Tukkerin praat bij.

Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Dhana »

Van harte gefeliciteerd. Ik hoop van ganserharte dat je aangenomen bent vanwege je kwaliteiten en niet vanwege je billen en borsten.

Maak er wat moois van. Misschien hier je kans om eindelijk je pubertijd te ontgroeien. :wink:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Tukkerin praat bij. Onzin viert hoogtij!

Bericht door hans van de mortel »

Onbegrijpelijk! De zender had toch immers een goede naam?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

circe schreef:Krijg je nu je eigen programma (in het arabisch natuurlijk) op Al Jazeera? Terwijl de rest in stom Engels verder converseert?

Laat ons weten wanneer je online bent.
Ben je nou werkelijk waar echt zo achterlijk als je voorkomen? Al Jazeera is in beginsel zo Arabisch als de neten en de voertaal daar op de redactie is gewoon Arabisch. De Engelstalige Al Jazeera bestaat nog maar sinds 5 jaar. Ze praten daar allemaal gewoon Arabisch; in slechts uitzonderlijke gevallen ( wanneer iemand daar geen Arabisch spreekt) wordt er overgegaan op het Engels. Yallah, kouwed!
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij. Onzin viert hoogtij!

Bericht door Tukkerin »

hans van de mortel schreef:Onbegrijpelijk! De zender had toch immers een goede naam?
Hallo schatje... hoe is het met de kennisbeschaving?
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Weet iemand hier of je voor een tweede master ook gewoon 1600 euro aan collegegeld betaalt of dan het volle pond moet betalen? :rolleyes:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Het was vandaag D-day! Ik hield het niet meer... heb gejankt voor ik naar binnen mocht, gewoon uit angst... en het was.... jaa... nu komt het; POSITIEF! Ik ga!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG, ik ben er huilend uitgekomen. Daarna nog een gesprek gehad met een journalist en die zag competentie in mij! maar ik moet me nog wat meer ontwikkelen, dus wat vaker oefenen en minder 'onzeker' overkomen..

Nou, dat was het. Ik ga weer gauw verder... ben nu druk-druk-druk! :redface:
Nou, gefeliciteerd hoor en succes er mee! :wink:

P.S. Wees voorzichtig.
Dank je wel, lieverd! heartbeat:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Ariel »

Tukkerin schreef:Weet iemand hier of je voor een tweede master ook gewoon 1600 euro aan collegegeld betaalt of dan het volle pond moet betalen? :rolleyes:
Haal eerst je eerste master schat.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Moslims zijn alleen inzetbaar in de volgende beroepen: vakken vullen in de Jumbo, religieuze politie in Arabië, journalist bij Al Jazeera :roll2: ...
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Dutch »

Wat wordt het nu? Gaan werken bij Aljazeera of studeren??? Of geen van beiden???
Blijft nog altijd het Antwerps havenkwartier als optie...dikke tieten en ferme konten welkom!!!
:laugh1: :laugh1: :laugh1:
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Tukkerin weet het ook niet meer. Zij mist zelfreflexie

Bericht door hans van de mortel »

Dutch schreef:Wat wordt het nu? Gaan werken bij Aljazeera of studeren??? Of geen van beiden???
Blijft nog altijd het Antwerps havenkwartier als optie...dikke tieten en ferme konten welkom!!!
:laugh1: :laugh1: :laugh1:
Nou nou! Wil ze die vlees volumes halen, dan zal ze nog even door moeten gaan met niets doen. :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Ariel schreef:
Tukkerin schreef:Weet iemand hier of je voor een tweede master ook gewoon 1600 euro aan collegegeld betaalt of dan het volle pond moet betalen? :rolleyes:
Haal eerst je eerste master schat.
Heb ik al.. :cool:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Dutch schreef:Wat wordt het nu? Gaan werken bij Aljazeera of studeren??? Of geen van beiden???
Blijft nog altijd het Antwerps havenkwartier als optie...dikke tieten en ferme konten welkom!!!
:laugh1: :laugh1: :laugh1:
Hilarisch dat het anders wel de zielige Hollandse en Belgische dames zijn die in dat wereldje zitten... :laugh1: Marokkaanse dames zijn daar veels te intelligent voor en laten zich niet inpalmen door een Marokkaanse jongen... we prikken daar door heen en hebben toch wat meer eer. Dat Antwerps Havenkwartier laten we mooi aan de Hollandse en Belgische dames... :laugh1:

Ben je verder jaloers? Misschien als jij heel hard gaat oefenen met dat zeer matige arabisch van je, dat je een kansje maakt.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Dhana schreef:Van harte gefeliciteerd. Ik hoop van ganserharte dat je aangenomen bent vanwege je kwaliteiten en niet vanwege je billen en borsten.

Maak er wat moois van. Misschien hier je kans om eindelijk je pubertijd te ontgroeien. :wink:
Yeeeey, heb altijd al gedroomd om mijn toekomst in het buitenland op te bouwen. Weg uit het alsmaar gekker wordende Nederland. :wink:
Umm Rania
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door SDX »

Tukkerin schreef:
Dhana schreef:Van harte gefeliciteerd. Ik hoop van ganserharte dat je aangenomen bent vanwege je kwaliteiten en niet vanwege je billen en borsten.

Maak er wat moois van. Misschien hier je kans om eindelijk je pubertijd te ontgroeien. :wink:
Yeeeey, heb altijd al gedroomd om mijn toekomst in het buitenland op te bouwen. Weg uit het alsmaar gekker wordende Nederland. :wink:
Houdoe sgatje en de wind vanachter.

Loop geen enge ziekte op of iets in je buik wat je dr dan weer uit moet laten halen.

Bovendien zitten er in't Antwerpse havenkwartier geen enkele Belgische of Nederlandse dames meer, net zomin als op de walletjes in Amsterdam.

Allemaal allochtonen, rond de kerk op de walletjes zitten de zwartjes, voor elk wat wils dus, met dikke konten en tieten!

Maar in Marokko staan ze gewoon op de stoep te stoephoeren, zusterlijk naast mekaar, de gekopvodden en ongekopvodden! :smile:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Tukkerin blêrt en kraamt onzin uit - zoals gewoonlijk

Bericht door hans van de mortel »

SDX schreef: Bovendien zitten er in't Antwerpse havenkwartier geen enkele Belgische of Nederlandse dames meer, net zomin als op de walletjes in Amsterdam.
Allemaal allochtonen, rond de kerk op de walletjes zitten de zwartjes, voor elk wat wils dus, met dikke konten en tieten!

Maar in Marokko staan ze gewoon op de stoep te stoephoeren, zusterlijk naast mekaar, de gekopvodden en ongekopvodden! :smile:
Ach SDX, we weten toch zo langzamerhand wie Tukkerin is, een domme Marokkaanse gans in de vorm van een woestijnvlo, die zonder ooit maar eens eventjes na te denken onophoudelijk, niet aflatend, een stroom van domme prietpraat uitstort. En elke keer maar weer wordt zij met haar eigen Marokkaanse neus op de feiten gedrukt. Maar hoe dom kan een Marokkaanse zijn door nooit te willen leren van haar fouten? Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. Nou, van mij mag dat best wel meer zijn. Ik weet dan ook bijna zeker dat zij geen ezel is, maar eerder een op de vlucht geslagen woestijnvlo. Angstig geworden voor het bedrijven van een inhoudelijk simpel stukje nijvere journalistiek.

Wie de postings van Tukkerin erop naslaat zal elke keer weer moeten constateren dat zij met haar eigen onkunde door de FFI-leden om de oren wordt geslagen. Dat zeg ik: zij zal goed kunnen functioneren als Marokkaanse troela met haar invuloefeningen van een of ander in het Arabisch opgesteld islamitisch buurtblaadje. Verder zal zij in Marokko niet misstaan op de bekende traditionele folkloristische huiselijke thee roddelparty's, alwaar het verboden schijnt te zijn ook maar iets zinnigs te zeggen. :drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Eliabe »

Is het wel een vrouw. Als ik zo die foto's bekijk heb ik toch ernstig het vermoeden dat het een travestiet is.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Tukkerin praat bij. En doet geen afbreuk aan haar onzin.

Bericht door hans van de mortel »

Eliabe schreef:Is het wel een vrouw. Als ik zo die foto's bekijk heb ik toch ernstig het vermoeden dat het een travestiet is.
Je bedoelt Tukkerin? Ja, nou je het zegt . . .
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Tukkerin praat bij. En doet geen afbreuk aan haar onzin.

Bericht door Eliabe »

hans van de mortel schreef:
Eliabe schreef:Is het wel een vrouw. Als ik zo die foto's bekijk heb ik toch ernstig het vermoeden dat het een travestiet is.
Je bedoelt Tukkerin? Ja, nou je het zegt . . .
Zie je wel. Altijd al gedacht.
Dus is het Tukkerin en ook geen Tukker, maar een Rukker. :roll2:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Grappig die reacties. Beseffen jullie wel dat de reacties qua niveau met de dag dalen? Leuk dat ik de gemoederen zo bezig houd. En nee, zie er zeer zeker niet uit als een travestiet, maar ben erg knap, vraag de leden ( en dat zijn er veel) die me gezien maar na! :laugh1:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij. En doet geen afbreuk aan haar onzin.

Bericht door Tukkerin »

hans van de mortel schreef:
Eliabe schreef:Is het wel een vrouw. Als ik zo die foto's bekijk heb ik toch ernstig het vermoeden dat het een travestiet is.
Je bedoelt Tukkerin? Ja, nou je het zegt . . .
Zeg, haal die eigen balk eens gauw uit je ogen. Heb je jezelf wel eens gezien? Die tranentrekkende foto's van jou waren een aanslag op mijn ogen.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Beseffen jullie wel dat de reacties qua niveau met de dag dalen?
Ik heb hier een prachtige opname van een ruzie tussen allochtonen voorbije nacht, het niveau is je van het :D : hey kutbuitenlander, ik neuk die moeder van je in haar groote kut hoor! Kutneger! Leer Nederlands vriend ! etc;etc. heel leuk filmpje!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Eliabe »

Tukkerin schreef: Beseffen jullie wel dat de reacties qua niveau met de dag dalen?
We proberen ons aan jouw niveau aan te passen. Goh wat valt dat tegen zo'n afdaling. :roll2:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Tjjaa...naar VARA niveau is het nog een lange weg te gaan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Pfff, als ik ga trouwen wordt mijn eerste jurk de Jbella kledingdracht. Niemand die dit doet, en ik weet zeker dat mijn vader me voor gek zal verklaren, maarrrrr ik wil mijn Jebliaanse roots in ere houden en ben trots op mijn Jeblia-zijn. Een mooie rode bendir, van die Marokkaanse schoentjes en zo een hoedje! :rongue:
Spoiler! :
Afbeelding
Umm Rania
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Manon »

Ben je nu nog niet vertrokken naar Doha?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie