Moge Allah julie belonen

mojo568
Berichten: 25
Lid geworden op: ma okt 04, 2010 7:50 pm

Moge Allah julie belonen

Bericht door mojo568 »

Moge Allah jou belonen.
Met al het moois dat je hebt kunnen dromen.
Moge Allah jou vergeven.
En jouw goede daden accepteren in dit leven.
Moge Allah van jou houden.
En je tot de moslims behouden.

Moge Allah ons dichter bij elkaar brengen.
En onze vreugde doen verlengen.
Moge Allah jou Zijn liefde schenken.
En je vrij laten in jouw doen en denken.
Moge Allah jou tot Zijn gehoorzaamheid leiden.
En jou uit dit kafirland doen bevrijden.

Moge Allah over je waken.
En jouw plekje in het paradijs maken.
Moge Allah je behoeden.
En je beschermen van je eigen woede.
Moge Allah jou genadig zijn.
En je verlossen van al de pijn.

Moge Allah je geliefd maken bij de mensen.
En je gelukkig maken, mocht je dat wensen.
Moge Allah jouw hart verlichten.
En zijn Goddelijke licht in de mensenharten stichten.
Moge Allah jouw gebeden accepteren.
En de kafirs doen bekeren.

Moge Allah de ummah versterken.
En onnodige geweld beperken.
Moge Allah iedere moslim zegenen.
En de zusters en broeders doen herenigen.
Moge Allah jouw gelukkig maken.
En ieder moslim niet af laten haken.

Moge Allah ons tot Zijn gehoorzaamheid leiden.
mojo568
Berichten: 25
Lid geworden op: ma okt 04, 2010 7:50 pm

Tel de zegeningen van Allah (s.w.t.)

Bericht door mojo568 »

Als je voedsel in de koelkast hebt, kleren aan je lijf, een dak op je hoofd en een plaats om te slapen...dan ben je rijker dan 75% van deze wereld.

Als je geld op de bank hebt, in jouw portemonnee en kleingeld in en bakje ergens...dan ben je onder de 8% van 's werelds rijksten.

Als je 's morgens opstaat met meer gezondheid dan ziekte...ben je meer gezegend dan de miljoen die het deze week niet zal overleven.

Als je nooit het gevaar hebt ervaren van oorlog,de eenzaamheid van gevangen genomen zijn,de angst voor martelingen,de pijnscheuten van het hongerlijden dan loop je vooruit op de 500 miljoen in de wereld die dit wel meemaken.

Als je in de moskee kan bidden zonder angst en zonde lastig te worden gevallen, gearresteerd te worden, gemarteld of gedood te worden, dan ben je meer gezegend dan drie biljoen mensen in de wereld.

Als je ouders nog in leven zijn en nog samen getrouwd zijn...ben je heel zeldzaam. Als je hoofd omhoog houdt met een glimlach op je gezicht en je bent écht dankbaar...ben je gezegend omdat de meerderheid dat kan,maar het niet doet.

Als je deze boodschap kan lezen, heb je net een dubbele zegening gekregen; het feit dat iemand aan jou dacht en je bent nog meer gezegend dan meer dan twee biljoen mensen in de wereld die helemaal niet kunnen lezen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door Zwartmeer »

Hee Mojo, ben je toevallig een fan van Stuck Mojo? Goeie muziek he?

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
gerard_m
Berichten: 400
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:34 pm

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door gerard_m »

Mojo schreef:Als je in de moskee kan bidden zonder angst en zonde lastig te worden gevallen, gearresteerd te worden, gemarteld of gedood te worden, dan ben je meer gezegend dan drie biljoen mensen in de wereld.
Zelfs als je de talloze mensen meerekent die dankzij de islam niet veilig hun geloof kunnen belijden, kom je niet aan 3 biljoen.
3 biljoen = 3.000 miljard, zoveel mensen zijn er niet.

Dat geldt ook voor de 2 biljoen analfabeten - meestal moslim trouwens-.

maar goed, het is allang prettig om eens een post van je te lezen zonder scheldpartij erin heartbeat:
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door BFA »

Voor Allah,

Afbeelding

Met heel veel liefde en een dikke zoen,
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door silkyboxershortXL »

@Mojo568 Als ik zo kennis maak met jouw beleving van de wereld lijkt het mij dat je het flink moeilijk
zal hebben. Waar hoor je eigenlijk thuis zal de kern van het probleem zijn. De islamitische wereld is een zootje en ligt in afzienbare tijd in puin. En hier in Nederland is ook de grens bereikt met de tolerantie,-de verandering staat nog maar aan het begin- nog even en je kunt niet meer voor je geloof uitkomen want
lachsalvo´s zullen op je afgevuurd worden. Je zult je geloof dan moeten verdedigen, ken je de koran eigenlijk wel een beetje? De autochtonen zullen straks de koran beter kennen dan de moslims en je zal met die kennis om de oren worden geslagen. Als je je niet aanpast lig je er uit. Speciaal de agressieve reacties
zullen gekoppeld worden aan de vraag; WAT DOEN WIJ DAARMEE . De vraag is dan of je vrouw/kinderen ook uitgezet moet worden. Bedenk jij was ooit ook kind en zoals zovele niet opgevoede moslims, die kunnen we missen als kiespijn.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door Dhana »

silkyboxershortXL schreef:@Mojo568 Als ik zo kennis maak met jouw beleving van de wereld lijkt het mij dat je het flink moeilijk
zal hebben. Waar hoor je eigenlijk thuis zal de kern van het probleem zijn. De islamitische wereld is een zootje en ligt in afzienbare tijd in puin. En hier in Nederland is ook de grens bereikt met de tolerantie,-de verandering staat nog maar aan het begin- nog even en je kunt niet meer voor je geloof uitkomen want
lachsalvo´s zullen op je afgevuurd worden. Je zult je geloof dan moeten verdedigen, ken je de koran eigenlijk wel een beetje? De autochtonen zullen straks de koran beter kennen dan de moslims en je zal met die kennis om de oren worden geslagen. Als je je niet aanpast lig je er uit. Speciaal de agressieve reacties
zullen gekoppeld worden aan de vraag; WAT DOEN WIJ DAARMEE . De vraag is dan of je vrouw/kinderen ook uitgezet moet worden. Bedenk jij was ooit ook kind en zoals zovele niet opgevoede moslims, die kunnen we missen als kiespijn.

Mooi verwoord. Silky. Zolang moslims in Iran nog niet eens een kerncentrale aan de praat kunnen krijgen door een actie van het qua wetenchap superieure westen, mogen ze wel een toontje lager zingen.

Hoe groter de bekken, hoe beter wij begrijpen dat de islam niet ver van volledige implosie is. Hoe meer dat lage niveau hebben hoe eerder de implosie een feit zal zijn.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door H.Numan »

klojo568 schreef:Moge Allah jou vergeven.
Met cyaankali van ome Ali.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door Schepsel »

En jouw plekje in het paradijs maken.
Ik ben vrouw. Als ik doodga, en ik ben moslima, krijg ik een groen kleedje en een hele hoop fruit die ik niet eens lust. Tot in de eeuwigheid dadels vreten!

Of vergis ik mij nu?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door Manon »

Schepsel schreef:
En jouw plekje in het paradijs maken.
Ik ben vrouw. Als ik doodga, en ik ben moslima, krijg ik een groen kleedje en een hele hoop fruit die ik niet eens lust. Tot in de eeuwigheid dadels vreten!

Of vergis ik mij nu?
yeps. zoiets. en je mag ook ten eeuwige dage bij je echtgenoot blijven (die waar je net zo content van waard dat hij wat sneller naar de 72 hoeris vertrokken was) en je mag hem constant ophemelen hoe goed hij het wel doet met zijn 72 deernen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door Ariel »

circe schreef:
yeps. zoiets. en je mag ook ten eeuwige dage bij je echtgenoot blijven (die waar je net zo content van waard dat hij wat sneller naar de 72 hoeris vertrokken was) en je mag hem constant ophemelen hoe goed hij het wel doet met zijn 72 deernen.
Dat lijkt me een zegen voor een moslim vrouw. Ik kan me voorstellen dat na een leven lang dwangseks het heerlijk voor haar is dat haar man het met 72 maagden doet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door Manon »

Ariel schreef:
circe schreef:
yeps. zoiets. en je mag ook ten eeuwige dage bij je echtgenoot blijven (die waar je net zo content van waard dat hij wat sneller naar de 72 hoeris vertrokken was) en je mag hem constant ophemelen hoe goed hij het wel doet met zijn 72 deernen.
Dat lijkt me een zegen voor een moslim vrouw. Ik kan me voorstellen dat na een leven lang dwangseks het heerlijk voor haar is dat haar man het met 72 maagden doet.
nou natuurlijk Ariel, maar wil jij er dan bovendien nog op zitten KIJKEN? (wie weet moeten ze hem ook nog aanmoedigen, zoals de spionkop bij voetbalclubs! heel de harem moet dat van "hup hup hup" doen!)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door Ariel »

:sly: Ik zou mijn man zelfs verplichten om alle 72 hoeren elke dag en achter elkaar te nemen. En...Ik zal nog toekijken ook. ( of hij het goed doet)
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door H.Numan »

Ja ja. En maar grijnzen tegen hem na de 15e maagd (van 72). "Tja, schat, hadden jullie nou ook maar multiple orgasmes, he? Je hoeft er nog maar 57 te doen vandaag." [hypocrite.gif]
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
tulpje
Berichten: 20
Lid geworden op: ma sep 27, 2010 4:17 pm

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door tulpje »

Mijn Sinterklaasgedichten zijn qua taal en stijl beter dan dit gedrocht. :wink2:
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Allah beloonde woestijn analfabeten met Mohammed

Bericht door hans van de mortel »

Volgens het scheppingsverhaal waren er eerst de dieren en toen pas de mens. Wij kennen niet voor niets het preekwoord naäpen. Mohammedanen apen niets na. Deden ze dat maar, dan zouden ze ook eens plezier beleven in hun geslachtscontactleven (zie filmpje). De aanhangers van islam blijven maar volharden in hun onvoorwaardelijke domheid en oerinstinct om te overleven zonder het kritisch denkvermogen van de hersenen in te schakelen en zonder een enkele vorm van aanpassingsgedrag en innovatie ten toon te spreiden. Zelfs apen voelen zich op hun gemak in ONZE kennisbeschaving. Waarom aanhangers van Mohammed dan niet? Omdat zij aanhangers zijn van een analfabeet en sadist en geen zelfstandig kritisch denkend vermogen mogen praktiseren.

Ach, om te kunnen parasiteren hoef je alleen maar je islamitische roots ontvluchten naar een land met kennisbeschaving. Een christelijk, joods of atheïstisch land waarin levensonderhoudende voorzieningen, inclusief zoveel geld dat het bezit van een auto, plasma tv, alle moderne sanitaire voorzieningen, heet stromend water, goed onderwijs, met verder alles wat het islamitische hartje te kort komt in het rijk van stuk onbenul Mohammed IV, haast als vanzelfsprekend zijn. Dat fascistische koningsbaasje in Marokko heeft het ontzag voor hem te danken aan zijn min of meer goddelijke status als afstammeling van . . . inderdaad, dat andere Arabische stuk onbenul, de pedofiele profeet analfabeet en sadist Mohammed.

Ik weet niet hoe het nu is, maar Marokko was jarenlang de fascistische vaandeldrager van het post nazi-denken. Geen land zo fascistisch als Marokko. Tsja . . . wat verwacht je dan ook van een afstammeling van Mohammed? De vredelievendheid die zo kenmerkend was bij Jezus Christus? Alle islamitische landen kennen een op terreur en sadisme gefundeerde levensvisie die voornamelijk gegarandeerd wordt door een voor de klas staande weerzinwekkende dictator van het kaliber profeet Mohammed met in zijn dreigende hand het mensonwaardige weerzinwekkende boekje koran. Alles samengevat onder de griezelige noemer ISLAM!

http://www.youtube.com/watch_popup?v=6X ... small#t=35" onclick="window.open(this.href);return false;

Door constant te roepen dat zij het wiel hebben uitgeroepen proberen islam-aanhangers ons ervan te overtuigen dat alleen zij het recht hebben op ronde wielen. De eerste auto moet nog door hen worden uitgevonden. Of de fiets, of de trein, of het geweer, of . . . ja, de theepot. Die zal weleens door hen uitgevonden kunnen zijn. Helaas voor al die moslims is dat moeilijk aan te tonen. Vandaar dat moslims hun strijd voor respect en erkenning voortzetten met hun idool van weerzinwekkendheid, sadisme en banditisme, de in islam gevierde pedofiel en analfabete roverhoofdman Mohammed. In de tijd van de Arabische pedofiele aap was er in zijn woestijn helaas niet één wiel te bekennen.

Laat Mohammed, de vunzige en ranzige geile profeet, met al zijn Marokkaans islamitische volgelingen lekker zelf de folteringen ondergaan die hij voor ons in petto had als smerige gore pedofiele sadistische baardaap. :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Theowar
Berichten: 48
Lid geworden op: ma apr 11, 2011 3:59 pm

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door Theowar »

Ariel schreef:
circe schreef:
yeps. zoiets. en je mag ook ten eeuwige dage bij je echtgenoot blijven (die waar je net zo content van waard dat hij wat sneller naar de 72 hoeris vertrokken was) en je mag hem constant ophemelen hoe goed hij het wel doet met zijn 72 deernen.
Dat lijkt me een zegen voor een moslim vrouw. Ik kan me voorstellen dat na een leven lang dwangseks het heerlijk voor haar is dat haar man het met 72 maagden doet.
Ik vraag me wel altijd af waarom die 72 maagden nog maagd zijn ?
zijn ze te lelijk of te jong ? in beide gevallen is het bah.
En wat krijgt een vrouwelijke zelfploffer als beloning ?
72 mannelijke maagden ? dat lijkt me niet want meer dan 1 man is al gelijk aan zelfmoord en hoe pakken ze haar dan aan als ze toch al dood is ?
Ja zomaar een paar vragen die me nog altijd onduidelijk zijn :)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door Manon »

dat maagdenvlies wordt dagelijks hernieuwd. Beetje zoals een maagdenvlieshersteloperatie, maar dan zonder terugbetaling van de ziekenkas.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door naar boven »

circe schreef:dat maagdenvlies wordt dagelijks hernieuwd. Beetje zoals een maagdenvlieshersteloperatie, maar dan zonder terugbetaling van de ziekenkas.
Weet je het zeker? Ik kan me niet voorstellen dat een mohammedanenhemel zonder subsidie draaiende te houden is..
RTFM
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door BFA »

Dat paradijs is een dierentuin vol met vrij te sodomieren dieren.
Mohammed heeft toch gezien dat alle vrouwen in de hel zaten.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Moge Allah julie belonen. Wens is moeder van gedachte.

Bericht door hans van de mortel »

BFA schreef:Dat paradijs is een dierentuin vol met vrij te sodomieren dieren.
Mohammed heeft toch gezien dat alle vrouwen in de hel zaten.
Ach natuurlijk BFA, die maagden zijn natuurlijk maagdelijke geiten, kamelen en zo voorts. He he, eindelijk begin ik iets van islam te begrijpen. Ik hield het niet voor mogelijk. Want ik dacht ze zijn wel dom die mohammedanen maar toch ook weer niet ZO achterlijk. :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door BFA »

hans van de mortel schreef:Want ik dacht ze zijn wel dom die mohammedanen maar toch ook weer niet ZO achterlijk.
Hoe kom je daarbij, Hans. Zo dom zijn Mohammedanen niet.
Mohammedanen hebben het condoom uitgevonden. Niet dat ze er direct aan dachten om de geit van rond de darm weg te halen. Dit wil niet zeggen dat je ze alle krediet moet ontnemen.

Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Theowar
Berichten: 48
Lid geworden op: ma apr 11, 2011 3:59 pm

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door Theowar »

BFA schreef:
hans van de mortel schreef:Want ik dacht ze zijn wel dom die mohammedanen maar toch ook weer niet ZO achterlijk.
Hoe kom je daarbij, Hans. Zo dom zijn Mohammedanen niet.
Mohammedanen hebben het condoom uitgevonden. Niet dat ze er direct aan dachten om de geit van rond de darm weg te halen. Dit wil niet zeggen dat je ze alle krediet moet ontnemen.


Als ze dat condoom hebben uitgevonden zou het mischien tijd worden het te gebruiken want op het moment heb ik het idee dat ze een drachtijd hebben van een maand en dat hun nestje na een maand alweer geslachtsrijp is.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door BFA »

Theowar schreef:Als ze dat condoom hebben uitgevonden zou het mischien tijd worden het te gebruiken
Ze gebruiken dit condoom. Dat zie je in de clip.
Je ziet ook hoe ze vergeten de geit van rond de darm te halen.
Met de geit nog rond het condoom lukt het niet bij hun vrouw. Doen ze het condoom terug uit om bij hun vrouw te gaan.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moge Allah julie belonen

Bericht door Manon »

Theowar schreef:

Als ze dat condoom hebben uitgevonden zou het mischien tijd worden het te gebruiken want op het moment heb ik het idee dat ze een drachtijd hebben van een maand en dat hun nestje na een maand alweer geslachtsrijp is.
nou nee. Dat zijn zijn vier vrouwen, ieder in dezelfde burka die ieder apart buitenmogen. Dus 9/4 = +/- 2 maanden zwanger per stuk . dat idee krijg je dan hé.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie