Tukkerin praat bij.

mercator

Re: Tukkerin praat bij.

Berichtdoor mercator » Za Feb 12, 2011 4:32 pm

SoulShine schreef:Over een arrogante houding gesproken en neerkijken op mensen. Wie zegt dat er niet tussen dat lagere allooi een lieve zorgzame man tussenzit?

Onze huismoslima T klets als een kip zonder kop, meer moet je er niet achter zoeken, en al helemaal niet gaan discuteren. Ze droomt nu eventjes van een massale stormloop van Arabieren op Israël, hoewel geen Jood haar ooit een haar gekrenkt heeft.
Dat zit in de Marokkaanse genen. Mijn atelierhulpje Mohammed zei het 20 jaar geleden al: als wij Marokkanen zouden kunnen snijden we alle Joden de nek over!!! Waarom dan ? vroeg ik omdat...omdat....het Joden zijn!!! bracht die uit...
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Za Feb 12, 2011 6:13 pm

SoulShine schreef:
Tukkerin schreef:Waarom zou ik dan genoegen moeten nemen met iemand van een lager allooi?

Over een arrogante houding gesproken en neerkijken op mensen. Wie zegt dat er niet tussen dat lagere allooi een lieve zorgzame man tussenzit? Het draait bij jullie religie totaal niet om liefde. Je hebt keuze uit tig mannen zoals je zegt, dus probeert er hier daar een uit.
En ik haal er bij jou totaal geen liefde uit als basis van relatie/ huwelijk.

Dus ik begrijp werkelijk waar niet waarom je denkt dat wij jaloers op je zouden moeten zijn. Ik moet er niet aan denken op zo'n manier achter een partner aan te moeten.
Niet zo pretentieus, jij. Een zing gauw een toontje lager; ik kijk namelijk op niemand neer. Maar waarom zou ik, waar ik jaren keihard voor geploeterd heb, genoegen moeten nemen met een man van een lager niveau en die gedurende de periode waarin ik me de naad uitwerkte hij lekker met vrienden hing met als resultaat een kansloos leven. Nee, ik neem geen genoegen meer met minder. En inderdaad, zoveel mannnen zijn er... genoeg keus dus.
Umm Rania

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Za Feb 12, 2011 6:17 pm

mercator schreef:
SoulShine schreef:Over een arrogante houding gesproken en neerkijken op mensen. Wie zegt dat er niet tussen dat lagere allooi een lieve zorgzame man tussenzit?

Onze huismoslima T klets als een kip zonder kop, meer moet je er niet achter zoeken, en al helemaal niet gaan discuteren. Ze droomt nu eventjes van een massale stormloop van Arabieren op Israël, hoewel geen Jood haar ooit een haar gekrenkt heeft.
Dat zit in de Marokkaanse genen. Mijn atelierhulpje Mohammed zei het 20 jaar geleden al: als wij Marokkanen zouden kunnen snijden we alle Joden de nek over!!! Waarom dan ? vroeg ik omdat...omdat....het Joden zijn!!! bracht die uit...
Hoewel geen moslim jou ooit gekrent heeft wens je ze toch allemaal de dood. Wat dat betreft verschil je geen haar van mij ... haal dus eerst maar de balk uit je eigen ogen.
Umm Rania

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Za Feb 12, 2011 6:33 pm

BFA, ben er helemaal overheen! Ik heb een nieuwe, ik ga dit keer niks zeggen, pas als alles rond is.. want echt, die vrouwen hier zijn stinkend jaloers en geven me allemaal boze oog. Dit is een aanwinst, hij speelt bij groot oranje, dus kan geen naam noemen. Anyway, dit is een leuke vis. :razz:
Umm Rania

BFA

Berichtdoor BFA » Za Feb 12, 2011 6:41 pm

Tukkerin schreef:BFA, ben er helemaal overheen! Ik heb een nieuwe,

Dit is snel.

Tukkerin schreef:ik ga dit keer niks zeggen, pas als alles rond is..

Groot gelijk.

Tukkerin schreef:geven me allemaal boze oog

Dit geloof je toch niet.

Tukkerin schreef:Dit is een aanwinst, hij speelt bij groot oranje, dus kan geen naam noemen. Anyway, dit is een leuke vis.

Veel geluk.
Vergeet niet. De eerste regel is steeds seksuele onthouding. Geef jezelf niet te makkelijk weg, dat leidt enkel naar profiteren.
Zal, ben morgen en maandag hier niet, daarna uitleggen waaromvoor een lang en bevredigend liefdesleven je eigen lichaam de voorkeur aan een minimum van seksuele onthouding heeft.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Za Feb 12, 2011 6:43 pm

Dank je wel, BFA. Ik ga niet rouwen om iemand die het niet waard is. Bovendien, ik was veeel intelligenter, mooier en hoogopgeleider dan hem. Ik hou de eer hoog en ga mezelf niet verlagen voor een man. Dit keer helemaal geen seks meer, BFA! Het is de neef van mijn schoonzusje ( vriendin, aanstaande van mijn broertje) en een Marokkaan uit dezelfde stad in Marokko. Mijn vader zal dit dus helemaaaaal geweldig vinden. :D
Umm Rania

SoulShine

Berichtdoor SoulShine » Za Feb 12, 2011 7:00 pm

Tukkerin schreef:
SoulShine schreef:
Tukkerin schreef:Waarom zou ik dan genoegen moeten nemen met iemand van een lager allooi?

Over een arrogante houding gesproken en neerkijken op mensen. Wie zegt dat er niet tussen dat lagere allooi een lieve zorgzame man tussenzit? Het draait bij jullie religie totaal niet om liefde. Je hebt keuze uit tig mannen zoals je zegt, dus probeert er hier daar een uit.
En ik haal er bij jou totaal geen liefde uit als basis van relatie/ huwelijk.

Dus ik begrijp werkelijk waar niet waarom je denkt dat wij jaloers op je zouden moeten zijn. Ik moet er niet aan denken op zo'n manier achter een partner aan te moeten.
Niet zo pretentieus, jij. Een zing gauw een toontje lager; ik kijk namelijk op niemand neer. Maar waarom zou ik, waar ik jaren keihard voor geploeterd heb, genoegen moeten nemen met een man van een lager niveau en die gedurende de periode waarin ik me de naad uitwerkte hij lekker met vrienden hing met als resultaat een kansloos leven. Nee, ik neem geen genoegen meer met minder. En inderdaad, zoveel mannnen zijn er... genoeg keus dus.

Omdat ik niet jaloers op je ben ben ik maar pretentieus? :roll2: Nou je hebt me aan het lachen gekregen
Heb je je eigen recties gelezen in het topic van eindelijkvrij? De houding die jij daar hebt is aanmatigend.
En die zovele mannen van je, je probeert ze uit en vervolgens hop je naar de volgende... Hoeveelste keer is het nou dat dit degene waarschijnlijk word? Ik hoop dat je ze het niet hebt verteld wat je met die anderen uitspookt. Maar goed daar communiceren ze vanzelf onderling wel over.

Vandaar dat jij geen man wilt hebben die omgaat met vrienden, want stel je voor dat een van zijn vrienden zegt met jou ook de lakens gedeelt te hebben.

Monique

Berichtdoor Monique » Za Feb 12, 2011 7:07 pm

ik was veeel intelligenter, mooier en hoogopgeleider dan hem
.
:roll2: :roll2: :roll2:
Amorele atheistische nitwit

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Za Feb 12, 2011 7:09 pm

Tukkerin schreef:Dank je wel, BFA. Ik ga niet rouwen om iemand die het niet waard is. Bovendien, ik was veeel intelligenter, mooier en hoogopgeleider dan hem.

Bedoel je de lagere school? . . . mooier en hoogopgeleider dan hem hij. :ermm:
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

BFA

Berichtdoor BFA » Za Feb 12, 2011 7:57 pm

Een tip voor als je, je warm en verward thuiskomt.

http://www.health.com/health/gallery/1, ... 67,00.html

Wat meegenomen is. Geeft en strak en gracieus lichaam. Naast een voetballer is dit een must.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

mercator

Berichtdoor mercator » Za Feb 12, 2011 8:18 pm

BFA schreef:Een tip voor als je, je warm en verward thuiskomt.

http://www.health.com/health/gallery/1, ... 67,00.html

Wat meegenomen is. Geeft en strak en gracieus lichaam. Naast een voetballer is dit een must.

Oei, BFA, work out tips van ene Sarah Klein, dat klinkt me toch wel wat veel te Joods voor het antisemitische en op en top Arische Tukkertje.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Feb 12, 2011 8:23 pm

Tukkerin schreef:]Hoewel geen moslim jou ooit gekrent heeft wens je ze toch allemaal de dood.

2 maal fout dus. Ik heb wél al last gehad van moslims(diefstallen en zo), en ik wens ze helemaal niet dood( of levend), het interesseert me niks wat er met moslims in hun broedgebieden gebeurt. Alleen: ze moeten uit Europa verdwijnen wegens hoog pain in the ass gehalte . Levend is goed, maar als dat niet kan mogen ze ook doodvallen ja.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Za Feb 12, 2011 8:30 pm

Tukkerin schreef:
mercator schreef:

Hoewel geen moslim jou ooit gekrent heeft wens je ze toch allemaal de dood. Wat dat betreft verschil je geen haar van mij ... haal dus eerst maar de balk uit je eigen ogen.

Nou, nou, dame. Die uitlating van je is niet anders dan gebaseerd op jouw peroonlijke aannames. Ten eerste kan je niet weten of Soulshine alle moslims dood wenst en ten tweede kun je niet weten of hij/zij nooit een haar gekrenkt is door een moslim/Marrokaan. Je bent zo verblind van met de paplepel ingeven haar dat je denkt dat alle andere mensen net zo haatkoesterend zijn als jij en 90% van alle moslims met je. Dat laaste is dan weer een aanname van mijn kant. Het kan net zo goed als 80% zijn als 99,99%. Hoe minder een mens over zichzelf denkt, hoe meer haat er ervaren wordt.

Je begint meer en meer van een ordinair kijvend wiswijf weg te krijgen. Niet echt de manier om aan een man met beetje beschaving te komen. Als je zo doorgaat blijft er niet veel meer van je over dan een door verbittering lelijk geworden vrouwmens.
Laatst gewijzigd door Dhana op Za Feb 12, 2011 9:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Za Feb 12, 2011 8:46 pm

Dhana schreef:Je begint meer en meer van een ordinair kijvend wiswijf weg te krijgen. Niet echt de manier om aan een man met beetje beschaving te komen. Als je zo doorgaat blijft er niet veel van je over dan een door verbittering lelijk geworden vrouwmens.

Tukkerin is hysterisch. En daar is alles mee gezegd.
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

BFA

Berichtdoor BFA » Za Feb 12, 2011 9:23 pm

mercator schreef:Oei, BFA, work out tips van ene Sarah Klein, dat klinkt me toch wel wat veel te Joods

Hoe komt toch dat alles steeds een Joods complot gaat lijken.
Het is niet meer dan de keuze tussen

dit:

en dit:

Al eens een Mohammedaanse van 50 gezien met het lichaam van Sarah Kline?
Met het antwoord weet je ineens waarom Mohammedanen niet tegen Joden kunnen. Vooral de vrouwen.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Zo Feb 13, 2011 4:01 pm

BFA, vind haar figuur maar niks. Maar, dat is een smaakverschil. Als ik dat soort dames zie ben ik verdomd trots op mijn grote cup C en dikke billen! :smile:
Umm Rania

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Zo Feb 13, 2011 5:14 pm

Tukkerin schreef:BFA, vind haar figuur maar niks. Maar, dat is een smaakverschil. Als ik dat soort dames zie ben ik verdomd trots op mijn grote cup C en dikke billen! :smile:

Met zo'n reet zou ik maar naar de groothandel gaan voor toiletpapier.
Toiletpapier Jumborol Super tissue cellulose 2 laags, 160 rollen x 1525 meter. (met Europees Ecolabel).

En niet meer met zo'n stuk wc papier tussen je tieten wrijven.
Een vrouw staat naakt voor de spiegel, tilt de linker borst op, dan de rechter, laat ze weer vallen, draait zich opzij, bekijkt haar profiel. Haar gezicht betrekt. Ze draait zich naar het echtelijk bed, en zegt tegen haar man, "m'n borsten zijn te klein". Anders dan gewoonlijk stelt haar man haar nu 'niet' gerust met de woorden dat dat helemaal niet het geval is, maar komt met een suggestie. "Als je wilt dat je borsten groter worden, moet je een stuk toiletpapier pakken en ermee tussen je borsten wrijven." Zijn vrouw wil dit wel proberen. Ze pakt een stuk toiletpapier en begint driftig tussen haar borsten te wrijven. Terwijl ze hiermee bezig is vraagt ze "Hoelang moet ik hiermee doorgaan? "Ze zullen over een periode van een paar jaar groeien zegt haar man." Zijn vrouw stopt met wrijven, en bijt 'm toe "Denk je nu echt dat als ik regelmatig met een stukje WC-papier tussen m'n borsten wrijf ze over een paar jaar echt groter zijn?" "Waarom niet? 't Is bij je kont ook gelukt!"
:roll2:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Zo Feb 13, 2011 10:00 pm

Eliabe, beter een dikke kont en grote borsten dan helemaal niks, zoals die Hollandse meisjes met haast geen borsten en het doen met vullingen en in hun strakke spijkerbroeken niks te zien valt. Twee ruggen hebben ze. Lang leve de Marokaanse billen, lekker groot, vol en breed!

Heel toevallig hoor ik mijn vader nu zeggen tegen mijn zusje: je hebt een dikke kont. :laugh1:
Umm Rania

Monique

Berichtdoor Monique » Zo Feb 13, 2011 10:46 pm

Tukkerin schreef: Lang leve de Marokaanse billen, lekker groot, vol en breed!

Ik heb begrepen dat een dikke reet een teken is van vruchtbaarheid en dat mannen daar op selecteren wanneer ze iets zoeken dat goed en veel kan werpen.
Amorele atheistische nitwit

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Ma Feb 14, 2011 7:43 am

Dat was tot een half millennium geleden hier ook het geval. Rubens-dames zijn eeehh.... nogal Noord Afrikaans qua omvang.
Dat soort koeien extra formaat brede vrouwen zou vandaag de dag extra wegenbelasting moeten betalen, zelfs als ze over de stoep lopen. :smile:

Sommige zaken veranderen nooit, en een daar van is het mohammedanisme. Die hebben zich klemvast in de steentijd in gebeiteld om er nooit meer uit te komen. Op zich niks mis mee. Jammer alleen dat ze het zo nodig aan anderen moeten opdringen, of exporteren middels een vracht koters via een kudde bijvrouwen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Feb 14, 2011 7:18 pm

Tukkerin schreef: Als ik dat soort dames zie ben ik verdomd trots op mijn grote cup C en dikke billen!

Het zou erg zijn moest je niet trots zijn op je eigen lichaam. Zelfs met een C en dikke billen bezit je een machine die een 'u' waard is.
Maar zou je op die mallemolen in het eerste filmpje willen staan?

Ik houdt het liefst een vrouwelijk lichaam, gebouwd en getraind voor endurance in mijn armen.
Droge spiermassa, cup, ergens tussen A en B, Kleine ronde poep op harde en gespierde dijen.
Het mooist als, blinkend van het zweet spieren en adertjes op armen en benen zich aftekenen.

Ik vind Sarah Kline op en top.

Vergeet de tip voor je strakke lichaam niet. Voor een profvoetballer is het belangrijk dat ook jij fotogeniek bent.
Wat oefeningen doet steeds deugd als je na een rendez-vous verward, gehuld in vochtige warmte thuiskomt.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Feb 15, 2011 1:10 am

Sorry, bericht verkeerd gepost.
Laatst gewijzigd door Mahalingam op Di Feb 15, 2011 4:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Di Feb 15, 2011 10:32 am

Monique schreef:
Tukkerin schreef: Lang leve de Marokaanse billen, lekker groot, vol en breed!

Ik heb begrepen dat een dikke reet een teken is van vruchtbaarheid en dat mannen daar op selecteren wanneer ze iets zoeken dat goed en veel kan werpen.

Nee hoor, los van het biologisch aspect vinden mannen het ook gewoon mooi. Jaa, zelfs Hollandse mannen willen het liefst een vrouw met billen en borsten.
Umm Rania

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Di Feb 15, 2011 10:48 am

BFA schreef:
Tukkerin schreef: Als ik dat soort dames zie ben ik verdomd trots op mijn grote cup C en dikke billen!

Het zou erg zijn moest je niet trots zijn op je eigen lichaam. Zelfs met een C en dikke billen bezit je een machine die een 'u' waard is.
Maar zou je op die mallemolen in het eerste filmpje willen staan?

Ik houdt het liefst een vrouwelijk lichaam, gebouwd en getraind voor endurance in mijn armen.
Droge spiermassa, cup, ergens tussen A en B, Kleine ronde poep op harde en gespierde dijen.
Het mooist als, blinkend van het zweet spieren en adertjes op armen en benen zich aftekenen.

Ik vind Sarah Kline op en top.

Vergeet de tip voor je strakke lichaam niet. Voor een profvoetballer is het belangrijk dat ook jij fotogeniek bent.
Wat oefeningen doet steeds deugd als je na een rendez-vous verward, gehuld in vochtige warmte thuiskomt.

Kijk, ik zie wel eens vrouwen die inderdaad heupen en flinke borsten hebben maar dat past dan verhoudingsgewijs bij het lichaam, die dan ook wat aan de mollige kant is. Ik daarentegen ben superslankk; heb hele dunne en lange benen, een platte buik waar elk mens U tegen zegt en dan die cup C en billen. Het valt erg op omdat het niet past bij mijn lichaam. Dat meisje op het filmpje heeft haast niks en is mijns inziens te getraind. Ikzelf heb ook beenspieren en handspieren maar daar schaam ik me voor, die spieren heb ik nog van mijn 17 jaar wedstrijdzwemmen en zal vast niet meer verdwijnen.

Trouwens, we hebben een relatie he! Jaa, met die Hollander, alleen hij zei dus dat alles zo snel gegaan is en het misschien beter is als we het rustiger aandoen en elkaar wat meer ruimte geven. Goed plan zei ik, maar ik weet niet wat hij onder meer ruimte verstaat. Smste gisteren omdat ik wat leesboeken in zijn auto had liggen en deze terug wou en toen smste hij terug ( gelijk!) dat hij afgelopen dag in Amsterdam was, nu net weer even terug was in Enschede, maar nu weer in de auto zit naar Amsterdam. Wat moet ik hiervan denken? Vind je dat normaal? :?
Umm Rania

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Feb 15, 2011 10:56 am

Dat ie gek is op autorijden?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Terug naar “Zoo”