MO mensen 'rossig' zijn, vindt dit zijn oorsprong in: de Keltische diaspora.
Omdat ze zo onder de indruk waren van de superioriteit van deze Kelten zijn er in het MO nog steeds velen die nog steeds hun baard met henna rossig kleuren.
Alles doen ze om zichzelf en anderen de illusie te geven dat ze een beetje van die Keltische 'superioriteit' overgeërfd hebben.
Dit gebruik van de baardharen 'ros' kleuren is zelfs doorgedrongen tot bij Marokkaanse 'Rifapen'. Deze 'Rifapen' apen de Arabieren na. Men kan concluderen dat deze 'Rifapen' niet weten wat ze doen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: het vieze blanke ras

Bericht door peter calluy »

Mojo,

Zoek een dokter man !

Peter :roll:
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
mojo568
Berichten: 25
Lid geworden op: ma okt 04, 2010 7:50 pm

Re: het vieze blanke ras

Bericht door mojo568 »

peter calluy schreef:Mojo,

Zoek een dokter man !

Peter :roll:
als je niet op past zoek ik jou kut kind
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: het vieze blanke ras

Bericht door Pilgrim »

mojo568 schreef:
peter calluy schreef:Mojo,

Zoek een dokter man !

Peter :roll:
als je niet op past zoek ik jou kut kind
Dat is een dreigement. We zullen hiervan aangifte moeten doen. :nono1:

P.S. We kennen je IP-adres. :sly:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: het vieze blanke ras

Bericht door peter calluy »

Hee Mojo, of is het KLOJO , je durft niet eens onder je eigen naam schrijven. SISSY


:nono:
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: het vieze blanke ras

Bericht door H.Numan »

Kijk eens aan biggemans. Je bent dus te dom voor woorden. Waarom vervuil je die dan?
Beantwoord dit simpele vraag je eens - gesteld dat je over de hersencapaciteit beschikt om het te begrijpen.
Toen God de aarde schiep, deed Hij dat louter met de bedoeling de aarde te vullen met Zijn beeld en gelijkenis en aan dit menselijk wezen, dat Hij mohamed noemde, het beheer over de ganse aarde te geven.
Je mag van mijn part je bidkleedje helemaal opeten, maar er wordt geen woord over Mo-ham-met gesproken in Genesis.
Als jouw god het noodzakelijk vond om bidmachines te creëren, hetgeen religieuze gekken schijnen te denken, waarom gaf hij ze dan vrije wil? Zodat hij ze om de minste of geringste overtreding van de meest lullige verboden gelijk in een eeuwig durend concentratiekamp genaamd 'hel' te kunnen donderen?

Over overlast gesproken. Jij en je medebaardjes bezorgen de hele mensheid flink wat overlast. Doe jezelf en de rest van de mensheid een lol, en blaas je op in een moskee van een vijandige stam. Is heel gebruikelijk binnen jouw geloof. Niks mis mee. Krijgen jullie allemaal een maagd van 72.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het schone Arabische geitenneukersras

Bericht door Hans v d Mortel sr »

H.Numan schreef:Doe jezelf en de rest van de mensheid een lol, en blaas je op in een moskee van een vijandige stam. Is heel gebruikelijk binnen jouw geloof. Niks mis mee. Krijgen jullie allemaal een maagd van 72.
Die Mojo schijnt een hoge positie binnen islam in te nemen. Hij heeft zich de wijze raad van Numan ingeprent en is ten hemel opgestegen. Ik denk eerder dat zijn resten bij elkaar zijn geraapt door armoedzaaiers in de hoop nog een stukje eetbaar vlees te bemachtigen. Want armoede, honger en ellende is troef in de islam. Maar ook een al vuiligheid en slechte hygiëne. Daar zijn varkens nu weer goed genoeg voor zoals Mojo om alle rondslingerende afvalresten op te ruimen. Maar Mojo is niet meer.

Toch altijd goed dat Marokkanen direct hun landgenoten herkennen in deze discussie. Ook Somaliërs zijn bij hun aanvraag tot parasiteren op onze samenleving direct gegrepen door het oer Hollandse woord KUT dat in islamitisch taalgebruik volledig is ingeburgerd. Geweld en KUT gaan blijkbaar goed samen in islam. Dat zien we namelijk ook in Mekka. Daar staat een waarachtig uitvergrote verzilverde KUT in de heilige kubus opgesteld. Volgens mij doen moslims uitsluitend moeite voor de pelgrimage, niet alleen vanwege het lopen van rondjes om de heidense kubus, maar om de uitvergrote KUT te kussen. Het liefst met je hoofd er helemaal in.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: het vieze blanke ras

Bericht door Ariel »

Als ik dit plaatje zie, dan maak ik me zorgen over deze man. Ik ben nog steeds bang dat deze keurige Arabier opgevreten is door de zilverkleurige vagina van Allah. Heeft iemand deze man ooit nog eens gezien?

En nu ik er over na denk...Zou Allah een vrouw zijn? Mannen hebben toch geen vagina? En stel dat Allah inderdaad een vrouw is, dan gedraagt zij zich als een hoer. Welke vrouw zou zich dagelijks klaar laten likken door grote drommen islamitische mannen. Niemand toch?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vieze islamitische rituele gewoontes

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: Welke vrouw zou zich dagelijks klaar laten likken door grote drommen islamitische mannen. Niemand toch?
Het is dringen geblazen bij die vagina. Ach, ik begrijp dat wel. Mohammedanen hebben natte dromen over vreemd gaan en laten hun fantasie vrijelijk op de loop gaan. Geen probleem. Dat mag. Maar het is wel heel erg smerig. Waarom? Omdat tijdens dit zoenfeest al gauw honderd duizenden kwijlende moslims hun kleffe speeksel op deze vagina achter laten. Zij dragen daarmee zorg voor een typisch islamitische bacteriële infectie van de mond. Daarom hebben Arabieren afschuwelijke lippen en stinken uit hun mond. :sheik: :sly7:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vieze islamitische rituele gewoontes

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Maar het is wel heel erg smerig. Waarom? Omdat tijdens dit zoenfeest al gauw honderd duizenden kwijlende moslims hun kleffe speeksel op deze vagina achter laten. Zij dragen daarmee zorg voor een typisch islamitische bacteriële infectie van de mond. Daarom hebben Arabieren afschuwelijke lippen en stinken uit hun mond. :sheik: :sly7:
Het beste visueel en in de onzalige herinnering geprentte voorbeeld daarvan is wijlen Yasser Arafat. De stiekum whisky zuipende en hoererende afgod der Palestijnen. Die zijn lippen waren helemaal opgezwollen getooid met herpes zweren, verkregen tijdens de massale vaginale besmettingstrip naar het heiligdom der Mohammedanen: Mekka.
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vies. islamitisch halal. Ex lieveling van de Gaza strook

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ja! Zo ziet een met allerlei geslachtsziektes overladen islamitisch populaire homo psychopaat er uit.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vies. islamitisch halal. Ex lieveling van de Gaza strook

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Ja! Zo ziet een met allerlei geslachtsziektes overladen islamitisch populaire homo psychopaat er uit.
Dat Arafat homo was wist ik niet,, maar het zou me niks verwonderen. Mannetjesmoslims zijn immers tweeslachtig, zoals kikkers en padden: homo voor het huwelijk, overdreven macho-hetero erna.
Maar van die tronie van Arafat wordt je toch echt niet goed zeg, en dan te bedenken dat dat weerzinwekkende figuur nog een Nobelprijs heeft gekregen. En dat ze dat kadaver onlangs nog hebben opgegraven om te zien van welke geslachtsziekte die nu eigenlijk de pijp uitgegaan is. Maar we hebben er nadien niks meer over gehoord. Volgens mij werd de post mortem diagnose leverkanker/cirrose door al dat dure whisky drinken gesteld en mogen zijn Gelovige aanbidders dat niet weten :sheik: .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie