Als jullie van Tukkerin af willen.....

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Als jullie van Tukkerin af willen.....

Bericht door Socrates »

Ik en Tukkerin zijn tot een compromis gekomen.....ik bekeer me tot de Islam, maar daar tegenover staat dat zij mij ten alle tijde gehoorzaam zal zijn....exact overeenkomstig met de wetten van de Islam. Elke strategische man zal zich in dit geval bekeren tot de Islam, zo niet dan betreft het gewoon een domme man.

Maar goed dat terzijde...om een lang verhaal kort te houden.....het komt er dus op neer dat Tukkerin mij gehoorzaam is zoals een goede vrouw dat hoort te zijn! Dus....mochten jullie van haar af willen (iets wat ik helaas erg betwijfel :( ) dan hoeven jullie alleen maar mij een pm te sturen, mochten 10 leden dat doen....dan zal ik Tukkerin bannen van het forum.

Ik ben de machtigste man hier. :rock: (Nu komt Numan uit jaloezie met een heel betoog van 4 A4tjes waarom dat niet het geval is.)
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Als jullie van Tukkerin af willen.....

Bericht door Socrates »

Mijn posts worden naar de Zoo verplaatst die van Tukkerin blijven gewoon staan... :x ...ze proberen fitna te zaaien tussen man en vrouw.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Als jullie van Tukkerin af willen.....

Bericht door Pilgrim »

Socrates schreef:Elke strategische man zal zich in dit geval bekeren tot de Islam, zo niet dan betreft het gewoon een domme man.
Ik denk eerder dat het andersom is. Je vond geloof ik ook dat alle gelovigen geexecuteerd moesten worden. In dat geval kan je nu met jezelf beginnen, maar liever niet als zelfmoordterrorist. Houd het gewoon bij jezelf! Neem gewoon een warm bad en dan... :reaper:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Als jullie van Tukkerin af willen.....

Bericht door Socrates »

Pilgrim schreef:
Socrates schreef:Elke strategische man zal zich in dit geval bekeren tot de Islam, zo niet dan betreft het gewoon een domme man.
Ik denk eerder dat het andersom is. Je vond geloof ik ook dat alle gelovigen geexecuteerd moesten worden. In dat geval kan je nu met jezelf beginnen, maar liever niet als zelfmoordterrorist. Houd het gewoon bij jezelf! Neem gewoon een warm bad en dan... :reaper:
Hahaha....
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Als jullie van Tukkerin af willen . . . Waarom?

Bericht door hans van de mortel »

Nee hoor! Ik heb nooit gezegd dat ik van haar af wilde.

Maar die rust. Die intense rustbeleving, Het ritme van de logica en begripsvorming. Heerlijk die rust en overeenkomstigheden door het ontbreken van dit schizofrenisch islamitische rolmodel. Het is goed dat deze borderline-tante voorgoed afwezig is. Van mij mag zij terugkomen. Niet vanzelfsprekend, maar dus wel aangepast aan ONZE kennisbeschaving.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie