Tukkerin praat bij.

Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
SDX schreef:Oh, wat 'n gezellige draad, laten we met zn allen foto's van onze tieten plaatsen! :laugh1:
Ja leuk. Doen! :D

Tukkerin begint.
Ja, van Hollandse meisjes moet je het niet hebben. Die komen meestal niet verder dan een cup B.. daar moet je geen hoge verwachtingen van hebben. Marokkaanse vrouwen daarentegen zijn gezegend met een enorme voorwerk- en achterwerk.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Nederlandse mannen zijn smerig. Sinds wanneer toeteren die en pssten en schreeuwen lekker ding? Gadver, liep net even naar de bank en werd ik door een man die in de auto zat (geparkeerd) versierd. Keek niet eens, maar zag dat een Hollander was en dacht toen gauw doorlopen en negeren die handel. Bah, als het nou een Marokkaan was, oke... maar ik ben vandaag de hele dag versierd door Nederlandse mannen. :yuk:
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:
Monique schreef:Kan de naam van Tukkerin niet veranderd worden in "Tokkierin"?
Goh, wat ben je orgineel zeg. Nu verdien je een nobelprijs voor orginaliteit. Emotioneel moment dit. :crying:
Valt me van je tegen dat je er zelf niet opgekomen bent met je onmetelijke intelligentie, creativiteit en schoonheid.
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Ben lang niet zo intelligent als jij, schatje. Leen me wat van jou, of anders steel ik het wel.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:[. Marokkaanse vrouwen daarentegen zijn gezegend met een enorme voorwerk- en achterwerk.
Ja, dat is het "fort van vlees" dat de moslimwijfjes zich aanmeten om niet constant door de mannetjes lastig gevallen te worden. Steek die vetbuidel dan nog in zwarte vodden en het plaatje is compleet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

BFA, ik weet wie het is. Mysterie is opgelost. :D
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Ben lang niet zo intelligent als jij, schatje. Leen me wat van jou, of anders steel ik het wel.
Nee joh, ik ben Nederlandse en kafir..... intelligentie komt bij ons niet voor.
En schoonheid en creativiteit al helemaal niet.
Dat zijn allemaal eigenschappen die gereserveerd zijn voor moslims en dan vooral de marokkaanse moslims.

Ik ken mijn plaats oh meesteres... worthy:
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef:[. Marokkaanse vrouwen daarentegen zijn gezegend met een enorme voorwerk- en achterwerk.
Ja, dat is het "fort van vlees" dat de moslimwijfjes zich aanmeten om niet constant door de mannetjes lastig gevallen te worden. Steek die vetbuidel dan nog in zwarte vodden en het plaatje is compleet.
Ik heb het niet over vrouwen, maar Marokkaanse meisjes van mijn leeftijd die vergeleken met de Hollandse meisjes, gezegend zijn met een mooi voor- en achterwerk. Hollandse dames zijn doorgaans of heeel dun of gewoon vettig, en zelfs dan hebben ze geen borsten en kont. Tsjah, de Goden waren ons goedgezind. Goede genen.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:
Tukkerin schreef:Ben lang niet zo intelligent als jij, schatje. Leen me wat van jou, of anders steel ik het wel.
Nee joh, ik ben Nederlandse en kafir..... intelligentie komt bij ons niet voor.
En schoonheid en creativiteit al helemaal niet.
Dat zijn allemaal eigenschappen die gereserveerd zijn voor moslims en dan vooral de marokkaanse moslims.

Ik ken mijn plaats oh meesteres... worthy:
Goedzo schatje, je leert het wel. Je kan alvast oefenen.. worthy:
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:BFA, ik weet wie het is. Mysterie is opgelo
Valt de uitslag mee,
Laat niet met je spelen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Goedzo schatje, je leert het wel. Je kan alvast oefenen.. worthy:
Ik ben blij dat ik je even een goed gevoel heb kunnen geven...wellicht helpt dat om je onzekere periode goed door te komen :razz:
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

BFA schreef:
Tukkerin schreef:BFA, ik weet wie het is. Mysterie is opgelo
Valt de uitslag mee,
Laat niet met je spelen.
Weet je nog die berichten van marokko.nl van ene aboe nog wat die het steeds had over Marokkaanse vrouwen die met andere rassen gaan, dat dat hoeren zijn? En dat het Marokkaanse ras zuiver dient te blijven? Nou, dat was hij dus. Een vriendin van me kent hem persoonlijk en heeft ruzie met hem, nu gaan we dus wraken, en dat gaan we middels mij doen. Hij wilt nu daten, wat ik zogenaamd ga doen en dan doet mijn vriendin de rest.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:
Tukkerin schreef:Goedzo schatje, je leert het wel. Je kan alvast oefenen.. worthy:
Ik ben blij dat ik je even een goed gevoel heb kunnen geven...wellicht helpt dat om je onzekere periode goed door te komen :razz:
Liever een tijdelijke onzekere periode dan een levenslange eenzaam leven.. :laugh1:
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Liever een tijdelijke onzekere periode dan een levenslange eenzaam leven.. :laugh1:
Volgens mij ben jij de enige hier die smacht naar een man en er geen kan krijgen..... :roll2:
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:
Tukkerin schreef:Liever een tijdelijke onzekere periode dan een levenslange eenzaam leven.. :laugh1:
Volgens mij ben jij de enige hier die smacht naar een man en er geen kan krijgen..... :roll2:
Schatje, genoeg mannen.. maar ik neem niet genoegen met de eerste beste man. Kom nou, ben beter dan dat. Wie is hier nou al rond de 50 en nog altijd ongetrouwd? Wie is hier nou getrouwd geweest en heeft haar man niet kunnen behouden, waarna hij de benen genomen heeft. :laugh1:
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Weet je nog die berichten van marokko.nl van ene aboe nog wat die het steeds had over Marokkaanse vrouwen die met andere rassen gaan, dat dat hoeren zijn? En dat het Marokkaanse ras zuiver dient te blijven? Nou, dat was hij dus.
Ja. Dat is geen fris heerschap.
Tukkerin schreef:Een vriendin van me kent hem persoonlijk en heeft ruzie met hem
Verwondert me niet. Je zou voor minder dan wat hij op marokko.nl allemaal uitslaat. Als hij in het echt daar zelfs maar een tiende van is, is dat nog een tiende te veel.
Tukkerin schreef:Een vriendin van me kent hem persoonlijk en heeft ruzie met hem, nu gaan we dus wraken, en dat gaan we middels mij doen. Hij wilt nu daten, wat ik zogenaamd ga doen en dan doet mijn vriendin de rest.
Veel succes. wees voorzichtig. Het lijkt mij iemand die de geboden op slaan van de vrouw letterlijk zou kunnen opnemen. En ook nog enkele andere die niet aansporen op vriendelijk gedrag.

Door wat hij op marokko.nl vertelt heeft weet je dat hij als bottom line, jullie als hoeren ziet. (dat verdient al een dikke straf)
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Eliabe »

Kunnen we in 'Allerlei" niet een nieuwe afdeling maken met de naam 'De hoerenkast' en dit topic daar naar toe verplaatsen?
Op z'n plat Rotterdams gesproken, wat een viswijf is die tuk, om toch over je nek te gaan. Gatver. :yuk:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Ariel »

Ze zit al in het afvoer gootje Eliabe.
Als je posten naar de Zoo verhuist worden, dan hoef je daar niet trots op te zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Tukkerin hoereert bij

Bericht door hans van de mortel »

Tukkerin schreef: Schatje, genoeg mannen.. maar ik neem niet genoegen met de eerste beste man. Kom nou, ben beter dan dat.
Vreemd! Waarom die vermelding van: 'schatje, genoeg mannen . . . maar ik neem niet genoegen met de eerste beste man.' ? Welke fatsoenlijke vrouw zegt nu van haar zelf dat ze genoeg mannen kan krijgen? Dat duidt volgens mij maar op één ding: HOERIG-GEDRAG!

Troela Tukkerin is zeker geen hoer - nog niet - maar zij vertoont wel hoerig gedrag op FFI!

Ik krijg hierdoor een gevoel om haar te neuken. Voor 10 euro!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Dutch »

Kan er in de Zoo niet gewoon een apart vakje "hoerenkast" voor Tukkerin aangemaakt? Want daar hoort ze duidelijk thuis.
Het is niet voor niets dat Marokkaanse dames in de arabische wereld het merendeel van de prostitués uitmaken, ze staan erom bekend. Dat komt ervan als je enige referentie je tieten en kont zijn....
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door H.Numan »

Monique schreef:Kan de naam van Tukkerin niet veranderd worden in "Tokkierin"?
Wij moderatoren kunnen alles! :razz:
We kunnen nicks veranderen. Onderschriften veranderen. Avatars, postings of plaatjes veranderen. Bepaalde woorden die iemand vaak gebruikt automatisch laten veranderen in iets wat die persoon afgrijselijk vindt. (Dat laatste is overigens wel forum-wide.)

Alleen weerstaan we de verleiding om het te doen. :crying:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

H.Numan schreef: We kunnen nicks veranderen. Onderschriften veranderen. Avatars, postings of plaatjes veranderen. Bepaalde woorden die iemand vaak gebruikt automatisch laten veranderen in iets wat die persoon afgrijselijk vindt.
Ja! Verander MOHAMMED in DOLLE HOND aub!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Tukkerin raaskalt als echte Marokkaanse

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:
H.Numan schreef: We kunnen nicks veranderen. Onderschriften veranderen. Avatars, postings of plaatjes veranderen. Bepaalde woorden die iemand vaak gebruikt automatisch laten veranderen in iets wat die persoon afgrijselijk vindt.
Ja! Verander MOHAMMED in DOLLE HOND aub!
Een dolle hond eet zijn eigen braaksel op. Mohammed schijt de hele wereld onder met zijn achterlijke heidense onreine allah-achtige islamitische hysterie en ruimt niets op. Maar goed, Allah - zo beweren domme moslims - heeft vele namen. Dat geldt dan natuurlijk ook voor super sadist en griezel Mohammed. DOLLE HOND is slechts een van zijn vele schone namen. SADISME-PREDIKER is er ook een van. :drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Nou mensen, ik heb geen tijd meer voor deze onzin. Ik heb na lang smeken en lief doen eindelijk groen licht/toestemming gekregen om het te gaan proberen bij Al Jazeera, Al Arabia of een ander arabisch medium in het buitenland. Ik mag van mijn vader in het buitenland aan de slag en dus op mezelf wonen in een ver land! Mijn geluk kan niet meer op en ik straal nu helemaal. Ik ben nu druk bezig met het chrijven van brieven en natuurlijk sparen voor mijn reis naar, hopelijk Dubai waar Al Jazeera gestationeerd is. Praten jullie maar lekker verder over de islam die zich maar voor woekert, och arme zieltjes.

BFA, jou spreek ik nog wel, jij bent namelijk erg lief! :o
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Dutch schreef:Kan er in de Zoo niet gewoon een apart vakje "hoerenkast" voor Tukkerin aangemaakt? Want daar hoort ze duidelijk thuis.
Het is niet voor niets dat Marokkaanse dames in de arabische wereld het merendeel van de prostitués uitmaken, ze staan erom bekend. Dat komt ervan als je enige referentie je tieten en kont zijn....
We hebben tenminste een beetje vrouwelijke vormen. Iets wat Hollandse vrouwen nauwelijks hebben.. :laugh1: En reden waarom Marokkaanse dames oh zo bekend en gewild zijn is vanwege hun schoonheid. Jij weet ook wel dat de Marokkaanse dames het mooist zijn van de arabische wereld. In Marokko krioelt het in de zomer van die vieze kharieje's die allemaal massaal naar Marokko gaan om daar een vrouw te trouwen. Ze willen allemaal een Marokkaanse vrouw...We zijn tegenwoordig niet alleen onder de arabische mannen gewild, maar ook Westerse mannen willen tegenwoordig allemaal een Marokkaanse vrouw. Ons handelmerk zijn onze killer heupen en kont, maar een Marokkaanse vrouw heeft veel meer in haar mars. Veel meer dan een Westerse vrouw; we zijn geduldig, hebben pit, moedig, durven dingen te doen, zorgzaam... etc.

Ik weet Dutch, dat je er moeite mee hebt dat je geen Maghrebijnse bent en het dolgraag wil zijn. Met alleen een Maghrebijnse nationaliteit ben je er nog niet; je zal het nooit zijn, omdat geen Maghrebijns bloed door je aderen stroomt. pech voor jou.
Umm Rania
Plaats reactie