Tukkerin praat bij.

Mahalingam

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Mahalingam »

Journalistiek? Dat is hond in de pot. Er zijn steeds minder journalisten nodig.
Moest je vroeger dingen over typen van anderen, nu kan je copy/paste doen op de computer. Dat heeft het vak heel wat simpeler gemaakt en scheelt heel wat werkuren.
Te veel opleidingen journalistiek voor te weinig banen
AMSTERDAM - Studenten journalistiek overspoelen de arbeidsmarkt. 'Een verkwisting van gemeenschapsgeld en jong talent.'
'Opleidingen zouden moeten zeggen: u kunt bij ons journalistiek studeren, maar u krijgt geen baan.' Huub Elzerman, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Journalisten (NVJ) en voormalig directeur van de School voor Journalistiek in Utrecht, maakt zich geen illusies over het toekomstperspectief van studenten journalistiek. 'Hen wacht een buitengewoon luizig freelancebestaan of helemaal niets.'
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2694/Int ... anen.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

mercator

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door mercator »

Tuurlijk. Sinds internet is iedereen die kan lezen en schrijven een potentiële journalist.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Tukkerin

Oh my gosh

Bericht door Tukkerin »

Socrates/Hamid heeft me ten huwelijk gevraagd! Nu het volgende, hoe vertel ik mijn vader dat ik met een Afghaan wil trouwen? Mijn vader is echt een nationalist en een tegenstander van gemengde huwelijken. Ik durf niet, maar het moet toch gebeuren.
Umm Rania

Pilgrim

Re: Oh my gosh

Bericht door Pilgrim »

Ik dacht dat Socrates niet voldeed aan je waslijst van eisen. Hij wilde bijvoorbeeld geen kinderen, enz. Ik zou eerst de kat maar eens uit de boom kijken. Eerst een tijdje verkering bijvoorbeeld.

Grappig, FFI als datingsite. :D
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Ariel

Bericht door Ariel »

Tukker is weer aan het trollen, en om met Queen Victoria te spreken...I am not amused.

Please don't feed the trol.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Eliabe

Bericht door Eliabe »

Ik ga toch maar eens de DSM IV doorspitten. Kijken welke categorie het beste bij haar past.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:Ik dacht dat Socrates niet voldeed aan je waslijst van eisen. Hij wilde bijvoorbeeld geen kinderen, enz. Ik zou eerst de kat maar eens uit de boom kijken. Eerst een tijdje verkering bijvoorbeeld.

Grappig, FFI als datingsite. :D
Ik geloof niet in relaties en vind dat dikke onzin. Bovendien ben ik op een leeftijd om te trouwen en heb ik geen zin in een verkering, ben ook geen kind meer. En ik wil de helft van mijn geloof voltooien middels het huwelijk.

"Als een man/vrouw trouwt heeft hij de helft van zijn geloof vervuld"
(Al-Bucharie)
Umm Rania

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

Ariel schreef:Tukker is weer aan het trollen, en om met Queen Victoria te spreken...I am not amused.

Please don't feed the trol.
Oh please, alsof ik niks beters te doen heb... hij heeft me echt ten huwelijk gevraagd. Vraag het hem desnoods... :roll: zijn moeder, zus en broer kennen me ook al.
Umm Rania

peter calluy

Bericht door peter calluy »

"Als een man/vrouw trouwt heeft hij de helft van zijn geloof vervuld"
(Al-Bucharie)

Lees de rest van al-bucharie en nog beter de gehele reliance of the traveller.

Controleer daarna zorgvuldig je geslacht, (man of vrouw ),

Kom tot je zinnen en gebruik de vrijheid die je geniet,

Geef bucharie en de hele reutemeteut een schop onder zijn /hun kont,

Be happy. bulb:
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

mercator

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:Socrates/Hamid heeft me ten huwelijk gevraagd! Nu het volgende, hoe vertel ik mijn vader dat ik met een Afghaan wil trouwen?
Kan je niet gewoon liegen, zoals moslims nu eenmaal in het bloed zit? Afg(h)aande :D op de foto's die hij van jullie gezellig samenzijn heeft gepubliceerd hier kan hij fysiek best voor een Marokkaan doorgaan, en voor de rest verzin je maar een heel verhaal en een valse naam, alleen Allah weet van je leugentje om bestwil !

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef:Socrates/Hamid heeft me ten huwelijk gevraagd! Nu het volgende, hoe vertel ik mijn vader dat ik met een Afghaan wil trouwen?
Kan je niet gewoon liegen, zoals moslims nu eenmaal in het bloed zit? Afg(h)aande :D op de foto's die hij van jullie gezellig samenzijn heeft gepubliceerd hier kan hij fysiek best voor een Marokkaan doorgaan, en voor de rest verzin je maar een heel verhaal en een valse naam, alleen Allah weet van je leugentje om bestwil !
Je bevestig mijn oordeel over jezelf middels deze reactie. Zelfs mijn broertje van 12 die verder gevorderd is dan jij wist gelijk dat Hamid Afghaans was. Zou ik je een persoonlijke vraag mogen stellen? Hoe hoog is jouw iq en eq?
Umm Rania

Ariel

Bericht door Ariel »

Oh, my gosh..... :shock: Even tussendoor....

Tukkertje, ben je bij Socrates ingetrokken ? Of is deze post door Socrates gemaakt.
Het is me op dit moment een beetje onduidelijk, want jullie posten namelijk vanaf het zelfde IP adres.
Voor alle duidelijkheid voor jullie, ....Van het IP adres van Socrates dus....
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

Ariel schreef:Oh, my gosh..... :shock: Even tussendoor....

Tukkertje, ben je bij Socrates ingetrokken ? Of is deze post door Socrates gemaakt.
Het is me op dit moment een beetje onduidelijk, want jullie posten namelijk vanaf het zelfde IP adres.
Voor alle duidelijkheid voor jullie, ....Van het IP adres van Socrates dus....
Uhuu nee hoor.. ik zit gewoon op werk en de post is gewoon door mij gedaan. Socrates heeft mijn wachtwoord niet eens... controleer anders even het IP adres van mijn werk.
Umm Rania

Ariel

Bericht door Ariel »

Dat is dan vreemd. Ik kan namelijk met een muisklik jouw posten van auteur veranderen.
Zie je dat je vorige post nu door socrates gemaakt is?
Als je het gezien hebt dan zet ik het weer terug,
Dat kan namelijk alleen bij jou, en het kan namelijk alleen als jij en socrates hetzelfde IP nummer hebben, of dezelfde persoon zijn, of .....

Ik er zal Numan even naar laten kijken, want die is slimmer dan ik.
Maar.. forum software jokt niet, en is niet te misleiden . Dat wil ik wel even duidelijk maken.

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

He, waarom staat mijn post onder Socrates' naam? :? Dat was mijn post die ik gewoon onder de naam Tukkerin gemaakt heb.. ik begrijp er echt niks meer van.
Umm Rania

Ariel

Bericht door Ariel »

Ik heb de post weer terug op jouw naam gezet.

Ik begrijp ook niet waarom jullie nu samen een account delen.

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

Ariel schreef:Ik heb de post weer terug op jouw naam gezet.

Ik begrijp ook niet waarom jullie nu samen een account delen.
Ik begrijp het ook niet, want Socrates woont elders en ik ben ergens anders.. en socrates heeft mijn wachtwoord niet en ik die van hem ook niet. En we zijn toch echt twee verschillende personen zoals je gezien hebt op de foto's. Raar dus, maar laat Numan er anders maar even nakijken, want ik heb toch niks te verbergen en weet dat ik de waarheid spreek.
Umm Rania

Ariel

Bericht door Ariel »

Tukkerin schreef:. Raar dus, maar laat Numan er anders maar even nakijken, .
Doe ik. Mischien komt het omdat jullie samen eens bij socrates op het forum hebben gepost. Bijvoorbeeld...Jij op zijn computer, met jouw account. Ik weet het anders ook niet.
Nou ja, er zal wel een simpele reden voor zijn . Numan weet vast wel hoe het komt.

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

Ariel schreef:
Tukkerin schreef:. Raar dus, maar laat Numan er anders maar even nakijken, .
Doe ik. Mischien komt het omdat jullie samen eens bij socrates op het forum hebben gepost. Bijvoorbeeld...Jij op zijn computer, met jouw account. Ik weet het anders ook niet.
Nou ja, er zal wel een simpele reden voor zijn . Numan weet vast wel hoe het komt.
Jaa die foto's had ik onder mijn naam, op zijn computer geplaats .. kan dat de reden zijn?
Umm Rania

H.Numan

Bericht door H.Numan »

Nee. :sly:

De ISP kijkt niet op jou pc. Ze wijzen elke pc die inlogt automatisch een IP nummer toe. Elke ISP heeft een bepaalde range toegewezen gekregen. Binnen die range varieert het. Dat is een volledig automatisch proces.

Als willekeurig persoon S het ip adres 123.456.789 heeft en willekeurig persoon T ook, dan gebruiken ze dezelfde computer.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

mercator

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Je bevestig mijn oordeel over jezelf middels deze reactie. Zelfs mijn broertje van 12 die verder gevorderd is dan jij wist gelijk dat Hamid Afghaans was. Zou ik je een persoonlijke vraag mogen stellen? Hoe hoog is jouw iq en eq?
EQ weet ik niet, dat is onzin voor in de damesblaadjes. En laatste keer ik mijn IQ heb gemeten was het resultaat 98.

Hamid de Afghaan zal wel slimmer zijn dan jij, want uit wat ik uit het bovenstaande opmaak heeft hij je computer gehacked .

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

H.Numan schreef:Nee. :sly:

De ISP kijkt niet op jou pc. Ze wijzen elke pc die inlogt automatisch een IP nummer toe. Elke ISP heeft een bepaalde range toegewezen gekregen. Binnen die range varieert het. Dat is een volledig automatisch proces.

Als willekeurig persoon S het ip adres 123.456.789 heeft en willekeurig persoon T ook, dan gebruiken ze dezelfde computer.
Numan, dat kan niet, ik ben namelijk op werk! kan het zo zijn dat Socrates mijn computer gehacked heeft? Die klootzak!! :yuk:
Umm Rania

mercator

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Numan, dat kan niet, ik ben namelijk op werk! kan het zo zijn dat Socrates mijn computer gehacked heeft? Die klootzak!! :yuk:
Best mogelijk, een jaar geleden is heel het forum hier s gehacked geworden, vanuit Turkije geloof ik.

Ariel

Bericht door Ariel »

Tukkerin schreef:Numan, dat kan niet, ik ben namelijk op werk! kan het zo zijn dat Socrates mijn computer gehacked heeft? Die klootzak!! :yuk:
Nou dat weet ik niet hoor of Socrates jouw computer gehacked heeft. Dat durf ik niet te zeggen.

Maar dit is wat wij ( moderators) zien.
IP van dit bericht: 217.119.###.###

Andere gebruikers (die berichten plaatsen) met dit IP Berichten
Socrates 3

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Numan, dat kan niet, ik ben namelijk op werk! kan het zo zijn dat Socrates mijn computer gehacked heeft? Die klootzak!! :yuk:
Best mogelijk, een jaar geleden is heel het forum hier s gehacked geworden, vanuit Turkije geloof ik.
Mooi, dan bel ik Socrates straks op en vraag hem even of hij jouw computer ook wil hacken.
Umm Rania

Plaats reactie