Tukkerin praat bij.

H.Numan

Re: Van de baan

Berichtdoor H.Numan » Zo Jan 02, 2011 1:36 pm

Tukkerin schreef:Maar wat als hij er oprecht spijt van heeft en ook echt wil stoppen? Wie ben ik dan om deze man geen kans te geven? Hij is 31 wat echt perfect is, want dan hoeven we niet eens kinderachtig een relatie aan te gaan en kunnen we gelijk tot de orde komen. Aantal gesprekken, aantal dates... heel veel telefoongesprekken en dan de stap wagen.

Ik ken nog een aardige man die dit soort liefde kan gebruiken. Neem eens contact op met hem.
Deze lieve meneer is gek op kinderen. Misschien wat voor jouw?

Ik zou bijna zeggen: gedraag je naar je verstand hebt, maar dat doe je al.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Tukkerin

Aboe Nidal

Berichtdoor Tukkerin » Zo Jan 02, 2011 6:27 pm

Iedereen kent deze Palestijn wel. De *kuch kuch* meest gezochte en gevreesde terrorist. Hij heet eigenlijk Sabri maar noemde zich Nidal omdat Nidal in het arabisch strijder betekent. Vader van strijd. Mijn jongste broertje zou zo heten (Nidal)... maar mijn oma heeft roet in het eten gegooid en wou per se de naam Walid. Nu ga ik mijn zoontje als ik die ooit krijg naar hem vernoemen. Nidal. :cool:
Umm Rania

Eliabe

Re: Aboe Nidal

Berichtdoor Eliabe » Zo Jan 02, 2011 6:36 pm

God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Ma Jan 03, 2011 10:20 am

H.Numan schreef:
Tukkerin schreef:Maar wat als hij er oprecht spijt van heeft en ook echt wil stoppen? Wie ben ik dan om deze man geen kans te geven? Hij is 31 wat echt perfect is, want dan hoeven we niet eens kinderachtig een relatie aan te gaan en kunnen we gelijk tot de orde komen. Aantal gesprekken, aantal dates... heel veel telefoongesprekken en dan de stap wagen.

Ik ken nog een aardige man die dit soort liefde kan gebruiken. Neem eens contact op met hem.
Deze lieve meneer is gek op kinderen. Misschien wat voor jouw?

Ik zou bijna zeggen: gedraag je naar je verstand hebt, maar dat doe je al.

Ik zou bijna zeggen: leer eens typen man. Jouw? :roll2:

BFA, echt bedankt voor je advies. Ik ga gewoon daten en op de eerste date hem stevig aan de tand voelen. Ik heb gelukkig een zesde zintuig en voel het wel aan als het niet goed zit.
Umm Rania

BFA

Re: Tukkerin praat bij.

Berichtdoor BFA » Ma Jan 03, 2011 10:41 am

Tukkerin schreef:Ik heb gelukkig een zesde zintuig en voel het wel aan als het niet goed zit.

Bij Socrates heeft dit niet gewerkt. Niet te veel op dat zesde vertrouwen.
Socrates roept op iemand die zich hiërarchisch boven hem wil stellen en hem in een burgerlijk leventje leiden. Je hebt gefaald, door in plaats van dressuur toe te passen, tevreden te zijn met het vuur van zijn jeugd.
Socrates is zwak en zijn hele imago van revolutionaire communist is show. Het feit dat hij liever hier in luxe zit dan zijn land van de Talibanmonsters helpen bevrijden, bewijst dit.
Je zesde zintuig had daardoor moeten prikken en zich boven stellen. Had je dit gedaan, Socrates had een heel leven uit je hand gegeten.
Jij hebt het tegengestelde gedaan. Je onderworpen tot ontkenning van je vrouwelijkheid toe.
Had je eerst de hiërarchie juistgezet, Socrates zou tevreden geweest zijn met de order van zich te masturberen. En zou jou oraal alles gegeven hebben.

Het klappen van de zweep en de prik van de sporen leer je het paard aan als het paard jong is. Eens de hiërarchie vastligt kan het zijn dat je deze hulpmiddelen nooit meer nodig hebt.

Vroeger zei men, Je moet eerst je vrouw dresseren anders haalt de dressuur van het paard niets uit.
Dit omdat een slecht gedresseerde vrouw de relatie met het paard kon verknoeien.

Op het ogenblik zijn 85% van de ruiters vrouwen en is het gezegde omgedraaid naar: Je moet eerst je man dresseren en dan het paard.

2/3 van de klanten op mijn werk zijn vrouwen die dit toepassen.
Zij brengen hun tijd door met het paard en de man werkt om dit dure paard te betalen. Maar ook de manège, de hoefsmid, de veearts en de 4X4 waar vrouwlief mee rijdt.
Manlief doet dit in ruil voor af en toe een streeltje.

Neem aan zulke vrouwen een voorbeeld en laat je niet te snel doen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jan 03, 2011 11:17 am

BFA schreef:2/3 van de klanten op mijn werk zijn vrouwen die dit toepassen.
Zij brengen hun tijd door met het paard en de man werkt om dit dure paard te betalen.

En niet te vergeten is die stevige, hoog oprijzende paardennek waaraan de dames zich vestklampen een meer dan volwassen fallus-symbool. Het is idd geen toeval dat je op maneges vnl. dames ziet. De echtgenoot werkt zich krom om de erotische fantazieën-al dan niet onderdrukt-van zijn vrouw te betalen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jan 03, 2011 11:51 am

Tukkerin schreef: Ik heb gelukkig een zesde zintuig en voel het wel aan als het niet goed zit.

Kwel je arme schizofrene brein toch niet te veel met dat soort problemen, is niet goed voor je. Voor je t weet sta je in je blote kont op U Tube. Laat het gewoon aan Tukker sr. over, dat is een wijs man, die kiest wel een potente en analfabete Mohammedaanse knaap voor je, vers te importeren uit de achterbuurten van Casablanca of Rabat.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Ma Jan 03, 2011 1:21 pm

Pfff ben helemaal in de war. Farid belde net.. hij was vorige week in Brussel voor zaken en wou met me daten maar was zijn telefoon in Mallorca vergeten. Nu wilt hij binnekort daten zei hij. Ik laat hem gewoon naar Amsterdam komen, ga echt niet voor hem helemaal naar Brussel. Maar ben wel in de war door dit telefoontje van 5 minuten geleden. Voel enerzijds weer vlinders in mijn buik maar aan de ene kant... :crying:
Umm Rania

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Ma Jan 03, 2011 1:23 pm

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Ik heb gelukkig een zesde zintuig en voel het wel aan als het niet goed zit.

Kwel je arme schizofrene brein toch niet te veel met dat soort problemen, is niet goed voor je. Voor je t weet sta je in je blote kont op U Tube. Laat het gewoon aan Tukker sr. over, dat is een wijs man, die kiest wel een potente en analfabete Mohammedaanse knaap voor je, vers te importeren uit de achterbuurten van Casablanca of Rabat.

Waarom ben je zo achterlijk? Mijn vader kent Casablanca en Rabat niet eens, laat staan dat mijn vader daar een man voor me zou regelen. Mijn vader laat me vrij in het kiezen van een man. Hij vindt dat dat mijn pakkie an is. Ik ben nog nooit een Marokkaanse vader tegengekomen die zijn kind uithuwelijkt. Dat komt binnen de Marokkanen bijna niet voor.
Umm Rania

Socrates

Berichtdoor Socrates » Ma Jan 03, 2011 1:42 pm

Die BFA is een wijs mannetje, je zou er verstandig aan doen om zijn adviezen op te volgen, helemaal geweldig zou zijn als je het met hem zou kunnen proberen...

Socrates is zwak en zijn hele imago van revolutionaire communist is show. Het feit dat hij liever hier in luxe zit dan zijn land van de Talibanmonsters helpen bevrijden, bewijst dit

Ik steun de taliban financieel! Daarnaast wens ik dat de NAVO troepen zolang mogelijk in Afghanistan blijven, echter mijn financiering stopt wanneer de NAVO troepen Afghanistan verlaten. Zoals ik al eerder zei in mijn kringen willen we niet de Taliban doden maar wensen we zoveel mogelijk doden aan beide kanten.

Dat ik hier zit (het land heeft daar overigens meer profijt van dan andersom) heeft niets te maken met mezelf maar met slappelingen als BFA, Mercator, Pilgrim, Ariel, Manon, Monique en Eliabe die dag en nacht op een nietige forum zitten te janken en niet hun regering zover kunnen krijgen alle Afghanen eruit te zetten.
Laatst gewijzigd door Socrates op Ma Jan 03, 2011 1:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Jan 03, 2011 1:51 pm

Tukkerin schreef:maar aan de ene kant...

is hij aan het uittesten in hoe ver jij ontvankelijk bent voor dressuur.
Best laten merken dat je dit een omgekeerde wereld uit een ver verleden vind. Telefoon vergeten in Mallorca. Welke cocktails hadden zijn verstand beneveld, met wie, in wat voor een toestand bevond hij zich?
Mallorca, Brussel, altijd op reis om zijn winkels van spul voorzien te krijgen. Wanneer gaat jouw burgerlijke ambitie ingevuld worden?

Tegen vlinders in je buik bestaat een remedie met de vingers.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Ma Jan 03, 2011 1:57 pm

BFA schreef:
Tukkerin schreef:maar aan de ene kant...

is hij aan het uittesten in hoe ver jij ontvankelijk bent voor dressuur.
Best laten merken dat je dit een omgekeerde wereld uit een ver verleden vind. Telefoon vergeten in Mallorca. Welke cocktails hadden zijn verstand beneveld, met wie, in wat voor een toestand bevond hij zich?
Mallorca, Brussel, altijd op reis om zijn winkels van spul voorzien te krijgen. Wanneer gaat jouw burgerlijke ambitie ingevuld worden?

Tegen vlinders in je buik bestaat een remedie met de vingers.

BFA, doe eens even rustig aan. Mij kan het niks schelen hoor, was ook merkbaar nochalant. Hij bekijkt het maar.. als hij me wilt dan moet hij mijn adres maar vragen en mijn hand vragen. Een man is pas een echte man als hij eerlijk tegen mijn vader zegt dat hij zijn dochter met de juiste bedoelingen beter wil leren kennen voor een huwelijk. Nadat hij dat gedaan heeft wil ik met alle liefde daten met hem. Tot die tijd hou ik mooi de boot af.
Umm Rania

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jan 03, 2011 2:02 pm

Socrates schreef:Dat ik hier zit (het land heeft daar overigens meer profijt van dan andersom)

Je hebt het mss niet gemerkt onder je Che Gue Vara mutsje, maar de sfeer is aan het omslaan hoor. Mede dank zij het nimmer aflatende pionierswerk van fora zoals dit. De bevolking weet al dat al die allochtonen gewoon een pain in the ass zijn, nu de regeringen nog, die reageren telkens met 5 jaar achterstand.
En dan te bedenken dat je als een schooier bent moeten vluchten uit Afghanistan, dat het alleen maar aan het humeur van de VN-ambtenaar van dienst te wijten was die dag dat je in Nederland bent terechtgekomen en niet ergens anders. Mag je best trots op zijn!

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jan 03, 2011 2:04 pm

Socrates schreef:Ik steun de taliban financieel!

Via die schatrijke familie van je die je op een houtje laat bijten zeker? De uitkeringen gaan omlaag, nog niet gemerkt?

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Ma Jan 03, 2011 2:07 pm

mercator schreef:
Socrates schreef:Dat ik hier zit (het land heeft daar overigens meer profijt van dan andersom)

Je hebt het mss niet gemerkt onder je Che Gue Vara mutsje, maar de sfeer is aan het omslaan hoor. Mede dank zij het nimmer aflatende pionierswerk van fora zoals dit. De bevolking weet al dat al die allochtonen gewoon een pain in the ass zijn, nu de regeringen nog, die reageren telkens met 5 jaar achterstand.
En dan te bedenken dat je als een schooier bent moeten vluchten uit Afghanistan, dat het alleen maar aan het humeur van de VN-ambtenaar van dienst te wijten was die dag dat je in Nederland bent terechtgekomen en niet ergens anders. Mag je best trots op zijn!

Ach, als jullie Afghanistan nou nooit binnengevallen waren.... dan had Afghanistan er anders uitgezien. Het is anders wel de regering die heel slinks de arabische regering en koningfamilies financieel steunen zodat het volk aldaar dom gehouden wordt. Want stel je eens voor dat een aantal arabieren een coupe zouden plegen en de boel zouden moderniseren... dat zou het westen en Amerika natuurlijk niet goed uitkomen.
Umm Rania

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Ma Jan 03, 2011 2:08 pm

mercator schreef:
Socrates schreef:Ik steun de taliban financieel!

Via die schatrijke familie van je die je op een houtje laat bijten zeker? De uitkeringen gaan omlaag, nog niet gemerkt?

Mercator, ik heb mooi twee paspoorten. Zodra ik mijn studie afgerond heb ben ik weg. :knorrie:
Umm Rania

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jan 03, 2011 2:12 pm

Tukkerin schreef:[ Zodra ik mijn studie afgerond heb ben ik weg. :knorrie:

That's the spirit ! Spijtig voor al de centen die de Hollandse belastingbetaler in heel die nutteloze studie heeft geïnvesteerd maar toch nog beter dat dan hier de rest van je Mohammedaanse dagen blijven rondhangen.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Ma Jan 03, 2011 2:15 pm

mercator schreef:
Tukkerin schreef:[ Zodra ik mijn studie afgerond heb ben ik weg. :knorrie:

That's the spirit ! Spijtig voor al de centen die de Hollandse belastingbetaler in heel die nutteloze studie heeft geïnvesteerd maar toch nog beter dat dan hier de rest van je Mohammedaanse dagen blijven rondhangen.

Jahaa, eerst nog wat werken uiteraard en dan wil ik een oprotpremie. Hoeveel geef je me,....?
Umm Rania

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Jan 03, 2011 2:20 pm

Tukkerin schreef:Ach, als jullie Afghanistan nou nooit binnengevallen waren.... dan had Afghanistan er anders uitgezien.

Natuurlijk had Afghanistan er dan anders uitgezien. Zou het er beter uitzien is een andere vraag, die jij T., jezelf niet durft stellen. Die Socrates niet durft beantwoorden.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jan 03, 2011 2:30 pm

Tukker, het is op dit forum NIET toegestaan om privé gegevens of namen van leden te posten. Houd je aan deze regel, of anders moet ik actie ondernemen.

Vriendelijke groet.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Ma Jan 03, 2011 2:31 pm

Ariel schreef:Tukker, het is op dit forum NIET toegestaan om privé gegevens of namen van leden te posten. Houd je aan deze regel, of anders moet ik actie ondernemen.

Vriendelijke groet.

Hallo ariel ik had het tegen Mercator die ........ heet. Wat is daar prive aan? Hij heeft het zelf gezegd op het forum hoor. Waarom maak je daar BFA van als ik het niet eens tegen BFA had en hem niet eens bedoelde. Lastig he lezen?
Umm Rania

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jan 03, 2011 2:34 pm

Dit is de laatste waarschuwing Tukker.
Zolang Mercator geen toestemming geeft aan jou om zijn naam te gebruiken mag je dat niet doen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Ma Jan 03, 2011 2:45 pm

Ariel schreef:Dit is de laatste waarschuwing Tukker.
Zolang Mercator geen toestemming geeft aan jou om zijn naam te gebruiken mag je dat niet doen.

Andersom gebruiken ze ook mijn naam zonder toestemming. Waarom mogen zij dat wel en ik niet? Kom nou als je dan toch wil sneren doe het dan wel eerlijk of doe het gewoon niet.
Umm Rania

Socrates

Berichtdoor Socrates » Ma Jan 03, 2011 2:48 pm

BFA schreef:
Tukkerin schreef:Ach, als jullie Afghanistan nou nooit binnengevallen waren.... dan had Afghanistan er anders uitgezien.

Natuurlijk had Afghanistan er dan anders uitgezien. Zou het er beter uitzien is een andere vraag, die jij T., jezelf niet durft stellen. Die Socrates niet durft beantwoorden.

1970

Afbeelding

2010

Afbeelding

http://sadhillnews.com/tag/afghanistan

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Ma Jan 03, 2011 2:54 pm

Bedankt Socrates, je was me voor en dan ook nog eens met illustraties ter verduidelijking. Zo zie je maar weer wat die westerse imperialisten teweeg brengen. Afghanistan kan een voorbeeld nemen aan Marokko die ook last had van de Fransen en Spanjaarden maar deze weggejaagd hebben.
Umm Rania

Terug naar “Zoo”