Tukkerin praat bij.

BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Het verschil tussen een man en een foto is dat de foto ontwikkeld is!
Een foto ontwikkelt direct.
Bij een man komt de ontwikkeling op het eind.

Ik moet nu heel dringend weg (ben al te laat)
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Ja, Socrates leest nog mee. Ik ga vandaag met Socrates winkelen, die is tenminste wel lief genoeg om met me mee te gaan. Dus ga na 5 uur gelijk naar zijn woonplaats en dan flink met geld smijten! Heb er nu al zin in.... :D
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

BFA schreef:
Tukkerin schreef:Het verschil tussen een man en een foto is dat de foto ontwikkeld is!
Een foto ontwikkelt direct.
Bij een man komt de ontwikkeling op het eind.

Ik moet nu heel dringend weg (ben al te laat)
DANKJEWEL... heartbeat: Heb toch gesmst zojuist, moest echt even mijn frustratie uiten en mijn hart laten afkoelen. Heb hem goed duidelijk gemaakt hoe en wat op een zeer gemene manier. Zal hem leren!
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:DANKJEWEL...
Je hoeft me niet te danken. Het is omgekeerd.
Het is ik die je hoort te danken voor je gewillig oor. Ben ik weer wat zekerder dat ik mijn toegang tot de hel verdien.
De weg naar de hel is makkelijk en je raakt erin zonder iets te doen. Maar ...
'Money for nothing and chicks for free' is niet het motto waaronder ik door het leven ga.
Tukkerin schreef: Heb toch gesmst zojuist, moest echt even mijn frustratie uiten en mijn hart laten afkoelen. Heb hem goed duidelijk gemaakt hoe en wat op een zeer gemene manier. Zal hem leren!
Het kan zijn dat dit het juiste was.
Hij is 27j oud en gedraagt zich als een puber.
Vind je, je een man waarmee je door het leven wil en daarbij wil je ook een kind van die man.
Blijk je met een kind opgescheept voor het kind dat je wil gemaakt is.
Er is minder waarvoor je hem een lesje mag leren.

Als hij zich op een onverantwoorde manier gedraagt is het niet meer dan van jou en je lichaam profiteren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door SDX »

Tukkerin schreef: Lees bovenstaand verhaal eens, dan weet je een beetje wat de context is. Ik verdien beter, ik ben een hoogopgeleide vrouw en een man moet blij zij met zo een vrouw en er alles aan doen zo een vrouw niet uit zijn handen te laten glippen. Dat is pas een echte man.. maar ik kom ze gewoon niet tegen. :crying:

Wat moet ik nu doen? Alle contacten verbreken?
Meisje, als jij meteen met elke kerel die je tegenkomt 't bed induikt (als 't allemaal waar is wat je uitkraamt) zal je zeker 'de' ware nooit tegenkomen.

Je geeft meteen al alles weg wat er te krijgen valt, er blijft niets meer over om naar te hunkeren, om méér van je te willen, ze hebben alles al gehad en de 'interesse' valt weg.
Zelfs in onze open, moderne, westerse maatschappij wil geen enkele man 'n 'makkelijke' vrouw, toch niet voor 't leven!

Als je je eigen seksuele lusten niet kan bedwingen, zal die kerel dat zien als 'n goedkope vrouw die die lusten maar wat graag aan iedereen uitdeelt!

't Klinkt misschien oubollig, maar ik heb ooit eens 'n kerel 'n jaar lang laten wachten voordat ie me mocht aanraken, hij smacht nog steeds naar me en draai hem rond mn vinger, hij springt als ik zeg 'spring' !
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Pilgrim »

Een 'afgelikte boterham' is ook in de Westerse cultuur inderdaad niet meer aantrekkelijk. Dat is het risico dat Tukkerin nu loopt. :ermm: :knorrie:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Maar kennelijk is ze zo wanhopig dat dat de enige manier is om een beetje aandacht van een man te krijgen. [c045.gif]

Wanneer ze zo intelligent, hoog opgeleid, onafhankelijk ,veel verdienend is en alles neukt wat ze tegenkomt............ waar heeft ze dan een echtgenoot voor nodig?
Om het vuilnis buiten te zetten? [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:MIk denk dat hij geen tijd heeft omdat hij vandaag naar alle waarschijnlijkheid weeer met vrienden afgesproken heeft. Oef, is dat normaal, zijn vrienden voor mij?
Zeker, want hoogst wss is hij homo.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Een 'afgelikte boterham' is ook in de Westerse cultuur inderdaad niet meer aantrekkelijk. Dat is het risico dat Tukkerin nu loopt. :ermm: :knorrie:
T hangt ervan af op welke sociale positie die boterham zich bevindt. Ik kijk met graagte naar DE TUDORS, Henry de 8ste met zijn zes vrouwen, afgelikt van boven tot onder maar erg in trek bij de dames :D !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Tukkerin bralt bij met een natte poes

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:Zeker, want hoogst wss is hij homo.
Ik denk eerder bi.
Trouwens, we hebben het toch al veel eerder opgemerkt. Dat Tukkerin-mokkel is helemaal door het dolle. Tijd voor de psychiater en een doos met kalmeringspillen. Haar hoge leeftijd voor Marokkaanse begrippen en haar zwakke persoonlijkheid breekt haar nu op en speelt haar parten. Dat is het verschil met Nederlandse vrouwen. Die zijn rustiger, zelfverzekerd en bereid te wachten. Desnoods blijven zij ongetrouwd. Want een wip op z'n tijd, daar is altijd wel iemand voor te porren. Het gaat bij Nederlandse en Belgische vrouwen (SDX, Dutch) om het gezonde verstand. Niet om de hysterisch islamitische verschrikkingen van het leven. :drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

BFA, jouw advies waardeer ik echt, nogmaals bedankt! Het is nog allemaal hetzelfde, hij zegt dat ik teveel pieker en er helemaal niks aan de hand is en hij me leuk vindt. Anyway, heb gisteren heerlijk met geld gesmeten, toen gejankt en nadertijd mijn gebeden verricht. Als ik het gebed niet had he, pffff... heerlijk om ergens op te kunnen vallen.

BFA, ik zal je in het vervolg wel de stand van zaken PM'en. Je had gelijk toen je zei dat er een aantal leden zijn die stinkend jaloers op me zijn. De rest mag er in stinken, ik ben niet wanhopig: er zijn al tig mannen mijn hand komen vragen, mijn vader is alleen heel voorzichtig met zijn meid en zegt dat ik niet genoegen moet nemen met minder. Ben immers, een knappe, intelligente, hooggeschoolde dame. Waarom zou ik dan genoegen moeten nemen met iemand van een lager allooi? En Hans, leeftijd is onzin. Mijn vader heeft nooit gezegd dat ik moet trouwen of ook maar hintjes gegeven, die vindt me nog te jong. Mijn moeder was 25 toen ze trouwde en die was van een ander generatie!!! Ikzelf wil trouwen, ik voel dat ik er klaar voor ben, en ik wil ervoor gaan, ik wil structuur en dat denk ik te vinden in het huwelijk, maar dan moet er wel iemand mijn pad kruizen. Ben niet wanhopig of naarstig opzoek, Allah heeft op de dag dat ik geboren werd al voor mij vastgesteld wanneer ik trouw en met wie. Ik vertrouw op de Heer. En ik denk dat jij gefrustreerd bent; vanachter een computer opwinden over iemand die je niet eens kent. Wie is hier nou gek en heeft echt gauw wat kalmeringsmiddelen nodig?
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:Maar kennelijk is ze zo wanhopig dat dat de enige manier is om een beetje aandacht van een man te krijgen. [c045.gif]

Wanneer ze zo intelligent, hoog opgeleid, onafhankelijk ,veel verdienend is en alles neukt wat ze tegenkomt............ waar heeft ze dan een echtgenoot voor nodig?
Om het vuilnis buiten te zetten? [c045.gif]
Geloof mij, heb alles op een rijtje... ik wil gewoon huisje, boompje, beestje...ik wil de helft van mijn geloof vervullen. Kijk, dat jij zou oud bent en nog zonder man... tsjah....
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:
Monique schreef:Maar kennelijk is ze zo wanhopig dat dat de enige manier is om een beetje aandacht van een man te krijgen. [c045.gif]

Wanneer ze zo intelligent, hoog opgeleid, onafhankelijk ,veel verdienend is en alles neukt wat ze tegenkomt............ waar heeft ze dan een echtgenoot voor nodig?
Om het vuilnis buiten te zetten? [c045.gif]
Geloof mij, heb alles op een rijtje... ik wil gewoon huisje, boompje, beestje...ik wil de helft van mijn geloof vervullen.
Je wilt dus enkel een man omdat dat moet van je geloof?
Ik kon me al geen reden bedenken waarom jij een man nodig zou hebben. Aan dat het moet van het geloof heb ik uiteraard geen seconde gedacht.
Kijk, dat jij zou oud bent en nog zonder man... tsjah....
Lieverd, wanneer je een sneer wilt geven zorg dan wel dat je de feiten paraat hebt?
Ik ben niet "nog" zonder man...... maar "weer" zonder man.
Ik heb de huwelijkse gevangenis verruilt voor een "lekker-ding vrijheid". :drool:
m.a.w. ik heb regelmatig een "man"..... echter, alleen zolang IK hem om me heen duldt.
Ik denk dat, wanneer je geloof je niet in de weg stond, mijn oplossing je wel zou aanspreken..... :razz:
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Monique, je gaat me niet wijsmaken dat je geen stabiel leven wil... dat wil je wel, alleen zit je zonder man. Heb het te doen met jou.
Voila, wat verveling wel niet doet..

Afbeelding
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Monique, je gaat me niet wijsmaken dat je geen stabiel leven wil... dat wil je wel, alleen zit je zonder man. Heb het te doen met jou.
Voila, wat verveling wel niet doet..
Wat bedoel je met een "stabiel leven"?

En..kan dat alleen bestaan wanneer je een man hebt? (ik heb er meedere..... ik heb dan toch meerdere "stabiele levens?)

ma.w. weduwen/weduwnaars hebben geen "stabiel leven"?
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef: er helemaal niks aan de hand is en hij me leuk vindt.
Leuk is niet genoeg. Dit niet genoeg maakt dat er heel wat aan de hand is.
Voor jou door een laaiend vuur gaan is het eerste en het minste. Leuk kan later.
Welk vuur is beter dan het vuur van zijn verlangen? Hoe hoger het laait hoe beter hij zichtbaar maakt voor jou. Beter hem door een brandend huis sturen dan over een kampvuur laten springen.

Wanneer hij je ziet, moet zijn lichaamstaal verraden dat hij een aanstormende brandweerwagen hoort. in zijn dromen ontwaken van huilende sirenes. Jij bent het vuur, hij het verterende huis. In brand gestoken via seksuele restrictie.
Dit is dezelfde reden als eerder aangehaald.
Er zijn vele redenen voor seksuele restrictie. Steeds is seksuele restrictie belangrijker voor de man dan voor de vrouw. Een man die geen seksuele restrictie op zichzelf kan toepassen is nooit in staat om zelfs maar de kleinste schakel van de maatschappij, het gezin op te bouwen. Laat staan te werken aan de grotere.
In de kleinste schakel, het gezin, is een man die zich niet seksueel kan restricteren een man die steeds aan sex denkt en voor de minste verleiding valt en vreemdgaat.
Deze man kan moeite hebben om het verschil tussen liefde en lust te ervaren en makkelijker gewelddadig zijn bij niet-bevrediging van zijn lusten. Geweld kan in verschillende vormen geuit. Ontvankelijkst zijn vrouw/kinderen. Vreemdgaan is al een vorm van geweld.

Aansteken en kijken hoe hij het vuur bedwingt geeft al een mogelijk idee hoe hij in de toekomst voor jou kan zijn.

De eis van seksuele restrictie is steeds belangrijker voor de man dan voor de vrouw. Met uitzondering van de invloed op hoe het lichaam werkt. (volgende keer)
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door BFA »

Ik begrijp je tekeningetjes niet. Zijn ze niet kinderachtig. Dan heb je nog dat het heel ongezond is om 8 kinderen te hebben.

Verveling. Als je een mens bent kan je, je toch niet vervelen. Ik begrijp al dat gezeur van sommigen over verveling ook niet.
Ik heb mij op mijn hele leven nog geen ogenblik verveeld.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door SDX »

BFA schreef:
Leuk is niet genoeg. Dit niet genoeg maakt dat er heel wat aan de hand is.
Voor jou door een laaiend vuur gaan is het eerste en het minste. Leuk kan later.
Welk vuur is beter dan het vuur van zijn verlangen? Hoe hoger het laait hoe beter hij zichtbaar maakt voor jou. Beter hem door een brandend huis sturen dan over een kampvuur laten springen.

Wanneer hij je ziet, moet zijn lichaamstaal verraden dat hij een aanstormende brandweerwagen hoort. in zijn dromen ontwaken van huilende sirenes. Jij bent het vuur, hij het verterende huis. In brand gestoken via seksuele restrictie.
Dit is dezelfde reden als eerder aangehaald.
Er zijn vele redenen voor seksuele restrictie. Steeds is seksuele restrictie belangrijker voor de man dan voor de vrouw. Een man die geen seksuele restrictie op zichzelf kan toepassen is nooit in staat om zelfs maar de kleinste schakel van de maatschappij, het gezin op te bouwen. Laat staan te werken aan de grotere.
In de kleinste schakel, het gezin, is een man die zich niet seksueel kan restricteren een man die steeds aan sex denkt en voor de minste verleiding valt en vreemdgaat.
Deze man kan moeite hebben om het verschil tussen liefde en lust te ervaren en makkelijker gewelddadig zijn bij niet-bevrediging van zijn lusten. Geweld kan in verschillende vormen geuit. Ontvankelijkst zijn vrouw/kinderen. Vreemdgaan is al een vorm van geweld.

Aansteken en kijken hoe hij het vuur bedwingt geeft al een mogelijk idee hoe hij in de toekomst voor jou kan zijn.

De eis van seksuele restrictie is steeds belangrijker voor de man dan voor de vrouw. Met uitzondering van de invloed op hoe het lichaam werkt. (volgende keer)
Mosterd na de maaltijd.

Ze heeft al weggegeven wat ze te bieden heeft, wat blijft er voor hem over om naar te verlangen?

Het vuur van zijn verlangen is reeds geblust!

Wat rest hem nog dan te zeggen dat hij haar 'leuk' vindt?
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

BFA schreef:Ik heb mij op mijn hele leven nog geen ogenblik verveeld.
Ik ook niet. Ik ben een vreselijke einzelgänger maar verveling of eenzaamheid ken ik niet.

Hooguit in een groot gezelschap ....... wanneer ik alleen ben echter nooit.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door SDX »

Tukkerin schreef:BFA, jouw advies waardeer ik echt, nogmaals bedankt!
Volg 't dan ook op!

Of weet je niet wat 'seksuele restrictie' betekent?
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Pilgrim »

Monique schreef:
BFA schreef:Ik heb mij op mijn hele leven nog geen ogenblik verveeld.
Ik ook niet. Ik ben een vreselijke einzelgänger maar verveling of eenzaamheid ken ik niet.
Bij mij precies zo. Ik ben zelf ook een verstokte einzelgänger maar ik verveel me nooit. Integendeel! Ik heb het altijd te druk. Tegenwoordig ben ik veel bezig met redactioneel werk, lay outs en zelfgemaakte illustraties. Ik denk dat een vrouw of gezin voor mij een probleem zou zijn omdat ik dan een groot deel van mijn vrijheid kwijt zou zijn. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Pilgrim schreef:Ik denk dat een vrouw of gezin voor mij een probleem zou zijn omdat ik dan een groot deel van mijn vrijheid kwijt zou zijn. :wink:
Dat is ook mijn reden dat ik alleen ben en blijf met een paar vriendjes.
Mijn vrijheid is mijn alles.
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door BFA »

Pilgrim schreef:Ik denk dat een vrouw of gezin voor mij een probleem zou zijn omdat ik dan een groot deel van mijn vrijheid kwijt zou zijn.
Ik heb hetzelfde.
7 keer met een vrouw samengeleefd. 7 keer een vrouw gehad die vond dat ik haar bedroog met mijn werk.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door hans van de mortel »

SDX schreef:
Tukkerin schreef:BFA, jouw advies waardeer ik echt, nogmaals bedankt!
Volg 't dan ook op!

Of weet je niet wat 'seksuele restrictie' betekent?
Wat weet zij nou zelf? Ze is niet eens in staat om zichzelf te doorgronden! Dat betekent dat elke relatie van haar binnen no time op de klippen loopt. Wie op FFI post heeft dit tot op de minuut kunnen volgen. :roll2:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
SoulShine
Berichten: 51
Lid geworden op: ma jan 24, 2011 7:28 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door SoulShine »

Tukkerin schreef:Waarom zou ik dan genoegen moeten nemen met iemand van een lager allooi?

Over een arrogante houding gesproken en neerkijken op mensen. Wie zegt dat er niet tussen dat lagere allooi een lieve zorgzame man tussenzit? Het draait bij jullie religie totaal niet om liefde. Je hebt keuze uit tig mannen zoals je zegt, dus probeert er hier daar een uit.
En ik haal er bij jou totaal geen liefde uit als basis van relatie/ huwelijk.

Dus ik begrijp werkelijk waar niet waarom je denkt dat wij jaloers op je zouden moeten zijn. Ik moet er niet aan denken op zo'n manier achter een partner aan te moeten.
Plaats reactie