Tukkerin praat bij.

Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

circe schreef:Ben je nu nog niet vertrokken naar Doha?
Neeee, nog 4 maandjes! :D Ik ga eerst nog naar Marokko... mis mijn land. En wil stiekem bij 2M werken, lekker in eigen land, maar daar moet je Frans kunnen... maar ik ga in juni naar Maroko en zal dan gelijk de redactie daar gaan bezoeken om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Mijn voorkeur gaat namelijk uit naar Marokko, omdat dat mijn vaderland is en ik daar beter zal gedijen. Ken het land immers al door en door.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: en zo een hoedje! :rongue:
Spoiler! :
Afbeelding
Ik dacht altijd dat die Jeblia vrouwtjes een couscouspot op de kop moesten zetten om hun plaats in de keuken te onderstrepen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Ariel »

Tukkerin schreef:
circe schreef:Ben je nu nog niet vertrokken naar Doha?
Neeee, nog 4 maandjes! :D Ik ga eerst nog naar Marokko... mis mijn land. En wil stiekem bij 2M werken, lekker in eigen land, maar daar moet je Frans kunnen... maar ik ga in juni naar Maroko en zal dan gelijk de redactie daar gaan bezoeken om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Mijn voorkeur gaat namelijk uit naar Marokko, omdat dat mijn vaderland is en ik daar beter zal gedijen. Ken het land immers al door en door.
Ik kan me herinneren dat ik een poos geleden gelezen heb dat jij je Frans zo goed beheerste. En wat ik het meest belachelijke in deze post vind is dat jij durft te zeggen dat jij Marokko door en door kent.
Jij zakt steeds verder weg meisje. Hoe kan jij een land “door en door “ kennen als je daar “bewust” pas en jaar of 10 een maand per jaar op vakantie geweest ben.
Je maakt jezelf belachelijk meisje. Het is gewoon zielig om te zien hoe je om aandacht smeekt . Mensen die het minder goed met je ophebben als ik zullen je een aandachtshoer noemen.
Niemand die je nog geloofd. Ik geloof er niks van dat jij aangenomen bent bij al jazeera. Je Engels is om huilen, je Nederlands is om te janken, en ik heb een keer een artikel van je gelezen op internet , en toen dacht ik…Oef…Is dit geschreven door een 12 jarige ?
Nee meisje. Wat jij moet doen is contact maken met de aarde. Back to earth ....Jij moet jezelf eens diep in je ogen kijken en eens gaan nadenken wat jij met je leven wilt doen, en vooral moet je eens nagaan wat jij kan..Wat zijn jouw kwaliteiten . In welke baan kan je wel schitteren.
Sorry dat ik zo hard tegen je bent, maar soms heeft een mens iemand nodig die een spiegel voorhoudt.
Ik ben alleen bang dat ook deze post je ook niet wakker zal schudden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Ik vind Tukker en haar vele aliassen wel interessant omdat ze perfect mijn idee van de moslim-paradox illustreert: de diepe kloof tussen het ego/eigenwaan van de moslim en de reële prestatie/kwaliteit. Dat zie je individueel én collectief. De moslims beschouwen zich als je van het maar hebben al 1400 jaar helemaal niks gepresteerd en zijn aldoor als kleine kinderen afhankelijk geweest van de Westerse beschaving. Maar die voor iedereen zichtbare eigendunk stemt de moslim niet tot bescheidenheid en creativiteit maar tot steeds verder vasthouden aan zijn illusie.

Ik geloof dat Tukker ook écht gelooft dat ze hoog opgeleid en wat weet ik niet allemaal is. Net zoals Achmed met de pet massaal denkt dat Islam het allerbeste is dat hem ooit is kunnen overkomen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Tukkerin is nu waarschijnlijk boerin geworden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Tukkerin praat bij. Dat is dan lang geleden.

Zal ze eindelijk een boer gevonden hebben (boer zoekt vrouw) die haar akker de hele dag wil omploegen naar goed religieus islamitisch gebruik?

Mohammedanen worden in de koran als neukgrage boeren beschouwd.
sura 2:223 - Uw vrouwen zijn akker voor u; zo komt dan tot uw akker zoals gij maar wilt, maar doet iets daaraan voorafgaan vooruzelven. En vreest Allah en weet, dat gij Hem ontmoeten zult. En geeft goede tijding aan de gelovigen.
Dat de historische Mohammed en met hem al die andere analfabeten simpele woestijn droogkloten waren, blijke wel uit dit soort sura's. Mohammed begint het onderwerp met het hebben over geslachtsgemeenschap. Dan moet er iets aan voorafgaan, zegt hij vervolgens. Maar wat, dat zegt hij er niet bij. Dat wordt dus raden en zelf maar invullen. Op goed geluk dat allah ons dan bijstaat. Misschien eerst even de slappe penis warm trekken en op formaat brengen? Dan moet de moslim ook tijdens het ploegen allah vrezen. Sorry, maar zo kan ik niet werken. Hoe kun je je nou concentreren als je tijdens de geslachtsdaad ook nog eens allah moet vrezen? En dan alleen al de gedachte dat je allah in eigen persoon ook zult ontmoeten. Waar? Even later misschien, als je na de daad je broek weer ophaalt en de tent uitwandelt? Het staat er allemaal niet bij. Dat vind ik nu zo leuk aan de koran. Echt een boekje waarin de liefhebber volledig aan zijn fantasierijke trekken kan komen.

O ja, nadat de moahammedaanse boer aan zijn trekken is gekomen moet hij al weer aan het werk. Een lekkere waterpijp op je gemak roken is er niet bij. Nee, niks daarvan. Hij dient volgens de historische profeet goede tijding aan de gelovigen te geven. Hoe stel ik mij dat voor? Ik vermoed dat het een uitgebreid verslag van de akkerbewerking (geslachtsdaad) zal moeten worden. Want klaarkomen met je werk geeft alle reden tot het geven van een goede tijding, nietwaar? Dat moet dan uiteraard wel op tijd geschieden. Je weet maar nooit met allah in de buurt - waar je hem ook maar zult ontmoeten. Ook dat stond er namelijk niet bij in de koran. :sceptic:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie