Tukkerin praat bij.

Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

BFA, die kerel was gisteren in Brussel. Hij is altijd in de auto en altijd met vrienden. Ziek toch? :roll: Maar goed, mijn vriendin zei; regel jouw werk en vertel hem ook niet dat je naar Dubai gaat voor werk. En als hij er dan toch achterkomt en boos wordt zeg dan; het is een vrij land. Dat zegt hij namelijk ook altijd tegen mij als ik te kennen geef dat ik me er aan stoor dat hij weer met vrienden is.
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Nou mensen, ik heb geen tijd meer voor deze onzin. Ik heb na lang smeken en lief doen eindelijk groen licht/toestemming gekregen om het te gaan proberen bij Al Jazeera, Al Arabia of een ander arabisch medium in het buitenland. Ik mag van mijn vader in het buitenland aan de slag en dus op mezelf wonen in een ver land! Mijn geluk kan niet meer op en ik straal nu helemaal. Ik ben nu druk bezig met het chrijven van brieven en natuurlijk sparen voor mijn reis naar, hopelijk Dubai waar Al Jazeera gestationeerd is. Praten jullie maar lekker verder over de islam die zich maar voor woekert, och arme zieltjes.

BFA, jou spreek ik nog wel, jij bent namelijk erg lief! :o
Het is hard werk, zwemmen in een zee vol haaien.
In ieder geval gefeliciteerd dat je de duik waagt.

& bedankt voor het compliment.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Dutch »

Neem vlug een enkeltje Dubai en kom niet meer terug...met jouw kwaliteiten sla je zo een rijke stinkerd ginds aan de haak en kan je er gezellig blijven!!! Jouw kont en tieten zullen daar geweldig inslaan, zeker weten!
Heb je uiteindelijk een uitweg gevonden uit je nederlandse islamitische thuisgevangenis, prima zeg!!!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:BFA, die kerel was gisteren in Brussel. Hij is altijd in de auto en altijd met vrienden. Ziek toch? :roll: Maar goed, mijn vriendin zei; regel jouw werk en vertel hem ook niet dat je naar Dubai gaat voor werk. En als hij er dan toch achterkomt en boos wordt zeg dan; het is een vrij land. Dat zegt hij namelijk ook altijd tegen mij als ik te kennen geef dat ik me er aan stoor dat hij weer met vrienden is.
Dat hij boos wordt moet je niet aan jou laten raken. (Is dit omdat hij binnen is gedaan door een andere man, een van zijn vrienden?)
Die kerel is de energie van aan hem te denken zelfs niet waard.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

BFA schreef: In ieder geval gefeliciteerd dat je de duik waagt.
Welke duik ? Die gaat hier niet weg hoor. Een moslim kan het nergens beter hebben dan in een niet-moslimland. Hier worden ze verwend als kleine kinderen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

BFA schreef:
Tukkerin schreef:Nou mensen, ik heb geen tijd meer voor deze onzin. Ik heb na lang smeken en lief doen eindelijk groen licht/toestemming gekregen om het te gaan proberen bij Al Jazeera, Al Arabia of een ander arabisch medium in het buitenland. Ik mag van mijn vader in het buitenland aan de slag en dus op mezelf wonen in een ver land! Mijn geluk kan niet meer op en ik straal nu helemaal. Ik ben nu druk bezig met het chrijven van brieven en natuurlijk sparen voor mijn reis naar, hopelijk Dubai waar Al Jazeera gestationeerd is. Praten jullie maar lekker verder over de islam die zich maar voor woekert, och arme zieltjes.

BFA, jou spreek ik nog wel, jij bent namelijk erg lief! :o
Het is hard werk, zwemmen in een zee vol haaien.
In ieder geval gefeliciteerd dat je de duik waagt.

& bedankt voor het compliment.
Dank je wel! Ik ken een aantal mensen die er connecties hebben, dus dat moet lukken. Mijn vader heeft wel liever dat ik bij 2M aan de slag ga, lekker dichter bij huis en in mijn eigen vaderland. Maar ik ben al blij dat ik eindelijk mag... kan me vrij weinig schelen waar! :redface:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Dutch schreef:Neem vlug een enkeltje Dubai en kom niet meer terug...met jouw kwaliteiten sla je zo een rijke stinkerd ginds aan de haak en kan je er gezellig blijven!!! Jouw kont en tieten zullen daar geweldig inslaan, zeker weten!
Heb je uiteindelijk een uitweg gevonden uit je nederlandse islamitische thuisgevangenis, prima zeg!!!
Dank je wel. Het is ook mijn bedoeling uiteindelijk helemaal uit Nederland te verdwijnen, dat begint dus met een baantje bij hopelijk de toonaangevende Al Jazeera. Ik kan ook niet wachten hoor, het lange wachten wordt eindelijk beloond. Eindelijk, het komt nu allemaal zo dichtbij, mijn vader die eindelijk bijgedraaid en is mij ineens de kansen gunt en wil dat ik carriere ga maken.. :D
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
BFA schreef: In ieder geval gefeliciteerd dat je de duik waagt.
Welke duik ? Die gaat hier niet weg hoor. Een moslim kan het nergens beter hebben dan in een niet-moslimland. Hier worden ze verwend als kleine kinderen.
Lieverd, dat zijn veelaal de uitkeringtrekkers of de mensen met een slechte baan die hier vertoeven. Iemand met fatsoenlije diploma's en een beetje kwaliteiten kan het in het buitenland duizend keer beter hebben. Verder, gaat het me niet om het geld, dat doet me echt niks, ikzelf wil gewoon erg graag bij Al Jazeera of een ander toonaangevend arabisch medium werken, dat is iets wat ik altijd al wou. Vraag de leden maar na van 2006, die kunnen het je zo navertellen.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

BFA schreef:
Tukkerin schreef:BFA, die kerel was gisteren in Brussel. Hij is altijd in de auto en altijd met vrienden. Ziek toch? :roll: Maar goed, mijn vriendin zei; regel jouw werk en vertel hem ook niet dat je naar Dubai gaat voor werk. En als hij er dan toch achterkomt en boos wordt zeg dan; het is een vrij land. Dat zegt hij namelijk ook altijd tegen mij als ik te kennen geef dat ik me er aan stoor dat hij weer met vrienden is.
Dat hij boos wordt moet je niet aan jou laten raken. (Is dit omdat hij binnen is gedaan door een andere man, een van zijn vrienden?)
Die kerel is de energie van aan hem te denken zelfs niet waard.
Klopt, hij is het niet waard! Mijn vriendin heeft me weer met een andere kerel gekoppeld, maar na 1 telefoongesprek wist ik al dat hij het ook niet is. :redface:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Oh wat leuk, ben weddingplanner voor mijn vriendin. Gisteren hele tijd gekeken naar jurken, taarten en visagie! Dat houdt me tenminste een beetje bezig, maar tegelijkertijd is het ook niet leuk voor me. Ik vind het leuk voor mijn vriendin dat ze gaat trouwen en al mijn andere vriendinnen met wie ik vroeger omging ( lijkt wel een boom, 6 oude vriendinnen die allemaal in de zomer gaan trouwen!), maar voel me zo eenzaam, als enige die niet gaat trouwen en uberhaupt geen man heeft! Gelukkig heb ik nu mijn 'carriere' waar ik nu mee bezig ben en me een beetje bezig houdt en voor afleiding zorgt.
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef: maar voel me zo eenzaam, als enige die niet gaat trouwen en uberhaupt geen man heeft!
Alleen of eenzaam?
Met het eerste is niets aan de hand. Als je naar Dubai wil en als reporter voor Al Jazeera werken en internationale reportages maken zal je nog veel alleen zijn. Dit is eigen aan het vak.
Voel je, je eenzaam. Dan heb je snel een man nodig, die maakt dat je voor je 30 je carrière en andere dromen opgeborgen hebt.
Denk je als je op dat ogenblik thuiszit het gevoel van eenzaamheid verdwenen zal zijn?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

BFA schreef:
Tukkerin schreef: maar voel me zo eenzaam, als enige die niet gaat trouwen en uberhaupt geen man heeft!
Alleen of eenzaam?
Met het eerste is niets aan de hand. Als je naar Dubai wil en als reporter voor Al Jazeera werken en internationale reportages maken zal je nog veel alleen zijn. Dit is eigen aan het vak.
Voel je, je eenzaam. Dan heb je snel een man nodig, die maakt dat je voor je 30 je carrière en andere dromen opgeborgen hebt.
Denk je als je op dat ogenblik thuiszit het gevoel van eenzaamheid verdwenen zal zijn?
Nee, als ik getrouwd ben dan ga ik niet de hele dag thuiszitten hoor, maar gewoon werken.. maar dan heb je zegmaar een man, een eigen stekkie, en ben je in principe nooit alleen en heb je altijd wel wat te doen omdat je dan druk bent.

Maar het is zonde om te trouwen nu. Iedereen weet dat ik ambities en kwaliteiten heb, zelfs mijn docenten destijds zeiden altijd dat ik het nog ver ga schoppen.... dat ga ik niet om zeep brengen.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Manon »

Kijk eens aan, nog eentje die het heeft gehaald bij Al Jazeera:

http://pauwenwitteman.vara.nl/Fragment- ... 301c00fd47" onclick="window.open(this.href);return false;
Een onderdeel van haar werkzaamheden was het filteren van de vaak gruwelijke beelden die de nieuwszender ingezonden kreeg door burgers
Nou, ik denk dat onze C. voor de thee zal zorgen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Voor de thee zorgen, laten we aan jou over circe. Jij bent hier de mens met de niet juiste opleiding of helemaal gene opleiding en dus misschien wel als je een beetje goed kan serveren voor de thee aldaar mag zorgen.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Ariel »

Tukkerin schreef:Voor de thee zorgen, laten we aan jou over circe. Jij bent hier de mens met de niet juiste opleiding of helemaal gene opleiding en dus misschien wel als je een beetje goed kan serveren voor de thee aldaar mag zorgen.
Lieve schat. Jij weet niet wat voor opleiding Circe gehad heeft, dus kan je daar niets negatiefs over zeggen. Circe komt bij mij over als een zeer intelligente vrouw, die jouw posten ook leest en daar het hare van denkt.

Nou maak ik ook regelmatig grote grammaticale fouten, maar ik heb het excuus dat ik geen journalistiek gestudeerd heb. Dat excuus heb jij niet en dus kan jij het je niet permitteren om in vier zinnen dit soort grove fouten te maken.
Als jij dit blijft doen, dan red je het echt niet in de journalistiek

C. Schreef:
Libie gaat het nog moeilijk krijgen wanneer Khadaffi toch besluit af te treden. In tegenstelling tot Egypte is Libie gewoon een white whole.( Moet waarschijnlijk hole zijn.) Zij hebben daar in Libie nul procent verstand van politiek en beleiden( belijden) en dat is natuurlijk ook wel logisch: van 1910 tot aan 1943 was Libie bezet door Italianen die daar toen de scepter zwaaiden en politiek beleden, tot 1969 was er een koning, waarna Kaddafi aan de macht kwam en sindsdien geen beleiden ( beleid) meer heeft doorgevoerd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Manon »

Thx Ariel :smile:

Maar toen ik de leeftijd had van C. (waarom toch haar naam veranderen als ze zelfs haar eigen foto's in haar onderbroek op het forum pleurt?) werd ik wèl aangenomen in het buitenland. Mijn Engels en zelfs Frans was dan ook zeer goed te noemen in die tijd. Aan de kwaliteit van C. haar Nederlands te zien, vrees ik dat haar Frans (????) en Engels NOG slechter zullen zijn.
Theedragen blijkt dan toch nog een leuke job als je naar Qatar wil.

Het snoetje van dat meisje van P&W lijkt me ook stukken beter dan de woestijnbeauty van onze eigenste C. Maar ja, smaken verschillen natuurlijk. En om thee te brengen hoef je niet zo'n prachtig snoetje te hebben, maar wel wiebelende heupen (en dat heeft onze C. wel, schreef ze toch?)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Manon »

En hier ook weer een Marokkaanse schone.

wij benoemen die meisjes wel met een andere jobaanduiding, en je moet maar zin hebben in zo'n oude verlebberde geilaard, maar kom, MIJ hebben ze daar nooit uitgenodigd.

http://knack.rnews.be/nl/actualiteit/be ... 990329.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Tukkerin praat als een halal geslachte kip zonder kop

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef: Nou maak ik ook regelmatig grote grammaticale fouten, maar ik heb het excuus dat ik geen journalistiek gestudeerd heb. Dat excuus heb jij niet en dus kan jij het je niet permitteren om in vier zinnen dit soort grove fouten te maken.
Als jij dit blijft doen, dan red je het echt niet in de journalistiek

C. Schreef:
Libie gaat het nog moeilijk krijgen wanneer Khadaffi toch besluit af te treden. In tegenstelling tot Egypte is Libie gewoon een white whole.( Moet waarschijnlijk hole zijn.) Zij hebben daar in Libie nul procent verstand van politiek en beleiden( belijden) en dat is natuurlijk ook wel logisch: van 1910 tot aan 1943 was Libie bezet door Italianen die daar toen de scepter zwaaiden en politiek beleden, tot 1969 was er een koning, waarna Kaddafi aan de macht kwam en sindsdien geen beleiden ( beleid) meer heeft doorgevoerd.
Maar dat is nog niets in vergelijking met wat zij hieronder durft te beweren. Die hele zogenaamde journalistieke opleiding van haar, vergeet het maar. Ze liegt zoals het een moslim betaamt. Of die opleiding is een gesubsideerd buurtproject geweest voor moeilijk acclimatiserende Marokkanen met een Nederlands paaspoort. Dat lijkt mij het meest waarschijnlijke, gelet op haar taalkundige onzin die zij al te vaak rondstrooit op dit forum.
Ik ga hierover trouwens een aparte verzameltopic van maken, inclusief haar blootgalerij als bewijs van haar exhibitionische wansmaak. :yuk:

(door Tukkerin » wo feb 09, 2011 9:27 am)
Spoiler! :
Tukkerin schreef: Oh, als alles volgens de planning loopt komt hij na de Ramadan, in september, mijn hand vragen...

Hand vragen is dus dat hij dan naar mijn vader gaat en daar vraagt of hij me wil trouwen.
Wat Tukkerin hier beweert is in feite dat haar 'geliefde' lijdt aan het islamitische incest-syndroom. De 'geliefde' gaat de vader van Tukkerin namelijk vragen of die met zijn dochter wil trouwen. Dat zei ik, die Tukkerintroel is hysterisch en ongeschikt voor ONZE kennisbeschaving.
Als hij in september komt en mijn vader keurt hem goed, dan trouwen we volgend jaar zomer... dus in 2012. Dan ben ik 23, dat is toch een mooi leeftijd om te trouwen.
Dat zei ik toch, die Tukkerintroel is niet helemaal halal voor ONZE kennisbeschaving. :laugh1: [/quote]
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door H.Numan »

circe schreef:Maar toen ik de leeftijd had van C. (waarom toch haar naam veranderen als ze zelfs haar eigen foto's in haar onderbroek op het forum pleurt?) werd ik wèl aangenomen in het buitenland. Mijn Engels en zelfs Frans was dan ook zeer goed te noemen in die tijd. Aan de kwaliteit van C. haar Nederlands te zien, vrees ik dat haar Frans (????) en Engels NOG slechter zullen zijn.
Circe, laat je niet door een breezersletje uit je tent lokken. Kijk eens hoeveel vauten op lagere school niveau ze weet te proppen in slechts 4 zinnen.
Ze lagge sig een built bij al jazeerie as se da gesien hebbuh. [hypocrite.gif]
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

De reacties zijn hilarisch! Het niveau hier glijdt met de dag meer af. Anyway, ik kom even vertellen dat het zover is. Heb het niet gezegd, omdat ik bang was geoogd (boze oog) te worden door de leden hier, maar had vandaag het gesprek. Dit had ik 2 maanden geleden al afgesproken. Het was vandaag D-day! Ik hield het niet meer... heb gejankt voor ik naar binnen mocht, gewoon uit angst... en het was.... jaa... nu komt het; POSITIEF! Ik ga!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG, ik ben er huilend uitgekomen. Daarna nog een gesprek gehad met een journalist en die zag competentie in mij! maar ik moet me nog wat meer ontwikkelen, dus wat vaker oefenen en minder 'onzeker' overkomen..

Nou, dat was het. Ik ga weer gauw verder... ben nu druk-druk-druk! :redface:

En wat Circe betreft fuck you. Ik sta nog altijd hoger op de talenladder dan jou! En bovendien, ik kan lekker Arabisch jij niet.. en dat is de taal die ik moet hebben voor Al Jazeera. Of denk je nou werkelijk dat ik met mijn Nederlands daar terecht kan? In hun ogen is dat een maar een zielig taaltje. :laugh1:
Umm Rania
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Dhana »

Wij worden echt warm of koud wat en hoe Alzjeera volgens jou over ons mag denken. En het is niet hoger dan jou, maar hoger dan JIJ. En ja je hebt helemaal gelijk. Een vrouw die je moeder had kunnen zijn qua leeftijd fuck you toe roepen getuigt van zo veel meer innerlijke beschaving dan dat wij hier met z'n allen hebben.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Tukkerin praat bij. Ordinaire demonstratie van onvermogen

Bericht door hans van de mortel »

Dhana schreef:Wij worden echt warm of koud wat en hoe Alzjeera volgens jou over ons mag denken. En het is niet hoger dan jou, maar hoger dan JIJ. En ja je hebt helemaal gelijk. Een vrouw die je moeder had kunnen zijn qua leeftijd fuck you toe roepen getuigt van zo veel meer innerlijke beschaving dan dat wij hier met z'n allen hebben.
Ik begrijp het best. Ik ken Circe en anderen kennen haar ook persoonlijk. Misschien heeft die hysterische schizofrene Tukkerin troela nog nooit van het woord erudiet gehoord. Geeft niet hoor. Het is geen verwijt. Ik zal even voor alle duidelijkheid het verschil aangeven tussen Circe en Tukkerin.

Circe is een erudiete persoonlijkheid.
Tukkerin is eenvoudigweg ordinair.


Circe is niet van haar leeftijd. Desondanks meent die hysterische Tukkerin troela zich een air aan te kunnen meten die een heks niet zou mistaan.
Als Marokkaanse woestijnheks is zij een lompe achterbakse zandbak Marokkaanse die in Nederland meegelopen, niet meer beschaving heeft opgelopen, dan wat zij met haar Marokkaanse vader heeft moeten doorlopen. :drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door SDX »

Sjeema lieverd, je stuurt ons toch vanaf al jazeera af 'n toe wat fotootjes op van je tieten, kont e.d., misschien zelfs wat filmpjes van je escapades met arabiertjes, zou eeuwig zund' zijn als we dat moeten gaan missen.


PS; Vergeet geen voorbehoedmiddelen, liefst extra dikke condooms, mee te nemen, voordat je 't weet zit je weer met vanalles en nog wat in en aan je goddelijke lijfje.


Toedeloe sgatje. 'k Mis je nu al. :smile:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Het was vandaag D-day! Ik hield het niet meer... heb gejankt voor ik naar binnen mocht, gewoon uit angst... en het was.... jaa... nu komt het; POSITIEF! Ik ga!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG, ik ben er huilend uitgekomen. Daarna nog een gesprek gehad met een journalist en die zag competentie in mij! maar ik moet me nog wat meer ontwikkelen, dus wat vaker oefenen en minder 'onzeker' overkomen..

Nou, dat was het. Ik ga weer gauw verder... ben nu druk-druk-druk! :redface:
Nou, gefeliciteerd hoor en succes er mee! :wink:

P.S. Wees voorzichtig.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Manon »

Krijg je nu je eigen programma (in het arabisch natuurlijk) op Al Jazeera? Terwijl de rest in stom Engels verder converseert?

Laat ons weten wanneer je online bent.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie