Tukkerin praat bij.

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Die grondstoffen zijn niet van jullie, maar van de landen en de inwoners aldaar.
Als wij die zandtrappers niet hadden verteld dat er olie onder hun armoedige tentjes lag hadden ze het niet eens geweten, en was het enige vervoermiddel in Marokko nog de kameel :D .
Onze sociale voorzieningen zijn ook van ons, Marokkanen oprotten hier dan maar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Haat, racisme, lijfstraffen. U heeft het over islam?

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Los van het beoefenen van de kunst van stelen en beroven, zijn sommige jonge Marokkaanse 'kunstemakers' ook goed in 'reppen', op z'n Engels 'rappen'. Het achter elkaar toonloos opdreunen van korte simpele aaneen geschakelde zinnetjes bestaande uit een beperkte woordkeuze.
Ja, met bontkraagje en geschoren bikinilijn op de zwarte kroezelkop uitbraken van teksten als Wilders, ik snij je kop eraf, de kogel voor jou, zoals voor Van Gogh en Fortuyn., = Marokkaanse cultuurbijdrage.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: in tegenstelling tot Belgie en Nederland kent Marokko diverse talen,
Joernalistiek studeren zeg je ? Of moet je nog beginnen ? Dat van dat ééntalig België zou ik toch nog maar s nakijken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:...in tegenstelling tot Belgie en Nederland kent Marokko diverse talen, heel veel verschillende volken, heeft het vele rijken gekend etc....
We kennen hier ook diverse talen. In Belgie hebben we Frans en Nederlands en in Nederland hebben we Nederlands en Fries. :nono1:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: We kennen hier ook diverse talen. In Belgie hebben we Frans en Nederlands en in Nederland hebben we Nederlands en Fries. :nono1:
Bijna correct, ook Duits is een volwaardige officiêle taal in België. Alle wetteksten verschijnen in 3 talen.
Sharia4 Belgium eist ook Arabisch als 4de officiële taal.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Ha die Pilgrim, hoe is het met jou?
O, wel goed; met jouw ook? laat je trouwens niet altijd zo opjutten. Straks wordt je nog een linksmens.

Ik denk trouwens dat als het Westen zich helemaal terutrekt uit Noord-Afrika dat dat die landen meer kwaad dan goed zal doen en het Westen zelf daar nauwelijks last van heeft. Er is nu al grote economische schade door die revolutie omdat de hele toerisme-sektor ingezakt is. En wat moeten die landen doen met hun grondstoffen als ze die niet meer aan ons kwijt kunnen? Voor die olie wordt dik betaald en echt niet door ons geroofd. Zelf ben ik een voorstander van veel kerncentrales om niet meer afhankelijk te zijn van die Arabische olieboeren. Als ze hun olie niet meer aan ons kwijt kunnen zullen die olielanden gewoon in armoede wegzinken.
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo feb 27, 2011 4:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Ik denk trouwens dat als het Westen zich helemaal terutrekt uit Noord-Afrika dat dat die landen meer kwaad dan goed zal doen en het Westen zelf daar nauwelijks last van heeft.
Laat ons hopen dat de Ware Broeders alle voorwerpen in de musea daar kort en klein slaan, de pyramides opblazen,er geen druppel alcohol mag gedronken worden en dat ook ongelovige vrouwen in de burka moeten. Slecht weer mogen ze er nog bovenop hebben maar dat kan helaas zo maar niet op afroep verwezenlijkt worden :D .
Bottomline is met die moslims komt het nooit meer goed, en da's maar goed ook .

Ik ben verheugd met de gebeurtenissen in Noord Afrika. Zonder de ijzeren vuist van een stuk of wat dictators gaan de moslims elkaar daar ongelooflijk de duvel aandoen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Ha die Pilgrim, hoe is het met jou?
O, wel goed; met jouw ook? laat je trouwens niet altijd zo opjutten. Straks wordt je nog een linksmens.

Ik denk trouwens dat als het Westen zich helemaal terutrekt uit Noord-Afrika dat dat die landen meer kwaad dan goed zal doen en het Westen zelf daar nauwelijks last van heeft. Er is nu al grote economische schade door die revolutie omdat de hele toerisme-sektor ingezakt is. En wat moet die landen doen met hun grondstoffen als ze die niet meer aan ons kwijt kunnen? Voor die olie wordt dik betaald en echt niet door ons geroofd. Zelf ben ik een voorstander van veel kerncentrales om niet meer afhankelijk te zijn van die Arabische olieboeren. Als ze hun olie niet meer aan ons kwijt kunnen zullen die olilanden gewoon in armoede wegzinken.
Ja, met mij gaat het wel goed hoor. Verder heb je natuurlijk helemaal gelijk en laat ik me niet door een untermensch genaamd Mercator op de kast jagen. Je weet natuurlijk ook wel dat je mijn reacties naar Mercator toe met een flinke korrel zout moet nemen. :wink:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Pilgrim schreef: Ik denk trouwens dat als het Westen zich helemaal terutrekt uit Noord-Afrika dat dat die landen meer kwaad dan goed zal doen en het Westen zelf daar nauwelijks last van heeft.
Laat ons hopen dat de Ware Broeders alle voorwerpen in de musea daar kort en klein slaan, de pyramides opblazen,er geen druppel alcohol mag gedronken worden en dat ook ongelovige vrouwen in de burka moeten. Slecht weer mogen ze er nog bovenop hebben maar dat kan helaas zo maar niet op afroep verwezenlijkt worden :D .
Bottomline is met die moslims komt het nooit meer goed, en da's maar goed ook .

Ik ben verheugd met de gebeurtenissen in Noord Afrika. Zonder de ijzeren vuist van een stuk of wat dictators gaan de moslims elkaar daar ongelooflijk de duvel aandoen.
Ik heb het zo te doen met jou. Ik ben jaarlijks in Noord-Afrika en kan je vertellen dat het daar allesbehalve conservatief is; maar dat daar veel meer gebeurt dan hier in het westen. Je moest eens weten hoe de zomers daar zijn... vrouwen zijn daar zo vrij als het maar kan hoor en hebben zich nergens naar te schikken. :laugh1:

En ohja, Marokko heeft veel mooier natuur dan het westen.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Afbeelding


Kijk eens Mercator hoe mooi. Hebben we hier in Nederland een snelweg aan het strand en aan de andere kant hele hoge bergen? In Marokko wel.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Afbeelding

Oh en kijk hoe mooi en schoon de snelwegen zijn. Serieus, kan Nederland nog een voorbeeld aan nemen.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Je moest eens weten hoe de zomers daar zijn... vrouwen zijn daar zo vrij als het maar kan hoor en hebben zich nergens naar te schikken. :laugh1:

En ohja, Marokko heeft veel mooier natuur dan het westen.
Als ik dat zo hoor, wat zit je hier dan nog? Het gaat hier echt onaangenaam worden voor Marokkaantjes onder het bewind van de Blonde Duivel hoor.
Speeltijd voor zielige moslimpjes is voorbij.

Voor het overige is het bekend dat vrouwen met kanker in marokko als door de Satan bezeten worden aanzien en ellendig moeten kreperen in een grot aan de rand van het infecte marokkanendorp terwijl het mannetje dan een 2de en 3de vrouwtje neemt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Afbeelding

Overal van die mooie palmbomen langs de wegen, alles is mooi ingericht.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:Afbeelding

Oh en kijk hoe mooi en schoon de snelwegen zijn. Serieus, kan Nederland nog een voorbeeld aan nemen.
De Belgische snelwegen zijn nog veel mooier. Dat blauwe figuurtje aan de rechterkant, is dat een fiere bedoeien die aan het bedelen is?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Je moest eens weten hoe de zomers daar zijn... vrouwen zijn daar zo vrij als het maar kan hoor en hebben zich nergens naar te schikken. :laugh1:

En ohja, Marokko heeft veel mooier natuur dan het westen.
Als ik dat zo hoor, wat zit je hier dan nog? Het gaat hier echt onaangenaam worden voor Marokkaantjes onder het bewind van de Blonde Duivel hoor.
Speeltijd voor zielige moslimpjes is voorbij.

Voor het overige is het bekend dat vrouwen met kanker in marokko als door de Satan bezeten worden aanzien en ellendig moeten kreperen in een grot aan de rand van het infecte marokkanendorp terwijl het mannetje dan een 2de en 3de vrouwtje neemt.
Ik weet het beter dan jou, jij verzint maar wat uit de vieze duim van je. Vrouwen in Marokko met kanker worden niet gezien als bezeten, vraag me af waar je dat vandaan haalt? En je denkt het toch niet beter te weten dan ik? Ik die alles weet van Marokko en de cultuur kent. Wat een leugenaar ben je toch.

En ik ben nog in Nederland om jou lekker dwars te zitten. Ik moet natuurlijk eerst trouwen, 5 kindjes baren en die lekker islamitisch maken en misschien als ik dan genoeg heb van Nederland dat ik dit land verlaat. :laugh1:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Dat blauwe figuurtje aan de rechterkant, is dat een fiere bedoeien die aan het bedelen is?
Volgens mij heeft die een bezem bij zich of verbeeld ik mij dat? Een straatveger op een snelweg? :shock:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef:Afbeelding

Oh en kijk hoe mooi en schoon de snelwegen zijn. Serieus, kan Nederland nog een voorbeeld aan nemen.
De Belgische snelwegen zijn nog veel mooier. Dat blauwe figuurtje aan de rechterkant, is dat een fiere bedoeien die aan het bedelen is?
Hahaha met alle respect maar Belgie ziet er zwaar verpauperd uit en al helemaal die snelwegen. Als ik onderweg naar Marokko ben rijd ik altijd snel door Belgie heen, word echt depressief van Belgie en het uitzicht daar. Ziet er net een derde wereldland uit... en al helemaal die wegen. Waarom doe je het mooier lijken dan het is? :laugh1:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Klopt Pilgrim. Alles wordt goed onderhouden, het is daar nu zelfs zo erg dat de wegen net spiegels zijn, je kan er serieus waar gewoon liggen zonder dat je vies wordt. :D
Umm Rania
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door Thomas »

Tukkerin schreef:
Dhana schreef:Wat dacht je van Hugo Claus, Rubens, Jacques Brel, Toet Stielemans en niet te vergeten Sax, de uitvinder van de saxofoon? Noem mij 1 Marokkaan die op die manier furore heeft gemaakt.

Je wauwelt maar wat.
Jij wauwelt maar.. ook Marokko heeft hele bekende mensen gekend, ken ze niet allemaal van naam maar bekende berberse filosofen waar het christendom tot op de dag van vandaag nog op gebouwd is. Marokko heeft een prachtig cultuur; in tegenstelling tot Belgie en Nederland kent Marokko diverse talen, heel veel verschillende volken, heeft het vele rijken gekend etc....

Dus mond dicht en niet meer balken jij.
Ik lees nog steeds geen enkele naam van een beroemde Marrokaan!!!!!!
Daar ging het om.
Er wauwelt er hier maar 1 en dat is Dhana NIET!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Afbeelding

]En dit zijn nog maar de lelijke foto's. Laat staan als ik de mooiste dingen laat zien. Mercator krijgt een hartverzwakking omdat dit natuurlijk niet kan!!
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:[ Als ik onderweg naar Marokko ben rijd ik altijd snel door Belgie heen, word echt depressief van Belgie en het uitzicht daar. Ziet er net een derde wereldland uit... en al helemaal die wegen. :
Idd zouden we beter al die Marokkaanse luierikken uit theehuis, moskee en tuchthuis sleuren en ze de wegen laten herstellen ipv ze vet te mesten met uitkeringen en importbruiden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Oeef en dan het leven midden in de nacht. Overal clubs, keiharde muziek, eetgeur, tentjes die bomvol zitten, auto's met mooie mannen die dames versieren, knappe oliesjeichs en wanhopige westerse mannen die een Marokkaanse dame willen... kortom, prachtig gewoon! Vooral die lekkere Marokkaanse mannen...

Afbeelding

Dit is gewoon 4 uur in de nacht...
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Ik snap het echt niet.
Marokko is hemels....alles is beter dan in Nederland en de mensen zijn aardiger, de vrouwen zijn vrijer en noem maar op.
Vergeleken bij Marokko is Nederland een armoedig derdewereldland....

Wat doen die marokkanen hier??????
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:Ik snap het echt niet.
Marokko is hemels....alles is beter dan in Nederland en de mensen zijn aardiger, de vrouwen zijn vrijer en noem maar op.
Vergeleken bij Marokko is Nederland een armoedig derdewereldland....

Wat doen die marokkanen hier??????
Dat moet je mercator vragen, die heeft op alles een antwoord en weet precies hoe en wat er in Maghreb gebeurt. Die vertelde me bijvoorbeeld net dat vrouwen met kanker in Marokko als bezeten beschouwd worden. Dus, vraag het eens aan hem, wellicht dat hij je kan voorzien van een antwoord. [c045.gif]
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Monique schreef: Wat doen die marokkanen hier??????
Heel eenvoudig Monique. Het BBP per hoofd is in Nederland 48.222 $, in Marokko 2.668 $, dus is Marokko een armoedig Afrikaans ontwikkelingsland, ongeachte die zielige toeristenplaatjes die je net gezien hebt. Anders gezegd: Marokkanen komen hier roven en bedelen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie