Tukkerin praat bij.

Tukkerin

Re: Tukkerin praat bij.

Berichtdoor Tukkerin » Di Dec 21, 2010 1:12 pm

Pilgrim schreef:Maar hoe zit het nu met die laptop? Ben je die nog steeds kwijt?

Jaa, die heeft mijn vader ergens verstopt. :? Maar ik ga straks als ik thuis ben wel zoeken.
Umm Rania

mercator

Berichtdoor mercator » Di Dec 21, 2010 1:13 pm

Tukkerin schreef: Nu weet ik niet meer wat ik moet doen.

Jawel, bij de Vara solliciteren voor een multiculturele soap in de zin van Sjouf Sjouf, maar met wat meer sex en bloot erin !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

mercator

Berichtdoor mercator » Di Dec 21, 2010 1:14 pm

Tukkerin schreef:
Pilgrim schreef:Maar hoe zit het nu met die laptop? Ben je die nog steeds kwijt?

Jaa, die heeft mijn vader ergens verstopt. :? Maar ik ga straks als ik thuis ben wel zoeken.

In een sneeuwman verstopt, wedden ?

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Di Dec 21, 2010 1:15 pm

Tukkerin schreef: Bij ons weten ze wel raad met vaders die aan hun dochters zitten, die worden door de gemeenschap VERBRAND!

Oeps, nu maak je toch een foutje.
In jouw kringen is het zo dat wanneer de vader of broers aan hun dochter of zus zitten, deze niet gestraft worden. De dochter wel. Deze zullen ze verbranden of verminken, mogelijk ook stenigen, etc, etc.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Di Dec 21, 2010 1:17 pm

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Nu weet ik niet meer wat ik moet doen.

Jawel, bij de Vara solliciteren voor een multiculturele soap in de zin van Sjouf Sjouf, maar met wat meer sex en bloot erin !

Krij ik dan de rol van Samira, het Marokkaanse sletje? Ik vind het prima, als daar een riante beloning tegenover staat heb ik er geen moeite mee om seksscene's te doen, in sexy lingerie en korte jurkjes ( doe ik nu ook al in dagelijks leven) op tv te komen.
Umm Rania

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Di Dec 21, 2010 1:18 pm

Eliabe schreef:
Tukkerin schreef: Bij ons weten ze wel raad met vaders die aan hun dochters zitten, die worden door de gemeenschap VERBRAND!

Oeps, nu maak je toch een foutje.
In jouw kringen is het zo dat wanneer de vader of broers aan hun dochter of zus zitten, deze niet gestraft worden. De dochter wel. Deze zullen ze verbranden of verminken, mogelijk ook stenigen, etc, etc.

Mischien in Pakistan, maar ey Marokkanen zijn geen Pakistanen. Die zullen de vader verbranden, wees maar blij dat je geen Marokkaan bent, anders was je al verbrand. Nu kan je ongestoord je dochter neuken.
Umm Rania

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Di Dec 21, 2010 1:35 pm

Tukkerin schreef: wees maar blij dat je geen Marokkaan bent

Als ik marokkaan was en ook nog van het mannelijk geslacht had ik niets te vrezen.

mercator

Berichtdoor mercator » Di Dec 21, 2010 1:36 pm

Tukkerin schreef:Krij ik dan de rol van Samira, het Marokkaanse sletje? Ik vind het prima, als daar een riante beloning tegenover staat heb ik er geen moeite mee om seksscene's te doen, in sexy lingerie en korte jurkjes ( doe ik nu ook al in dagelijks leven) op tv te komen.

:roll2: Jij hebt daar mss geen moeite mee, maar de zelf-geïslamiseerde poco Hollandse scenaristen en regisseurs gaan jou in een hoofddoek en met ingepakte ellebogen en enkels opvoeren om die bepaalde "kwetsbare bevolkingsgroep" niet te beledigen.

Ik zal Boerman wel spelen.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Di Dec 21, 2010 1:47 pm

mercator schreef:
Tukkerin schreef:Krij ik dan de rol van Samira, het Marokkaanse sletje? Ik vind het prima, als daar een riante beloning tegenover staat heb ik er geen moeite mee om seksscene's te doen, in sexy lingerie en korte jurkjes ( doe ik nu ook al in dagelijks leven) op tv te komen.

:roll2: Jij hebt daar mss geen moeite mee, maar de zelf-geïslamiseerde poco Hollandse scenaristen en regisseurs gaan jou in een hoofddoek en met ingepakte ellebogen en enkels opvoeren om die bepaalde "kwetsbare bevolkingsgroep" niet te beledigen.

Ik zal Boerman wel spelen.

:laugh1: Boerman vond ik een leuke man in de serie.
Umm Rania

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Dec 21, 2010 2:09 pm

Zeg Tukkerin, je zou er volgens mij heel verstandig aandoen om die foto in je avatar te verwijderen en te vervangen door iets anders. Liefst zo snel mogelijk! :ohmy:

Ik ga het verder niet uitleggen, maar denk er over na. :nono1:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Di Dec 21, 2010 2:13 pm

Pilgrim schreef:Zeg Tukkerin, je zou er volgens mij heel verstandig aandoen om die foto in je avatar te verwijderen en te vervangen door iets anders. Liefst zo snel mogelijk! :ohmy:

Ik ga het verder niet uitleggen, maar denk er over na. :nono1:

Pilgrim, mijn vader komt hier niet. En ik weet heel ZEKER dat mijn vader dit nooit zal weten. :wink:
Umm Rania

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Dec 21, 2010 2:15 pm

Je kan misschien ook beter je ontboezemingen over je avonturen met Socrates en anderen van dit forum wissen. Wie denk je dat hier allemaal meeleest? Niet alleen wij!

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Dec 21, 2010 2:18 pm

Tukkerin schreef:Pilgrim, mijn vader komt hier niet. En ik weet heel ZEKER dat mijn vader dit nooit zal weten. :wink:

.... :cool:
Laatst gewijzigd door Anonymous op Di Dec 21, 2010 2:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Di Dec 21, 2010 2:19 pm

Pilgrim schreef:Je kan misschien ook beter je ontboezemingen over je avonturen met Socrates en anderen van dit forum wissen. Wie denk je dat hier allemaal meeleest? Niet alleen wij!

Pilgrim. Dit is de enigste plek waar ze zich kan bevredigen en dat wil jij haar afpakken? Foei toch. :nono1:

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Di Dec 21, 2010 2:27 pm

Eliabe schreef:
Pilgrim schreef:Je kan misschien ook beter je ontboezemingen over je avonturen met Socrates en anderen van dit forum wissen. Wie denk je dat hier allemaal meeleest? Niet alleen wij!

Pilgrim. Dit is de enigste plek waar ze zich kan bevredigen en dat wil jij haar afpakken? Foei toch. :nono1:

Ja en enigste plek waar jij dat kan is bij jouw dochter. :roll2:
Umm Rania

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Dec 21, 2010 2:27 pm

Als Tukkerin het gevaar niet ziet zal Ariel misschien even moeten ingrijpen. Ariel, het doet er niet toe of het verhaal van Tukkerin waar is of niet. Haar vader zal het wel geloven als hij dat verhaal onder ogen krijgt. Je kan gewoon geen risico lopen. :ermm:

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Di Dec 21, 2010 2:36 pm

Pilgrim schreef:Als Tukkerin het gevaar niet ziet zal Ariel misschien even moeten ingrijpen. Ariel, het doet er niet toe of het verhaal van Tukkerin waar is of niet. Haar vader zal het wel geloven als hij dat verhaal onder ogen krijgt. Je kan gewoon geen risico lopen. :ermm:

Pilgrim, ik weet heeeeeeeeeeeeeel zeker dat mijn vader nooit hiervan zal weten. En bovendien, al lezen er moslims mee, Socrates heeft mijn hand gevraagd en dat maakt het bij moslims al wat minder erg. Als een man de hand van het meisje gevraagd heeft dan kan het meisje met de jongen daten. Mijn vriendin bijvoorbeeld, uit een strenge Berbernest, date nu met de man die haar hand is komen vragen en dat mag gewoon van haar vader.
Umm Rania

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Di Dec 21, 2010 2:38 pm

Pilgrim schreef:Als Tukkerin het gevaar niet ziet zal Ariel misschien even moeten ingrijpen. Ariel, het doet er niet toe of het verhaal van Tukkerin waar is of niet. Haar vader zal het wel geloven als hij dat verhaal onder ogen krijgt. Je kan gewoon geen risico lopen. :ermm:

Tukkerin schreef:
Pilgrim, mijn vader komt hier niet. En ik weet heel ZEKER dat mijn vader dit nooit zal weten.

Pilgrim, even tussen ons tweeën. Het kan goed zijn dat haar vader geen nederlands spreekt en waarschijnlijk ook niet kan lezen en schrijven. Ssssst niet verder vertellen hoor anders gaat Tukkie helemaal uit haar dak.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Dec 21, 2010 2:42 pm

Tukkerin schreef:Mijn vriendin bijvoorbeeld, uit een strenge Berbernest, date nu met de man die haar hand is komen vragen en dat mag gewoon van haar vader.

En die sex, mag dat ook? En die SOA? Waar het omgaat is dat jij niet geliefd bent bij de echte gelovige moslims omdat je teveel naar afvalligheid neigt en ze om die reden je graag een hak willen zetten of je misschien zelfs uit de weg willen ruimen.

mercator

Berichtdoor mercator » Di Dec 21, 2010 2:43 pm

Tukkerin schreef:[ En bovendien, al lezen er moslims mee, Socrates heeft mijn hand gevraagd en dat maakt het bij moslims al wat minder erg. Als een man de hand van het meisje gevraagd heeft dan kan het meisje met de jongen daten.

Dat is dus zo iets als naar de hoeren lopen inpakken als "een huwelijk voor 1 nacht" ! Die moslims toch, je blijft er van opkijken !

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Di Dec 21, 2010 2:49 pm

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Mijn vriendin bijvoorbeeld, uit een strenge Berbernest, date nu met de man die haar hand is komen vragen en dat mag gewoon van haar vader.

En die sex, mag dat ook? En die SOA? Waar het omgaat is dat jij niet geliefd bent bij de echte gelovige moslims omdat je teveel naar afvalligheid neigt en ze om die reden je graag een hak willen zetten of je misschien zelfs uit de weg willen ruimen.

Dat kan me niks schelen. Ze mogen het proberen, maar het zal ze toch niet lukken!
Umm Rania

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Di Dec 21, 2010 2:53 pm

mercator schreef:
Tukkerin schreef:[ En bovendien, al lezen er moslims mee, Socrates heeft mijn hand gevraagd en dat maakt het bij moslims al wat minder erg. Als een man de hand van het meisje gevraagd heeft dan kan het meisje met de jongen daten.

Dat is dus zo iets als naar de hoeren lopen inpakken als "een huwelijk voor 1 nacht" ! Die moslims toch, je blijft er van opkijken !

Nee dombo, een man is pas een man als het netjes naar de vader van het meisje gaat en om de hand vraagt. Dan zal de vader minder angstig zijn en geen moeite hebben als zijn dochter met de man afspreekt. Mijn vader vindt het best als ik date met een man, maar dan wel als hij de desbetreffende jongen kent en akkoord gaat.
Umm Rania

Tukkerin

Anale seks in de islam

Berichtdoor Tukkerin » Di Dec 21, 2010 2:58 pm

Waarom is dat haram? :roll:

“Een ieder die seksuele gemeenschap heeft met een menstruerende vrouw, of met een vrouw in haar anus, of een waarzegger raadpleegt en gelooft in wat hij zegt, heeft ongeloof gepleegd in dat wat is geopenbaard aan Mohammed.”

Kut, ik heb dus ongeloof gepleegd. :crying:
Laatst gewijzigd door Tukkerin op Di Dec 21, 2010 3:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania

Pilgrim

Re: Anala seks in de islam

Berichtdoor Pilgrim » Di Dec 21, 2010 3:01 pm

Wat is dit nou weer? Bedoel je misschien anale (i.p.v. anala) seks? Een onzintopic! :|

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Di Dec 21, 2010 3:02 pm

Eliabe schreef:

Tukkerin schreef:
Pilgrim, mijn vader komt hier niet. En ik weet heel ZEKER dat mijn vader dit nooit zal weten.

Pilgrim, even tussen ons tweeën. Het kan goed zijn dat haar vader geen nederlands spreekt en waarschijnlijk ook niet kan lezen en schrijven. Ssssst niet verder vertellen hoor anders gaat Tukkie helemaal uit haar dak.

Mijn vader kan vloeiend Nederlands, en kan zelfs Twents praten... iets wat Hollanders vandaag de dag niet kunnen. Die komen niet verder dan alleen ABN. Ohja, mijn vader kan daarnaast ook nog Marokkaans, Modern Arabisch, Klassiek Arabisch, Berbers, Frans, Spaans en Engels. Hij was vroeger tolk. Probeer jij dat maar eens na te doen.. kan je niet nee! Opdonderen, ga ergens anders stoer proberen te doen. Mijn vader had de vloer met je aangeveegd als je voor hem stond wat talenkennis betreft.
Umm Rania

Terug naar “Zoo”